Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej”.

Treść zapytania ogłoszenia: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.1.18.2018.pdf

nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 10.04.2018 r.
Fpz.271.1.18.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
Ofert na zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowo
kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej".
2. Przedmiot zamówienia.
Wykonanie dokumentacji projektowo — kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej w Rzekuniu
z uzupełnieniem brakujączj infrastruktury
2.1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej
i wodnej.
Pozostałe przedmioty: 71322200-3 Usługi projektowania rurociągów.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
zgodnie z ustawą z dnia 7 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno — użytkowego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 1129),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania metod
i sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okr*lonych w programie
funkcjonalno
— użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), obowiązującymi branżowymi
warunkami technicznymi oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy
Rzekuń.
W ramach niniejszego zamówienia zaplanowano przebudowę ul. Ławskiej
w Rzekuniu o długości ok. 350 mb. wg załączników graficznych w skali 1:500.
Ponadto należy przewidzieć odwodnienie nawierzchni jezdni oraz uzupełnienie
brakującej infrastruktury sanitarnej tj. przyłączy wodno — kanalizacyjnych.
2.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje
1) projekt budowlany z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami do dokonania zgłoszenia
rozpoczęcia robót lub pozwolenia na budowę — po 4 egz.,
2) projekt stałej organizacji ruchu — 2 egz.

3) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych — 2 egz.
4) kosztorysu inwestorskiego — po 1 egz.,
5) przdmiaru robót — po 1 egz.,
6) wersji elektronicznej i edytowalnej opracmvania na płycie CD,
7) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót do
organu
architektoniczno — budowlanego.
2.3. Dla wykonania powyższych zadań Wykonawca wykona i uzyșka:
a) mapę sytuacyjno-wysokościową dla zakresu objętąo opracowaniem;
b) warunki techniczne na zaprojektowanie brakującej infrastruktury technicznej od zarządców
uzbrojenia,
c) badania gruntu i opracuje niezb«iną dokumentację geotechniczną;
d) projekt stałej organizacji ruchu,
e) o ile w toku postępowania taka nastąpi w imieniu Zamawiającąo operat
wcxino - prawny, pozwolenie wodno - prawne, uzyskać pozwolenie właściwych zarządców
dróg na przejścia przez drogi, cieki wodne, oraz inne opracowania niezbędne do dokonania
zgłoszenia rozpoczęcia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę,
f) w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli na wejście na grunt. Zgoda ma mieć charakter
pisemnego oświadczenia właściciela wraz z załącznikami graficznymi - o ile w toku
postępowania taka konieczność nastąpi,
g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień umożliwiających zgłoszenie rozpoczęcia
robót uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji na realizację inwestycji
drog owej ,
h) uzyskanie z właścicielami lokalizacji przyłączy - w formie pisemnej
i graficznej.
2.4. Uwarunkowanie șzęzegółowe i dodatkowe informacie:
a) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychže
rozwiązań;
b) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgcxlnienia
projektowe poszczególnymi branżami.
c) Zastosowane w projekcie materiały winny wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane).
d) Dokumentacja projektowa w swej tršci nie może określać nazw materiałów,
2

maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
e) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie
z uzasadnionych względów ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
f) W cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracmvaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, opinii ekspertyz,
uzyskania decyzji itp.
2.5. Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie
Zamawiającego aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 60 m-cy od daty
sporządzenia kosztorysu.
3. Termin realizacji zamówienia: 15.10.2018 r.
4. Okres gwarancji — 60 m-cy.
5. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do dnia 18.04.2018 r. do godz. 10:00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Wykonanie dokumentacji projektowo — kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej
w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej”.
6. Termin otwarcia ofert 18.04.2018 r. o godz. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni, przelewem na konto.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Tymiński (029) 761-73-01
wew. 149.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1) nazwa Wykonawcy,
2) Wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania zamówienia należy określić ceną ryczałtową
uwzględniającą wszystkie zobowiązania dla zamówienia musi być podana w PLN
cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT za dokumentacji projektowo
— kosztorysowej przebudowy dróg zgodnie z opisem pkt. 2 niniejszego zapytania; Fmiając:
- cenę netto, (słownie złotych),
3

,

Załączniki:

1. Wzór umowy: Wzor_umowy.pdf

FPZ032_
zawarta w dniu
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego FPZ2711 182018
UMOWA nr ....../2018
._2018
r. w Rzekuniu wmiędzy
1. Gminą Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29,
REGON 550667959, zwaną w treści umowy Zamawiającym"
reprezentowaną przez
Stanisława G(rlzinę — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
2.
NIP:
reprezentowaną przez
. zwanym dalej „Wykonawcą"
niniejsza umowa zostaje zawarta w
rezultacie zapytania ofertowego na Wykonanie
dokumentacji projektowo
kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej w Rzekuniu
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej” zgcrlnie z zarządzeniem nr 65/2017
Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia
zamówień publicznych do kwoty 30.0CH) euro (netto).
Sl
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji dokumentacji projektowo
kosztorysowej przebudov,ny ul. Ławskiej w Rzekuniu zgcxlnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (Dz. U. 2017. 1332), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września
2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno — užytkowego
(Dz U. Z 2013 r. poz. 1129), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w
sprawie określania metod i sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno — užytkowym (Dz. IJ nr 130, poz. 1389), obowiązującymi
branžowymi warunkami technicznymi oraz miejscov,nyrn planem zagospMrlarowania przestrzennego
gminy Rzekuń.

W ramach niniejszego zamówienia zaplanowano przebudowę ul. Ławskiej w Rzekuniu
o długości ok. 350 mb. Ponadto należy przewidzieć odwănienie nawierzchni jezdni oraz
infrastruktury sanitarnej tj. przyłączy wodno — kanalizacyjnych.
1) projekt budowlany z niezbędnymi decyzjami i uzgodnieniami do dokonania zgłoszenia
rozpoczęcia robót lub pozwolenia na budowę — 4 egz,
2) projekt stałej organizacji ruchu 2 egz.
3) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania I odbioru robót budowlanych — 2 egz.,
4) kosztorysu inwestorskiego — po 1 egz
5) przedmiaru robót — po 1 egz.,
6) wersji elektronicznej i edytowalnej opracowania na płycie CD,
7) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia roMt do organu architektoniczno
budowlanego.
3. Dla wykonania zadań Wykonawca wykona i uzyska:
a) mapę sytuacyjno-vvysokościową dla zakresu objętego opracowaniem;
b) warunki techniczne na zaprojektowanie brakującej infrastruktury technicznej zarządców
uzbrojenia,
c) badania geotechniczne gruntu i opracuje niezbędną dokumentację geotechniczną;
d) projekt stałej organizacji ruchu,
e) o ile w toku .tępowania taka konieczność nastąpi w imieniu Zamawiającego operat wodno
prawny, pozwolenie wodno - prawne, uzyskać VM)zwolenie właścivvych zarządców na przejścia
przez drogi, cieki wcKlne, oraz inne opracowania do dokonania zgłoszenia rozpoczęcia
roMt lub uzyskania pozwolenia na budowę,
f) w imieniu Zamawiającego właścicieli na wejście na grunt Zgoda ma mieć charakter
pisemnego ośWadczenia w4aściciela wraz z załącznikami graficznymi - o ile w toku .tęvmvania
taka konieczność nastąpi,
g) uzyskanie wszelkich nieztĘdnych uzgodnień umożliwiających zgłoszenie rozpoczęcia robót
uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji na realizację inwestycji drogowej,
h) uzyskanie z właścicielami posesji lokalizacji przyłączy - w formie pisemnej
i graficznej.
4. Uwarunkowanie szczegółowe i dodatkowe informacje:
a) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane technologie oraz
2

rozvviązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychže rozwiązań;
b) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede vvszystkim posiadać uzgcKlnienia projektowe
między poszczególnymi branžami.
c) Zastosowane w projekcie materiały winny crW)wiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do
obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawo' z dnia 7 1994 r. Prawo budowlane).
d) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw prcxducentów, materiałów,
maszyn i urządzeń w s.ób utrudniający uczciwą konkurencję.
e) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych
rozvviązań materiałowłych, technologii, urządzeń i wyposaženia (Zamawiający dopuszcza
wskazanie w dokumentacji na znak towarovw, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów
technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub ježeli obowiązek taki wynika z
przepisów).
f) W cenie zamówienia naležy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii ekspertyz,
uzyskania decyzji itp.
5. Oferent w ramach realizacji zamówienia jest dokonać na żądanie
aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 60 m-cv od daty
Termin wykonania zamówienia
1. Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 15.10.2018 r.
2 Za termin "konania uznaje złoženie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia
rozpoczęcia robót i pu)dpisany protokół zdawczo — odbiorczy.
Obowiązki
1. Zamawiający jest, na pisemny wniosek Wykonawcy, udostępnić mu wszelkie
dokumenty i dane związane z przedmiotem umowy będące w jego .iadaniu, a muące mieć
wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz na poprawienie ich jakości.
Wykonawcy
1. Wykonawca oświadcza, Ze posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia lub dysponuje
osobami posiadającymi takie uprawnienia do realizacji przedmiotu umowy.
3

,

2. Załącznik graficzny: Ark_1.jpg

Załącznik graficzny do zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.18.2018 -
04.1 . 1039
ARKUSZ NR 1
104.171
10122
03.3
[)4.2 k
\ 101.091
659
6/ 14
10593
W.95
114
;03.
1019
6/40
104.87
• 104.6
6/43
'02.9
103.90
102.98
w 74
w 63.
103.76
103.01
103.77
102.57
10873
15
103.7
102.8J
k 18991
w.o
16fiĐ64
104.53
1677047
6/16
6/42
*04.64
103.54
104.79
[)2.66
04.69
'03.59
6/8
16-048
• 1058
!04.0 /
,'05.oo
?03.35
104.87
103.39
04.80
103.18
1670
617
k.bet.
16-050
104.23
.042
104.95

, Ark_2.jpg
Załącznik graficzny do zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.18.2018 -
ARKUSZ NR 2
'02.9
52
Vi9i
10351 |
110180
102.6
703.5
110180
103.
pł72
110354
34
w.43
103.21
102.25
70328
102.48
16ffE0
k 103.3
V2.62
W76
116-5
w032
102.99 Đ2J2
10220
R) 167
146
102.7
103.65
0295
103.9
P3.6
102.6
102.6
103.42
V2.63
16765
102.6
103.75
10151
10386
1/1
16-251
1042
16fiĐ45
10374
03.04
6/24
bet.
16-1052
16-1044
164/043
. 102.8
6/25
102.95
10303 03.06
10166
103.36S
103.76
-V2.og
102.97
10161
16-1051
-104
. 1039
6/14
10593
16*054
03.7
w 12
kl
103.77
10257
103.73
13
6/43
102.9
22
w 63.
104.171
10122
103.95
103.7
02.8J
}03.0
16d64

.

Historia zmian

2320 Dodanie Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy ul. Ławskiej w Rzekuniu z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2