- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn. "Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Drwęcz"
Treść zapytania: FPZ.271.2.36.2023.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 21.08.2023 r.
FPZ. 271.2.36.2023
ZAPYI'ANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 41 1 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. gm. Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia:
2. I. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Dnvęcz.
Szmxgólowy zakres:
I. Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od ZG do rozdzielni głównej w budynku świetlicy
2. Demontaż istniejącej rozdzielni głównej w celu uporządkowania obwodów i rozbudowy
3. Montaż nowej rozdzielni (obudowy natynkowej) z wykorzystaniem istniejących
zabezpieczeń i przystosowanej do potrzeb obiektu.
4. Rozbudowa nowej rozdzielni o ochronę przepięciową i nowy obwód do zasilania
rozdzielni gniazd zewnętrznych.
5. Wykonania uziemienia rozdzielni głównej obiektu
6. Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami i Ix32A) oraz
230V(6x116A)
7. Rozdzielnia ma być wypsažona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (rozłącznik,
wyłączniki różnico-prądowe, ochronnik przepięć)
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w:
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 1 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy:
świetlica ul. Tadeusza Kościuszki, 07-411 Drwęcz, gm. Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu msilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do užytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
nimeJszego zamowiema,
- pozostawienie w należytym stanie czystości Imnieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkcxizenia, którąoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania
Uwaga! Lokalizację rozdzielni z gniazdami przy ścianie budynku.
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia znbowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed protokołu końcowego dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkcxlzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca mbowiązany jest do prz»rrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z IN)wstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji się dnia protokołu przedmiotu Umowy przez obie
strony umowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. w z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za elektronicznej:
3.3. Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) ROM), tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prmisów prawa,
a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać państwa danych osotmvych do państwa lub
organizacji
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Że:
l. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba Że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-08-23 12:32
- Czas udostępnienia: 21-08-23 12:32
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Budowa sali sportowej w Drwęczy wraz z przebudową istniejącej szkoły
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36febb04-36b8-11ee-9aa3-96d3b4440790
Termin składania ofert: 28 sierpnia 2023, godz: 10:00
Termin otwarcia ofert: 28 sierpnia 2023, godz: 10:05
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 11-08-23 14:39
- Czas udostępnienia: 11-08-23 14:39
- Ważność do: 31-08-23 10:57
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na „Utworzenie miasteczka ruchu drogowego oraz poprawa bezpieczeństwa na terenie gminy Rzekuń”
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 13:33
- Czas udostępnienia: 10-08-23 13:33
- Ważność do: 25-08-23 10:00
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż garażu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup i montaż garażu blaszanego wraz z wykonaniem podłoża w msc. Teodorowo i Tobolice"
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 12:41
- Czas udostępnienia: 10-08-23 12:41
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_III.pdf
FPZ.271.2.29.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. : „ Modernizacja pomieszczeń
sanitarnych w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
Zakres planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana oddzielająca łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak
aby pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach technicznych. Ścianka
działowa między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem
poszerzenia pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez
odzysku (stan materiałów uniemożliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się również
wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią.
Instalacja elektryczna z uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać
rozprowadzona na nowo dotyczy to zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy
oświetleniowe zostaną wymienione na nowe energooszczędne. Instalacja sanitarna również
wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na zaplanowane zmiany w pomieszczeniach —
nowe umywalki będą usytuowane w innych miejscach. Miski ustępowe i umywalki zostaną
wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie części ścian
- rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie ścian i podłogi
- wybudowanie ścian
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan w niezbędnym zakresie
- dostawa i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych,
- biały montaż,
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z ościeżnicą,
- malowanie ścian,
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek ściennych 0 wymiarach 600 x 300mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i szarym oraz 300 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z
Inwestorem w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres w w kolorze drewnopodobnym (wzór jodła) oraz w
kolorze gry
- dostawa i montaż lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi w kolorze jasnoszarym 2szti 1 szt. w kolorze czarnym z ościeżnicą
- dostawa i montaż Okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umwłalek wraz z bateriami i syfonami
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę o wymiarach Ok .120 x 150 cm (należy
sprawdzić przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania Oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, vwtycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na Zadanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat Od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 października 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 14.08.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia Oferty 14.08.2023r. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złožyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto....
b) podatek VAT
c) cena brutto.
...zł (słownie.......
. zł (słownie.
...zł (słownie.... ..... ..
6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4
lub art. 14 ust5 RODO treść oświadczenia wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np.
przez jego wvkteślenie)_
"rozporządzenie padamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony
fizycznych w związku z przetvvarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
uchylenia dyrektywy 95/46.'W'E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
Kierwmik Referatu
ek
ty4
Dokumentacja: dokumentacja.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 08-08-23 08:22
- Czas udostępnienia: 08-08-23 08:22
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
„Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 8 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rzekuń”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9be02460-2a1d-11ee-9aa3-96d3b4440790
Termin składania ofert: 07 września 2023, godz: 10:00
Termin otwarcia ofert: 07 września 2023, godz: 10:05
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 07-08-23 12:56
- Czas udostępnienia: 07-08-23 12:56
- Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
- Przebudowa ul. Armii Krajowej w Rzekuniu
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
- Opracowanie i aktualizacja projektu aglomeracji Rzekuń
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku OSP Rozwory