Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu":

Zawiadomienie o unieważnieniu i odrzuceniu oferty: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_i_odrzuceniu.pdf

Rzekuń 01.08.2022 r.
Fpz.271.1.14.2022
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu i odrzuceniu oferty
Na podstawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm),
zwanej dalej w skrócie „Pzp", Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu i odrzuceniu ofert
w postępowaniu na „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz
z zagospodarowaniem terenu".
uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia na pcxistawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 226 ust.
1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 z późn. zm.) zwana dalej ustawą pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 29 lipca 2022 r. złożono 4 oferty przez następujących Wykonawców:
Oferta nr 1
AND-BIJD Andrzej Kulasiński
ul. Błękitna 14, 07-410 Ostrołęka
• brutto: 2 968 769,82zł
• okres gwarancji: 72 m-ca.
Oferta nr 2
Docieplanie Budynków —Zygmunt Mariusz
ul. Elizy 6, 07-420 Kadzidło
• cena brutto: 3 223 748,82zł
• okres gwarancji: 72 m-cm
Oferta nr 3
Arbud" Kaszuba Arkadiusz
ul. Tadeusza Kościuszki 16, 06-100 Pułtusk
• cena brutto: 3 184
• okres gwarancji: 72 m-ca.
1

Oferta nr 4
Zielone Inwestycje Sp. z o.o. Przemysła Piersa
ul. Antoniego Spiro 1 , 07-410 Ostrołęka
• cena brutto: 3 223 748,82zł
• okres gwarancji: 72 m-ca.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 na art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne pdrzucenia:
Oferta Wykonawcy nie opatrzona wymaganymi zawartymi w warunkach
zamówienia okr"lonych przez Zamawiającego. Zgcxinie z zapisami rozdziału XV pkt 9 SWZ
Zamawiający wskazał składania ofert: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia wartości
mniejszej niż progi unijne OFERTĘ, OŚWIADCZENIE, 0 którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy
pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpiș kwalifikowany) lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpjșem zaufaoyn łub podpisem osobistym
Wykonawca wysłał plik, który nie został opatrzony wymaganym przez Zamawiającego podpisem tj.
podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uzasadnienie prawne odrzucenia:
W związku z Ęwwyższym oferta nr 4 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6
w zw. z art. 63 ust. 2 pzp, oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób
zgodny z wymaganiami oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Zgodnie z art.
ust. 2 ustawy Pzp. oferta, wniosek o dopuszczenie do udziału w pos*waniu o udzielenie
zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pcri
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w PN)staci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. z regulaminem zawartym w miniPortalu UZP
dokumenty zostały podpisane w spcNib nieprawidłowy
W związku z powyższym działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę nr 4.
- z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych
„ Zamawiający odrzuca Ofertę jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy
6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz
organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu śrcxików komunikacji
elektronicznej określonymi przez
2

Oferty niepodlegające odrzuceniu nie mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego,
który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 2 300 000, 00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty
najkorzystniejszej.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- Zgodnie z art. 255 pkt. 3, ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
2) „[Zna lub najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą czną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty."
rngr Bartosz Podolak
3


Informacja z otwarcia: Informacja_z_otwarcia.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.14.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 29.07.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
1 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z terenu".
Wykaz złożonych Ofert:
Nr
rty
2.
3.
4.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz Wykonawcy
AND-BUD Andrzej Kulasiński
ul. Błękitna 14, 07-410 Ostrołęka
Docieplanie Budynków- Zygmunt Mariusz
ul. Elizy Orzeszkowej 6, 07-410 Kadzidło
Arbud" Kaszuba Arkadiusz
ul. Tadeusza Kościuszki 16, 06-100 Pułtusk
Zielone Inwestycje Sp. z o.o. Przemysła Piersa
ul. Antoniego Spiro 1 , 07-410 Ostrołęka
Cena brutto
2 968 769,82 zł
3 223 748,82 zł
3 184 OOO,OO zł
2 800 OOO,OO zł
z up. W
mgr Acnieszka
nuuszy
Uwagi
Oferta
odrzucona na
podstawie art.
226 ust.l
pkt. 3 i 6 PZP
miny
-
adres: ul. 33
07411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29 761 7302
faks:
29643 2093
strona
kun.pl


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 29.07.2022 r.
Fpz.271.1.14.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
publicznego prowadzonego
o udzielenie zamówienia
dotyczy: postępowania
w trybie podstawowym na zadanie pn: „ Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyžszego zamówienia kwotę 2 300 000,00 zł brutto.
:ngr
Etosz Podolak


SWZ: SWZ.pdf

Fundusze
Europejskie
Rzeczpospolita
Polska
Oazowsze.
serce
unia Europejska
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID - 19
Iłasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07_411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów
unijnych o jakich stanowi alt. 3 ustavry z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(DzlJ 2021. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane
pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu"
w ramach projektu nr RPMA_0402.00-141252/20 pt.: MTerrnomodernizacja budynków
OSP Borawe, Kamianka i Rzekuń oraz Szkoły Podstawowej
w miejscowości Ołdaki na terenie Gminy Rzekuń"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00255190/01
Identyfikator postępowania miniPortal: fad4cc38-baaf-4b88-9f60-ea47389bdfcc
Rzekuń 14.07.2022 r.

Europejska
Europejskie
Polska
Oazowsze.
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID - 19
l. Nazwa oraz adres Zamawia'
GMINA RZEKUŃ
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Tel.: (29) 643 20 77
faks: (29) 643 20 93
Adres e-mail: ug@rzekump./
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne
wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Godziny urzędowania:
pn, śr, cz, od 7:45 do 15:45
wt, od 7:45 do 16:45
pt, od 7:45 do 13:00
Znak postępowania: FPZ.271.1.14.2022
II. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ
oraz inne dokumenty zamówień bezpośrednio związane z postępowania
o udzielenie zamówienia.
2
3
4
5.
6.
W postępowaniu
o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym,
a wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov_pl,', ePUAPu dostępnego pod adresem: httpsflepuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zmiany i "jaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie internetowej Urzędu
Gminy w Rzekuniu: https•//'.Ą0.vw rzekun plbamowienia-puhliene/ przetargi html (zwanej
dalej „stroną internetowa").
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP_ Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz
„Formularz do komunikacji"
Wymagania techniczne i organizacyjne vwsyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich užyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złoženia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do komunikacji", Unosi
150 MB
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP
2

Europejska
Europejskie
Polska
Oazowsze.
T
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID - 19
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie
možna wyszukać równiež na Liście vvszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego złoženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
"konawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora z miniPortalLL
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularz ID
z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście złožonych ofert i nie będzie
możliwości na jej odszyfrowanie.
III. Tryb udzielania zamówienia
. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawovvym z fakultatywnymi negocjacjami,
o którym mowa w aft 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 poz. 1129
z późn. zm.), zwaną dalej ustawą „Pzp" oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia,
zwaną dalej „SWZ".
2.
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich
mowa w art 3 ustawy pzp.
3.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.
Zamawiający nie dopuszcza_składania ofert wariantowych
5.
Zamawiający nie przewiduje złoženia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6.
Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej
7.
Zamawiający nie dzieli zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ
zamówienie jest niepodzielne na części ze względów technicznych, organizacyjnych i tworzy
nierozerwalną całość.
8.
Zamawiający nie zastrzega možliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez
Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp, tj mających status zakładu pracy chronionej,
spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem
działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
9.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekvvowania wymogu zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy,
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ
10. Zamawia]ący nie określa dodatkovvych wymagań związanych z zatrudnianiem osób,
o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 Pzp.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a vvykonawcą muszą być sporządzone w języku polskim.
12 W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej podstawie lub
wcześniej obowiązujących przepisów.
IV. Informacja czy zmawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością
rowadzenia
1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z možliwością prowadzenia
negogacJL
1) Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi aft. 288 ust 1 usta." Pzp.
2) W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający
poinformuje równocześnie wszystkich vvykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
3

Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
budowlane
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
pt*tępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu:
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 'MW/ .rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu
2.4.) Identyfikator postępowania : 48610-e7ba042a-035e-I I
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022łazp 00255190/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14 12:41
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP
2.10.) Identyfikator planu postępowań :
1.1.10 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z terenu
2.11 O udzielenie zamówienia ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze Unii
Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPMA04.02.OO-14.1252/20 pt..
"TermomcKlernizacja budynków OSP Borawe, Kamianka i Rzekuń oraz Szkoły

Podstawowej w miejscowości Ołdaki na terenie Gminy Rzekuń"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie p«lstawowym na pc«awie: art. 275 pkt 2 ustawny
EKCJA III - UDOS PNIANIE ZAM ENIA 1 KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
wm.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyrn a Wykonawcami
przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzpg,v.pl\, eRIJAPu dostępnego
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wps/portal) oraz poczty elektronicznej 2 Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postwwaaniu o udzielenie zamtmienia publicznego, musi posiadał konto na
ePIJAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:.ForrnuIarz
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
i organizacyjne wysyłania i cxdbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz *ożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. 5. Za dat? przekazania Oferty. wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na eRUAP, 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawrx5w' lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie Są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3,15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozgmządzenia o
O:hronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych biorących udział w postww.'aniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu. adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którv-n się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem pcwzty elektronicznej: ug@rzekunpl:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r, — Prawo zamówien publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
4) Dane osobowe udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacja usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub gm:rnioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia I I września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osolx:wych do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze unii Europejskiej)
przez okres wskazany w w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Pahstwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony DanFh OsobOWFh, przy

a, w przypadku obowiązkóv.' wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie
zamówienia; b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku o
udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanoWefi umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postșpowania_ Prawo do ograniczenia przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w crdniesieniu do przechowywania, w celu zapev.nienia korzystania
ze śrcxjków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Pcn%nie danych osobo'"ch jest dobrowolne. jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp_ Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane .
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące sie do przedmiotu zamówienia.
4.1. I Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.12) Numer referencyjny: FPz.271.1.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4 Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem działki,
Budynek zlokalizowany jest na działkach budowlanych o numerach ewidencyjnych 124, 125, 712
w Rzekuniu przy Kościuszki 44, Obręb 0016 Rzekuń, gmina Rzekurî
Działka zabudowana jest jednym budynkiem na potrzeby OSP oraz jako Dzienny Dom Seniora.
Budynek podłączony jest do sieci elektroenergetycznej, wod.- kan. oraz gazowej.
Projektowana rozbudowa, nadbudowa i przebudowa obejmuje zwiększenie powierzchni użytkowej oraz kubatury budynku
poprzez podwyższenie istniejącego poddasza nieużytkowego oraz dobudowę nowej klatki schodowej.
Dostęp do drogi publicznej z planowanej inwestycji poprzez istniejące dwa zjazdy.
Na przedmiotowej działce planuje się wykonanie drogi dojazdowej oraz miejsc parkingowych poprzez wykonanie nowej
nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, Wejścia do budynku oraz zagospodarowanie terenu zaprojektowano bez
pmowo. Projektowana inwestycja nie przysparzała trudności w się osobom na wózkach inwalidzkich.
426.) Główny kod CPV: 4532łcoo-3 - Izolacja cieplna
427.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.80 Zamówienie opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na usługi lub
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: punktowo

Edyt. zał: Edyt_za__..odt

Przedmiar: Rozbudowa_z_nadbudow___i_przebudowa_budynku_OSP_w_Rzekuniu___PR.pdf

NAZWA INWESTYCJI
ADRES INWESTYCJI
INWESTOR
ADRES INWESTORA
BRANžA
SPORZĄDZIŁ KALKULACJE
DATA OPRACOWANIA
Staw*a roboczogodziny
Koszty [KPI .
Zysk [Z)
VAT M .
Przedmiar robót
Rozbudowa z nadbudową i przebudowa budynku OSP W Rzekuniu
07411 Rzekuń
urząd Gminy Rzekuń
07411 Rzekuń
kwiecień 2022
Wartość kosztorysowa robót bez podatku VAT
Podatek VAT
Ogć*em wartość kosztorysowa robót
Słownie:
Data opraccwania
kwiecień 2022
% R+S+Kp(R+S)
INWESTOR :
Data zatwierdzenia
Dokument został opracowany przy pomocy prwamu
NOR'.IA PRO

Rozbudowa z nadbudową i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
Lp. Podstawa Nr spec.
techn.
Rozbudowa z nadbu
1 KNR-w 4_
01 0545-01
sozoo.oo_
2 KNR 13-23
0106-og
sozoo.oo_
3 KNR 4-01
0212-04
sozoo.oo_
4 KNR 4_04
0803-01
analogia
sozoo.oo_
5 KNR-w 4_
01 0545-04
sozoo.oo_
6 KNR-w 4_
01 0545-06
sozoo.oo_
7 KNR-w 4_
01 0441-06
sozoo.oo_
8 KNR 19-01
0358-06
sozoo.oo_
g KNR 19-01
1020-06
sozoo.oo_
10 KNR 4_04
0504-03
sozoo.oo_
11 KNR 4_04
0504-01
sozoo.oo_
12 KNR 4_04
0104-01
sozoo.oo_
13 KNR-w 4_
01 0346-06
sozoo.oo_
14 KNR-w 4_
01 0212-06
sozoo.oo_
N. FRO W
PRZEDMIAR
Opis i wyliczenia
rzebudowa bu
ku OSPw Rzekuniu
Robo rozbiórkowe
Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nadającej sie do uzytku
538 14
Rozbiórka izolacji cieplnej z wełny mineralnej (nad garażem
157 15
Rozbłorka betoncn•rych czapek kominowych
0 6511 7+1 po 4+1 8+0704
Rozebranie konstrukcji daszku nad wejsciem do budynku
Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do uzytku
8 7'2+21 79+31 84
Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku
Rozebranie elementcn•' włezb dachowy:h - wiezby dachcnue proste
538 14
Wikucie z muru podokiennikow
Ostrożny demontaz boazerii drewnianej, płytowe] lub z listew o pow.
ponad 50 m2
18-
15 144207+2706
Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych
"arter pom.oł,
świetlica} 139 30
Rozebranie posadzek jednolitych cementowych, lastrykow"2h
.1.0 1.1 1.2 44+12 82+7 37+23 53
Rozebranie murow z bloczkow z betonu komorkowego w budynkach o
vosokoścj do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapien-
4038+1 94 042
Rozebranie scianek z bloczkow lub z betonu komorkcn•łego o gru-
do 15 cni na zaprawie cementowo-wapiennej
iii —20'28+14 8
Mechaniczna rozbiorka elementow konstrukgi zbrojonych
J.m.
Poszcz.
g 750
3g 900
500
19,340
13g 300
Razem
538 140
23 697
9 750
71 030
39 900
538 140
13 500
61 390
158640
59 160
(schody wewnętrzne )
1 4'015• 17+255+255+2
+1 co 191 5

Rozbudowa z nadbudową i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
Lp. Podstawa
15 KNR 4_04
0305-03
sozoo.oo_
16 KNR2-31
0810-05
sozoo.oo_
17 KNR2-31
0813-01
sozoo.oo_
18 KNR-w 4_
01 0212-02
sozoo.oo_
łg KNR 4_04
1102-04
sozoo.oo_
20 KNR 4-04
1101-05
sozoo.oo_
21 KNR-w 4_
01 0353-06
sozoo.oo_
22 KNR-w 4_
01 0353-10
sozoo.oo_
23 KNR-w 4_
01 0353-09
sozoo.oo_
24 KNR-w 4_
01 0353-08
sozoo.oo_
25 KNR 4-01
0329-03
sozoo.oo_
26 KNR2-01
0122-01
s0400.oo_
27 KNR2-01
0217-06
s0400.oo_
28 KNR-W 2-
01 0222-01
s0400.oo_
N. FRO W
Nr spec.
techn.
PRZEDMIAR
Opis i wyliczenia
Rozebranie stropow żelbetowych (płyt, belek, żeber, vaencow) przy
grubości płyty stropowej do 20 cm - rozbiórka stropu nad pom kuchni
1 31 30 2
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubosci 12 cm
16,86" , 3
1 311 0
Rozebranie krawężnikow betonowych 15x30 cm na podsypce piasko-
b nku arazu> 8 7 '2+92
Mechaniczna rozbiorka elementow konstrukgi niezbrojo-
ny:h o do 15 cm
ska bet wokół dob
'ci aražu> 7•2+g 15
"wiezienie gruzu z terenu rozbiorki przy mechanicznym załadowaniu
i ręcznym vMadowaniu samochodem ciężarowym na odl*ść I km
2 677+38 48*0 12+3 99+0 578
Transport gruzu z terenu rozbiorki przy ręcznym załadowaniu i wyłado-
Waniu samochodem ciężarowym - dodatek za każdy następny rozpo-
czety I km
11 861
Wikucie z muru oscłeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni
do I m2
Wikucie z muru oscłeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni m2
ponad 2 m2
Wikucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni
do 2 m2
roș5
Wikucie z muru oscłeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni
ponad 2 m2
5+411 5*12+15'12
Wikucie otworow scianach z cegieł o grubosci ponad 1/2 ceg. naza-
prawe wapienne] lub cementcn•n-wapiennej dla otworów drzwiowych i
okiennych
15104211 +0 291 0'2+10 0•025
Rob ziemne - nowa c
Pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie rowninnym i nizin-
g 83*10 73*1 3
Wikopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiemymi 0.40
m3 na odwad w gruncie kat III
1 83110 73
Zasypmanłe wykopow spmar*ami z przemieszczeniem gruntu na od-
10 m gruncie kat I-III
13711 6226+1 6+11
J.m.
m2
szt
szt
Poszcz.
0 576
38,418
861
861
3,000
3 000
2,000
5 000
4,851
137 lig
137 lig
508
Razem
0 578
38 418
26 600
11 861
11 861
3 000
6 000
7 000
20
50
137 119
137 119
103 508

Dokumentacja projektowa:

Audyt_Charakterystyka.zip

Inwentaryzacja.zip

PB_Bran__a_elektryczna.zip

PB_Bran__a_sanitarna.zip

Projekt_Budowlany.zip

Projekt_Wykonawczy.zip

Historia zmian

2424 Dodanie Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2