- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na „Utworzenie miasteczka ruchu drogowego oraz poprawa bezpieczeństwa na terenie gminy Rzekuń”
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 13:33
- Czas udostępnienia: 10-08-23 13:33
- Ważność do: 25-08-23 10:00
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż garażu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup i montaż garażu blaszanego wraz z wykonaniem podłoża w msc. Teodorowo i Tobolice"
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 12:41
- Czas udostępnienia: 10-08-23 12:41
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_III.pdf
FPZ.271.2.29.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. : „ Modernizacja pomieszczeń
sanitarnych w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
Zakres planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana oddzielająca łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak
aby pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach technicznych. Ścianka
działowa między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem
poszerzenia pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez
odzysku (stan materiałów uniemożliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się również
wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią.
Instalacja elektryczna z uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać
rozprowadzona na nowo dotyczy to zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy
oświetleniowe zostaną wymienione na nowe energooszczędne. Instalacja sanitarna również
wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na zaplanowane zmiany w pomieszczeniach —
nowe umywalki będą usytuowane w innych miejscach. Miski ustępowe i umywalki zostaną
wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie części ścian
- rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie ścian i podłogi
- wybudowanie ścian
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan w niezbędnym zakresie
- dostawa i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych,
- biały montaż,
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z ościeżnicą,
- malowanie ścian,
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek ściennych 0 wymiarach 600 x 300mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i szarym oraz 300 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z
Inwestorem w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres w w kolorze drewnopodobnym (wzór jodła) oraz w
kolorze gry
- dostawa i montaż lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi w kolorze jasnoszarym 2szti 1 szt. w kolorze czarnym z ościeżnicą
- dostawa i montaż Okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umwłalek wraz z bateriami i syfonami
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę o wymiarach Ok .120 x 150 cm (należy
sprawdzić przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania Oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, vwtycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na Zadanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat Od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 października 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 14.08.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia Oferty 14.08.2023r. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złožyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto....
b) podatek VAT
c) cena brutto.
...zł (słownie.......
. zł (słownie.
...zł (słownie.... ..... ..
6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4
lub art. 14 ust5 RODO treść oświadczenia wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np.
przez jego wvkteślenie)_
"rozporządzenie padamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony
fizycznych w związku z przetvvarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
uchylenia dyrektywy 95/46.'W'E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
Kierwmik Referatu
ek
ty4
Dokumentacja: dokumentacja.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 08-08-23 08:22
- Czas udostępnienia: 08-08-23 08:22
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 8 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rzekuń”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9be02460-2a1d-11ee-9aa3-96d3b4440790
Termin składania ofert: 07 września 2023, godz: 10:00
Termin otwarcia ofert: 07 września 2023, godz: 10:05
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 07-08-23 12:56
- Czas udostępnienia: 07-08-23 12:56
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń"
FPZ.271.2.33.2023_-_Zapytanie_cenowe.pdf
Zalacznik_Nr_1_do_zapytania_nr_FPZ.271.2.33.2023.pdf
z dnia 27 lipiec 2023 r.
Oferta dotycząca realizacji zadania pn. „Kastracja psów i kotów wraz z elektronicznym
znakowaniem zwierząt, należących do mieszkańców gminy Rzekuń"
l. Przedstawiam koszt jednostkowy usługi kastracji i elektronicznego znakowania, zwierząt
właścicielskich z terenu gminy Rzekuń.
Lp
2.
3.
4.
5.
Rodzaj usługi
Kastracja suki
a)1-10kg
b) 11-25 kg
c) < 26 kg
Kastracja psa
a) 1-10 kg
b) 11-25 kg
c) < 26 kg
Kastracja kotki
Kastracja kota
Elektroniczne
znakowanie psów
i kotów
Ogółem
Cena jednostkowa (brutto) zł
podany koszt kastracji i elektronicznego znakowania zwierząt ma uwzględniać wszystkie koszty
związane z przeprowadzeniem zabiegu wyszczególnionym w pkt III zapytania ofertowego.
II. Informacje 0 zakładzie leczniczym:
Nazwa, adres i godziny otwarcia zakładu
leczniczego
Numer telefonu kontaktowego
III. Oświadczam, że EX)siadarn odpowidnie środki i warunki do realizacji powyższej usługi
weterynaryjnej.
(pieczątka i podpis osoby ofertę)
Zalacznik_Nr_2_do_zapytania_nr_FPZ.271.2.33.2023.pdf
do Regulaminu programu „Kastracja i czipowanie 2023"
w ramach zadania „Zapobieganie bezdomności zwierząt
w Gminie Rzekuń"
Data wystawienia skierowania
Nr karty skierowania .
KARTA SKIEROWANIA NA ZABIEG LUB ZABIEGI
w ramach programu „Kastracja i czipowanie 2023"
Imię: .
Nazwisko: —
Adres zamieszkania: .
Rodzaj zabiegu do wykonania:
.....„../2023
KASTRACJA
Gatunek zwierzęcia:
CI KOT
płeć zwierzęcia :
CI SAMICA
Waga zwierzęcia:
I-IOKG
O CHIPOWANIE
PIES
O SAMIEC
CI 11-25KG
C] POWY2EJ 26 KG
UWAGA!
Karta skierowania ważna jest 14 dni od daty wystawienia. Zabieg musi być wykonany do 30 dni
od daty wystawienia skierowania.
Kartę skierowania realizuje:
(nazwa gabinetu weterynaryjnego)
(adres gabinetu weterynaryjnego)
Telefoniczne umawianie wizyty:
Pieczątka Urzędu Gminy Rzekuń:
(nr telefonu)
Pieczątka i podpis Wójta / Pracownika
Gminy Rzekuń:
Potwierdzam wykonanie zabiegu w dniu
(należy „X" zaznaczyć wykonane zabiegi)
O KASTRACJA
O CZIPOWANIE
Czytelny podpis wnioskodawcy
(właściciela / opiekuna zwierzęcia)
Pieczęć i podpis
(gabinetu realizującego skierowanie)
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 28-07-23 12:51
- Czas udostępnienia: 28-07-23 12:51
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
,,PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU”
Termin składania ofert / wniosków: 11.08.2023 r. godz. 10.00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 11.08.2023 r. godz. 10.30
Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć na platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Link do strony prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc08178b-2569-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Informacja z otwarcia ofert: informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
Rzekuń 11.08.2023 r.
Fpz.271.7.2023
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W dniu 11.08.2023 r. Zamawiający Gmina Rzekuń zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późń. zm.) dokonał
otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym pod nazwą: " Przebudowa ul. Armii Krajowej w
Rzekuniu "
Zamawiający informuje, że:
1. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia to: 4 400 000,00 PLN brutto.
2. Otwarto oferty złożone przez następujących Wykonawców:
1. MK sp. z o.o.
07-420 Kadzidło , Kuczyńskie 46
Cena brutto: 4 589 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset osiemdziesiąt dziewięć tysięcy
złotych 00/100)
2. Budowa Dróg mgr Dawid Kamrat
07-410 Ostrołęka, ul. Ludwika Staniszewskiego 2A
Cena brutto: 5 381 077,75 zł (słownie: pięć milionów trzysta osiemdziesiąt jeden tysięcy
złotych 75/100)
3.Kamikop Kamil Barański
07-410 Ostrołęka , ul. Zniwna 15a
Cena brutto : 4 848 000,00 zł (słownie cztery miliony osiemset czterdzieści osiem tysięcy
złotych 00/100)
4. Firma Drogowo Budowlana AMSTONE Patrycja Mielnicka
07-410 Łazy, ul. Prosta 8
Cena brutto: 5 466 899,94 zł (słownie: pięć milionów czterysta sześćdziesiąt sześć tysięcy
osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 94/100)
mgr n.
ds funduszy
i zamówień publicznych
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 28-07-23 08:07
- Czas udostępnienia: 28-07-23 08:07