- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec"
Treść zapytania: FPZ.271.2.16.2023.pdf
nasza głllłna
dnia 30.05.2023 r.
FPZ. 271.2.16.2023
ZAPYT ANIE OFERTOWE
Zamawiający: Gmina Rzekuń z ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
„Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec".
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rekuperacji na świetlicy w msc. Czarnowiec.
2.2. Rekuperator dostarczony przez WykonawcȚ musi spełniać wymagania określone w:
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpiec.zeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla
maszyn.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy świetlicy : Czarnowiec ul.
Dzikiej Róży 2, 07-411 Rzekuń, wraz z:
- ułożeniem przewodów elektrycznych do zasilania rekuperatora,
- wykonanie podkonstrukcji wsporczej jednostek wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i
estetycznego wykonania niniejszej dostawy i montażu (prace wewnętrzne i zewnętrzne),
- montaż i uruchomienie zgodnie z instrukcją instalacji rekuperacji,
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rekuperatora.
2.5. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- wykonanie dokumentacji technicznej rekuperacji do uzgodnienia,
- zabezpieczenie i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
wyposażenie rozdzielnicy elektrycznej w indywidualny dla każdego układu rekuperatora obwcxiu
elektrycznego z (Xipowiednim zabezpieczeniem zgodnym z wymogami urządzenia i oraz Polskimi
N ormami,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi oraz przepisami Prawa Budowlanego,
- wykonanie prób szczelności,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania niniejszego
zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości EX)mieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się w cenie
oferty dokonać napraw elementów siebie uszkcxizonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego,
- zabudowa instalacyjnych,
2.6. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiąmny jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego dla systemu klimatyzacji i zasilania,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i
zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu (Xibioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
wykonane instalacje winny posiadać (sporądzone w języku jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zol:mviązany jest zwrócić szczególną uwagę na (nie uszkodzenie) istniejących sieci
i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykon»vane z należytą
ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść
winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji
rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynków Wykonawca zobowiązany jest
do przywrócenia ich stanu Emrzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z
powstałych
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu
gwarancji rozpoczyna się dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy.
2.7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz Urządzenia
należy dobrać do użytkowej obiektów.
3. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a
także na podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
Świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osăwych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym
umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie okres przetwarzania np. z uwagi na dcx:hcxlzenie
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przctwarzania, prawo do przeniesienia danych
oraz prawo do wniesienia skargi do organu
3. Pcxianie danych osăwych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osokmvych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie IX)dejmuje decyzji w sposób zautomatyznwany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4. Prace należy wykonać maksymalnie w terminie do dnia: 31 lipca 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06.2023r. do godz. lub przesłać drogą
mailową na adres:
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina
Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy"
Treść zapytania: FPZ.271.2.17.2023.pdf
FPZ. 271.2.17.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30.05.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na:
„Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy”.
2. Przedmiot zamówienia:
Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy, w tym:
- 10 x ławki ogrodowe — ławka żeliwna z oparciem (siedzisko i oparcie z drewna kolor palisander) Ral
9005;
- 6 x kosze na śmieci — kosz na śmieci parkowy z elementami drewnianymi min. 30 1 Ral 9005;
- tablica pamiątkowa - dekoracyjna na słupkach 12x80 Ral 9005
(elementy mają być w jednym stylu)
2.2. Urządzenia i doposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinno być wykonane w oparciu o
obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym certyfikatem.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę oraz montaż do wskazanej działki w
miejscowości Lawy gm. Rzekuń.
2.4. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realiĂą zamówienia zotmviązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i
pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
- wszystkie montowane urządzenia winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne)
certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu
podpisaniem protokołu końcowego,
- urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
prawnych,
- Materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i
montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia;
- Urądzenia powinny być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
- Elementy stalowe mają być malowane proszkowo, farbami przeznacmnymi do użytku nzwnętrznego,
na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne;
- Urządzsnia należy mocować zgodnie z technologią wskazaną przez producenta;
- Urządzenia powinny być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz aktualnym
certyfikatem;
- Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w
przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa;
- Urządzenia muszą być wyposażone w instrukcję korzystania, kartę techniczną i konserwacji oraz tabliczkę
znam łonową;
- Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporądkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone
- Śruby metryczne nierdzewne, zasłonięte z_aślepkami. Nakrętki kołpakowe przd
odkręceniem. W łożyska kulkowe bezobsługowe zamknięte.
- Zamawiający wymaga minimum 36 gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu
gwarancji się dnia Ęx»dpisania protokołu CXIbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy.
2.5. Zamawiający nleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
3. Klauzula informacyina w związku Z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3. I. Administratorem danych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
33, Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu "konania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, zawarciem umowy;
I. Dane mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na przepisów prawa, a
na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
Świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie mmierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w administratora.
Dcxiatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I. Państwa dane tĘdą przez okres 10 lat końca roku kalendarzowego, w którym
umowa została wykonana, chyba dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych
oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
nimdania danych osobowych będzie brak realimcji umowy,
4. Administrator nie podejmuje decyzji w zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osotmve.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 rogu,
5. Miejsce i termin złcŃenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro IX)dawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06_2023r. do godz, 10:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej k0Frcie z opisem: „Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc.
Ławy”.
6. Termin otwarcia oferty 05.06.2023r. godz 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni robczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z "konawcami:
Monika Pawłowska 29 643 20 77.
9. przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, w języku według danych:
l) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena „.„.........zl (słownie........
b) VAT
c) cena brutto.... ...........................„...........zł (słownie....
6) że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, że wypełniłem otmviązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zacho±i
wylqczenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust.5 RODO treść oświadczenia
wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie),
Orozporzqdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20/6/679 z dnia 27 kwietnia 2016". W sprawie ochrony osób
fizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strl).
Tworek
mgr ardl. Eva K
'Ceownik *atu Rozyclu
Unieważnienie zapytania: FPZ.271.2.17.2023___uniewa__nienie_zapytania_ofertowego.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 05.062023 r.
FPZ.271.2.17.2023
Unieważnienie zapytania ofertowego
W związku z wystąpieniem istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było wcześniej przewidzieć, unieważnia się zapytanie ofertowe numer
FPZ.271.2.17.2023 na „Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy"
mgr inžarch.EwaKu ris
Rderatu
Sporządziła : Monika Pawłowska
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 01
29761 n 02
faks:
29 643 20 77
wcđek
strona www.rzekun.pl
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i modernizacji gminnych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Treść zapytania: FPZ.271.2.5.2023.pdf
Załącznik: Za____czniki_graficzne.pdf
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Szczegóły
- Anna Malinowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zakup i transport 60 szt. nowych pojemników na odpady zmieszane (kolor czarny - pojemność 120 L).
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_zakup_i_transport_pojemnik__w.pdf
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert w ramach zadania: ,,Budowa ul. Jodłowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń"
Treść zapytania:FPZ.271.1.82.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Szczegóły
- Marlena Kowalczyk
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare w ramach zadania inwestycyjnego: "Zakup tyrolki."
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe_zakup_montaz_zjazdu_linowego.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.10.2022 r.
FPZ271.1.79.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiaiacy Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń”.
2. przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wymagania materiałowo-techniczne:
a) montowane urządzenie, stanowiące przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych, wykonane z metalu,
b) montowane urządzenie, stanowiąc przedmiot zapytania musi dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające
wykorzystane przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i
dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie IJV,
f) urządzenie należy mocować na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty lub želbetowe z technologią
wskazaną przez producenta),
g) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
h) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
i) w zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać
ograniczniki, które uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej
50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
j) urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową,
adres: ul. "ciuszki 33
07411 Rzekuń
telefon: 29 761 73 01
29761 7302
raks; 296432093
Strona
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
"tworzone odpady,
ł) śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zabezpieczające przed odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe
zamknięte.
4. W ramach zamówienia Wykonawca bęgzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i
materiały budowlane,
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urządzenia. strefv bezpieczeństwa
Podczas montażu urządzenia należy zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa wokół
urządzeń. W strefie bezpieczeństwa nie może znajdować się żaden element, zgodnie z
otmviązującymi normami.
Klauzula informacyjna w związku Z RODO.
Z Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, że:
Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp)w
celu związanym z pro•vvadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
4. Dane osobowe mogą byd udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo
w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze
środków unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności
wydatków.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
l.aw przypadku otmviązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo
żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia;
l.bskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą pstanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
l.cprawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu praw innej
osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii
EurcŔskiej lub państwa członkowskiego.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem 0 udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych
określa ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w
oparciu o Państwa dane osobowe.
7. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2022 r.
e. O&ręs gwarancji: 60 miesięcy
9. Mięișce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, pokój 103,
do 12.10.ZQ22 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw.
tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń" lub na adres e-mail:
dopiskiem w tytule „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń
10. Termin otwarcia ofert r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złoženia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-cribiorczy.
32. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kowalska (029) 643 20 77
13. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę naležy zložyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, lub na
adres e-mail: akowalska@rzekunnet według danych:
1) nazwa i wykonawcy,
2) NIP/Regon,
3) nr rachunku bankowego,
4) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto (słownie złotych),
- pcxiatek VAT (słownie złotych),
- brutto (słownie złotych),
5) termin realizacji zamówienia,
6) udzielenie gwarancji.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu. (W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa - usunięcie treści Oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(lrozporzqdzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzqdzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119z 04.05.2016, str.
mgr inż. arch. Ewa
inwestyqi.i
Kierownik Referatu Ronm Inwesfrcj
- Czas wytworzenia: 24-01-25 09:01
- Czas udostępnienia: 24-01-25 09:01
- Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego
- Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka
- Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego
- Wykonanie nasadzeń roślin
- Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka