- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na Wykonanie dokumentacji projektowej : "Budowę boisk do siatkówki plażowej w msc. Rzekuń"
Treść zapytania: Zapytanie_Ofertowe_FPZ.271.2.16.2024.pdf
Do wykonawców: odpowiedzi_na_pytania.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
18.03.2024 r.
DO wszystkich Wykonawców
Dotyczy: zapytania ofertowego znak Fpz.271.2.16.2024 z dnia 15.03.2024 r.
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania
inwestycyjnego Boisk do siatkówki plażowej w msc Rzekuń gm. Rzekuń
na działce gminnej nr ewid. 181/2.
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy interpretacji
zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1.
- w pkt. 1 zapytania jest mowa o tym, że dokumentacja powinna być zgodna z PFU.
proszę w takim razie o przesłanie ww. PFU, gdyż nie zostało ono dołączone do zapytania
ofertowego.
Odpowiedź:
Zamawiający powołał się na ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII
z dnia 20 grudnia 2021 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-užytkowego.
Zamawiaiacy nie posiada PFU.
Pytanie 2.
- proszę o szersze informacje na temat piłkochv•qtów.
Czy piłkoch"ty mają wydzielać każde boisko osobno, czy też mają być tylko za liniami koń-
cowymi boiska, lub czy tez mają wydzielać obszar na terenie którym będą znajdowały się
dwa boiska, trybuna, stanowiska sędziowskie.
Odpowiedź:
Piłkochwyty maja pełnić funkcję ogrodzenia wokół terenu na którym będą znajdować się
boiska trybuny i stanowiska sędziowskie.
pytanie 3.
-proszę o szersze informacje dotyczące trybun.
Czy każde boisko ma mieć swoją trybunę? Na ile osób każda trybuna.
Odpowiedź:
Tak każde boisko ma mieć swoją trybunę każda po ok 70 miejsc.
Pytanie 4
- czy oświetlenie boisk ma być poprowadzone od istniejącej skrzynki zlokalizowanej przy
drodze?
Odpowiedź:
Tak oświetlenie ma być poprowadzone od istniejącej skrzynki zlokalizowanej przy drodze.
inż. Paweł
pod
ds. infra
Zastępca Kie
zejews
chnicznej •
eratu Inwestycji
adres: Kościunki33
07411
telefon
29 761 73 01
29647 20 77
faks:
2964320 93
strona internetowa: www.rzrkun.pl
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 15-03-24 12:29
- Czas udostępnienia: 15-03-24 12:29
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na ,, Zakup i dostawę przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu”
FPZ.271.2.14.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złoženia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350 kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- gwarancja
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
Przewidywana
ilość sztuk
1 szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Ponižej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon; 29761 7301
29 64720 n
faks: 296432093
Strona intern cłowa: www_tzekunpl
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na 2ądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 24.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
Strona 214
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 21.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
OSP'.
lub na adres e-mail:
transportu sprzętu OSP".
7. Termin otwarcia oferty 21.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu.
10. Inne postanowienia
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Strona 314
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 21 marca 2024, godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 21 marca 2024, godz. 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 12-03-24 13:01
- Czas udostępnienia: 12-03-24 13:01
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na ,,Modernizację infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7f6a055-dfaf-11ee-a01e-f641a8763d5f
Termin składania: 12 kwietnia 2024 r., godz 10:00
Termin otwarcia: 12 kwietnia 2024 r., godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 12-03-24 12:52
- Czas udostępnienia: 12-03-24 12:52
- Ważność do: 20-06-24 12:53
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zadanie „PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b1d4a30e-dacc-11ee-8305-7e4937eb936d
Termin składania ofert: 20 marca 2024, godz 10:00
Termin otwarcia ofert: 20 marca 2024, godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 05-03-24 11:08
- Czas udostępnienia: 05-03-24 11:08
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na ,,REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCI LASKOWIEC, RZEKUŃ ORAZ DZBENIN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc3458-1512-72c3-a270-4c0001bfae63
Termin składania: 15 marca 2024 r., godz 10:00
Termin otwarcia: 15 marca 2024 r., godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 26-02-24 08:38
- Czas udostępnienia: 26-02-24 08:38
- Ważność do: 26-06-24 09:36
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
Treść zapytania:
zapytanie_oferowe_23.02.2024.pdf
FPZ.271.2.9.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 23.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miej-
sce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zjeżdżalni dmuchanych do miejscowości
Rzekuń:
Lp.
2
Nazwa arty
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem : dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +/- 8 m x 8 m x 4.8 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +/- 1,8 m x 1 m
Materiał: nowej generacji PVC
Dmuchawa: 2x 2400 W
waga: +/- 250 kg
Gwarancja: 24 miesiące
Podwójna dmuchana zjeżdżalnia - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabaqy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +1- 7 m x 4 m x 6 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +1- m x 0,8 m
Materiał nowej generacji p V C
Dmuchawa Ix 2400 W
waga +1'-200 kg
Gwarancja: 24 miesiące
na ilość
1 szt.
I szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powaniu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres; ul. Kościuszki 33
07-411
telefon: 29761 7301
29 647 77
296432093
strona internetowa:
e-mail;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowienia-
mi zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowry;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej,
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 15.03.2024 r.
Strona 214
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę nale2y sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń Woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 27.02.2024 r. do łș:op.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „
aktywności w miejscowości Rzekuń".
Miejsce integracji i lokalnej
lub na adres e-mail:
i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń".
7. Termin otwarcia Oferty 27.02.2024 r. godz. 15:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
l. Zamawiający wybierze Ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Strona 314
Załącznik:
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę dmuchanych zježdžalni
Lp.
Kol. 1
2.
Przedmiot zamówienia
K012
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią
Podwójna dmuchana zježdžalnia
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
1 sztuka
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
23%
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
PLN
Zdjęcie poglądowe
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 27 luty 2024, godz. 15:00
Termin otwarcia ofert: 27 luty 2024, godz. 15:15
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 23-02-24 09:54
- Czas udostępnienia: 23-02-24 09:54
- Prace pielęgnacyjne drzewostanu w zabytkowym parku w Przytułach Starych wraz z usunięciem drzew
- Zakup i dostawa: zjeżdżalni dmuchanych, zestawu nagłośnieniowego oraz agregatu prądotwórczego
- Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzekuniu w celu przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka
- ,, Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Rzekuń”