Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki ” na działce ozn. nr geodezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Treść zapytania: FPZ.271.2.15.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30 maja 2023
FPZ.27f .2.15.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego i montaż Altany w msc.
Ołdaki ” na działce ozn. nr gecKiezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiaty w skład którego wchodzi:
2.
• opracowanie dokumentacji dla projektowanej wiaty na mapie co celów opiniodawczych do
w Starostwie Powiatowym w Ostrołęce,
• przygotowanie terenu usytuowanie wiaty,
wykonanie fundamentów do osadzenia słupów— zgodnie ze sztuka budowalną i przepisami
prawa budowlanego
• dostawa i montaż altany- wiaty drewnianej o wym 5,0 x 5,5m, wys. max 3,5m,.
Konstrukcja — elementy z drewna klasy C30 ( słupy min. 12x12cm) malowane
dwukrotnie lakierobejcą i dodatkowo 1 raz lakierem bezbarwnym do zewnętrznego
stosowania dach dwuspadowy pokryty blachodachówką w kolorze ceglastym,
masę ziemną pozyskaną wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
wsgńłpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, t*ących w dyspozycji
ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,przedstawie-
nia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat technicznych, cer-
tyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane,
adres: 33
07-411 Rzekuń
29 761 73 01
29 761 7302
faks: 296432093
Strona internMowa:
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń pwstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia '*lem właściwego
oszacmvania wartości.
4. Klauzula informacyina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozgmządzenia Parlamentu EuroŔskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
i w sprawie swobodnego przepłyvvu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie 0 danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO', informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych jest Wójt Gminy Rzekuń z siedzibą w urzędzie
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Gminy Rzekuń adresem:
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane przetwarzane będą na țX)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
dokumentacja w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa pzp"•
Pani/Pana dane cM)bowe przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w IX)stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych cM)bowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych Pani/Pana
dotyczących;
s/ na pdstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
z a łączników.)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
•/ prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osotmvych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, przetwarzania danych
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 6.06.2023 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki” lub przesłać drogą mailową na adres:
8. Termin otwarcia Ofert 6.06.2023 r. godz. 10.05.
9. Warunki płatności: protokolarnym odbiorze końcowym roMt, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia
• Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
• Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy niezbędne według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)