Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na zadanie p.n: „Dostawa solanki inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu”.
Szczegóły w załącznikach:
Zapytanie_ofertowe_-_solanka_2024.pdf
ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 19 kwietnia 2024 r.
ZOG.26.8_2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na „Dostawę solanki inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu".
Przedmiot zamówienia
Trzykrotna dostawa solanki o stężeniu min 8% do tężni solankowej administrowanej przez
Zakład Obsługi Gminy.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z przepompowaniem 23 my solanki o stężeniu min 8%
do instalacji tężni zlokalizowanej w Rzekuniu przy LIL Słowackiego.
Termin realizacji:
czenviec 2024 r.,
sierpień 2024 r.,
październik 2024 r.
UWAGA:
Podane powyžej terminy są terminami szacunkovwrni. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do zmiany terminów dostaw lub do całkowitej rezygnacji z części dostaw.
Powyžsze može wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii
instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tęžni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres
dostaw zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalną
wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy
Specyfikacja dostarczanej solanki:
1 _ Solanka naturalna, ze źródeł;
2 Zasolenie solanki min 8%. Zamawiający nie dopuszcza zwiększenia zasolenia solą
spožwczą.
Zawartość:
jodu min. 120 mg/l,
bromu min. 130 mg/l,
wapnia min. 900 mg/l,
magnezu min. 400 mg,/l,
3
str. 2
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni, musi posiadać właściwości lecznicze
udokumentowane świadectwem wydanym w trybie art 36 ust 1 ustawy z dnia 28 lipca
2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony
uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U_ z 2023 r., poz. 151 ze zm.)
lub świadectwo właścwości leczniczych solanki wydane przez Główny Instytut
Górnictwa na podstawie decyzji Ministra Zdrowia MZ-OZU-521-12319-4/GR107 z dnia
11.12.2007 r., która to udziela prawa do wydawania gminom świadectw
potwierdzających właściwości lecznicze
naturalnych surowców leczniczych
na podstawie przeprowadzonych badań.
Wszystkie koszty wynikające z transportu i
solanki.
dostawy należy wliczyć w cenę zakupu
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe.
Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy
jakościowe — są to typowe dostawy, które obejmują dostawę solanki do tęžni_
Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m. im
dojazd do terenu, dostawa solanki, parametry solanki.
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2
świadectwo wydane w trybie art 36 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach
uzdrowiskowych (Dzu. 2023 r., poz. 151 ze zmo potwierdzające właściwości
lecznicze oferowanej solanki lub świadectwo właściwości leczniczych solanki
wydane przez Główny Instytut Górnictwa na podstawie decyzji Ministra Zdrowia
MZ-OZU-521-12319-4iGR,'07 z dnia 11.122007 r, która to udziela prawa do
wydawania gminom świadectw potwierdzających właściwości lecznicze naturalnych
surowców leczniczych na podstawie przeprowadzonych badań.
dokument z wykonanych badań potwierdzający parametry techniczne solanki,
np. analiza fizyko-chemiczna, sporządzony nie później niż 12 miesięcy przed dniem
złożenia oferty do niniejszego postępowania.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie
wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1. oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego),
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej možlWość wywiązania się
z wykonania umowy
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty:
Ofelię należy dostarczyć do 26 kwietnia 2024 r do godziny 10_30, na adres: zog@rzekumnet
a wiadomość e-mail zatytułować „Solanka 2024 — oferta"
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
_ formularz ofertowy (zał. Nr 1),
2
wzór umowy (zał Nr 2),
3.
oświadczenie (zał. Nr 3).
Świadectwo wydane w trybie art. 36 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
4.
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach
uzdrowiskowych (Dz.lJ 2023 r., poz. 151 ze zmo potwierdzające właściwości lecznicze
oferowanej solanki lub świadectwo właściwości leczniczych solanki wydane przez
Główny Instytut Górnict,va na podstawie decyzji Ministra Zdrowia MZ-OZU-521-12319-
4/GR\07 z dnia 11122007 r.: która to udziela prawa do wydawania gminom świadectv.'
potwierdzających właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych
na podstawie przeprowadzonych badań.
5.
dokument z wykonanych badań potwierdzający parametry techniczne solanki,
np. analiza fizyko-chemiczna, sporządzony nie później niż 12 miesięcy przed dniem
złożenia oferty do niniejszego postępowania.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Agnieszka Oparka teL 29 643 20 55
Kryteria oceny oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena brutto za realizację zadania — 100%
Na podstawie art 2 ust. 1 pkt 1 ustawny z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) do niniejszego zapytania nie stosuje się w/w ustawy
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzoŕek
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 19 kwietnia 2024 r.
ZOG.26.8_2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na „Dostawę solanki inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu".
Przedmiot zamówienia
Trzykrotna dostawa solanki o stężeniu min 8% do tężni solankowej administrowanej przez
Zakład Obsługi Gminy.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z przepompowaniem 23 my solanki o stężeniu min 8%
do instalacji tężni zlokalizowanej w Rzekuniu przy LIL Słowackiego.
Termin realizacji:
czenviec 2024 r.,
sierpień 2024 r.,
październik 2024 r.
UWAGA:
Podane powyžej terminy są terminami szacunkovwrni. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do zmiany terminów dostaw lub do całkowitej rezygnacji z części dostaw.
Powyžsze može wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii
instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tęžni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres
dostaw zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalną
wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy
Specyfikacja dostarczanej solanki:
1 _ Solanka naturalna, ze źródeł;
2 Zasolenie solanki min 8%. Zamawiający nie dopuszcza zwiększenia zasolenia solą
spožwczą.
Zawartość:
jodu min. 120 mg/l,
bromu min. 130 mg/l,
wapnia min. 900 mg/l,
magnezu min. 400 mg,/l,
3
str. 2
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni, musi posiadać właściwości lecznicze
udokumentowane świadectwem wydanym w trybie art 36 ust 1 ustawy z dnia 28 lipca
2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony
uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz.U_ z 2023 r., poz. 151 ze zm.)
lub świadectwo właścwości leczniczych solanki wydane przez Główny Instytut
Górnictwa na podstawie decyzji Ministra Zdrowia MZ-OZU-521-12319-4/GR107 z dnia
11.12.2007 r., która to udziela prawa do wydawania gminom świadectw
potwierdzających właściwości lecznicze
naturalnych surowców leczniczych
na podstawie przeprowadzonych badań.
Wszystkie koszty wynikające z transportu i
solanki.
dostawy należy wliczyć w cenę zakupu
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe.
Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy
jakościowe — są to typowe dostawy, które obejmują dostawę solanki do tęžni_
Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m. im
dojazd do terenu, dostawa solanki, parametry solanki.
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2
świadectwo wydane w trybie art 36 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach
uzdrowiskowych (Dzu. 2023 r., poz. 151 ze zmo potwierdzające właściwości
lecznicze oferowanej solanki lub świadectwo właściwości leczniczych solanki
wydane przez Główny Instytut Górnictwa na podstawie decyzji Ministra Zdrowia
MZ-OZU-521-12319-4iGR,'07 z dnia 11.122007 r, która to udziela prawa do
wydawania gminom świadectw potwierdzających właściwości lecznicze naturalnych
surowców leczniczych na podstawie przeprowadzonych badań.
dokument z wykonanych badań potwierdzający parametry techniczne solanki,
np. analiza fizyko-chemiczna, sporządzony nie później niż 12 miesięcy przed dniem
złożenia oferty do niniejszego postępowania.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie
wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty:
1. oświadczenia, że wykonawca (zał. nr 3 do zapytania ofertowego),
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej možlWość wywiązania się
z wykonania umowy
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty:
Ofelię należy dostarczyć do 26 kwietnia 2024 r do godziny 10_30, na adres: zog@rzekumnet
a wiadomość e-mail zatytułować „Solanka 2024 — oferta"
Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
_ formularz ofertowy (zał. Nr 1),
2
wzór umowy (zał Nr 2),
3.
oświadczenie (zał. Nr 3).
Świadectwo wydane w trybie art. 36 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie
4.
uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach
uzdrowiskowych (Dz.lJ 2023 r., poz. 151 ze zmo potwierdzające właściwości lecznicze
oferowanej solanki lub świadectwo właściwości leczniczych solanki wydane przez
Główny Instytut Górnict,va na podstawie decyzji Ministra Zdrowia MZ-OZU-521-12319-
4/GR\07 z dnia 11122007 r.: która to udziela prawa do wydawania gminom świadectv.'
potwierdzających właściwości lecznicze naturalnych surowców leczniczych
na podstawie przeprowadzonych badań.
5.
dokument z wykonanych badań potwierdzający parametry techniczne solanki,
np. analiza fizyko-chemiczna, sporządzony nie później niż 12 miesięcy przed dniem
złożenia oferty do niniejszego postępowania.
Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:
Agnieszka Oparka teL 29 643 20 55
Kryteria oceny oferty: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena brutto za realizację zadania — 100%
Na podstawie art 2 ust. 1 pkt 1 ustawny z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) do niniejszego zapytania nie stosuje się w/w ustawy
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu
Danuta Orzoŕek
formularz_ofertowy_solanka_2024.odt
(pieczęć wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
NAZWA WYKONAWCY: ………………………………………………………….………………………..
ADRES: ………………………………………………….………….………………………………………..
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Dostawa solanki inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu”
oświadczamy, że:
posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto oświadczamy, że:
nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
……………………………….…………….…………………..………
podpis osoby/osób upoważnionej/upoważnionych
do reprezentowania wykonawcy
………………………. , dn. ………………………
(miejscowość) (data)
OŚWIADCZENIE
NAZWA WYKONAWCY: ………………………………………………………….………………………..
ADRES: ………………………………………………….………….………………………………………..
przystępując do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Dostawa solanki inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu”
oświadczamy, że:
posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadamy wiedzę i doświadczenie,
dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wywiązania się z wykonania umowy.
Ponadto oświadczamy, że:
nie otwarto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości
sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
……………………………….…………….…………………..………
podpis osoby/osób upoważnionej/upoważnionych
do reprezentowania wykonawcy
………………………. , dn. ………………………
(miejscowość) (data)
INFORMACYJNA DLA OSOB UDZIAL W ZAMOMENIU
PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU
Szanowni Państvw zaodnie z art 13 i ort. 14 RODOI informu\ernv_ że:
Przetwarzanie Pani•Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratcrów:
I)
2)
Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy — wykonującego zadania przy pomocy Zakładu Obskugi
Gminy zlokalizowanego przy ulicy Kolonia LB: kod pocztouy 07-411 Rzekuń. Współadministrator
przetwarza dane osobowe w ramach udzielenia zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
Zakład Obsługi Gminy — reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy. Siedziba
współadministratora znajduje się przy ulicy Kolonia IB, kod pocztowy 07-411 Rzekuń.
Współadministrator przetwarza dane osobowe w ramach zapewnienia obsługi organom jednostki
publicznej m.in. w zakresie: administracyjnym, informatycznym, prawnym.
2.
3.
4.
Współadminłstratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Piotra Podedwornego
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani,'Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzamem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panie•Pana
przyznanych Pani? anu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
I) wysyłając e-mail na adres:
2) osobiście w sie dzibie adm mistratcra, po ustaleniu terminu spotk ania.
Pani,'Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1)
2)
3)
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO -
w celu zawarcia z Panlą/Panem umcnăy na realizację zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego;
art. 6 ust. I lit. c) RODO — w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia I I u;rześnia
2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
art. 6 ust. I lit. e) RODO — w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu
publicznym lub zamtamu ofertowym.
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich dan
oraz uchylenia dyrektyw,' 95/46/WE.
5.
6.
8.
9.
Odbiorcami Pani,'Pana danych osobowych mogą być:
I)
2)
wszystkie zainteresowane podmioȚ i osoby, ponie•.vaż:
a)
b)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jaune, zgodnie z wymagamami
przepisów wynikających z ustaw:
z dnła I I września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
zapytame ofertowe jest jawne, zgodnie z uymagamamł przepisów wynikających z ustaw:
z dnia II września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.
Pani,'Pana dane osobowe będą udostępniane:
I)
2)
3)
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ;
w ramach odpowiedzi na zapytania o informację publiczną;
podmiotom, którym Współadministratorzy, na podstawie przepisów prawa mają obowiązek je
udostępnić, w szczególności: policji; sądowi; prokuraturze.
Współadministratorzy nie mają zamiaru przekazywać Pani'?ana danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą wykorzystywać danych do celów
innych niż te: dla których zostały pierwotnie zebrane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 4 lat liczonych od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego zgodnie z wymaganiami
ustawy z dnia I I września 201 g r. Prawo Zamówień Publicznych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, dane przetwarzane będą przez cały okres trwania umcnăy.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
I)
2)
3)
4)
dostępu do danych osobowych (Jgdnakžg Współadministratorzy mogą żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanig żądania,
w szczególności podania nazwy lub daȚ postępowania o u±ielenie zamówienia publicznego lub
zapy tan ta ofertowego);
do sprostowania danych osobowych — (Skorzystanig z uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzigignig zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych — (nig ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia pstępowania o u±ielgnig zamówienia publicznego lub zapytania
ofertow ggo);
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobouych_
Wskazane powyżej żądania mogą być u;noszone pisemnie na adres: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą przy
ulicy Kolonia IB: kod poczto'ă,y 07-411 Rzekuń lub na adres e-mail:
12.
W przypadkłx gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie przez Współadministratorów danych
osobowych narusza przepłsy prawa, ma Pani.Nan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobouych_
Podanie przez PaniąJPana danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy o zamówieniach
publicznych jest obowiązkowe i jest warunkiem wzięcia udziału w zamówieniu publicznym lub zapytaniu
ofertowym: zgodnie z przepłsamł prawa tj. ustawą z dnła I I września 201 g r _ Prawo Zamówień Publicznych
oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r_ o Finansach Publicznych.
W stosunku do Pani.'Pana nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w Țm decyzje opierające się
na profilowaniu
PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU
Szanowni Państvw zaodnie z art 13 i ort. 14 RODOI informu\ernv_ że:
Przetwarzanie Pani•Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratcrów:
I)
2)
Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy — wykonującego zadania przy pomocy Zakładu Obskugi
Gminy zlokalizowanego przy ulicy Kolonia LB: kod pocztouy 07-411 Rzekuń. Współadministrator
przetwarza dane osobowe w ramach udzielenia zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
Zakład Obsługi Gminy — reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy. Siedziba
współadministratora znajduje się przy ulicy Kolonia IB, kod pocztowy 07-411 Rzekuń.
Współadministrator przetwarza dane osobowe w ramach zapewnienia obsługi organom jednostki
publicznej m.in. w zakresie: administracyjnym, informatycznym, prawnym.
2.
3.
4.
Współadminłstratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Piotra Podedwornego
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani,'Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzamem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panie•Pana
przyznanych Pani? anu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
I) wysyłając e-mail na adres:
2) osobiście w sie dzibie adm mistratcra, po ustaleniu terminu spotk ania.
Pani,'Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1)
2)
3)
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO -
w celu zawarcia z Panlą/Panem umcnăy na realizację zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego;
art. 6 ust. I lit. c) RODO — w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia I I u;rześnia
2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
art. 6 ust. I lit. e) RODO — w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu
publicznym lub zamtamu ofertowym.
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich dan
oraz uchylenia dyrektyw,' 95/46/WE.
5.
6.
8.
9.
Odbiorcami Pani,'Pana danych osobowych mogą być:
I)
2)
wszystkie zainteresowane podmioȚ i osoby, ponie•.vaż:
a)
b)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jaune, zgodnie z wymagamami
przepisów wynikających z ustaw:
z dnła I I września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
zapytame ofertowe jest jawne, zgodnie z uymagamamł przepisów wynikających z ustaw:
z dnia II września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.
Pani,'Pana dane osobowe będą udostępniane:
I)
2)
3)
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ;
w ramach odpowiedzi na zapytania o informację publiczną;
podmiotom, którym Współadministratorzy, na podstawie przepisów prawa mają obowiązek je
udostępnić, w szczególności: policji; sądowi; prokuraturze.
Współadministratorzy nie mają zamiaru przekazywać Pani'?ana danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą wykorzystywać danych do celów
innych niż te: dla których zostały pierwotnie zebrane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 4 lat liczonych od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego zgodnie z wymaganiami
ustawy z dnia I I września 201 g r. Prawo Zamówień Publicznych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, dane przetwarzane będą przez cały okres trwania umcnăy.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
I)
2)
3)
4)
dostępu do danych osobowych (Jgdnakžg Współadministratorzy mogą żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanig żądania,
w szczególności podania nazwy lub daȚ postępowania o u±ielenie zamówienia publicznego lub
zapy tan ta ofertowego);
do sprostowania danych osobowych — (Skorzystanig z uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzigignig zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych — (nig ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia pstępowania o u±ielgnig zamówienia publicznego lub zapytania
ofertow ggo);
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobouych_
Wskazane powyżej żądania mogą być u;noszone pisemnie na adres: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą przy
ulicy Kolonia IB: kod poczto'ă,y 07-411 Rzekuń lub na adres e-mail:
12.
W przypadkłx gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie przez Współadministratorów danych
osobowych narusza przepłsy prawa, ma Pani.Nan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobouych_
Podanie przez PaniąJPana danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy o zamówieniach
publicznych jest obowiązkowe i jest warunkiem wzięcia udziału w zamówieniu publicznym lub zapytaniu
ofertowym: zgodnie z przepłsamł prawa tj. ustawą z dnła I I września 201 g r _ Prawo Zamówień Publicznych
oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r_ o Finansach Publicznych.
W stosunku do Pani.'Pana nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w Țm decyzje opierające się
na profilowaniu
ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55, Faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , vr.m.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, 26.04.2024 r.
ZOG. 26.08.2024
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130 000 zł na: „Dostawę solanki
inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu.”
Najkorzystniejszą ofertę na zapytanie ofertowe nr: ZOG. 26.08.2024 z dnia 19.04.2024 r.,
złożyła firma:
Solanka z Zabłocia Sp. z o.o.
ul. Biełska 8, 43-246 Zabłocie
zakład
ugi (inłiny
tel. 29 643 20 55, Faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, 26.04.2024 r.
ZOG. 26.08.2024
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130 000 zł na: „Dostawę solanki
inhalacyjnej do tężni solankowej w Rzekuniu.”
Najkorzystniejszą ofertę na zapytanie ofertowe nr: ZOG. 26.08.2024 z dnia 19.04.2024 r.,
złożyła firma:
Solanka z Zabłocia Sp. z o.o.
ul. Biełska 8, 43-246 Zabłocie
zakład
ugi (inłiny