- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc. Przytuły Stare
Treść zapytania : zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.21.2024.pdf
FPZ.271.2.21.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 9.04.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc. Przytuły Stare
w ramach zadania inwestycyjnego pn : Zagospodarowanie terenu przylegającego do
ogrodzenia świetlicy poprzez karczowanie równanie i posianie trawy w msc. Przytuły Stare
na dz. nr ewid. 223/6"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmi0tem zamówienia jest wykonanie Zagospodarowanie terenu przylegającego
do ogrodzenia świetlicy poprzez karczowanie równanie i posianie trawy na dz. nr ewid.
223/6 w msc. Przytuły Stare
2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) —
szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac na dz. nr ewid. 223/6 w msc. Przytuły Stare obejmuje:
a) oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonej wycinki pod względem BHP
i bezpieczeństwa ruchu
b) karczowanie krzewów i drzew owocowych ( nie podlegających pozwoleniu na wycinkę )
c) usunięcie karp wraz z zasypaniem powstałych wyrw w ziemi,
d) równanie i rekultywację terenu
d) mulczowanie terenu,
e) wyrównanie terenu
f) zasianie traw,'
g) uporządkowanie terenu polegające na:
- zebraniu i wywiezieniu pozyskanego drewna
- zebraniu i wy.viezieniu wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac.
4. Obowiazki wykonawcy:
a) Każdy Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać wizji lokalnej terenu
przedmiotu zamówienia w celu przygotowania swojej oferty.
b) złożenie oferty jest równoznaczne z posiadaniem niezbędnego sprzętu oraz wszystkich
koniecznych uprawnień w zakresie wykonywania ww prac,
c) wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia
i specjalistyczny sprzęt niezbędny do realizacji zadania,
d) oferta powinna zawierać cenę pozyskanego drewna oraz ostateczną cenę oferty tj. cenę
oferowanej usługi pomniejszona o cenę zakupu drewna
e) Koszty i odpowiedzialność za usunięcie i likwidację pozostałego materiału zielonego, tj.
pozostałych mniejszych części oraz karp, ponosi Wykonawca.
f) W wyniku dokonanych prac wyżej opisanych teren powinien zostać
uporządkowany, a powstała biomasa usunięta poza obszar prac.
adres: ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon: 296432000
faks: 296432093
intern cłowa:
uprzątnięty i
rzckun .pl
rzekun@
5. Inne wymagania:
5.1 Wykonawca w czasie trwania umowy obowiązany jest posiadać ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszelkie
koszty związane z ubezpieczeniem obciążą Wykonawcę.
5.2 Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
5.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5.4 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i Ilub rzeczowe wyrzą-
dzone osobom trzecim wynikłe podczas wykonywania prac,
5.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zlecenia wykonania całości lub
części prac.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10 maja 2024 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1 . Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na wykonanie usługi „
Wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare”
lub drogą mailową, na adres:
drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare”
2. Termin otwarcia ofert 15.04.2024 r. godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca može przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Aneta Kordel pod numerem telefonu: 29 643 20 77
oraz adresem email:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobo•vwch);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
0 państwa dane osobowe.
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik nr 1 Mapa z lokalizacja
2. Załącznik nr 2 Oferta cenowa
inż. Paweł
podi
ds. infra
Zastępca Kie
i ejewski
kto
nicznej -
feratu Inwestycji
(podpis Zamawiającego)
załącznik nr 1: Zalacznik_nr_1.pdf
załącznik nr 2: Zalacznik_nr_2.pdf
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa
[DANE WYKONAWCY:
(nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e_mail..
REGON.
II.CENA:
. NIP..
Zadanie/rodzaj prac
Formularz ofertowy
cena Oferowanej usługi
netto/brutto
oferowana cena zakupu
pozyskanego drewna
netto/brutto
Wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare
w ramach zadania inwestycyjnego dla zadania pn : „Zagospodarowanie terenu
przylegającego do ogrodzenia Swietlicy poprzez karczowanie równanie i zasianie
trawy w msc. Przytuły Stare dz. nr ewid. 223/6'
Ostateczna cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wynosi:
(słownie....
Ostateczna cena
netto/brutto
D=B-C
...zł
FPZ.271.2.21.2024
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa
111. OŚWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
— oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
— wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
konłpletna,
— zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte..
IV. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM:
imię i nazwisko .
numer telefonu
adres e-mail .
O"is prze upowa*nion-q do wystgpo.ia w prawnym)
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 09-04-24 13:49
- Czas udostępnienia: 09-04-24 13:49
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na „Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń.”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93e0cb01-f17e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
Termin składania: 19 kwietnia 2024, godz 10:00
Termin otwarcia: 19 kwietnia 2024, godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 03-04-24 09:55
- Czas udostępnienia: 03-04-24 09:55
- Ważność do: 23-05-24 09:55
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na ,, Zakup i dostawę przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu”
FPZ.271.2.19.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 26.03.2024"
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
- koło podporowe z mocowaniem na dyszlu
- burty stalowe, ocynkowane z możliwością demontażu
- dyszel strzałkowy
- otwierane wszystkie burty (przednia, tylna) z możliwością demontażu
- uchwyty do mocowania ładunku
- plandeka otwierana z 4 stron w kolorze czerwonym
- zaczepy plandeki
- wykonanie oznakowań numerów operacyjnych, nazwy OSP, logotypu
- dostawa przyczepy
- gwarancja
2. Warunki udziału w postępowaniu
Przewidywa na
ilość sztuk
1 szt.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 73 01
29647 20 77
faks: 296432093
3 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu Ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prze-
pisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku
z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowa-
nia, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechoww.'ane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzo-
wego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres prze-
twarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograni-
czenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Kon-
sekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 31.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru stano-
wiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
Strona 214
2. Do ofert nale2y załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W przypadku
działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do
składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 29.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
lub na adres e-mail:
portu sprzętu OSP".
7. Termin Otwarcia oferty 29.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Strona 314
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 26-03-24 12:55
- Czas udostępnienia: 26-03-24 12:55
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę gminnych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych w gminie Rzekuń Treść zapytania Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.18.2024.pdf
Załączniki graficzne Zalaczniki_graficzne.7z
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 21-03-24 13:50
- Czas udostępnienia: 21-03-24 13:50
Świadczenie usług kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń.
FPZ.271.2.13.2024_-_Zapytanie_ofertowe.pdf
FPZ.271.2.13.2024
URZĄD GIWNY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn 20.03.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt
z terenu gminy Rzekuń.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
nr telefon: (29) 643 2000
adres poczty elektronicznej:
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt domowych
(psy i koty), które mają właścicieli oraz kotów wolno żyjących z terenu gminy Rzekuń
na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy skierowania na zabieg.
1. Zakres usługi kastracji obejmuje:
a) wizytę kwalifikującą w tym badanie kliniczne przed zabiegiem w siedzibie zakładu
leczniczego dla zwierząt,
b) wykonanie standardowego zabiegu kastracji w narkozie infuzyjnej,
c) zapewnienie psu/kotu opieki pooperacyjnej do czasu W"y'budzenia psa/kota z narkozy,
d) w tym w razie potrzeby podanie Środka przeciwbólowego i antybiotyku,
e) wizytę kontrolną, w siedzibie zakładu leczniczego dla zwierząt, obejmującą badanie
kliniczne oraz zdjęcie szwów.
2. Jeśli w trakcie wizyty kwalifikującej po badaniu klinicznym stwierdzona zostanie
konieczność wykonania badań dodatkowych (np.: EKG, RTG, USG, badanie krwi, moczu)
Gmina nie pokrywa ich kosztów, jak również nie ponosi kosztów wykonania innych
dodatkownłch zabiegów/usług. Decydujące zdanie w sprawie rodzaju koniecznych badań
ma lekarz, który będzie operował zwierzę.
3. Zakres usługi czipowania zwierząt obejmuje:
a) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia przed dokonaniem zabiegu
elektronicznego identyfikatora (mikroczipa),
b) sprawdzenie czy zwierzę nie jest oznakowane i czy mikroczip
do wszczepienia jest sprawny,
wszczepiania
przeznaczony
c) umieszczenie danych właścicieli zwierząt w międzynarodowej bazie danych Safe
Animal.
4. Wykonawca zapewni mikroczipy we własnym zakresie.
: ul_ 33
07-411
29
296432093
Muszą one być oznaczone kodem rozpoczynającym się od cyfr: 6160939 i jednocześnie
spełniać obowiązujące normy ISO:
• ISO 11784/11785
stanowiącej o częstotliwości gwarantującej współpracę
mikroczipa z czytnikiem,
• ISO 24631-1 — stanowiącej o objęciu producenta nadzorem laboratoryjnym oraz
weterynaryjnym,
• ISO 31661 — stanowiącej o prawidłown,łm zakodowaniu mikroczipa z kodem
krajovrym i kodem producenta.
5. Zabiegi kastracji i czipowania muszą być potwierdzone odpowiednią adnotacją
w książeczce zdrowia zwierzęcia lub '."daniem właścicielowi zwierzęcia zaświadczenia
o dokonanym zabiegu.
6. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne powikłania pooperacyjne
lub inne powikłania związane z kastracją lub chipowaniem zwierząt i nie ponosi kosztów
związanych z ich leczeniem.
7. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli zwierząt opłaty za usługę kastracji i czipowania
zwierząt w ramach programu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia zbioru danych osobownŕch zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie, w trakcie postępowania
przetargowego oraz w okresie trwania umowy do kontroli wykonania umown,', w tym m.in.
kontroli gabinetów weterynaryjnych, przechowywania dokumentacji przejętych wniosków
właścicieli, itp.
III. WARUNKI UDZIAŁU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wnŕkonawca, która spełnia warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do '."konywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wnŕkonania zamówienia.
2. Wykonawca wyraża zgodę, że zapoznał się ze Wzorem Umowy i zobowiązuje siew
przypadku '."boru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w nim przez
Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez niego wyznaczonym.
3. W razie wn,'boru przez Zamawiającego Wykonawca zgadza się przecHożyĆ aktualny wypis z
ewidencji z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 20 października 2024 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego.
strona 2 z 6
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 27 marca 2024 r. do podzinv 9:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na Świadczenie usługi kastracji
i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
lub drogą mailową, na adres:
Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu
gminy Rzekuń.
2. Termin otwarcia ofert 27.03.2024 r. godz. 9:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VII. OCENA OFERT
1. Kryterium oceny ofert:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert
przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
kastracja 1 kotki 12%,
kastracja 1 kota 11 %,
kastracja 1 suki do 10 kg — 12%,
kastracja 1 suki od 11 kg do 25 kg— 11%,
kastracja 1 suki powyżej 26 kg — 10%,
kastracja 1 psa do 10 kg— 10%,
kastracja 1 psa od 11 kg do 25 kg— 10%,
kastracja 1 psa powyżej 26 kg — 10%,
czipowanie psa/kota 14%.
2. Zasady oceny ofert wecRug ustalonych kryteriów.
Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem
gdzie:
P - łączna liczba punktów
Pl — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 kotki — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 12% x 100 pkt.
P2 — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 kotki — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 11% x 100 pkt.
P3 — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 suki do 10 kg — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 12% x 100 pkt.
strona 3 z 6
z dnia 20 marca 2024 r.
Oferta dotycząca realizacji zadania pn. „Kastracja psów i kotów wraz z elektronicznym
znakowaniem zwierząt, należących do mieszkańców gminy Rzekuń"
l. Przedstawiam koszt jednostkown,' usługi kastracji i
elektronicznego znakowania, zwierząt
właścicielskich z terenu gminy Rzekuń.
Zakres usługi
1) Kastracja kotki
2) Kastracja kota
Kastracja suki
3)1-10 kg
4) 11-25 kg
5) < 26 kg
Kastracja psa
6) 1-10 kg
7) 11-25 kg
8) < 26 kg
9) Elektroniczne znakowanie psów i kotów
Kwota jednostkowa usługi (kwota brufto w zł)
Podany koszt kastracji i elektronicznego znakowania zwierząt ma uwzględniać wszystkie koszty
związane z przeprowadzeniem zabiegu wyszczególnionym w pkt I zapytania ofertowego.
II. Informacje o zakładzie/zakładach leczniczym:
Nazwa, adres i godziny otwarcia zakładu
leczniczego
Numer telefonu kontaktowego
III. Oświadczam, że posiadam odpowiednie uprawnienia, Środki i warunki do realizacji powyższej
usługi weterynaryjnej.
(pieczątka i podpis osoby składającej ofertę)
z dnia 20 marca 2024 r.
FPZ.272.2.29.2023
UMOWA Nr 29/2024
Zawarta w dniu w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń, NIP 758-214-17-29, REGON 550667959
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
reprezentowanym przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
zwanym w treści umowy „Zamawiającym" a:
zwanym w treści umowy „Wykonawcą
Razem zwanych w treści umowy „Stronami
Sl
PRZEDMIOT UMOI,W
1. Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt domowych
(psy i koty), które mają właścicieli oraz kotów wolno żyjącw:h z terenu gminy Rzekuń
2. na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy skierowania na zabieg.
3. Zakres usługi kastracji obejmuje:
3.1. wizytę kwalifikującą w tym badanie kliniczne przed zabiegiem w siedzibie zakładu leczniczego
dla zwierząt,
3.2. wykonanie standardowego zabiegu kastracji w narkozie infuzyjnej,
3.3. zapewnienie psu/kotu opieki pooperacyjnej do czasu wybudzenia psa/kota z narkozy, w tym
w razie potrzeby podanie Środka przeciwbólowego i antybiotyku,
3.4. wizytę kontrolną, w siedzibie zakładu leczniczego dla zwierząt, obejmującą badanie kliniczne
oraz zdjęcie szwów.
4. Zakres usługi czipowania zwierząt obejmuje:
4.1. ocenę stanu zdrowia zwierzęcia przed dokonaniem zabiegu wszczepiania elektronicznego
identyfikatora (mikroczipa),
4.2. sprawdzenie czy zwierzę nie jest oznakowane i czy mikroczip przeznaczony do wszczepienia
jest sprawny,
4.3. umieszczenie danych właścicieli zwierząt w międzynarodowej bazie danych Safe-Animal.
5. Wykonawca zapewni mikroczipy we własnym zakresie. Muszą one być oznaczone kodem
rozpoczynającym się od cyfr: 6160939 i jednocześnie spełniać obowiązujące normy ISO:
ISO 11784/11785 — stanowiącej o częstotliwości gwarantującej współpracę mikroczipa
z czytnikiem,
1
stanowiącej o objęciu producenta nadzorem laboratoryjnym
ISO 24631-1
oraz weterynaryjnym,
ISO 31661 — stanowiącej o prawicRowym zakodowaniu mikroczipa z kodem krajown,łm
i kodem producenta.
6. Zabiegi kastracji i czipowania muszą być potwierdzone odpowiednią adnotacją w książeczce
zdrowia zwierzęcia lub wydaniem właścicielowi zwierzęcia zaświadczenia o dokonanym zabiegu.
7. Jeśli w trakcie wizyty kwalifikującej po badaniu klinicznym stwierdzona zostanie konieczność
'."konania badań dodatkowych (np.: EKG, RTG, USG, badanie krwi, moczu) Gmina nie pokrywa
ich kosztów, jak również nie ponosi kosztów W"y'konania innych dodatkowych zabiegów/usług.
8. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne powikłania pooperacyjne lub inne
powikłania związane z kastracją lub chipowaniem zwierząt i nie ponosi kosztów związanych z ich
leczeni em.
9. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli zwierząt opłaty za usługę kastracji i czipowania
zwierząt w ramach programu.
WYNAGRODZENIE
1. Wysokość wynagrodzenia za wykonanie „Przedmiotu Umowni', o którym mowa w S 1 ust. 1,
Strony ustalają na kwoty ryczałtowe brutto:
Za usługę:
kastracja kotki
kastracja kota
kastracja suki do 10 kg
kastracja suki od 11 kg do 25 kg
kastracja suki powyżej 26 kg
kastracja psa do 10 kg
kastracja psa od 11 kg do 25 kg
kastracja psa powyżej 26 kg
czipowanie psa/kota
Cena brutto w zł Słownie
2. Wartość niniejszej Umowy nie może przekroczyć kwoty 40 240,00 zł brutto (słownie złotych:
czterdzieści tysięcy dwieście czterdzieści złotych).
3. Strony nie przewidują wynagrodzenia za gotowość do Świadczenia usług. Rozliczenie nastąpi za
usługi zlecone i faktycznie wnŕkonane, według ilości usług i cen wskazanych w ust. 1. Kwota
40 240,00 zł brutto jest kwotą do dyspozycji , natomiast nie musi być w całości zrealizowana.
4. Wykonawca wystawi fakturę VAT, potwierdzoną protokołem / zestawieniem z rodzaju i ilości
'."konanych zabiegów, po każdym miesiącu Świadczenia usługi oraz załączy karty skierowań
z '."konanych zabiegów.
5. Zapłata vrynagrodzenia Wykonawcy nastąpi, z zastrzeżeniem ust. 3 przelewem na rachunek
bankowy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawicHowo
wystawionej faktury wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, o których mowa w ust. 4.
2
W przeciwnym vo,'padku 14 - dniowa,' termin płatności zaczyna swój bieg od dnia dostarczenia
poprawnej faktury i poprawnych dokumentów.
6. Dane do wystawienia faktury/rachunku:
• Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29
• Odbiorca: urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
7. Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment.
8. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach
bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia zapłaty dla czynnych podatników
VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności
lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także
za Świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0%. Wykonawca oświadcza, że wyraża
zgodę na dokonanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności.
9. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach,
które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie
z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488
ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT.
10. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia należnością rachunku Zamawiającego.
2.
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Rozpoczęcie realizacji Przedmiotu Umowy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy do 20 października 2024 r.
Termin na wykonie zabiegów określonych w karcie skierowania ustala się na nie dłuższy
jak 30 dni od daty wystawienia skierowania.
MIEJSCE REALIZACJI UMOWY
Usługa będzie realizowana w gabinecie weterynaryjnym (nazwa, adres, nr telefonu) „
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
1. Zamawiający wystawi opatrzoną podpisem upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Rzekuń,
kartę skierowania, na każde zakwalifikowane do zabiegu/zabiegów zwierzę, na podstawie której
Wykonawca v."/kona zabieg/zabiegi.
3
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 20-03-24 14:48
- Czas udostępnienia: 20-03-24 14:48
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na :"Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele gm.Rzekuń"
Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.17.2024.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 20.03.2024 r.
FPZ.271.217.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia Ofert
w ramach zadania Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele,
gm. Rzekuń"
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaž zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m do trzech miejscowości : Susk Stary dz.nr 131 , Susk Nowy dz.nr 292 Zabiele dz. nr
101/4 gmina Rzekuń oraz trampoliny naziemnej do msc Zabiele. Dostarczenie kart
technicznych oraz specyfikacji urządzeń i wyposażenia.
Szczegółowa lokalizacje do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wvmaqania materiałowo-techniczne:
3.1.Tyrolka
Parametry:
• Długość zjazdu min. 22 m
• Wysokość urządzenia: ok 330 cm
• Maksymalna wysokość upadkowa: do 100 cm
• Konstrukcja nogi — 80x80
• Górne belki 100xłoo
• Podest — profile 40x40 + płyta HDPE
Urzadzenie zqodne z norma PN-EN 1176
a) montowane urządzenie, stanowiące przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych, wykonane z metalu,
b) montowane urządzenie, stanowiąc przedmiot zapytania musi posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane
przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie UV,
f) urządzenie należy mocować na betonovwm fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub żelbetowe (zgodnie z technologią
wskazaną przez producenta),
g) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
h) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
adres: ul. Kościuszki 33
07411
29761
29 761 7302
faks: 296432093
Stma internetowa:
e—mail:
i) w celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki,
które uniernožliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co
ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
j) urządzenie musi być wyposažone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konseMacji oraz tabliczkę znamionową,
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady,
ł) śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zabezpieczające przed odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe
zamknięte.
3.2 Trampolina - Wielosezonowa, wodoodporna
Parametry
•
Rozmiar — średnica (ze słupkami) 490 cm
Rodzaj siatki: wewnętrzna
Wysokość od podłoża trampoliny: min35 cm
Wysokość siatki: min 185 cm
Wysokość całkowita: min270 cm
ilość nóg: 6 podwójne (kształt U)
ilość słupków: min 12 szt.
Średnica profili: min 25mm
ilość sprężyn min. 108 szt. (hartowane)
wszystkie elementy stelaża galwanizowane wewnątrz i na zewnątrz
drabinka metalowa, 2 stopniowa
Szycie maty: co najmniej 6-krotne szycie na całym obwodzie
Osłona sprężyn: pianka i wodoodporne PVC/PE
Wejście: Zamykane na suwak błyskawiczny oraz klamry zatrzaskowe
grzadzenie zqodne z norma PN-EN 1176
4. W ramach zamówienia Wvkonawca bedzje zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urzadzenia, strefy bezpieczeństwa
Podczas montażu urządzenia należy zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa wokół
urządzeń. W strefie bezpieczeństwa nie może znaJdować się żaden element, zgodnie z
obowiązującymi normami.
6. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba Że niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
o Państwa dane osobowe.
7. Termin realizacji zamówienia: 30 maja 20241
8. Okres qwarancii: 60 miesięcy
sce i termin z
ofe
urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, pokój 103,
do 26.03.2024 r. qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw.
Tyrolki do msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele, oraz trampoliny naziemnej gm. Rzekuń"
lub na adres e-mail:
linowego tzw. Tyrolki w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele, oraz trampoliny naziemnej gm.
10. Termin otwarcia ofert 26.03.2024 r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Aneta Kordel 29 643 20 77
13. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamknietei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, lub na adres
e-mail:
1) nazwa i adres wykonawcy,
2) NIP/Regon,
3) nr rachunku bankowego,
4) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto (słownie złotych),
- podatek VAT (słownie złotych),
- cenę brutto (słownie złotych),
5) termin realizacji zamówienia,
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
21.03.2024 r.
DO wszystkich Wykonawców
Dotyczy: Zapytania Ofertowego znak FPZ.271.2.17.2024 z dnia 20.03.2024 r. w ramach
zadania inwestycyjnego Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary,
Zabiele, gm. Rzekuń”
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy interpretacji
zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1
Jesteśmy wieloletnim producentem placów zabaw, nasze urządzenia posiadają DEKLARA-
CJĘ ZGODNOŚCI mówiącą o tym że zostały wykonane zgodnie z obowiązującą normą PN-
EN 1176-1:2017-12.
Czy na tej podstawie możemy przystąpić do zadania na doposażenie placu zabaw w msc.
Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele?
Odpowiedź:
Tak
Pytanie 2.
Jakie są wymagania materiałowo techniczne odnośnie trampoliny naziemnej dla msc Zabiele?
Odpowiedź:
Wymagania zostały określone w zapytaniu ofertowym, które zostało uzupełnione o brakującą
stronę.
adres; Kościuszki 33
Rzekuń
29761 73 01
29 6-4'20 77
faks:
inż Pa
po i
ds. infr
Zastępca Kier
29 643 20 93
ki
pektor
icznej .
eferatu I n westycji
strona internetowa:
e-mail;
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 20-03-24 11:48
- Czas udostępnienia: 20-03-24 11:48
- Wykonanie dokumentacji projektowej na : "Budowę boisk do siatkówki plażowej w msc. Rzekuń"
- Zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu
- Modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń.
- Przebudowa ul. Armii Krajowej w Rzekuniu
- ,,REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCI LASKOWIEC, RZEKUŃ ORAZ DZBENIN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”