::  ::
Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej
 ::  ::
  • O Gminie
  • O Urzędzie
  • Aktualności
  • Inwestycje
  • Dotacje
  • Zamówienia
  • Akty prawne
  • Tematy spraw
  • Kontakt
  1. Urząd Gminy w Rzekuniu
  2. Zamówienia

Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków

Szczegóły
Michalina Grala
03 czerwca 2025

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków".

Zapytanie_ofertowe.pdf

nasza gmina
FPZ.271.2.21.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 3 czerwca 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający - Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, REGON: 550667959,
NIP:758-214-17-29
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026- 2029, wraz
z uzyskaniem pozytywnej opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
dla wykonanego opracowania i przygotowaniem projektu uchwały Rady Gminy Rzekuń
w sprawie jego przyjęcia. Opracowanie ponadto winno uwzględniać wskazania zawarte
w poradniku metodycznym dla opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami
wydanym przez Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, a więc:
podstawn,' prawne opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami;
uwarunkowania prawne ochrony i opieki nad zabytkami w Polsce;
strategiczne cele polityki państwa w zakresie ochrony zabytków i opieki nad
zabytkami;
relacje gminnego programu opieki nad zabytkami z dokumentami v"konanymi na
poziomie województwa i powiatu, spójnego z Krajowym programem ochrony i opieki
nad zabytkami;
uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne ochrony dziedzictwa kulturowego (relacje
gminnego programu opieki nad zabytkami z dokumentami vrykonanymi na poziomie
gminy - analiza dokumentów programowych gminy);
charakterystykę zasobów i analizę stanu dziedzictwa i krajobrazu kulturowego gminy;
ocenę stanu dziedzictwa kulturowego gminy i obiektów zabytkourych na jej terenie,
analizę szans i zagrożeń;
założenia programowe (priorytety programu opieki, kierunki i cele działań programu
opieki, zadania programu opieki);
instrumenty realizacji programu opieki nad zabytkami;
zasady oceny realizacji programu opieki nad zabytkami;
Źródła finansowania programu opieki nad zabytkami;
realizację i finansowanie przez gminę zadań z zakresu ochrony zabytków;
informacje na temat metod monitoringu programu.
Gmina posiada Program Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2022
2025
(opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Mazowieckiego, poz. 1502 z dnia
08.02.2022 r.
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
29 761 73 02
29643 2093

2.
III.
Wykonanie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków.
Obecnie w Gminnej Ewidencji Zabytków znajduje się 12 kart obiektów nieruchomych oraz
wykaz 92 stanowisk archeologicznych. Gminna Ewidencja Zabytków powinna zostać
przeanalizowana i poprawiona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Należy dokonać weryfikacji istniejącej GEZ w celu usunięcia z niej obiektów, które nie
istnieją lub utraciły swoje wartości zabytkowe wraz z przygotowaniem stosownego
wniosku do WIJOZ w Warszawie w tej sprawie i uzyskaniem pozytywnej opinii.
Szczegółowy zakres zamówienia w zakresie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków
obejmuje:
a)
b)
c)
d)
e)
wykonanie kwerendy w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Warszawie,
weryfikację listy obiektów objętych gminną ewidencją zabytków w zakresie zgodności
z Rejestrem Zabytków Nieruchomych Województwa Mazwieckiego i listą zabytków
wpisanych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków;
przeprowadzenie dokumentacyjnych prac terenowych;
sporządzenie dokumentacji ewidencyjnej w postaci kart adresowych dla obiektów
włączonych do gminnej ewidencji zabytków, wg wzoru kart adresowych
wprowadzonych rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Karta adresowa dla każdego obiektu winna zawierać:
krótki opis obiektu,
aktualną dokumentację fotograficzną obiektu (2-4 zdjęcia), obejmującą widok
ogólny i charakterystyczne detale obiektu,
mapę w skali uzgodnionej odrębnie z Zamawiającym, z jednoznacznie
zaznaczonym obiektem i podaniem nr działki, na której obiekt jest usytuowany.
sporządzenie tabelarycznego zestawienia zabytków gminnej ewidencji, w układzie
adresowym i ewidencyjnym wecRug miejscowości;
sporządzenie tabelarycznego zestawienia, w układzie adresowym i ewidencyjnym
według miejscowości (wraz z dokumentacją fotograficzną i uzasadnieniem) obiektów
nieistniejących lub których stan zachowania lub wartości zabytkowe, bądź zatarcie
cech zabytkownŕch uzasadnia nie włączanie do gminnej ewidencji zabytków.
Jeżeli obiekt utracił walory zabytku — należy usunąć go z Gminnej Ewidencji Zabytków.
Ewidencja zabytków Gminy Rzekuń po aktualizacji powinna obejmować:
a) obiekty wpisane do rejestru zabytków:
b) obiekty zabytkowe ujęte w wojewódzkiej ewidencji zabytków;
c) zabytkowe kościoły i cmentarze;
d) zabytki o najwyższym znaczeniu dla gminy;
e) stanowiska archeologiczne.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy realizować zgodnie z :
Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U.
sfrona 2 z 6

z 2024 r. , poz. 1292);
Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r.
w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej
ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych
za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 56);
Instrukcją opracowania karty adresowej zabytku nieruchomego (GEZ) i jej wzoru
opublikowaną przez Narodown,' Instytut Dziedzictwa w Warszawie;
Poradnikiem metodycznym pt. Gminny program opieki nad zabytkami
opublikowanym przez Narodown,' Instytut Dziedzictwa w Warszawie.
W zakresie publikacji opracowanego Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami w Dzienniku
Urzędowym zgodnie z:
Ustawą z dnia 20 lipca 2000r o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych
aktów prawnych (t.j. Dz.U z 2019 r„ poz. 1461);
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie
wnŕmagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty
normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci
elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników
danych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2622).
IV. FORMA ODBIORU ZAMÓWIENIA
2.
3.
v.
2.
3.
Gminna Ewidencja Zabytków:
a) 2 egzemplarze w formie papierowej kolorowo' vrydruk — z możliwością wypięcia
poszczególnych kart;
b) 2 egzemplarze w formie cyfrowej, w tym 1 egzemplarz z możliwością edycji;
c) projekt Zarządzenia Wójta o przyjęciu GEZ.
Gminny Program Opieki nad Zabytkami:
a) 2 egzemplarze w wersji papierowej;
b) 2 egzemplarze w wersji cyfrowej, w tym 1 egzemplarz z możliwością edycji;
c) projekt uchwały wraz z uzasadnieniem.
Wykaz obiektów objętych Gminną Ewidencją Zabytków w zestawieniu tabelarycznym
w układzie adresown,łm i ewidencyjnym według miejscowości w wersji papierowej
i elektronicznej.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wnŕkonania przedmiotu zamówienia: do 12 grudnia 2025 r.
Za termin wykonania Zamawiający uznaje przekazanie kompletnego opracowania,
będącego przedmiotem zamówienia zawierającego w swej treści pozytywne opinie
Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie.
Za prawicHowo zakończone Zamawiający uzna opracowania, które zostały przyjęte
do stosowania odpowiednio:
w zakresie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami - uchwała Rady Gminy Rzekuń,
strona 3 z 6


Formularz_ofertowy.odt
FORMULARZ OFERTOWY
Przedmiot zamówienia: Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa: ……………………………………………………………………………………………………………………………….……………
Siedziba: …………………………………………………………………………………………………………………………………...…….
Nr telefonu: …………………………………………… e-mail: …………………………………………………………………………..
NIP: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….…
REGON: ……………………………………………………………………………………………………………………..…………………….
Oferujemy realizację zamówienia za wynagrodzeniem ryczałtowym:
cena netto: ……………………..…. zł (słownie: ……………………………………..………………………..……… zł)
podatek VAT: ……………….….…. zł (słownie: ……………………………………………………………..…..…… zł)
cena brutto: ………..……..……… zł (słownie: …………………………………………………………..….…… zł)
Oświadczamy, że w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że zaproponowana w ofercie cena jest cena ryczałtową i w trakcie trwania umowy cena ta nie ulegnie zmianie.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, w terminie do 12 grudnia 2025 r.
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w zapytaniu oraz że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i zdobyliśmy wszelkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty oraz akceptujemy warunki umowy określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w zapytaniu ofertowym.
Dołączamy wykaz opracowanych Programów Opieki nad Zabytkami oraz GEZ
Nazwa opracowania
Data
Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa i nr aktu przyjmującego do stosowania*
*odpowiednio Uchwała lub Zarządzenie Wójta/Burmistrza/Prezydenta
Nazwa opracowania
Data
Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa i nr aktu przyjmującego do stosowania*
*odpowiednio Uchwała lub Zarządzenie Wójta/Burmistrza/Prezydenta
Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie
(np. referencje czy protokoły przekazania opracowań).
………………....................................................…
(podpis wykonawcy)


Termin składania: 13 czerwca 2025 r., godz 09:00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Michalina Grala
  • Wprowadził(a): Michalina Grala
  • Czas wytworzenia: 03-06-25 09:43
  • Czas udostępnienia: 03-06-25 09:43

Modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń

Szczegóły
Paulina Pietrzak
29 maja 2025

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Modernizację oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"

Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_na_Modernizacje_oswietlenia.pdf

nasza głnina
Fpz.271.2.20.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 29.05.2024 r
Zapytanie ofertowe
l. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
II. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 200 szt. opraw ulicznych (wraz z
okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.
Dodatkowo na każdym obwodzie elektrycznym, który będzie modernizowany należy zainstalować
ogranicznik prądu rozruchowego dobrany odpowiednio do prądu pobieranego.
Wymagania dla opraw ulicznych I (166 sztuk):
1. Moc Średnia oprawy: max. 48 W
2. Typ Źródła światła: LED
3. Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4. Temperatura barwowa: 4000 K
5. Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6. Wymienność źródła światła: Tak
7. Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8. Certyfikaty: ENEG ENEC+
9. Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym, scentralizowanym
Systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając instalacji dodatkowych
urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza czasem
zaświecania i mocą.
Wymagania dla opraw ulicznych II (34 sztuki):
1. Moc średnia oprawy: max. 78 W
2. Typ Źródła światła: LED
3. Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4. Temperatura barwowa: 4000 K
5. Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6. Wymienność Źródła Światła: Tak
7. Strumień Świetlny oprawy. min. 10400 lm
8. Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9. Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym, scentralizowanym

111.
IV.
V.
VII.
VIII.
IX.
systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając instalacji dodatkowych
urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza czasem
zaśwłecama mocą
Termin realizacji zamówienia do 31.10.2025r.
Okres gwarancji min. 60 miesięcy.
Miejsce i termin złożenia ofert do dnia 13 czerwca 2025n do godz.1000 w formie pisemnej
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"
Termin otwarcia ofert 13 czerwca 2025 r. godz.1015.
Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim na
adres: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń według danych:
1) nazwa wykonawcy —
2) adres wykonawcy —
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego —
5) Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
cena
podatek VAT cena brutto
a) oprawy uliczne I (166 sztuk) Moc Średnia oprawy: max. 48 W
cena podatek VAT cena brutto
b) oprawy uliczne II (34 sztuki) Moc średnia oprawy: max. 78 W
cena
..zł podatek VAT cena brutto zł
6) termin realizacji zamówienia
7) okres gwarancji .
X. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Paul
kto
oferty z
możliwością
ó Gminy
trzak
publicznych
eratu

Kłauzuła RODO:
Obtnviqzek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(poni2ej progów — np. zapytania ofertowe/rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
takich danych oraz uchylenia dyrekt»vy 95/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.052016, str. l), dalej „RODU', informuję, że:
Administratorem państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, zwany
dalej również „Administratorem" lub „Zamawiającym".
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email:
iod@drmendyk.p I.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zwi4zanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zarnówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapytania Ofertowego/rozeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w
celu zawarcia umowy) Oraz w związku z realimwaną urnową — na podstawic art. 6 ust. I lit b i c RODO w związku z
ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Owilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. PO ustaniu celu
pierwotnego dane będą przetuarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w
związku z właściwymi przepisami szczególnymi _
W przypadku wytm•u oferty dane będą również przetwarzane w celach wypełniania obo•ă'iązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podstawie art. 6 ust. I lit. c
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom przetwarzającym na rx)dstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym. informatycznym, zajmującym się ochroną danych a
także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na
organów Władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów Bywszechnie obowiązującego prawa.
Okres przechowywania danych — danc omtx»ve będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Na
Ftrzcby rachunkowości oraz ze wzgledów podatkowych, dane będą przetsvarzane tak długo, jak Administrator będzie
zobligowany do tego przepisami prawa — obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał
obowiązek podatkowy. Nadto danc będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatynnvany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Pani/Pana osoby, w tym prawu do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prauo do żądania
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na zasadach Określonych w art. 18 RODO;
e) Prawo do danych osobowych na warunkach określonych w art. 20 RODO; t) prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Ur«du Ochrony Danych Osobowych, jeśli umają państwo, że przetwarzanic danych osobowych narusza
przepisy RODO. Swoje prawa można zgłaszać ł»przez przeslanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
pisemnie na adres Administratora.
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wziecie udziału w postmwaniu Oraz zawarcie umowy

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Paulina Pietrzak
  • Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
  • Czas wytworzenia: 29-05-25 13:22
  • Czas udostępnienia: 20-06-25 13:22

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025 - aktualizacja

Szczegóły
Paulina Pietrzak
27 maja 2025

Plan postępowań udzielania zamówień publicznych na rok 2025: Aktualizacja_plabu_postepowan_na_2025_v3.pdf

Plan postepowań o udzielenie na rok
Wersja nr
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.05.2025 nr 2025/BZP 00038247/03F
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych: w dniu nr 2025,'BZP 000382471021P)'
Nazwa: Gmina Rzekuń
Adres: Kościuszki 33
MiejscowoSd: Rzekuń
strony internetowej •
Mres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KM pocztm•.'y: 07-111
Krajcmy numer identyfikacyjny:2 7582141729
Kraj: polska
Numer telefonu kontakto•vegcr "8 2g 643 20 77
Rodzaj ZamawiałąCy publjiczrv,' jednostka Sektora finansów publicznych jednostka Samorządu terytorialnego

l. Zamówienia o wartości mniejszej niż unijne
Pozycja Planu
1.1.2
1.1.3
1.14
1.1.5
1.1.6
1.1.7
1.1.9
1.1.10
Przewiď,wany tryb procedura
Przedmiot zamćwie:nia
udzielenia
Orientacyjna wartość
370 00000 PLN
250 00000 PLN
245 OOO,OO PLN
3 941 PLN
1 PLN
5 oca 000,00 PLN
gao 00000 PLN
500 000.00 PLN
300 00000 PLN
Przewiď,wany termin wszczęcia
III kwartał
III kwartał
II kwartał
II kwartał
IV kwartał
II kwartał
II kwartał
Informacje dodatkowe'
nforn-.acia na temat
aktual i'
Rozbudcnva oświetlenia ulicznego na
2025 rok
Zwiększenie efektywności dostaw
wody poprzez modermizację
infrastruktury wodnej w Rzekuniu
g udowa Źródeł e nargii
w Gminie Rzek uh
i remont dróg na terenie
Gminy Rzekuń
utworzenie cxddzła/u tyka
samorządo•wgo w Rzekuniu w msc.
TermomMernizacia. rozbudowa
istniejącej Szkoty
pcxistawOwej w _
Budowa Oświetlenia na ul.
Ostrowskiej Rzekuniu
Budowa boisk do Siatkówki
w msc Rzekuń gny Rzekun
Modernizacja plao.a zabaw przy
żłobku Samarządcn•.ym Rzekuniu
w ramach programu •AktYMne Place
zabaw 2025"
Zamówienie udzielane jest trybie
podstawcw.yrn na podstawie". ałt 275
pkt 2
Zamć•aienie udzielane jest trybie
na p•txdgtawie: art. 275
pkt 2 ustaw,'
Zamówienie udzielane jest w trybie
na podstawie: art. 275
pkt 2 ustawy
udzielane jest w trybie
na pcastawie; art. 275
pkt 2 ustawy
Zanowienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie'. art. 275
pkt 2 ustawy
Zanwaienie udzielane jest trybie
na p•txdgtawie: art. 275
pkt 2
Zamć•aienie udzielane jest trybie
na p•txdgtawie: art. 275
pkt 2 ustaw,'
udzielane jest w trybie
na pcastawie; art. 275
pkt 2 ustawy
Zanwaienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie". ałt 275
pkt 2
Charakter zamówienia:
klasyczne
Charakter za rnÓWienia:
klasyczne
Charakter za rnówienia:
zaniemienia klasyczne
Charakter zamówienia:
zamówienia klasyczne
Charakter zamamenia:
zamówienia klasyczne
Charakter zamówienia:
klasyczne
Charakter za rnÓWienia:
klasyczne
z pozycji
Charakter zamówienia:
zamówienia klasyczne
Charakter zamówienia:
klasyczne

Pozycja
1.1.12
121
123
13.1
dragi
gmłnnei a nr 251026W Gminie
Rzekuń.
Budowa sieci "nadnokanaliza»cinsch
w mst Dzbenin. Tobolice,
Czarnowiec,
Rzekuń
Zakup zasilaczy awaryjnych
ramach projektu Zwiększenie
Cyberbezpieczehgtwa w gminia
Rzekuń"
Zakup gprzetu Sieciowego w ramach
projektu e
cyberbezpieczeistw•a w g,rninie
Rze
Poprawa jakości regionalnej oferty
kulturalnej Gminy Rzekuń poprzez
zakup mobilnej sceny artystycznej
Ubezpieczenie mienia Gminy Rzekuń
Przewidywany tryb alt") procedura
udzielenia
udzielane jest w trybie
na 275
pkt 2 ustawy
Zamówienie udzielane jest trybie
na podstawia: art. 275
pkt 2
Zanwaienie udzielane jest trybie
na p•txdgtawie: art. 275
pkt 2
Zamówienie udzielane jest w trybie
na pcastawie; art. 275
pkt 2 ustawy
Zanwaienie udzielane jest trybie
podstawowym na podstawie". ałt 275
pkt 2 ustawy
Zanwaienie udzielane jest trybie
podstawowym na podstawie". ałt 275
pkt 2
Orientacyjna wartość
5 PLN
5 oca 000,00 PLN
Przewidywany termin wszczęcia
II kwartał
III kwartał
II kwartał
II kwartał
Mormacia na temat
aktual i'
doda pozycja
D
o
W
y
73 cno,oo PLN
270 000.00 PLN
530 000.00 PLN
S
300 00000 PLN
Za mów i e nie jegł
odpcmiednie dla MŠp:
Za mówi e nie za strzeżone:
Charakter zamówienia:
kła SYCZ ne
Charakter zamówienia:
klasyczne
Charakter zamówienia:
zaniemienia klasyczne
Charakter zamówienia:
klasyczne
2) (8'.275 2

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Paulina Pietrzak
  • Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
  • Czas wytworzenia: 27-05-25 15:06
  • Czas udostępnienia: 27-05-25 15:06

Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń

Szczegóły
Michalina Grala
27 maja 2025

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń".

Zapytanie_ofertowe.pdf

nasza gmina
FPZ.271.2.19.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27 maja 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie usługi: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2.
3.
4.
5.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z pakowaniem, załadunkiem,
transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne z wydzielonymi kwaterami na odpady niebezpieczne zawierające azbest z
terenu Gminy Rzekuń.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze
zm.)
— szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
Szacunkowa ilość votrobÓw zawierających azbest przeznaczonych do odbioru, załadunku,
transportu i unieszkodliwienia została określona wagowo przez Zamawiającego na około
97 Mg.
Ilość vryrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres robót został
dokonany na podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć
wyroby zawierające azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany
w oparciu o pomiar szacunkowy.
W ramach zobowiązania wykonawca będzie zobowiązany również do:
5.1. ustalenia terminu odbioru odpadów zawierających azbest z mieszkańcami
wskazanymi przez zamawiającego i przedłożenia harmonogramu pracy do 5 dni
przed przystąpieniem do robót;
5.2. przedłożenia co najmniej 10 czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć
ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnym etapie jego wykonywania na
płycie CD;
5.3. przedłożenia protokołów odbioru pomiędzy właścicielem nieruchomości
(jej użytkownikiem wieczystym lub zarządcą), a wykonawcą zawierający:
a) adres nieruchomości oraz numer dziatki ewidencyjnej, z której usunięto azbest;
b) rodzaje zabudowo', z których zdjęte wyroby zawierające azbest;
c) datę podpisania protokołu;
d) czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości (użytkownika, zarządcy, itp.);
e) podpis właściciela nieruchomości, jej użytkownika lub zarządcy (lub podpis osoby
upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem);
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
29 761 73 02
296432093

f) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba
prawna lub wspólnota mieszkaniowa;
g) wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w Mg, w rozbiciu na każdą
zabudowę;
h) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez vrykonawcę
ze wskazaniem pełnionej funkcji;
i) pieczęć firmową '."konawcy;
j) oświadczenie wykonawcy o prawidłowości votkonania prac oraz o oczyszczeniu
terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
I sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego
użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
5.4. przekazania potwierdzonych za zgodność z oryginałem karty przekazania odebranych
odpadów zawierających azbest przekazanych na składowisko odpadów;
5.5. po wykonaniu zadania do złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac
oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwnŕch przepisów
technicznych i sanitarnych;
5.6. po wykonaniu zadania wykonawca przecRoży sprawozdanie zawierające:
a) adres nieruchomości oraz numer działki ewidencyjnej, z której dokonano
usunięcia azbestu;
b) wskazanie ilości obiektów oraz rodzaju zabudowy, z których odebrano wcześniej
odpady zawierające azbest odebrane z każdej działki;
c) ilości odebranego azbestu w Mg w rozbiciu na każdą zabudowę;
5.7. wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą
za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem
własnym lub nieopatrznym związanym z realizacją zadania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin vrykonania przedmiotu zamówienia: do 31 października 2025 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, według
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON „
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia w poniższym schemacie:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.19.2025 z dnia 27.05.2025 r. na wykonanie
zadania pn.: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
Cena jednostkowa rw:zaftowa za odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie 1 Mg
zawierających azbest:
sfrona 2 z 6

. zł (słownie: zł)
cena netto: „
podatek VAT: „
. zł (słownie: zł)
cena brutto: zł (słownie: zł)
Cena jednostkowa brutto (...
. zł) x zakres rzeczowy (97 Mg) —
(słownie: • zł)
6) termin wnŕkonania zamówienia
7) Oświadczenie (Wykonawca nie składa treści oświadczenia w przypadku, gdy nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczqcych lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiqzku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO):
Oświadczam, że '."pełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu..
Parlamentu Europejskiego t Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwtetnta 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przenvarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przgpÓM'u takich danych oraz uchylenia Ó'rekmvy 95/46/WE (ogólne
rozporzą±ente o ochronie danych) (Dz. Urz UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 9 czerwca 2025 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Usuwanie wyrobów azbestowych
z terenu gminy Rzekuń”
lub drogą mailową, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „Usuwanie
wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2. Termin otwarcia ofert 9 czerwca 2025 r. godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wnŕcofaĆ swoją
ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
niewybrania żadnej z ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie,
zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wn,'jaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
1. Przy dokonywaniu wn/boru najkorzystniejszej
strona 3 z 6
oferty,
niepodlegającej
odrzuceniu,

Termin składania: 9 czerwca 2025 r., godz 10:00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Michalina Grala
  • Wprowadził(a): Michalina Grala
  • Czas wytworzenia: 27-05-25 14:20
  • Czas udostępnienia: 27-05-25 14:20

Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego – część II

Szczegóły
Monika Pawłowska
31 marca 2025
Informacja jest archiwalna. Jej ważność wygasła 2025-05-29 11:29:02

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach zdania „Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego” – część II

Postępowanie nr 2025/BZP 00160841 9/25 ogłoszone zostało na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083709

Termin składania: 10 kwietnia 2025 r., godz 11:00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Pawłowska
  • Wprowadził(a): Monika Pawłowska
  • Czas wytworzenia: 31-03-25 10:47
  • Czas udostępnienia: 31-03-25 10:47
  • Ważność do: 29-05-25 13:29

Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec

Szczegóły
Monika Pawłowska
31 marca 2025
Informacja jest archiwalna. Jej ważność wygasła 2025-05-29 11:28:42

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec

Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d879272-5723-4215-b41f-e1abff5e9753

Termin składania: 14 kwietnia 2025 r., godz 09:00
Termin otwarcia: 14 kwietnia 2025 r., godz 09:10

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Pawłowska
  • Wprowadził(a): Monika Pawłowska
  • Czas wytworzenia: 31-03-25 09:44
  • Czas udostępnienia: 31-03-25 09:44
  • Ważność do: 29-05-25 13:28
  1. Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
  2. Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej o nr 251026W w Gminie Rzekuń
  3. Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2025 - aktualizacja
  4. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Laskowiec na działce gminnej nr ewid.355
  5. Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w msc. Drwęcz

Strona 1 z 107

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Zamówienia
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Plan zamówień

Copyright © 2023 Urząd Gminy w Rzekuniu

  • Licencje
  • Polityka prywatności