- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory.:
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_nr_271.2.28.2024.pdf
Rzekuń, dnia 24.04.2024r.
FPZ.271.2.28.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory" w ramach zadania inwestycyjnego
pn. "Odgrodzenie terenu przeznaczonego pod boisko do gry w piłkę przy remizo —'wietlicy".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych na działce
oznaczonej numerem geodezyjnym 142 w msc.. Rozwory gm. Rzekuń
a)
b)
c)
d)
e)
f)
g)
h)
i)
j)
Zakup i montaż ogrodzenia panelowego systemowego tzw. 3D ocynkowanego ogniowo bez
dodatkowego malowania. Wykonanego z drutu grubości 0 4 mm, wysokość przęsła ok 133
cm całkowitą wysokość wraz podmurówką ( wzór cegiełka) dostosować do istniejącego
ogrodzenia , długość sekcji 2,50 m, słupki dla ogrodzenia o wym. 60 x 40 mm wykonane z
materiału o grubości min. 1,5 mm i wysokości min. 2,4 m. Wymiar oczka panelu
systemowego 45 x 200 mm. Obejmy montażowe minimum 3 szt. na jeden słupek;
furtka szer. lm - 2szt. zamykana na klucz + klamka, dostosowana do ogrodzenia o wysokości
1,7 m (lokalizacja furtki do uzgodnienia z zamawiającym),
brama dwuskrzydłowa szer.5m( lokalizacja do uzgodnienia z zamawiającym)
Słupki stabilizowane w gruncie fundamentami o średnicy min. 0,25 m i głębokości min. 0,8 m
betonem C 12/15;
Długość ogrodzenia ok 85 m, zgodnie z załącznikiem graficznym;
Uprzątnięcie placu budowy po wykonanych robotach;
Zapewnienie obsługi geodezyjnej;
Przedłożenie dokumentacji powykonawczej,
Wykonanie inwentaryzacji po•vwkonawczej.
lokalizacja ogrodzenia została pokazana w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,
W wszystkie prace należy wykonwvać z zachowaniem zasad BHP.
ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon: 29 761 7301
29 761 7302
faks: 296432093
strona internetowa:
www.rzekun pl
Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren budo" i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym zgodności użytych materiałów z zamówieniem.
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane;
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
III. Klauzura informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł
umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną,
dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę
z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy
okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany
W
oparciu
o Państwa dane osobowe
M TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 10.06.2024 r.
V. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
VI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 10.05.2024 r. godz. 10.00
Ofertę nale2y złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
Wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory".
lub na adres e-mail:
WOŚci Rozwory
Termin otwarcia ofert godz. 10.15.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643-20-77
VIII. SPOSOÓN PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złožyć według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Cenę należy podać za wykonanie całości przedmiotu zamówienia:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 24-04-24 15:12
- Czas udostępnienia: 24-04-24 15:12
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na, Przebudowę dróg w msc. Dzbenin w ramach zadania: ,,REMONT I PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCI LASKOWIEC, RZEKUŃ ORAZ DZBENIN WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49a2d5a7-0095-11ef-885b-8267c0608453
Termin składania: 7 maja 2024 r., godz 10:00
Termin otwarcia: 7 maja 2024 r., godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 24-04-24 12:08
- Czas udostępnienia: 24-04-24 12:08
- Ważność do: 07-06-24 12:09
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc. Przytuły Stare
Treść zapytania : zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.21.2024.pdf
FPZ.271.2.21.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 9.04.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc. Przytuły Stare
w ramach zadania inwestycyjnego pn : Zagospodarowanie terenu przylegającego do
ogrodzenia świetlicy poprzez karczowanie równanie i posianie trawy w msc. Przytuły Stare
na dz. nr ewid. 223/6"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmi0tem zamówienia jest wykonanie Zagospodarowanie terenu przylegającego
do ogrodzenia świetlicy poprzez karczowanie równanie i posianie trawy na dz. nr ewid.
223/6 w msc. Przytuły Stare
2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) —
szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac na dz. nr ewid. 223/6 w msc. Przytuły Stare obejmuje:
a) oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonej wycinki pod względem BHP
i bezpieczeństwa ruchu
b) karczowanie krzewów i drzew owocowych ( nie podlegających pozwoleniu na wycinkę )
c) usunięcie karp wraz z zasypaniem powstałych wyrw w ziemi,
d) równanie i rekultywację terenu
d) mulczowanie terenu,
e) wyrównanie terenu
f) zasianie traw,'
g) uporządkowanie terenu polegające na:
- zebraniu i wywiezieniu pozyskanego drewna
- zebraniu i wy.viezieniu wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac.
4. Obowiazki wykonawcy:
a) Każdy Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek dokonać wizji lokalnej terenu
przedmiotu zamówienia w celu przygotowania swojej oferty.
b) złożenie oferty jest równoznaczne z posiadaniem niezbędnego sprzętu oraz wszystkich
koniecznych uprawnień w zakresie wykonywania ww prac,
c) wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia
i specjalistyczny sprzęt niezbędny do realizacji zadania,
d) oferta powinna zawierać cenę pozyskanego drewna oraz ostateczną cenę oferty tj. cenę
oferowanej usługi pomniejszona o cenę zakupu drewna
e) Koszty i odpowiedzialność za usunięcie i likwidację pozostałego materiału zielonego, tj.
pozostałych mniejszych części oraz karp, ponosi Wykonawca.
f) W wyniku dokonanych prac wyżej opisanych teren powinien zostać
uporządkowany, a powstała biomasa usunięta poza obszar prac.
adres: ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon: 296432000
faks: 296432093
intern cłowa:
uprzątnięty i
rzckun .pl
rzekun@
5. Inne wymagania:
5.1 Wykonawca w czasie trwania umowy obowiązany jest posiadać ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszelkie
koszty związane z ubezpieczeniem obciążą Wykonawcę.
5.2 Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
5.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5.4 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i Ilub rzeczowe wyrzą-
dzone osobom trzecim wynikłe podczas wykonywania prac,
5.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zlecenia wykonania całości lub
części prac.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10 maja 2024 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1 . Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na wykonanie usługi „
Wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare”
lub drogą mailową, na adres:
drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare”
2. Termin otwarcia ofert 15.04.2024 r. godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca može przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Aneta Kordel pod numerem telefonu: 29 643 20 77
oraz adresem email:
VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobo•vwch);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
0 państwa dane osobowe.
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik nr 1 Mapa z lokalizacja
2. Załącznik nr 2 Oferta cenowa
inż. Paweł
podi
ds. infra
Zastępca Kie
i ejewski
kto
nicznej -
feratu Inwestycji
(podpis Zamawiającego)
załącznik nr 1: Zalacznik_nr_1.pdf
załącznik nr 2: Zalacznik_nr_2.pdf
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa
[DANE WYKONAWCY:
(nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e_mail..
REGON.
II.CENA:
. NIP..
Zadanie/rodzaj prac
Formularz ofertowy
cena Oferowanej usługi
netto/brutto
oferowana cena zakupu
pozyskanego drewna
netto/brutto
Wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc Przytuły Stare
w ramach zadania inwestycyjnego dla zadania pn : „Zagospodarowanie terenu
przylegającego do ogrodzenia Swietlicy poprzez karczowanie równanie i zasianie
trawy w msc. Przytuły Stare dz. nr ewid. 223/6'
Ostateczna cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wynosi:
(słownie....
Ostateczna cena
netto/brutto
D=B-C
...zł
FPZ.271.2.21.2024
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oferta cenowa
111. OŚWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
— oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
— wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
konłpletna,
— zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte..
IV. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM:
imię i nazwisko .
numer telefonu
adres e-mail .
O"is prze upowa*nion-q do wystgpo.ia w prawnym)
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 09-04-24 13:49
- Czas udostępnienia: 09-04-24 13:49
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na „Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Rzekuń.”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93e0cb01-f17e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
Termin składania: 19 kwietnia 2024, godz 10:00
Termin otwarcia: 19 kwietnia 2024, godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 03-04-24 09:55
- Czas udostępnienia: 03-04-24 09:55
- Ważność do: 23-05-24 09:55
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na ,, Zakup i dostawę przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu”
FPZ.271.2.19.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 26.03.2024"
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
- koło podporowe z mocowaniem na dyszlu
- burty stalowe, ocynkowane z możliwością demontażu
- dyszel strzałkowy
- otwierane wszystkie burty (przednia, tylna) z możliwością demontażu
- uchwyty do mocowania ładunku
- plandeka otwierana z 4 stron w kolorze czerwonym
- zaczepy plandeki
- wykonanie oznakowań numerów operacyjnych, nazwy OSP, logotypu
- dostawa przyczepy
- gwarancja
2. Warunki udziału w postępowaniu
Przewidywa na
ilość sztuk
1 szt.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 73 01
29647 20 77
faks: 296432093
3 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu Ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prze-
pisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku
z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowa-
nia, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechoww.'ane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzo-
wego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres prze-
twarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograni-
czenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Kon-
sekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 31.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru stano-
wiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
Strona 214
2. Do ofert nale2y załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W przypadku
działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do
składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 29.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
lub na adres e-mail:
portu sprzętu OSP".
7. Termin Otwarcia oferty 29.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Strona 314
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 26-03-24 12:55
- Czas udostępnienia: 26-03-24 12:55
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę gminnych sieci wodociągowo-kanalizacyjnych w gminie Rzekuń Treść zapytania Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.18.2024.pdf
Załączniki graficzne Zalaczniki_graficzne.7z
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 21-03-24 13:50
- Czas udostępnienia: 21-03-24 13:50
- Świadczenie usług kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
- Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele gm.Rzekuń
- Wykonanie dokumentacji projektowej na : "Budowę boisk do siatkówki plażowej w msc. Rzekuń"
- Zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu
- Modernizacja infrastruktury wodno – kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń.