- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn." Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec"..
Treść Zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.45.2024.pdf
FPZ.271.2.45.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 10.09.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie
oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1 „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-
kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w
Rzekuniu w msc. Laskowiec” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
Zgodnie ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z
2024.338 t.j z dn. 2024.03.08.) oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w
którym ma być prowadzony žlobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z 2019.72 t. j. z dnia 2019.01.15)
2.SZCZEGÓOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Wykonawca opracuje koncepcję w terminie 1-go miesiąca od dnia podpisania umowy
i przed rozpoczęciem prac projektowych uzyska pisemną akceptację przyjętych rozwiązań
projektowych od Zamawiającego w której należy uwzględnić .
a) Modernizację istniejącego pomieszczenia po bibliotece na cele oddziału żłobka samorzą-
dowego dla 15 dzieci.
b) Z istniejącej sali należy wydzielić łazienki dla oddziału żłobka oraz szatnie dla Szkoły Pod-
stawowej
c) Istniejącą kuchnię obsługująca tylko catering należy rozbudować i przebudować tak aby
spełniała przepisy kuchni do przygotowywania posiłków.
d) Projekt aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem
2.2 Wykonawca opracuje pełnobranżowy projekt architektoniczno-budowlany oraz zagospo-
darowania terenu wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia
na budowę — 4 egz.,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych — 2 egz.,
- kosztorys inwestorski — 2 egz.,
- przedmiar robót— 2 egz.,
- wersja elektroniczna opracowania na płycie CD w wersjach edytowalnych np. ath, dwg,
i innych oraz pdf.
- opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych,
- pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
2.3 Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie Zamawia-
jącego aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 m-cy od daty sporządzenia
kosztorysu.
2.4 W cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwoleń na budowę itp.
adres: ul. Kościuszki 33
07411
telefon: 296432000
faks; 296432093
Stron a internetowa: pl
3. Obowiazki wykonawcy:
a) Każdy Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać wizji lokalnej przedmiotu
zamówienia w celu przygotowania swojej oferty.
5. Inne wymagania:
5.1 .Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami techniczno—budowlanymi, z najwyższą
starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z uwzględnieniem Standardów
Wykonywania Zawodu Architekta oraz z poszanowaniem Zasad Etyki Zawodu Architekt
5.2 Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane kwalifikacje i zezwolenia
niezbędne do realizacji prac projektowych
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 grudnia 2024 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Sposób przyqotowania oferty: oferte należy sporządzić w formie pisemnej. w iezvku
polskim. wedluq danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia należy określić ceną ryczałtową uwzględniającą
wszystkie zobowiązania wynikające z przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN
cyfrowo
i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT, podając:
6) termin wykonania,
7) okres gwarancji.
11) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOD
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczqcych lub zachodzi wylqczenie stosowania obowiqzku informacyjnego, stosownie do art.
13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunięcie treści
oświadczenia np. przez iego wykreślenie).
o rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 201"579 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyEn\a
ď,qekty.vy (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. IJE L Z 04, 052036, str. "
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń
do dnia 20 września 2024 do qodzinv 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na wykonanie dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka
samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec"
lub drogą mailową, na adres:
dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka
samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec".
2. Termin otwarcia Ofert 20 września 2024 r. 0 godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert
VI. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedł020nej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Aneta Kordel pod numerem telefonu: 29 643 20 77
oraz adresem email:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotorn,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Ze:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba Ze niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
0 Państwa dane osobowe
IX. Załącznik
- Rzut parteru
Z up. Wój iny
inż. Paweł
n Spe
wski
Załącznik:Rzut_Parteru.PDF
Termin składania ofert : 20.09.2024r. do godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 10-09-24 15:20
- Czas udostępnienia: 10-09-24 15:20
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe.pdf
FPZ.271.2.42.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 08.08.2024r.
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Modernizacja
oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 88 szt. opraw ulicznych (wraz
z okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego
lokalizacjach. Wymagania dla opraw ulicznych:
1). Moc średnia oprawy: max. 48 W
2). Typ źródła światła: LED
3). Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4). Temperatura barwowa: 4000 K
5). Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6). Wymienność Źródła światła: Tak
7). Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8). Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9). Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym,
scentralizowanym systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając
instalacji dodatkowych urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza
Czasem zaświecania i mocą.
3. Termin realizacji zamówienia do 01.12.2024r.
4. Okres gwarancji 60 miesięcy.
5. Miejsce i termin złożenia ofert 19 sierpnia
adres e-mail
6. Termin otwarcia ofert 19 sierpnia 2024r. godz.1015.
2024r.
godz. 1000
7. Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
9. Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim na adres:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
.zl (słownie
a) cena netto... .............................................
b) podatek Vat .
c) cena brutto
6) termin realizacji zamówienia .
7) okres gwarancji .
...zł (słownie .
zł (słownie
10. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Klauzula RODO:
Obowiązek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(ponizej progów — np. zapytania ofertowe,'rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 Oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. W sprawic Ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9S/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, Str. I), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
zwany dalej równie &nłnistratorem" lub „Zamawiającym”.
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk Kontakt z LOD możliwy jest pod adresem email:
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapylania ofertowego/ryzeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy
(w celu zawarcia urno•.w) oraz w związku z realizowaną umwq — na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO w
związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. Po
ustaniu celu pierwotnego dane tĘdą przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I
lit. c RODO w zwi4zku z właściwymi przepisami szczególnymi.
W przypadku wyboru dane będą również przenvarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podsta•.vie art. 6 ust. I lit.
c RODO
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom na podstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym informatycznym, zajmującym się ochroną danych
a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmłotom wykonującym zadania publicznc lub działającym na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów po•wszechnie Obowiązującego
Okres przechowywania danych — dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa,
Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, dane będą przetwarzane tak długo, jak Administrator
będzie zobligowany do tego przepisarni prawa — obecnie 5 lat liczonych Od końca roku kalendarmwego, w którym
powstał obcr.vi4zek podatkowy, Nadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatymwany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobo•ăych
dotyczących pani/Pana osoby, w tym prawo do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prau:o do
Ządania sprostowania lub uzupełnienia danych osobcr.vych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na nsadach określonych w
art. 18 RODO; e) Prawo do przenoszenia danych osobowych na warunkach Określonych w art. 20 RODO; f) Prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do
wniesienia skargi do Urzgdu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzănie danych
osobowych narusza przepisy RODO Swoje prawa można zgłaszać przeslanic wiadomości e-mail na adres:
lub pisemnie na adres
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu oraz
z up ó a Gminy
i a ietrzOk
In.ektor
ą cego lub osoby upoważnă'ț)
Termin złożenia oferty: do 19.08.2024 do godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 08-08-24 14:27
- Czas udostępnienia: 08-08-24 14:27
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: " Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc. Ołdaki".
Treść zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.39.2024.pdf
FPZ. 271.2.39.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki gm. Rzekuń" w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie altany w mSc Ołdaki
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy altanie w msc. Ołdaki
Szczegółowy zakres:
- Wykonanie linii zasilającej Od wewnętrznej Rozdzielni Tl do rozdzielni zewnętrznej przy altanie,
- Rozbudowa nowej rozdzielni o nowy obwód do zasilania rozdzielni zewnętrznej,
- Wykonanie uziemienia rozdzielni zewnętrznej,
- Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami 400V (Ix16A i 1 x 32A) oraz 230V (6x16A) -
rozdzielnia wyposażona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (m.in. rozłącznik, wyłączniki różnicowo-
prądowe, wyłączniki nadprądowe, ochronnik przepięć),
- Dokumentacja powykonawcza,
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w.
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adres:
Ołdaki 8A ,07-411 Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu zasilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- szpachlowanie i malowanie jeśli wymagane,
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pienvotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane,
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rozdzielni,
Uwaga! Lokalizacię rozdzielni uzgodnić w inwestorem
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca mbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów, W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony urnowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzmie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym
dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informągyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawałciem umowy:
3.4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą Świadcącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacj i międzynarodowej ;
3.6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z aft. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I )Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na
dochodzenie roszczeń.
2)Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4)Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4.Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urąd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 26.07.2024". do godz. 19:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z instalacji elektrycznej do
altany w msc Ołdaki".
6. Termin otwarcia oferty 26.07.2024r godz. 10:15.
Termin złożenia ofert: do 26.07.2024r. do godz.10.00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 19-07-24 11:27
- Czas udostępnienia: 19-07-24 11:27
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.38.2024.pdf
Fpz.271.2.38.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
18.072024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń”.
Przedmiot zamówienia.
l. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące
utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2024 r.
Zakres zadania obejmuje dostawę, załadunek, rozplantowanie, mieszanki żwirowej oraz transport w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie gminy Rzekuń.
Przewidywana wielkość zamówienia to około 240 ms mieszanki żwirowej. Parametry mieszanki
żwirowej określone zostałv w załączniku — szczegółowa specvfikacia techniczna.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy dostarczy Zamawiającemu
laboratoryjne badanie mieszanki żwirowej do akceptacji Zamawiającemu (w razie wątpliwości co do
jakości mieszanki Zwirowej, Zamawiający może zlecić powtórne badania kontrolne dostarczonej
mieszanki żwirowej, na koszt Wykonawcy.) Podstawą do wystawienia faktury będą protokół odbioru
kruszywa, podpisane przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy Rzekuń, który każdorazowo
będzie stwierdzał ilość, jakość i rodzaj kruszywa w wykonanych dostawach.
II. Wykonawca zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące
utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2024 r. w terminie nie dłuższym niż 3 dni od
daty zgłoszenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rzekuniu tj. pn, śr, cz, od 7.45 do
15.45 7.45 do 17.00 , pt 7.45 do 13.00.
III. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na
dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2022 r.
IV. Wykonawca Oświadcza, Że nie będzie wnosi/ roszczeń względem Zamawiającego z tytułu
zmniejszenia ilości mieszanki żwirowej.
Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@rzeŁuL21;-
3) administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
r. Kodeks postępowania administracyjnego;
czerwca 1960
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobovwch);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Ze:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z usta" z dnia 14 lipca 1983 r. o narodov,ym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
1z3
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania
danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie oodejmuie decvzii w zautomAyzowany w oparciu 0 państwa dane osobowe,
4 Termin realizacji zamówienia:
do 30.08.20241
5. Okres gwarancji - brak
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 25.07.2024 r. do godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzekuń
7. Termin otwarcia Ofert:
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 25.07.2024r. do odz.
8. Warunki płatności: rodki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez
Zamawiaiacego na rachunek bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę,
w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paweł Mierzejewski (029) 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP,'Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość przedmiotu zamówienia należy
Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej wraz z transportem
przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na miejsce wskazane
przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
1 m' mieszanki Zwirowej za cenę:
Netto .
VAT..
Brutto....
...zł. (słownie..
...zł. (słownie.
...zł)
..zł)
2. Wartość zamówienia: (cena brutto lm3 mieszanki żwirowej, tj.
...zł brutto).
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres gwarancji.- brak
x270
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
2z3
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usuniecie treści
oświadczenia np. przez ieqp wykreślenie).
(l rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)_ "
Zup. w m
igr
nwąs
3z3
Załącznik do Zapytania:Zalacznik.pdf
WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT
Do zastosowania przy zlecaniu wykonania nowych nawierzchni
żwirowych i kruszyw łamanych oraz remontów istniejących nawierzchni żwirowych
dróg gminnych
SST - 05.01.03a
Nawierzchnia żwirowa
SPIS TREŚCI
11. 3. SPRZĘT.....................................................................................................„.......„„..... 3
IV. 5. WYKONANIE „4
V. 6. KONTROLA JAKOSCI 5
VI.. OBMIAR
VII. 8. ODBIOR ROBOT.......................................................................................„„.......„„.
VIII. g. PODSTAWA
IX. 10. PRZEPISY 8
OST
SST
1. WSTĘP
NAJWAŻNIEJSZE OZNACZENIA 1 SKRÓTY
- ogólna specyfikacja techniczna
szczegółowa specyfikacja
techniczna
1.1. Przedmiot SST
Przedmiotem mniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są urymaganła dotyczące
wykonania i odbioru robót związanych z •vvykony,vaniem nowej nawierzchni fivirowej na drogach
gminnych oraz związanych z wykonywaniem remontów cząstkowych istniejących nawierzchni
žwirouych na drogach gminnych.
1.2. Zakres stosowania SST
Nimejsza szczegółowa specyfikacja techniczna stanowi podstawę do sporządzenia części
technicznej istotnych wanunkÓw zamówienia publicznego na u-ykonanie nowej nawierzchni żwirowej
dróg lub na Arykonanie prac remontovv-ych na istniejących nawierzchniach žwiroqych :ujętych w
dokumentacji projektowej i opisanych szczegółowo co do rodzaju i ilości usługi w przedmiarze robót
lub określona co do ilości i rodzaju •wy•kony-vvanej usługi przez Zamawiającego w materiałach
przetargowych ( w SIWZ)_
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 18-07-24 11:17
- Czas udostępnienia: 18-07-24 11:17
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach zdania „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie: Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach, Komendy Powiatowej Policji w Przasnyszu, Komendy Powiatowej Policji w Makowie Mazowieckim”
Postępowanie nr 33/24 ogłoszone zostało na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu https://ww.platformazakupowa.pl/transakcja/950614
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 08-07-24 14:31
- Czas udostępnienia: 08-07-24 14:31
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_-_FPZ.271.2.37.2024.pdf
Fpz.271.2.37.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27.06.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na usunięcie wad i usterek w budynku Złobka
Samorządowego w Rzekuniu w ramach zadania pn „Remonty obiektów użyteczności
publicznej w Gminie Rzekuń”
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie następujących wad i usterek:
1) Zawilgocenie ścian w salach dla dzieci na połączeniu ściany zewnętrznej z dachem
w rezultacie którego nastąpiło odpadanie tynku i farby.
2) Liczne pęknięcia na ścianach i sufitach w większości pomieszczeń i sal.
3) Odspojenie (pęknięcie spoin) pomiędzy podłogą z gresu i cokołem w pomieszczeniu
socjalnym.
4) Bardzo duża szczelina pomiędzy skrzydłem drzwiowym a progiem powodująca
nieszczelność drzwi wejściowych do obiektu.
Brak mocowania zawiasu skrzydła drzwi wejściowych.
5)
6) Liczne duże szczeliny na połączeniu sufitów gipsowo - karatonowych z belkami
drewnianymi.
7) Nieodpowiednie zamontowane osadniki dolne rynien spustowych, na skutek czego
grunt
i kamień przy fundamentach osiadł.
8) Liczne zapadliska opaski z kostki betonowej wokół obiektu.
9) Liczne wypaczenia desek elewacyjnych.
10) Częściowo oderwana krata wentylacyjna na fragmencie elewacji szczytowej obiektu.
UWAGA: Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej gdyż oględziny miejsca realizacji
zamówienia dostarczą wykonawcom informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania
oferty i skalkulowania jej ceny.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
szpachlowanie i gładzenie ścian, sufitów z uwzględnieniem dwukrotnego malowania;
uzupełnić izolację termiczną w miejscach mostków termicznych;
regulacja stolarki drzwiowej, wymiana uszkodzonych elementów;
uzupełnienie i uszczelnienie pękniętych spoin;
regulacja rynien i osadników; uzupełnienie kruszywa:
usunięcie zapadlisk z kostki betonowej;
poprawa montażu kraty wentylacyjnej;
wymiana uszkodzonych i wypaczonych desek elewacyjnych.
wraz z dostawą materiałów niezbędnych do ich wykonania.
adres: ul.Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa:
e-mail:
www.rzekun.pl
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca będzie zobowiazanv również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów oraz technologii usunięcia istniejących wad i usterek;
poniesienia odpowiedzialności za jako", zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informaęyina w związku z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@geKgLPli
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowi ku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gmłnnym oraz
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty.
Adres e-mail:
do 02.07.2024 r. qqdz. 16:00.
Ofertę należy złożyć na adres e-mail:
Oferta na *emonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń"”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
02.07.2024 r. godz. 16:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Paweł Mierzejewski - tel.: 29 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.37.2024 z dnia 26.06.2024 r. na wykonanie zadania
publicznego pn.: „Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń”
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto..
. ..zł (słownie.
._zł (słownie... ..
...zł (słownie...
4 termin realizacji zamówienia... ... ...
5 okres gwarancji.
podpis
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ub ania si o udzielenie zamówienia bliczn o w nłnie•sz m ost
anłu_
(W przypadku, gdy 'vykona•vca pnekazuje danych osob0UCh innych ni2 bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi "Mączenie
stosowania obowiązku 'Normacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia "konawca nie swada
Oświadczenie np.
rozporządzenË parlamentu i Rady (UE) z dnia 27 Kwietnia 2016 r. W sprawie osób nzycznycb w
związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie sșvobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekt"ô' 95/4âA4E
(ogólne o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 Z 04052016,
z up. ójta Gminy
trzak
Inspektor zam ieri publicznych
k R ratu ROZWOiu
Termin złożenia oferty: do 02.07.2024 r. godz. 16:00.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 27-06-24 09:33
- Czas udostępnienia: 27-06-24 09:33
- Ważność do: 03-07-24 09:34
- Zapytanie ofertowe na budowę przyłącza kanalizacji sanitranej w msc Laskowiec.
- Zapytanie ofertowe na "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń w ramach wymiany pokryć dachowych".
- Zapytanie ofertowe na wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory gmina Rzekuń
- Remont i przebudowa dróg w odcinku od ul. Słonecznej do ul. Zorzy wraz z infrastrukturą techniczną w msc. Ławy gm. Rzekuń
- Zapytanie ofertowe na wykonanie ogrodznia w msc. Rozwory