- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup stołów i krzeseł do OSP w Rzekuniu w ramach zadania pn.: "Wyposażenie pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej".
Treść zapytania: FPZ.271.2.1.2024.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 05-01-24 12:30
- Czas udostępnienia: 05-01-24 12:30
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Zapraszamy do złożenia ofert na zadanie pn.: Prace ratunkowe związane z wymianą pokrycia dachowego na budynku kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu – etap II.
Zawiadomienie o wyborze oferty: Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
ŁAD
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYNÓW
Ks. Kr
BGK
Rzekuń. dn. 4.01.2024r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
DOTYCZY: zapytania Ofertowego nr 1/11/2023 z dnia 30.11.2023 r. na wykonanie ROBÓT
BUDOWLANYCH pn. „prace ratunkowe związane z wymianą pokrycia dachowego na budynku
kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu — etap II dofinansowanych z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/8062/polskiLad.
Niniejszym zawiadamiam 0 wyniku postępowania prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego dotyczącego zadania pn. „prace ratunkowe związane z wymianq pokrycia dachowego
na budynku kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu — etap n.
1. W terminie na składanie ofert tj. do dnia 3 stycznia 2020. do godz. 9:00 wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1- Usługi Remontowo-Budowlane i Handel Krzysztof Kosewski
ul. Pasterska 7, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Wartość oferty: 1.017.400,44 zł brutto
2. Streszczenie i porównanie złożonych ofert w kryterium cena.
Oferta nr 1 — 100 pkt
3. Informacja o Wykonawcach wykluczonych/odrzuconych ofertach.
W postępowaniu nie wykluczono Żadnego Wykonawcy, ani nie odrzucono Żadnej oferty.
4. Wybrano ofertę nr 1 złożonq przez Usługi Remontowo-BudowIane i Handel Krzysztof Kosewski,
ul. pasterska 7, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
Uzasadnienie wyboru: Wybrana Oferta nr 1 jest zgodna z treściq zapytania Ofertowego nr 1/11/2023
z dn. 30.11.2023r. i uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium cena (100%). Wykonawca spełnił
warunki udziału w postępowaniu. Wykazał, Że posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie, dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym,osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w wymaganym
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA
pw. Naj"vigtszego Sew-
PL Dî.411 Koiciu„ki 53
29
tel.ax
NIP REGON 0400:16231
o
szt
rski
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_pokrycie_dachowe_etap_II_30.11.2023.pdf
Załączniki: Zalaczniki.zip
Dokumentacja: Dokumentacja_Rzekun_-_caly_projekt.pdf Przedmiar_robot.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 30-11-23 12:11
- Czas udostępnienia: 30-11-23 12:11
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości o zasilaniu solarnym w ramach zadania pn. "Radarowy wyświetlacz prędkości"
Treść zapytania:FPZ.271.2.43.2023.pdf
Fpz.271.2.43.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 25 września 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości 0 zasilaniu
solarnym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Radarowy wyświetlacz prędkości”
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w msc.
Borawe gm. Rzekuń w pasie drogi powiatowej nr 4403W.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 Zakup, montaż i uruchomienie radarowego wyświetlacza prędkości o zasilaniu solarnym
służący do pomiaru i wyświetlania prędkości pojazdów poruszających się po w msc.
Borawe gm. Rzekuń w pasie drogi powiatowej nr 4403W.
2.2 Specyfikacja techniczna:
Radarowy wyświetlacz prędkości.
Pomiar temperatury i automatyczny komunikat "UWAGA ŚLISKO"
Pomiar prędkości pojazdu, w przypadku przekroczenia prędkości komunikat 0
punktach karnych, kwocie mandatu, informacja aby zwolnić,
Wyświetlanie komunikatów wybranych przez użytkownika,
Zasilanie solarne zapewniające nieprzerwane zasilanie,
Wyswietlanie znaku aktywnego ograniczenia B-33,
Wskaźnik naładowania akumulatora,
Komunikacja z urządzeniem poprzez GSM,
Komunikacja z urządzeniem poprzez sieć wi-fi i interfejs,
Obudowa odrmna na uszkodzenia mechaniczne,
Statystyki o przekroczeniu i natężeniu ruchu,
Zasięg radaru do 250m,
Czytelność wyświetlacza 150m,
Ilość kolorów min. 4
Obudowa aluminiowa malowana proszkowo
Zgodność z najnowszymi rozporządzeniami,
Słup wsporczy + fundament,
Zasilanie solarne wraz z akumulatorem + elementy montażowe, stelaż, regulator na-
pięcia (autonomia 14-20 dni),
Tablica podkładowa
adres: ul. Kościuszki 33
telefon; 29761 7301
29 20 77
faks:
29 643 20 93
e-mail: rzekun@rzekun4YI
2.3 Obowiązki stron:
2.3.1.
Do okX)wiązków Wykonawcy będzie należało:
Dostarczenie i montaż urządzenia we wskazane miejsce,
Uruchomienie,
Przeprowadzenie instruktarzu z obsługi,
W cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe związane z do-
starczeniem i uruchomieniem urządzenia,
2.5. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się którzy spełniają następującz warunki:
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
usta" nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami do wykonywania zamówienia.
2.6. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
3. Termin realizacji zamówienia: 27 października 2023 r.
4. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
strona 213
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dę 28.09.2023 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Radarowy wyświetlacz prędk"ci"
lub na adres e-mail:
wyświetlacz prędkości"
6. Termin otwarcia ofert: 28.09.2023 r. godz. 10:15.
7. Warunki płatności: Płatność po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
8. Osoba upoważniona do kontaktu: Paweł Mierzejewski 29 643 20 77
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1)
2)
3)
4)
5)
nazwa wykonawcy,
adres wykonawcy,
NIP/Regon,
nr rachunku bankowego,
wartość wykonania przdmiotu zamówienia zakupu i montażu
„Radarowy wyświetlacz
prędkości"
a) cena netto
b) podatek VAT
c) cena brutto..
6) termin realizacji zamówienia..
...zł (słownie.
.zł (słownie.
...zł (słownie.. .
7) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RO[XDI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamóv.'ienia publicznego
w niniejszym
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych
niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa - usunięcie treści oświadczenia no. przez jego wykreślenie).
inż. Paweł M
podin
ds. infrastru
Zastępca Kiero
ejewski
kto r
hnicznej -
eferatu Inwestycji
('rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016079 z dnia 27 Kwietnia 2016 r w sprawie osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
95-i46•1ĄE (ogólne mzporzâdzenie o ochronie danych) (Dz. IJZ. UE L 119 z 04.052016, Str. I).
Strona 313
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 25-09-23 13:22
- Czas udostępnienia: 25-09-23 13:22
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn. "Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Drwęcz"
Treść zapytania: FPZ.271.2.36.2023.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 21.08.2023 r.
FPZ. 271.2.36.2023
ZAPYI'ANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 41 1 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. gm. Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia:
2. I. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Dnvęcz.
Szmxgólowy zakres:
I. Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od ZG do rozdzielni głównej w budynku świetlicy
2. Demontaż istniejącej rozdzielni głównej w celu uporządkowania obwodów i rozbudowy
3. Montaż nowej rozdzielni (obudowy natynkowej) z wykorzystaniem istniejących
zabezpieczeń i przystosowanej do potrzeb obiektu.
4. Rozbudowa nowej rozdzielni o ochronę przepięciową i nowy obwód do zasilania
rozdzielni gniazd zewnętrznych.
5. Wykonania uziemienia rozdzielni głównej obiektu
6. Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami i Ix32A) oraz
230V(6x116A)
7. Rozdzielnia ma być wypsažona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (rozłącznik,
wyłączniki różnico-prądowe, ochronnik przepięć)
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w:
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 1 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy:
świetlica ul. Tadeusza Kościuszki, 07-411 Drwęcz, gm. Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu msilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do užytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
nimeJszego zamowiema,
- pozostawienie w należytym stanie czystości Imnieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkcxizenia, którąoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania
Uwaga! Lokalizację rozdzielni z gniazdami przy ścianie budynku.
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia znbowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed protokołu końcowego dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkcxlzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca mbowiązany jest do prz»rrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z IN)wstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji się dnia protokołu przedmiotu Umowy przez obie
strony umowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. w z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za elektronicznej:
3.3. Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) ROM), tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prmisów prawa,
a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać państwa danych osotmvych do państwa lub
organizacji
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Że:
l. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba Że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-08-23 12:32
- Czas udostępnienia: 21-08-23 12:32
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż garażu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup i montaż garażu blaszanego wraz z wykonaniem podłoża w msc. Teodorowo i Tobolice"
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 12:41
- Czas udostępnienia: 10-08-23 12:41
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_III.pdf
FPZ.271.2.29.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. : „ Modernizacja pomieszczeń
sanitarnych w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
Zakres planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana oddzielająca łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak
aby pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach technicznych. Ścianka
działowa między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem
poszerzenia pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez
odzysku (stan materiałów uniemożliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się również
wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią.
Instalacja elektryczna z uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać
rozprowadzona na nowo dotyczy to zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy
oświetleniowe zostaną wymienione na nowe energooszczędne. Instalacja sanitarna również
wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na zaplanowane zmiany w pomieszczeniach —
nowe umywalki będą usytuowane w innych miejscach. Miski ustępowe i umywalki zostaną
wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie części ścian
- rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie ścian i podłogi
- wybudowanie ścian
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan w niezbędnym zakresie
- dostawa i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych,
- biały montaż,
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z ościeżnicą,
- malowanie ścian,
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek ściennych 0 wymiarach 600 x 300mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i szarym oraz 300 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z
Inwestorem w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres w w kolorze drewnopodobnym (wzór jodła) oraz w
kolorze gry
- dostawa i montaż lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi w kolorze jasnoszarym 2szti 1 szt. w kolorze czarnym z ościeżnicą
- dostawa i montaż Okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umwłalek wraz z bateriami i syfonami
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę o wymiarach Ok .120 x 150 cm (należy
sprawdzić przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania Oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, vwtycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na Zadanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat Od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 października 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 14.08.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia Oferty 14.08.2023r. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złožyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto....
b) podatek VAT
c) cena brutto.
...zł (słownie.......
. zł (słownie.
...zł (słownie.... ..... ..
6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4
lub art. 14 ust5 RODO treść oświadczenia wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np.
przez jego wvkteślenie)_
"rozporządzenie padamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony
fizycznych w związku z przetvvarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
uchylenia dyrektywy 95/46.'W'E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
Kierwmik Referatu
ek
ty4
Dokumentacja: dokumentacja.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 08-08-23 08:22
- Czas udostępnienia: 08-08-23 08:22
- Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
- Opracowanie i aktualizacja projektu aglomeracji Rzekuń
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku OSP Rozwory
- Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare