- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Ogłoszenie o zamówieniu na: Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji
Zawiadomienie o unieważnieniu: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_post__powania.pdf
FPZ.271.1.18.2022
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm), zwanej dalej w skrócie „Pzp",
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na . Budowa terenu șportowp-
rekreacyinego w gminie Rzekuń na działce 0 nr ewidencyjnym 181 — etap park trampolin wraz
z samodzielna ścianą wspinąęzkqwa jako strefę zdrowia i rekreacji."
Uzasadnienie prawne;
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1, ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.
1710 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty"
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne;
Dnia 13.10.2022 roku 0 godzinie 10:00 upłynął termin składania Ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu
nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. Zgodnie z powyższym, unieważnienia postępowania jest brak wymaganej
przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez
Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
Bartosz Podolak
1
Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf
FPZ.271.1.18.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym na zadanie pn: „Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń
na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą
wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 400 000,00 zł brutto.
mgr Ba
Podolak
SWZ:SWZ.pdf
Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf
Roboty budowlane
Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z
samodzielną Ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji
- ZAMAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.60 Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.70 Numer telefonu: 296432000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z
samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-add17719-3f2c-1 led-8832-4e4740e1B6ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368842/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28 15:20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postepowań w BZP: 2022/E3ZP 000498321058?
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
l. I. 17 Budowa terenu sportowo - rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce 0 nr ewid. 181- etap III park trampolin wraz z
samodzielną ścianką wspinaczkową jako strefę Zdrowia i rekreacji
2.11 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze Środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
wnvw.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wmioskÓw o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami • adres strony internetowej: https:\/miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp_gov.pl\, ePUAPu dostępnego pod
adresem:httpswepuap.gov.plft.vps/portal) oraz poczty elektronicznej,2, Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
epuAp,Wykonawca posiadający konto na ePUAR ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, zmiany.wycofania Oferty lub wniosku" oraz do Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortaIu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( epuAR Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia. zmiany, "cofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 Ma,5, Za date przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ Dane
postępowanie można Wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję Dla Wykonawców" lub ze strony
głównej z zakładki postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postepowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu 0 udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. z którym mogș sie kontaktował w sprawach
przetwarzania moich danw.h osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą Z dnia I I września 2Cłg — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamo,vienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą byt udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którv-ni Administrator zawan umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelaria prawną, dostawcą oprogramowania. zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — prawo
zamówień publicznFh (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazynvać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowy* w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. wspó'finansowanych ze Środków unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy
czym: a. w przypadku Obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać Od osoby, której dane
dotyczą wskazania dodatkowych informacji mający* na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b. skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień urnowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobo"ch do czasu zakończenia
tego postepowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze Środków ochrony prav.nej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie darłFh osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób
zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące sie do przedmiotu zamówienia.
4.1 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.20 Numer referencyjny: FPZ271.1.182022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4 Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie. wykonanie, dostawa i montaż ścian wspinaczko"ch, oraz parku trampolin
w trybie , Zaprojektuj i wybuduj" dla zadania:
,Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z
samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji"
Zakres robót obejmuje:
• przygotowanie terenu,
• nawierzchni poliuretanowej (warstwy amortyzującej)
• montaż Obiektów malej architektury w postaci trampolin zewnętrznych gruntowych na powierzchni Ok. 500 m2, kompozycji
Ścian wspinaczkowych 0 wym. Około wys.3 x dł.2m
i wys.5m x dł. 3m oraz tablic z regulaminem.
426.) Główny kod CPV: 451112914 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod cpv:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
428.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny Ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium I
4.3.50 Nazwa kryterium: Cena
4.3.60 Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
Inne.
Załączniki do SWZ: Edyt_za__..docx
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy…....................................................................................................……......
Adres….....................................................………………………………………...........…….......… Numer REGON:......................……................... Numer NIP .......................…….......…….......... e-mail:...............................….....…, tel:............…..............…................, fax.......….…..……........ adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:…………………………………………..…..……………….…..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na:
„Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................…...............
VAT: …... % …...................................................................zł
Cena brutto: …................................................….................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Termin realizacji: do 15 grudnia 2022 r. Termin rozpoczęcia robót od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po zrealizowaniu zadania w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów rzeczowych robót.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy): zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................…. zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowegow odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to …………………………………………………………………………………………………………………….
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencjii zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………….……………………………………...
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ FPZ. 271.1.18.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawyz dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub sąw posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, zew związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodnez prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ FPZ. 271.1.18.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
…………………………………………………………………………………………………………………………..
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: „Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji”
Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
………………………………………………………………………………………………………………………….
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
………………………………………………………………………………………………………………..……….. zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
………………………………………………………………………………………………………………………….
zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
………………………………………………………………………………………………………………………...
__________________ dnia __ __ _____ roku _______________________________ (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ FPZ. 271.1.18.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkową jako strefę zdrowia i rekreacji” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………...., nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp; nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówieniaw zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2022 r. ................................................................................... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Załącznik nr 5 do SWZ FPZ. 271.1.18.2022 WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
„Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn..........................… ................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.18.2022
............................................................... (nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. „Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy branży…………..
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2022 r. .................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ FPZ. 271.1.18.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
„Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w gminie Rzekuń na działce o nr ewidencyjnym 181- etap III park trampolin wraz z samodzielną ścianą wspinaczkowąjako strefę zdrowia i rekreacji” Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
…………………………………………………………………………………………………………………… Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
PFU: PFU.pdf
„BUDOWA TERENU SPORTOWO - REKREACYJNEGO W GMINIE RZEKUŃ NA
DZIAŁCE O NR EWIDENCYJNYM 181- ETAP 111 PARK TRAMPOLIN WRAZ
Z SAMODZIELNĄ ŚCLANA WSPNACZKOWĄ JAKO STREFĘ ZDROWIA
REKREACJI"
Zakres robót objęty zamówieniem wraz z kodami CPV
451112 91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów i rekreacyjnych
ADRES INWESTYCJI:
GMINA RZEKUŃ, DZIAŁKA O NR EWID 181
INWESTOR:
URZĄD GMINY RZEKUŃ
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Autor opracowania
mgr inž_ arch Ewa Kuklińska-Tworek
CZESC OPISOWA
Opis ogólny przedmiotu zamówiema
D Szczegółowy zakres planowanych robót
o Aktualne uwamnkowania wykonania przedmiotu zamówiema
D Lokalizacj a przedsięwzięcia
D Uwarunkou•ania wynikające z NIPZP
o Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres prac.
D Uwarunkou•ania wykonania przedmiotu zam Ówienia
D W7łaściwości ńłnkcjonalno - użytkowe
Opis Zama%viaiacego w stosunku do przedmiotu zamówienia
D Wymagania ogólne
D Inne u-ymagania
CZESC INFORMACYJNA
D Dodatkowe u-ytyczne
D Obowiązujące przepisy i normy prawne
CZESC GRAFICZNA
o Plan sytuacyjny
2
OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓMENIA
Zakres obejmuje. przygotowanie terenu, wykonanie nawierzchni poliuretanowej
(warstwy amortyzującej) montaž obiektów rekreacyjnych: małej architektury w postaci
trampolin zewnętrznych gruntowych na powierzchni ok. 500 m2: kompozycji Ścian
wspinaczkowych o wym. około uys_3m x dł_2m i wys_3m x dł_3m wraz z nawierzchnią
bezpłeczną na powierzchni około 280 m2 oraz tablic z regulaminem.
Szczegółowy zakres planowanych robót.
Sciany wspinaczkowe
Montowane na placu o pow. ok 280m2 — zgodnie z załączonym opracowaniem graficznym.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie projektu Ścian wspinaczkouych zewnętrznych odpomych na warunki
atmosferyczne. Uzyskanie uymaganych przepisami uzgodnień: pozwoleń: zgłoszeń:
zezwoleń: itp. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim
uzgodnienia: opinie: dokumentacje i decyzje niezbędne do zaprojektowania: wybudowania
i uruchomienia obiektu
2. Wykonanie konstrukcji i poszycia Ścian wraz z wyposażeniem - rodzaj: ilość urządzeń:
wyszczególnienie wymaganych elementów składowych: wraz z parametrami: jakie
słkłniaĆ poszczególne urządzenia należy do określenia przez Dostawcę. Scianki
wspinaczkowe objęte realizacją zamówienia powinny być wykonane zgdnie z Eurołkjskimi
i Polskimi Normami dotyczącymi sztucznych Ścian wspinaczkowych: wszystkie elementy
Ściany z materiałów dopuszczonych przez Instytut Techniki Budowlanej i posiadać aktualne
certyfikaty dotyczące bezpieczeństwa ogniowego.
3. Montaż Ścian wspinaczko•wych: trwałe i stabilne zamontowame konstmkcji Ścian
w podłożu wg projektu opracowanego przez dostawcę zaakceptowanego przez
Zamawiającego. Podczas montażu Ścian wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone
prace, znać i stosou•ać przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP
4. Uprzątnięcie terenu w okolicy montowanych urządzeń. Czynność ta obejmuje: usunięcie
kamieni: gnuzu: zerwanej dami: wyrównanie terenu wokół placu montażu Ścian.
Trampoliny ziemne — publiczne
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie projektu trampolin zewnętrznych odpornych na wanmki atmosferyczne
Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień: poz•A01eń: zgłoszeń: zezwoleń: itp
Wykonauca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem uzgodnienia: opinie:
3
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego."
Treść zapytania: Tre_____zapytania.pdf
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Zagospodarowanie działki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń"
Odpowiedzi do treści zapytania: Do_Wykonawc__w.pdf
Fpz.271.1.76.2022
URZAD GMINY W RZEKUNIU
03.10.2022
Do Wykonawców
pytania i odpowiedzi do Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.76.2022 z dnia 22.09.2022 na
wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie dziatki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń."
Pytania:
Proszę o doprecyzowanie informacji:
- Świerk Serbski - rozmiar oraz ilość sztuk;
- trawa niedźwiedziea - rozmiar oraz ilość sztuk;
- świerk brawera - rozmiar;
- robinia akacjowa - rozmiar;
- róża okrywowa - rozmiar oraz ilość sztuk;
- magnolia rózowa - rozmiar oraz ilość sztuk;
- hortensja biała - rozmiar oraz ilość sztuk;
- hortensja krzewiasta biała - rozmiar;
- trawa miskant chiński - odmiany, rozmiar oraz ilość sztuk;
- lawenda wieloletnia - rozmiar oraz ilość sztuk;
- dereń kwiecisty - rozmiar oraz ilość sztuk;
- klon globcA'rn - rozmiar,
- Świerk posrX)lity - rozmiar oraz ilość sztuk;
- wrzosiec - rozmiar oraz ilość sztuk.
ODPOWIEDZI:
W odpowiedzi na zadane pytania infomruję, że
Ilość sztuk (zapotrzebowanie na rośliny) należy wyliczyć z powierzchni, na podstawie
zalecanej rozstawy roślin - zgodnie z normami sadzenia, Rozstawa, czyli Odległość jaką
zachowujemy między roślinami podczas sadzenia, zależy od tego jakie będą docelowe rozmiary
danej rośliny.
Nasadzenia trawy, lawendy, wrzośca mają utworzyć zwartą np. dywan kwiatów, sadzimy
rośliny bliżej siebie.
Materiał sadzeniowy powinien być klasy l, ukorzeniony, zdrowy o wysokości sadzonek dla
daewek: około 120-180 cm, traw i kwiatów — Około 50-100 crn.
mgr inż. arch. Ewa K
inspeifa' i
Kierownik Referatu
Tworek
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
29761 73 01
29 647 20 77
raks:
29 643 20 93
ilnwesȚgÎ
stron a pl
Zmiana treści zapytania: Zmiana_tre__ci_zapytania_ofertowego.pdf
Rzekuń, dn. 30.09.2022 r.
FPZ.271.1.76.2022
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWGO
znak FPZ.271.1.76.2022 z dnia 22.09.2022r. a wykonanie zadania
inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie działki ozn. nr geod. 81 w msc. Rzekuń."
Zamawiający zmienia treść zapytania ofertoweg zamówienia w następującym
zakresie:
W punkcie 8. Mieisce i termin złożenia oferty:
Do 03.10.2022 r. godz. 10:00
Zmienia się na:
8. Mieisce i termin złożenia oferty:
Do 05.10.2022 r. godz. 10:00
Pozostała treść zamówienia pozostaje bez zmian.
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
297617302
faks:
29643
93
mgr Bartosz o lak
Strona _pl
e-mail: I
Treść zapytania: FPZ.271.1.76.2022.pdf
Załącznik nr. 1: Za____cznik_nr.1.pdf
'iska M
rk 1 szt.
I 'Omb
rawa miskant olbrzymi na odcinku
mb na przemian z Cyprysikiem
HorterWa Krzewiasta Biała 5szt
rawa miskant Chiński na
ku 43 mb
40
Klon Pospolity
G m)sum 45zł
pospolity 3 szt
Wrzosiec
do
Załącznik nr 5: zalacznik_nr_5_rozeznanie_cenowe.pdf
Rozeznanie cenowe zamówienia znak FPZ.271.1.76.2022
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznąo do kwoty nie przekraczającej
równowartości 130 000,00 zł (netto) na wykonanie zagospodarowania działki w ramach zadania
„Zagospodarowanie działki ozn. nr 181 w msc. Rzekuń”.
2. W dniu 22.09.2022r. zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez zamieszczenie
formularza zapytania ofertowego na stronie Urzędu Gminy Rzekuń www.rzekun.pl
3 W terminie do dnia 05.10.2022r. do godziny przedstawiono poniższe oferty:
Lp.
2
3
4
Nazwa Wykonawcy
MRK-Technik.pl
Marek Koterwas,
Renata Kotenvas -žebrowska
Spółka Cywilna
PHU MAPOLL Ogrody Marka
Božena Marek
Usługi Ogrodnicze
Piotr Dąbkowski
Elitebud Sp
Adres Wykonawcy
ul. Ks. A.pęksa 1
07410 Ostrołęka
ul. Długa 46
15-765 Białystok
ul. Jarzębinowa 15
07-410 Ostrołęka
Karolina 58
05-530 Góra Kalwaria
Cena brutto
118 800,00zł
99 883,80 zł
79 zł
86 100, OOzł
Uwagi
Wybrano
Usługi Ogrodnicze Piotr Dąbkowski, ul. Jarzębinowa 15, 07-410 Ostrołęka
5. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej: najniższa cena.
6. Szacunkowa wartość zamówienia: 80 zł brutto
meM00'cznego)
z up. Wójta
mgr irż arch. Ewa Ku 'lis
rek
{ercwłnik Refc:atu
(podp•a Zamaw
ub osoby upoważnionej)
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka w ramach zadania: ,,Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz "Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
Treść zapytania: FPZ.271.1.73.2022.pdf
Rzekuń, dnia 21.09.2022r.
FPZ.271.1.73.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych
w budynku OSP Kamianka w ramach zadań pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka"
oraz „Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń". Zadanie realizowane będzie
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa mazowieckiego w ramach
zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE OSP-2022" oraz środków powiatu ostrołęckiego
w ramach zadania „STRAZNICE osp-2022".
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz modernizacja holu
wejściowego w budynku OSP Kamianka.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Budynek OSP Kamianka 47, 07-411 Rzekuń
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty w pomieszczeniach holu wejściowego,
korytarza wraz z klatką schodową w budynku OSP w Kamiance:
1) Hol wejściowy o powierzchni około 55 m2:
Prace rozbiórkowe:
- oczyszczenie ścian, usunięcie starych powłok malarskich,
- demontaž lamp oświetleniowych,
prace przygotowawcze:
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- usunięcie ewentualnych kolizji,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- wykonanie podkonstrukcji sufitu podwieszonego
prace budowlane:
- zabudowy płytą g-k sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kasetonowych,
prace wykończeniowe:
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- utylizacja.
2) Korytarz wraz ze schodami o powierzchni około 65m2:
prace rozbiórkowe:
- demontaż ościeżnic i drzwi - 3 szt.,
- rozbiórka okładziny podłogowej,
- usunięcie starych powłok malarskich, oczyszczenie, odtłuszczenie ścian,
- usunięcie starego obarierowania schodów, oraz innych elementów stalowych,
prace przygotowawcze:
- wyrównanie posadzki,
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- powiększenie otworów drzwiowych,
prace budowlane:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż drzwi, zabezpieczenie narożników ścian,
adres: ul.KoEuszki 33
07-411 Rzekuń
faks: 29 643 20 93 strona mternetowa: wvm.rzekun.pl
telefon: 29761 7301
2g 761 7302
e-mail:
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek gresowych w kolorze jasnoszarym gat. I (korytarz i schody),
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- montaż drzwi płytowych bezprzylgowych w kolorze antracyt wraz z ościeżnicami
regulowanymi ,
- dostawa i montaż nowoczesnej balustrady stalowej w kolorze czarnym o wys. 1, lm,
- utylizacja.
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia są po stronie Wykonawcy. Płytki podłogowe wymagane
w gatunku l. Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania
oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobowych jestWójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazyvvania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
4. Termin realizacji zamówienia: 25.11.2022 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy Od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do 30.09.2022 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Remont pomieszczeń w OSP
Kamianka, oraz modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
30.09.2022 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Kuklińska-Tworek - teł. 296432077
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość konania rzedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.73.2022 z dnia 21.09.2022 r. na wykonie
zadania publicznego pn.. „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz „Modernizacja
holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto.
4 termin realizacji zamówienia.
5 okres gwarancji...
...zł (słownie....
. „zł (słownie..
..zł (słownie. .
Podpis
Oświadczam, że wypełniłem Obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOn wobec osób
fizycznych Od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia bliczn w ninie
owaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje dany* osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
ivyhączenŕe stosowania obowiązku informacyłnego, stosownie do art. 13 ust 4 lub art 14 ust. 5 RODO tłuści oświacEzenia
wykonawca nie składa - usunięcie tmścj oświadczenia nn. wzez wvRreŚlenie)
rozporzedzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z vzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Orek5nvy
9Y4â'WE rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.052016,
z up_ Wójta G
;nž. arch. Ewa Kukli sk
Gerovmik Referatu i
Załącznik nr. 1: Kamianka_OSP_korytarz_rzut.pdf
0110'
I hydra
1.9
&zwi
pionowa
I_IOSA
57
drzwi
1.1
iti\i•••••.
65 100
1 534
+ 15000
do
posad*" - g
deski z
+ ISO,OO
STUDIO ARCHITEKTURY
proje
a 111
1 n7NAr.7EŃ•
Załącznik nr. 2: korytarz_OSP_Kamianka.pdf
sum podwieszămy
z 20*20.
STUDIO ARCHITEKTURY
DOROTA DŁUGOŁ A
OSTROŁĘKA
UL, W, Skierkowskiego I
tel 604 208
e•moil:
RAL
Ściany malowanie farba
RAL 7012
1035
s-2
s-1
suEt
RAL 1015
RAL
RAL
suEt
ściany malowanie farbą
ściany rrăwanie Lateksową
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż zjazdu linowego tzw.tyrolki w msc. Przytuły Stare w ramach zadania inwestycyjnego: ,,Zakup tyrolki."
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.1.68.2022.pdf
FPZ.271.1.68.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 09.09.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Ząmąyj@ŔęLGmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złoženia ofert
na: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wymagania materiałowo-techniczne:
a) montowane urządzenie, przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych,
b) montowane urządzenie, stanowiąc zapytania musi posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane
przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi cmorność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie LIV,
f) urządzenie należy mocować na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub z technologią
wskazaną przez producenta),
g) elementy drewniane należy środkami przeznaczonymi do użytku
zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, uszkodzenia
mechaniczne i promienie I.JV,
h) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
i) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
j) w celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki,
które uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co
ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
k) urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową,
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady,
ł) Śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zatm)ieczajqce przd odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe
zamknięte.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia w formie graficznej,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalnc*ci na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 296432093
Strona in temetowa: pl
e-mail:
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkcrizonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urzadzenia, strefy bezpieczeństwa
Podczas monta2u urządzenia należy zachować odpowiednie strefy wokół
urządzeń. W strefie nie może znajdować się żaden element, zgodnie z
obowiązującymi normami.
6. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Z Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
že:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w
0 udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pc*rednictwem poczty
elektronicznej:
3. Administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na FM)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp)
w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także pcrimiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną,
oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo
w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. ze
środków Unii Europejskiej) przez wskazany w wytycznych w zak€e
kwalifikowalności wydatków.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
l.a w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma
prawo 2ądaĆ od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji
mających na '*lu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
l.b skorzystanie z prawa do sprostowania lub nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie
m02e naruszać integralności protokołu oraz jego załączników:
l.c prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowy,vania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje danych
określa ustawa Pzp
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
cM)bowe
7. Termin realizacji zamówienia: 21.10.2022 r.
8. Okres awarancii: 60 miesięcy
9. Mieisce j termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.09.2022 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
10. Termin otwarcia ofert 16.09.2022 r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych,
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
12 Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kowalska (029) 643 20 77
13. Sposób przvqotowania ofertv:
Ofertę należy zł02yd w zamkniętej kocHcie, w formie pisemnej, w języku polskim, według
danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) udzielenie gwarancji.
Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie
do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
treści oświadczenia no. przez ieqo ukreślenie).
z up. Wójta ni'
mgr ini arct1ëwaK lihs a
Kierownik Referatu Ron'.
orek
(Jrozporzqdzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osóbfizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia 95/46/WE (ogólne rozporzq±enie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
Str l). ”
Do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf
15.09.2022 r.
Do wszystkich uczestników
postępowania (Wykonawców)
Dotyczy: Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022 r. na
wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy
interpretacji zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1. Proszę określić konstrukcję urządzenia, czy ma być metalowe czy
drewniane oraz elementów wykończeniowych czy mają być ze sklejki czy płyty HDPE?
Odpowiedź:
Konstrukcja urządzenia ma być wykonana z metalu, a elementy wykończeniowe
z płyty HDPE.
Pytanie 2. Czy można złożyć ofertę pocztą elektroniczną?
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje złożenie ofert tylko w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy
w Rzekuniu.
adres: ul.
07-411 Rzekuń
telefon•
29 761 73 01
29 647 20 77
faks:
z up. Wójta mi
mgr inż. arch. Ewa 'k'ii ka
Kierownik Refe;atu
29 643 20 93
'Orek
Zmiana treści zapytania: Zmiana_tre__ci_zapytania_ofertowego.pdf
Rzekuń, dn. 15.09.2022 r.
FPZ.271.1.68.2022
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWGO
znak FPz.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022r. na wykonanie zadania
inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający zmienia treść zapytania ofertowego zamówienia w następującym
zakresie:
W punkcie 2. Przedmiot zamówienia — jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw.
tyrolki długości min. 22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń.
Dostarczenie karty technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia.
Szczegółowa lokalizacja do uzgodnienia z zamawiającym.
Zmienia się na:
2. Przedmiot zamówienia — dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki
długości min. 22 m o konstrukcji metalowej, elementy wykończeniowe z płyty
HDPE, w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z zamawiającym.
W punkcie 9. Mieisce i termin złożenia ofertv:
Do 16.09.2022 r. godz. 10:00
Zmienia się na:
9. Miejsce i termin złożenia ofertv:
Do 23.09.2022 r. godz. 10:00
Pozostała treść zamówienia pozostaie bez zmian.
z up. Wójta min
mgr inż. a:ch. Ewa K klifi
Kierownik Referatu Ro 'u
adres; ul. KościusAi33
07-411 Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29761 13 02
faks:
296432093
interne
e-mail:
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: ,,Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr. 200/1 i 200/2) w msc. Goworki"
Treść zapytania: FPZ.271.1.67.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 24-01-25 06:45
- Czas udostępnienia: 24-01-25 06:45