Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_II.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
nasza
Rzekuń, dnia 20.07.2023r.
Fpz.271.2.29.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŻNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. :„ Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak aby
pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach Ścianka działowa
między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem poszerzenia
pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez odzysku (stan
materiałów uniemožliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się równłeż wykonanie nown,'ch
okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią. Instalacja elektryczna z
uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać rozprowadzona na nowo dotyczy to
zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy oświetleniowe zostaną wymienione na nowe
energooszczędne. Instalacja sanitarna również wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na
zaplanowane zmiany w pomieszczeniach — nowe umywalki usytuowane w innych miejscach.
Miski ustępowe i umywalki zostaną wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów
zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie Ścian w łazience oraz oddzielająca łazienkę od kuchni
- rozbiórka okładzin ściennych
- rozbiórka okładzin podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie podłogi betonem/ wylewka samopoziomująca
- zabudowa płyt g-k rur kanalizacji sanitarnej ze stelażem podtynkov,rym
- wykonie ścian z płyt G-K na stelażu stalowym — malowanie śćian farbą hydrofobową
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan
- i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych, biały montaż
- wykonanie instalacji wspomagania wentylacji grawitacyjnej
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z regulowaną
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułoženie płytek ściennych o wymiarach 598 x 298mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i grey oraz 298 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z Inwestorem
w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres szkliwiony półmat o wymiarach 580 x 580mm w
kolorze drewnopodobnym (wzór jodła )oraz o wym. 448x448 mm w kolorze gry
- dostawa i montaž lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi bezprzylgowe w kolorze jasnoszarym 2szt i 1 szt. W kolorze czarnym z
ościeżnicą regulowaną
- dostawa i montaż okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umywalek (kompozytowa 128X38 wraz z bateriami i syfonami)
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę 0 wymiarach ok .120 x 150 cm (należy sprawdzić
przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Płytki ścienne i podłogowe wymagane w gatunku I .Stopień ścieralności 4
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wykonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do przd przystąpieniem do robót
prormłowanych materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie informacji do oferty.
3 Klauzula informacvina w związku z ROLMD.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył InsEAtora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przd zawarciem
umowy;
1. Dane osokmve mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe tĘdą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłužszy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przeniesienia danych oraz prawo do skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 222dziernika 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 28.07.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia oferty 28.07.202Șr, gędz 10:15
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba uFwważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy zł02yć w zamkniętej kopercie. w formie pisemnej, w języku polskim, wăług danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego .
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto...
b) VAT .
c) cena brutto.
..zł (słownie......
. zł (słownie............
...Zł (słownie..
6) Oświadczenie, Ze Wykonawcz stosowne uprawnienia do
arch Ewa Ku skaȚworek
7) gwarancyjny na zakupiony Sprzęt.
terał,u
10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w 4 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
nasza
Rzekuń, dnia 20.07.2023r.
Fpz.271.2.29.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŻNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. :„ Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak aby
pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach Ścianka działowa
między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem poszerzenia
pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez odzysku (stan
materiałów uniemožliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się równłeż wykonanie nown,'ch
okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią. Instalacja elektryczna z
uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać rozprowadzona na nowo dotyczy to
zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy oświetleniowe zostaną wymienione na nowe
energooszczędne. Instalacja sanitarna również wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na
zaplanowane zmiany w pomieszczeniach — nowe umywalki usytuowane w innych miejscach.
Miski ustępowe i umywalki zostaną wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów
zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie Ścian w łazience oraz oddzielająca łazienkę od kuchni
- rozbiórka okładzin ściennych
- rozbiórka okładzin podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie podłogi betonem/ wylewka samopoziomująca
- zabudowa płyt g-k rur kanalizacji sanitarnej ze stelażem podtynkov,rym
- wykonie ścian z płyt G-K na stelażu stalowym — malowanie śćian farbą hydrofobową
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan
- i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych, biały montaż
- wykonanie instalacji wspomagania wentylacji grawitacyjnej
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z regulowaną
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułoženie płytek ściennych o wymiarach 598 x 298mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i grey oraz 298 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z Inwestorem
w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres szkliwiony półmat o wymiarach 580 x 580mm w
kolorze drewnopodobnym (wzór jodła )oraz o wym. 448x448 mm w kolorze gry
- dostawa i montaž lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi bezprzylgowe w kolorze jasnoszarym 2szt i 1 szt. W kolorze czarnym z
ościeżnicą regulowaną
- dostawa i montaż okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umywalek (kompozytowa 128X38 wraz z bateriami i syfonami)
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę 0 wymiarach ok .120 x 150 cm (należy sprawdzić
przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Płytki ścienne i podłogowe wymagane w gatunku I .Stopień ścieralności 4
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wykonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do przd przystąpieniem do robót
prormłowanych materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie informacji do oferty.
3 Klauzula informacvina w związku z ROLMD.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył InsEAtora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przd zawarciem
umowy;
1. Dane osokmve mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe tĘdą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłužszy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przeniesienia danych oraz prawo do skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 222dziernika 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 28.07.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia oferty 28.07.202Șr, gędz 10:15
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba uFwważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy zł02yć w zamkniętej kopercie. w formie pisemnej, w języku polskim, wăług danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego .
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto...
b) VAT .
c) cena brutto.
..zł (słownie......
. zł (słownie............
...Zł (słownie..
6) Oświadczenie, Ze Wykonawcz stosowne uprawnienia do
arch Ewa Ku skaȚworek
7) gwarancyjny na zakupiony Sprzęt.
terał,u
10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w 4 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Dokumentacja: Projekt.zip