- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania remontowego pn: "Pięcioletni przegląd instalacji elektrycznej w obiektach Policji garnizonu"
Postępowanie nr 161/ZP/2024 dot. udzielania zamówienia, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001697
Termin składania ofert: 25-10-2024 08:00:00
Termin otwarcia ofert: 25-10-2024 08:05:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 23-10-24 10:20
- Czas udostępnienia: 23-10-24 10:20
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
Treść zapytania : Tresc_zapytania.pdf
Wyjaśnienia do treści zapytania: Wyjasnienienie_tresci_zapytania.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 23.10.2024
FPZ.271.2.49.2024
dotyczy: zapytania ofertowego na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu
rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie
technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica".
Zamawiający — Gmina Rzekuń przekazuje Wykonawcom treść pytania wraz z wyjaśnieniem:
Pytanie nr 1
W związku z ogłoszonym zapytaniem na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego
programu Aktywna Tablica piszę z pytaniem dotyczącym pliku 'formularz cenowy zadanie A Dzbenin'
pozycja 5 'Komputer stacjonarny lub laptop'.
Z racji, że w pozycjach 1-4 w zestawach z programami znajdują się dołączone narzędzia interaktywne
o przekątnej 65" czy w pozycji 5 dopuszczą Państwo laptopy, których parametry nie będą gorsze niż:
Procesor intel core i5
pamięć RAM 4 GB;
dysk twardy SSD 512 GB;
przekątna 14 cali, (bez dotyku)
rozdzielczość 1920 x 1080
system operacyjny Windows 10 Home.
Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający wyraża zgodę i dopuszcza sprzęt określony w pkt. 5 0 parametrach nie gorszych niż
proponowane.
z up. ta miny
e trzak
inspekto d publicznych
w ikRe ratu Rozwoju
Załączniki:
formularz cenowy Drwęcz: Formularz_cenowy_zadanie_A_Dzbenin.docx
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 1 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Czychowskiego w Dzbeninie
L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i
uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z problemami dyskalkulii wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z
ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi wykazującymi problemy z koncentracją i zapamiętywaniem. Wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
3
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym, znacznym i głębokim
Zestaw ćwiczeń interaktywnych na zajęcia rewalidacyjne, wspomagające rozwój, funkcjonowanie osobiste i społeczne ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Do wykorzystania jako wsparcie tradycyjnych działań podejmowanych przez różnych specjalistów w ramach wspomagania rozwoju społeczno-osobistego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.
Zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. Do wykorzystania dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn
innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wpierający nauczyciela w zajęciach z dziećmi potrzebujący wsparcia logopedycznego. W zestawie znajduje się ponad 3 tys. ćwiczeń i ponad 700 kart.
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także wspomagający koncentrację uwagi opartą na analizatorze słuchowym oraz wzrokowym. Ponad 1 300 ćwiczeń interaktywnych i 400 kart do wydruku wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
5.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy
dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Zestaw komputerowy składający się z komputera z procesorem intel core i5; pamięć 4 GB DDR4; dysk twardy 512 GB; system operacyjny Windows 10 Home; gwarancja 2 lata wraz z monitorem o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
4
RAZEM
Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
cena netto ………(słownie……),
podatek Vat……...( słownie…..), cena brutto……….( słownie…..).
Termin realizacji zamówienia …………………………….
Okres gwarancji ………………………..,
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej w Dzbeninie, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń.
(Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
formularz cenowy Dzbenin: Formularz_cenowy_zadanie_B_Drwecz.docx
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 2 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę z dziećmi, wymagających zajęć logopedycznych wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Interaktywny i tradycyjny zestaw materiałów dydaktycznych wspierających kształcenie kompetencji emocjonalno- społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy stymulujących funkcje poznawcze, a także usprawniające spostrzeżenia, pamięć i koncentrację uwagi. zestaw
1
3.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Urządzenie interaktywne wyświetlające obraz na podłodze z 214 programami interaktywnymi. Dedykowane pakiety udowadniają, że technologia i dydaktyka mogą iść ze sobą w parze, a – co więcej, motywować dzieci do nauki i wspierać nauczycieli w ich wychowawczej misji. Parametry urządzenia: jasność: 3 600 ANSI Lumen; rozdzielczość: 1 280 x 800 WXGA; żywotność lampy: do 10 000 h(tryb standard); procesor: jednostka o taktowaniu 3,5 GHz; dysk: SSD 120 GB; VInterfejsy: USB, VGA, Minijack, Ethernet Moduł: Wi-Fi, Gwarancja: 3 lata; akcesoria w zestawie: 2 piloty, pisak interaktywny, interaktywny multibook przewód zasilający, uchwyt montażowy (sufitowy), elementy montażowe, instrukcja obsługi i montażu, film szkoleniowy prezentujący korzystanie z urządzenia w pracy z dziećmi z SPE,• cyfrowy poradnik metodyczny pokazujący zastosowanie urządzenia w pracy z dziećmi z SPE.
zestaw
1
Razem
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń. (Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
Termin złożenia ofert: do 25.10.2024r. do godz.10.00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 17-10-24 12:41
- Czas udostępnienia: 17-10-24 12:41
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn." Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec".
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.2.47.2024.pdf
Załącznik 1: Rzut_Parteru_2013.PDF
Załącznik 2: Rzut_kuchni_po_rozbudowie_2020_r.pdf
1.1 Jadalnia
1.2 Komunikacja
1.3 Wydawalnia posiłków
1.4 Rozdzielnia posiłków
1.5 Zmywalnia
3,90 m?
6,37 m2
6,13 ma
VI
WYDAWANIE
POSIŁKOW
PRZY JĘCIE
/ zło
ISTNIEJACY BUDYNEK SZKOŁY 0'
-1
Powierzchnia planowanej
zabudowy
Plan sytuacyjny
ó
ó
Układ funkcjonalno-użytkowy
Powierzchnia
projektowanej
16,40 m?
zabudowy:
Powierzchnia istniejącej
zabudowy
Projektowane płytki-
gres tech. RII -13m2
Projektowane zamurowania bloczek
z gazobetonu lub płyta G-k
ilość ok. 2 m?
Projektowane ścianki szkieletowe
pokryte płytą dwukrotnie G-k gr.12 cm,
ilość ok. 48 m?
Projektowane rozbiórki • 2 me
Kratka zlewowa - 2 szt.
OBIEKT:Szkola podstawowa w Laskowcu
POMIESZCZENIE: Technologia kuchni
RYSUNEK: Rzut przyziemia - układ funkcjonalno - użytkowy
AUTOR: arch. Agnieszka Głosek
NR.
Załącznik 3: Rzut_archiwalny_skrzydlo_polnocne.pdf
399
Lp. opił
MIECZYS* 5
jravmienie '
N-la
1 IN-2
N-l
034 J/T
N-l
N-l
N—la
1383
nego bez Quzby zdrowia
rolęka, ul. Paaăkiego
(0-20) 7
0291 /J/T
2x15
40
LATAC
150
560
90
180
90
365
24
IS 1025 24
75
150
204 115 1085
034/J,'T
01
210
24
034/J/T
100
24
II
-0 02
115
150
02950,'J/T
2825
034/J/T
40
DI
855 1 11195 100
02
36
02950/J/T
50/J/T
11
N-3 e
5135
24
02950,'J/T
12
100 1705
40
0,41-1
522
9
HP25
100 1 10
10
40
N-la•
1249
24
100
200
02950,' JĄ
02950/J'T
0295a/J/T
029
09 c
11 36
100 24 10
N-la
WSI
DII
100
N-3
36 S
N-1
Powierzchnia rozbudowy kuchni r.
115 115 200
W ARZARKA
N-la
O/J/T
11
5 100
160
229'
100
100
115
17 IS
0p I
2x15
30
5S/J/T
115 161
95a,'J/
115 166 24
166
115
166
521S
034/J/T
100
02WJ/T
0295a/J/T
0295a/J/T
0295a/J/T
100
02ĂJ,'T
02950,' T
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 08-10-24 14:29
- Czas udostępnienia: 08-10-24 14:29
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania: "Budowa odcinka drogi od ul.Składowej do ul.Tęczowej w msc. Ławy
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.2.46.2024.pdf
Termin złożenia ofert : 2.10.2024 do godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 25-09-24 10:08
- Czas udostępnienia: 25-09-24 10:08
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn." Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec"..
Treść Zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.45.2024.pdf
FPZ.271.2.45.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 10.09.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie
oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1 „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-
kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w
Rzekuniu w msc. Laskowiec” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
Zgodnie ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z
2024.338 t.j z dn. 2024.03.08.) oraz rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w
którym ma być prowadzony žlobek lub klub dziecięcy (Dz. U. z 2019.72 t. j. z dnia 2019.01.15)
2.SZCZEGÓOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Wykonawca opracuje koncepcję w terminie 1-go miesiąca od dnia podpisania umowy
i przed rozpoczęciem prac projektowych uzyska pisemną akceptację przyjętych rozwiązań
projektowych od Zamawiającego w której należy uwzględnić .
a) Modernizację istniejącego pomieszczenia po bibliotece na cele oddziału żłobka samorzą-
dowego dla 15 dzieci.
b) Z istniejącej sali należy wydzielić łazienki dla oddziału żłobka oraz szatnie dla Szkoły Pod-
stawowej
c) Istniejącą kuchnię obsługująca tylko catering należy rozbudować i przebudować tak aby
spełniała przepisy kuchni do przygotowywania posiłków.
d) Projekt aranżacji wnętrz wraz z wyposażeniem
2.2 Wykonawca opracuje pełnobranżowy projekt architektoniczno-budowlany oraz zagospo-
darowania terenu wraz z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia
na budowę — 4 egz.,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych — 2 egz.,
- kosztorys inwestorski — 2 egz.,
- przedmiar robót— 2 egz.,
- wersja elektroniczna opracowania na płycie CD w wersjach edytowalnych np. ath, dwg,
i innych oraz pdf.
- opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych,
- pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
2.3 Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie Zamawia-
jącego aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 24 m-cy od daty sporządzenia
kosztorysu.
2.4 W cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwoleń na budowę itp.
adres: ul. Kościuszki 33
07411
telefon: 296432000
faks; 296432093
Stron a internetowa: pl
3. Obowiazki wykonawcy:
a) Każdy Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać wizji lokalnej przedmiotu
zamówienia w celu przygotowania swojej oferty.
5. Inne wymagania:
5.1 .Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami techniczno—budowlanymi, z najwyższą
starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z uwzględnieniem Standardów
Wykonywania Zawodu Architekta oraz z poszanowaniem Zasad Etyki Zawodu Architekt
5.2 Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane kwalifikacje i zezwolenia
niezbędne do realizacji prac projektowych
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 grudnia 2024 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Sposób przyqotowania oferty: oferte należy sporządzić w formie pisemnej. w iezvku
polskim. wedluq danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia należy określić ceną ryczałtową uwzględniającą
wszystkie zobowiązania wynikające z przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN
cyfrowo
i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT, podając:
6) termin wykonania,
7) okres gwarancji.
11) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOD
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczqcych lub zachodzi wylqczenie stosowania obowiqzku informacyjnego, stosownie do art.
13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunięcie treści
oświadczenia np. przez iego wykreślenie).
o rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 201"579 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyEn\a
ď,qekty.vy (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. IJE L Z 04, 052036, str. "
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń
do dnia 20 września 2024 do qodzinv 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na wykonanie dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka
samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec"
lub drogą mailową, na adres:
dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Utworzenie oddziału żłobka
samorządowego w Rzekuniu w msc. Laskowiec".
2. Termin otwarcia Ofert 20 września 2024 r. 0 godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert
VI. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedł020nej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Aneta Kordel pod numerem telefonu: 29 643 20 77
oraz adresem email:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotorn,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Ze:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba Ze niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
0 Państwa dane osobowe
IX. Załącznik
- Rzut parteru
Z up. Wój iny
inż. Paweł
n Spe
wski
Załącznik:Rzut_Parteru.PDF
Termin składania ofert : 20.09.2024r. do godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 10-09-24 15:20
- Czas udostępnienia: 10-09-24 15:20
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe.pdf
FPZ.271.2.42.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 08.08.2024r.
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Modernizacja
oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 88 szt. opraw ulicznych (wraz
z okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego
lokalizacjach. Wymagania dla opraw ulicznych:
1). Moc średnia oprawy: max. 48 W
2). Typ źródła światła: LED
3). Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4). Temperatura barwowa: 4000 K
5). Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6). Wymienność Źródła światła: Tak
7). Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8). Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9). Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym,
scentralizowanym systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając
instalacji dodatkowych urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza
Czasem zaświecania i mocą.
3. Termin realizacji zamówienia do 01.12.2024r.
4. Okres gwarancji 60 miesięcy.
5. Miejsce i termin złożenia ofert 19 sierpnia
adres e-mail
6. Termin otwarcia ofert 19 sierpnia 2024r. godz.1015.
2024r.
godz. 1000
7. Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
9. Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim na adres:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
.zl (słownie
a) cena netto... .............................................
b) podatek Vat .
c) cena brutto
6) termin realizacji zamówienia .
7) okres gwarancji .
...zł (słownie .
zł (słownie
10. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Klauzula RODO:
Obowiązek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(ponizej progów — np. zapytania ofertowe,'rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 Oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. W sprawic Ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9S/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, Str. I), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
zwany dalej równie &nłnistratorem" lub „Zamawiającym”.
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk Kontakt z LOD możliwy jest pod adresem email:
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapylania ofertowego/ryzeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy
(w celu zawarcia urno•.w) oraz w związku z realizowaną umwq — na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO w
związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. Po
ustaniu celu pierwotnego dane tĘdą przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I
lit. c RODO w zwi4zku z właściwymi przepisami szczególnymi.
W przypadku wyboru dane będą również przenvarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podsta•.vie art. 6 ust. I lit.
c RODO
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom na podstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym informatycznym, zajmującym się ochroną danych
a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmłotom wykonującym zadania publicznc lub działającym na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów po•wszechnie Obowiązującego
Okres przechowywania danych — dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa,
Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, dane będą przetwarzane tak długo, jak Administrator
będzie zobligowany do tego przepisarni prawa — obecnie 5 lat liczonych Od końca roku kalendarmwego, w którym
powstał obcr.vi4zek podatkowy, Nadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatymwany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobo•ăych
dotyczących pani/Pana osoby, w tym prawo do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prau:o do
Ządania sprostowania lub uzupełnienia danych osobcr.vych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na nsadach określonych w
art. 18 RODO; e) Prawo do przenoszenia danych osobowych na warunkach Określonych w art. 20 RODO; f) Prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do
wniesienia skargi do Urzgdu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzănie danych
osobowych narusza przepisy RODO Swoje prawa można zgłaszać przeslanic wiadomości e-mail na adres:
lub pisemnie na adres
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu oraz
z up ó a Gminy
i a ietrzOk
In.ektor
ą cego lub osoby upoważnă'ț)
Termin złożenia oferty: do 19.08.2024 do godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 08-08-24 14:27
- Czas udostępnienia: 08-08-24 14:27
- Zapytanie ofertowe na : "Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki".
- Zapytanie ofertowe na: " Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"
- Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń
- Zapytanie ofertowe na budowę przyłącza kanalizacji sanitranej w msc Laskowiec.
- Zapytanie ofertowe na "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń w ramach wymiany pokryć dachowych".