Ogłoszenie o przetargu  nieograniczonym na ,,Budowę sieci wodno-kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń".

Zawiadomienie o wyborze oferty dla części 2 zamówienia na ,,Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń" oraz części 3 zamówienia na ,,Budowę sieci wodociągowej w msc. Przytuły Stare gm.Rzekuń".: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_05072017.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-4ii
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.12.2017
Rzekuń dn. 05.07.2017r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień pubľcznych (t.j. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 20161 poz. 831 i 996,
1020,1250, 1265,1579 z póż.zm), informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły
Stare w gm. Rzekuń” dla części II „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzbenin gm.
Rzekuń" oraz części III „Budowa sieci wodociągowej w gm• Rzekuń".
2. Do wyznaczonego terminu:
- dla części I wpłynęło dwie oferty;
- dla części II wpłynęły cztery oferty;
- dla części III wpłynęły trzy oferty;
- dla części IV — nie wpłynęła oferta.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na
podstawie kryteriów określonych w istotnych warunków zamówienia.
4.Wybrano ofertę nr 5 dla:
4.1. Część II zamówienia: „Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości gm.
Rzekuń”
Wykonawca: MULTI-KOM Andrzej Nakielski, ul. Kolejowa 103 07-410 Ostrołęka, która spełniła
wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość
punktów — 100.
4.2. Część III zamówienia: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościRrzytuly_Sțarg gm.
Rzekuń”
Wykonawca: MULTI-KOM Andrzej Nakielski, ul. Kolejowa 103 07-410 Ostrołęka, która spełniła
wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość
punktów — 100.
5. ponižei przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz
z przyznana punktacją
umer irrna (nazwa) oraz adres
konawcy
ryterium (Ena ryterium okres
raz z przyznaną arancji wraz z
unkta
rz nan unkta
ączna
unktacja
z ć II zamówienia: „Budowa sieci kanalizac • ne• w mie scowości Dzbenin m. Rzekuń”
2.
ODOCIĄGI WIEJSKIE
p. z o.o.
l. Akademicka 18
8-402 Łomża
BRUKTIM usługi Budowlano
-P rojektowe
S lwester Barański
ena
O pkt
ena
pk
1
Brak
waranqł
O pkt
kres
aranqł
O pkt
0,00 Pkt
rak oferty
8,67 pkt
rak Oferty

ul. Zniwna 15A
07-410 Ostrołęka
strołęckie Przedsiębiorstwo
odociągów i Kanalizacji
3.
p. z o.o., ul. Kurpiowska 21
7-410 Ostrołęka
kład Instalacji Sanitarnych
Róz sp. J.,
4.
ul. Bohaterów Westerplatte 5
7-410 Ostrołęka
MULTI - KOM
Andrzej Nakielski,
5.
ul. Kolejowa 103
07-410 Ostrołęka
na
o pkt
ena
O pkt
ena
O pkt
2,41
2,20
kt
kt
warancji
O Pkt
kres
warancji
arancji
O pkt
0,00 pkt
pkt
pkt
pkt
2,20 pkt
00,00 Pkt
Część III zamówienia: „Budowa sieci wodociągowej
Rzekuń”
w miejscowości-e.rzytuły—Sțąre gm
2.
3.
4.
5.
WODOCIĄGI WIEJSKIE
Sp. z o.o.
ul. Akademicka 18
18-402 Łom2a
BRUKTIM Usługi Budowlano
- Projektowe
Sylwester Barański
ul. 2niwna 15A
07-410 Ostrołęka
strołęckie Przedsiębiorstwo
i Kanalizacji
p. z o.o., ul. Kurpiowska 21
7-410 Ostrołęka
akład Instalacji Sanitarnych
Róz sp. J.,
l. Bohaterów Westerplatte 5
7-410 Ostrołęka
MULTI - KOM
Andrzej Nakielski,
ul. Kolejowa 103
07-410 Ostrołęka
O pkt
O pkt
ena
O pkt
ena
O pkt
pkt
kt
54,87
pkt
rak
erty
0,00
kt
0,00 pkt
warangł
pkt
Okres
40,00 pkt
gwarancjl
pkt
kres
rak Oferty
gwarancy
O pkt
rak oferty
gwarancji
pkt
kres
0,00 pkt
arancji
O pkt
5,91 pkt
94,87 pkt
rak oferty
rak oferty
00,00 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
2

8. Z dniem 27.06.2017 r. zostało zamieszczone na stronie internetowej www.rzekun.net (zakładka
przetargi) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie gminy w Rzekuniu „Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania" części 1 zamówienia „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy
gm. Rzekuń" oraz części 4 zamówienia „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm.
Rzekuń".
mgr
3
sfavv Godzina


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 1 zamówienia na ,,Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy oraz część 4 zamówienia ,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń": Zawiadomienie_o_uniewa__._post__powani_cz_______1_i_4_zam__wienia.pdf

nasza gmina
FPZ.271.12.2017
URZĄD GMINY' W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 27.06.2017r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego sieci wodno-
kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń" dla
części 1 zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc Ławy gm. Rzekuń oraz części 4
zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń.
2. Nr postępowania: FPZ.271.12_2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 39 ustaw,' z dnia 29 stycznia r. Prawo zamówień publicznych dla części 1
zamówienia „Budowa seci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm. Rzekuń".
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia r.-
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 22.12.2015 r, poz 2164 oraz z 2016r. poz. 831
i 996, 1020,1250, 1265, 1579) unieważniam postępowanie 0 udzielenie zamówienia.
Uzasadnienie faktLęzne i prawne:
2.1. W dniu 26 czerwca 2017r. w przedmiotowym postępowaniu dla części 1 zamówienia
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm. Rzekuń" złożono dwie oferty przez
następujących Wykonawców:
Oferta nr 1
WODOCIĄGI WIEJSKIE sp. z o.o. ul. Akademicka 18, 18-402 Łomża,
cena: 805.957,00 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
Oferta nr 2
Zakład Instalacji Sanitarnych MRÓZ Sp. J., ul. Bohaterów Westerplatte 5 07-
410 Ostrołęka
918.810,00 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
2.2. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem
ofert dla części 1 zamówienia „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm. Rzekuń"
podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 555.400,00
adres: ul 33
07411
teleran: 29761 73 01
29761 7302
raks: 296432003

zł brutto.
2.3 Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada
środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego
zamówienia.
2.4 Zgodnie z Działem XVI SIWZ kryteriami oceny ofert były (60%) oraz okres
gwarancji (40%). Po otwarciu ofert stwierdzono, Ze oferta z najnižszą ceną przekracza
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2.5 Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający uniewažnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia
publiczrmo.
3. Nr postępowania: FPZ.271.12.2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dla części 4
zamówienia „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń"
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 2016r.
Poz. 831 i 9E 1020,1250, 1265, 1579) uniewažniam postępowanie o udzielenie
zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
3.1.Dnia 26.06.2017 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert
dla części 4 zamówienia na „Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń'
w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia.
Do wyznaczonąo terminu do Zamawiającego nie złożono oferty
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyžszym, powodem uniewažnienia postępowania
jest brak wymaganej przepisami ustawny liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny
brak možliwoSci wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
aw Godzina
strona 2 z 2

Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert_26062017.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
FPZ.271.12.2017
ul. Kościuszki 33
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 26.06.2017 r. pn. „Budowa sieci wodno-
kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm.
Rzekuń”
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- część l: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości gm. Rzekuń: 555.400,00 zł
brutto.
- część II: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzbenin gm. Rzekuń: 728.000,00
zł brutto.
- część III: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przytuły Stare gm. Rzekuń:
376.200,00 zł brutto.
- część IV: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. gm. Rzekuń: 1.551.900,00 zł
brutto.
2. Do godziny 1000 wpłynęło 5 Ofert złożonych przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) WODOCIĄGI WIEJSKIE sp. z o.o. ul. Akademicka 18, 18-402 Łomża, dalej zwana
Ofertą Nr 1:
część l: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Ławy gm. Rzekuń
cena: 805.957,00 zł brutto.
• Okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.012018 r.
• warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
część II: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzbenin gm. Rzekuń
cena: 1.069.149,33 zł brutto.
Okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r.

• warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
część III: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przytuły Stare gm. Rzekuń
• cena: 518.647,91 zł brutto.
• Okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r.
warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
2) BRUKTIM Usługi Budowlano-Projektowe, Sylwester Barański, ul. Zniwna 15A 07410
Ostrołęka, dalej zwana Ofertą Nr 2:
pzęść III: Budowa sieci wodociągowęi w miejscowości Przytuły Stare gm- Rzekuń
cena: 339.480,00 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r.
warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
3) Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z O.o., ul. Kurpiowska 21
07-410 Ostrołęka, dalej zwana Ofertą Nr 3:
cześć II: Budowa sieci kanalizacyjnej w mieiscowości Dzbenin gm. Rzekuń
cena: 974.936,98 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.112017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31 .OI .2018 r.
2

. warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
4) Zakład Instalacji Sanitarnych MRÓZ Sp. J. , ul. Bohaterów Westerplatte 5 07410
Ostrołęka, dalej zwana Ofertą Nr 4:
cześć l: Budowa sieci kanalizacvinei w mieiscowości Ławy gm. Rzekuń
• cena: 918.810,00 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r.
warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni Od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
część II: Budowa sieci kanalizacyjnej w mieiscowości Dzbenin gm. Rzekuń
cena: 979.695,00 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31 .OI .2018 r.
• Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnyrn
odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
5) MULTI-KOM Andrzej Nakielski, ul. Kolejowa 103 07-410 Ostrołęka, dalej zwana Ofertą
Nr 5:
cześć II: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Dzbenin gm. Rzekuń
cena: 689.062,25 zł brutto.
okres gwarancji: 72 miesiące,
• w terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych
ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31 „01 „2018 r.


Wyjaśnienie treści SIWZ: Wyja__nienie_do_Wykonawc__w_14062017.pdf

nasza gmina
FPZ.271.12.2017
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 14.06.2017r.
Do Wykonawców
dotyczy: „Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości w miejscowości Ławy,
Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń"- dotyczy czterech części zamówienia.
WYJAŚNIENIE
treści słwz
Gmina Rzekuń działając zgcxinie z art. 38 ust. 1 usta" prawo zamówień publicznych(tj.Dz. U. z
2015r. poz. 2164, z 2016r. Poz 831 ,996, z póż zm.).
wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Budowa wodno-
kanalizacyjnych w miejscowości w miejscowości Ławy, Goworki, i Przytuły Stare w gm.
Rzekuń".
Pytanie:
1. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zamianę studni tworzywowych DNIOOO na
studnie
beton owe?
2. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zamianę studni rewizyjnych DNI 000
wykonanych z
PE (polietylen) na studnie wykonane z PP (polipropylenu)
wykonanie wtryskowe
zapewniające co najmniej równowa2ne parametry
wytrzymałościowe jak studnie wykonane z PE (polietylen)?. Polipropylen (PP)
jest materiałem 0 wyższych
parametrach wytrzymałościowych, więc powinien
spełniać kryteria równoważności.
3. Czy zamawiający dopuści do stosowania studnie DN 1000 dodatki
regranulatów oraz środków spieniających?
4. Czy zamawiający będzie wymagał zgodności studni DN 1000 z PN-13598-2 w
zakresie
zabudowy 6 m Oraz poziomu wody gruntowej 5 m (w szczególności
spełnienia warunków testu na spójność i trwałość konstrukcyjną podstawy
z PN-EN 14830)?
5. Czy zamawiający będzie wymagał, aby studnie posiadały certyfikaty niezależnych
jednostek akredytowanych potwierdzających zgodność produktu z PN-EN 13598-
2?
adres; Ul, KOSciuszki 33
07-411
telefon:
29761 73 01
29761 7302
fakw 29 6432093
strona interneunva:

6. Czy zamawiający wyrazi na stosowanie kolan przy studniach
tworzywowych DN 1000 na głównych kolektorach?
7. Czy zamawiający zatwierdzi do stosowania system studni z tworzywa DN
1000 nie posiadające tmwych kinet pod kątem, w zakresie typowym dla
kanalizacji od 900 do 2700?
8. Czy zamawiający będzie wymagał wykonania studni DN 1000 z tworzywa
sztucznego zgodnie z sytuacją projektową (mając na uwadze Ilość,
średnicę, kąt
oraz wysokość włączenia rur kanalizacyjnych) oraz
profilem zastosowania
dodatkowych kształtek przejściowych?
9. Czy do budowy zamawiający dopuści studnie tworzywowe DN 1000
(włazowe) Oraz studnie przyłączeniowe nie posiadające minimalnego
spadku w kinede? Wymagania Techniczne COBRTI INSTAL (2003) - zeszyt
9, zalecają minimalne
spadki na kanałach grawitacyjnych dla przewodów
DN 200 - 0,5%.
10. Czy zamawiający dopuści do stosowania studzienki z tworzywa nie
posiadające fabrycznie uformowanego spocznika na wysokości IIID?
11 . Czy zamawiający dopuści do stosowania studzienki z tworzyw sztucznych nie
posiadające spocznika ze strukturą antypoślizgową, która w wypadku
występowania wilgoci w studni gwarantuje wysokie parametry
bezpieczeństwa podczas inspekcji studni?
12. Czy zamawiający dopuści do stosowania w przedmiotowej inwestycji
studzienki których stopnie lub drabinki złazowe Są montowane na budowie
samodzielnie
bezpośrednio przez wykonawcę?
13.Czy zamawiający wymagał w przypadku studni włazo•wych DN 1000, aby
ostępy
między stopniami były równe?
14. Czy zmawiający dopuści do stosowania system studni DN 1000, gdzie stopnie
nie Są ustawione prostopadle w jednej linii.
15. Czy zamawiający dopuści, aby stopnie zawężały prześwit zwężki DN 600 w
studni DN 1000 do wymiaru poniżej wartości 600 mm, tym samym utrudniając
wejście do studzienki?
16.Czy zamawiający dopuści studnie DNIOOO wykonane jako Jeden element
(spawane lub monolityczne) uniemożliwiające prawidłową regulację
wysokości bezpośrednio na placu budowy?
17. Czy zamawiający dla studzienek z tworzywa DNIOOO będzie wymagał kinet
(podstaw studzienek), w których połączenia z rurami gładkimi PCW lub PP
zgodnych z PN-EN 1401 lub PN-EN 1852 wykonane są za pomocą uszczelek
elastomerowych zgodnych z PN-EN 681-1 poprzez połączenie za pomocą
zintegrowanych z podstawą króćców kielichowych wraz z zintegrowaną
zabezpieczoną pierścieniem PP z uszczelką?
sunna 2 z 3

na które udziela się następujacei odpowiedzi:
Ad. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę studni tworzywowych DN 1000 na studnie
betonowe.
Ad. 2. Zamawiający dopuszcza montaż studni wykonanych z tworzywa sztucznąo tj. PE,
pp_B lub PVC.
Ad. 3. Zamawiający dopuszcza montaż studni wykonanych z tworzy.va sztucznego tj. PE,
PP-B lub PVC dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
Ad. 4. Zamawiający wymaga stosowania studni z obowiązującymi normami o
parametrach konstrukcyjnych i wytrzymałościowych w zależności wysokości jak również
miejsca posadowienia studni.
Ad. 5. Zamawiający nie ŁĘdzie wymagał aby studnie posiadały c*rtyfikaty niezależnych
jednostek akredytowanych.
Ad. 6. Zamawiający nie zezwala na stosowanie kolan przy studniach na głównych
kolektorach.
Ad. 7. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe producentów
studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z dokumentacją
projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 8. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z dokumentacją
projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 9. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe producentów
studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z dokumentacją
projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 10. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
producentów studni zapewniające poprawność wykonania systemu zgodnie z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 11. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
producentów studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Ad. 12 Zamawiający dopuści do stosowania "łącznie rozwiązania systemowe
producentów studni zapewniając* poprawność wykonania całego systemu zgodnie z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 13. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
producentów studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 14. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
producentów studni poprawność wykonania całego systemu zgodnie z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad. 15. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe
producB1tów studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z
dokumentacją projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Ad 16. Zamawiający nie dopuszcza studni DNIOOO wykonanych jako jeden element.
Ad. 17. Zamawiający dopuści do stosowania wyłącznie rozwiązania systemowe producentów
studni zapewniające poprawność wykonania całego systemu zgodnie z dokumentacją
projektową, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Strona 3 z 3
nisfgw Godzin


Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf

Rzekuń dn. 09.06_2017
nasza gmina
FPZ.271.12.2017
OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - Roboty budowlane
Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy,
Goworki. Dzbenin i Przytuły Stare W gm. Rzekuń
Ogłoszenie nr 529827-N-2017 z dnia 2017-06-09 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii: o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp: nie mniejszy niż 30%: osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub urykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJACY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzyl/powierzyli prowadzenie
postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak: należy wymienić zamawiających: którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib: krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów uraz z danymł
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych: nie dotyczy
Informacje dmiatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000: ul.
Kościuszki 33 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie: państwo Polska: teł. 29 7617301 w. 47: e-
mail faks 297 617 302
Adres strony internetowej (URL): www_rzekun_net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotycąv):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowama: w tym w przypadku uspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państxv członkowskich Unii EuroŔskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania: czy- i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający: czy zamówienie będzłe udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie: czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostały:h
zamawł ających)
nie dotyczy
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Tak
wuw_rzekun net
Adres stmny internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
wuw_rzekun net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
2

inny sposób:
Nie
Inny sposób
firmy kurierskie: Polska: dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony: pełny: bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzł można uzyskać pod
adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w
miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja
możliwości
składania
ofert
częściowych
Zamâvienłe podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w Mlniesieniu
do :
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy :
4
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodząi i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i Mymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 2.1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm.
Rzekuń. Niniejsze zadanie na budowę sieci kanalizacyjnej w msc_ Ławy gm. Rzekuń
obejmuje Aykonanie następujących rodzajów robót: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci
kanalizacji sanitarnej grawitacyjno — ciśnieniowej - Zlewnia P2w technologii PVC i PE w zakresie
Średnic od 110 mm do 200 mm xvraz z odnogami do granic niemchomości w obrębie pasów
drogowych o łącznej długości ok. 1 711,00 mb Odnogi do niemchomości należy zakończyć
korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach zadania należy vv-ykonać: a)
Sieć kanalizacji sanitarnej Ławy - Zlewnia P2 (Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej) odc. P2-
SSS: S82-S71: S75-S93, S75-S91: S73-S89: S71-S84 b) Sieć kanalizacji sanitarnej Ławy - Zle„mia
P2 (Rurociąg tłoczny) odc. P2-S71 c) Przepompownia P2 (Montaž przepompowni ścieków P2) d)
Przepompownia P2 (Roboty elektryczne
zasilenie przepompowni P2) e) Sieć kanalizacji
sanitarnej Ławy - Zlewnia P2 (Roboty drogowe) f) Sieć kanalizacji sanitamej na terenach
3


Siwz wraz z zał: SIWZ_wraz_zal..pdf

Edytowalne zał:Edytowalne_za____czniku.odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część I zamówienia
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... 3. W terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część II zamówienia
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... 3. W terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część III zamówienia
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Budowa sieci wodociągowej w msc. Przytuły Stare gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... 3. W terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część IV zamówienia
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... 3. W terminie: wykonanie przedmiotu zamówienia termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 15.11.2017 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) do dnia 31.01.2018 r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót, fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA: Płatność nastąpi w 2018 r.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część I,II,III, IV zamówienia Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 i c2 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 i c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część I,II,III, IV zamówienia Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część I,II,III, IV zamówienia WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
( składane na wezwanie Zamawiającego)
,,Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania (w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.12.2017
Część I,II,III, IV zamówienia (pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,,Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń”
( składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.12.2017
Część I,II,III, IV zamówienia (pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp)
wzór -OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Budowa sieci wodno- kanalizacyjnych w miejscowości Ławy, Goworki, Dzbenin i Przytuły Stare w gm. Rzekuń”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
..................................................................

Część I zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Ławy gm. Rzekuń.

Przedmiary robót: Przedmiar_rob__t_____awy.zip

STWiORB: STWiORB_____awy.zip

Projekt budowlany: Projekt_budowlany_____awy.zip

Część II zamówienia: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń.

Przedmiar robót: Przedmiar_rob__t___Dzbenin.zip

STWiORB: STWiORB___Dzbenin.zip

Projekt budowlany: Projekt_budowlany___Dzbenin.zip

Część III zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w msc. Przytuły Stare gm. Rzekuń".

Przedmiar robót: Przedmiar_rob__t.zip

STWiORB: STWiORB.zip

Projekt budowlany: Dokumentacja_projektowa.zip

Część IV zamówienia:Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Goworki gm. Rzekuń".

Przedmiar robót: Przedmiar_rob__t___Goworki.zip

STWiORB: STWiORB___Goworki.zip

Projekt budowlany: Projekt_budowlany___Goworki.zip



Historia zmian

2299 Dodanie Budowa sieci wod-kan w msc. Ławy, Goworki, Przytuły Stare gm. Rzekuń. z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2