Autor (źródło): Maciej Gumowski
|
niedziela, 17 maja 2020 21:19 |
Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy (osoby fizyczne) zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do 29 maja 2020 r. Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne. Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie.
Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej). Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy. Realizacja wniosków uwarunkowana będzie otrzymaniem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Załączniki: |
Poprawiony: niedziela, 17 maja 2020 21:27 |