- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka w ramach zadania: ,,Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz "Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
Treść zapytania: FPZ.271.1.73.2022.pdf
Rzekuń, dnia 21.09.2022r.
FPZ.271.1.73.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych
w budynku OSP Kamianka w ramach zadań pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka"
oraz „Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń". Zadanie realizowane będzie
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa mazowieckiego w ramach
zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE OSP-2022" oraz środków powiatu ostrołęckiego
w ramach zadania „STRAZNICE osp-2022".
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz modernizacja holu
wejściowego w budynku OSP Kamianka.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Budynek OSP Kamianka 47, 07-411 Rzekuń
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty w pomieszczeniach holu wejściowego,
korytarza wraz z klatką schodową w budynku OSP w Kamiance:
1) Hol wejściowy o powierzchni około 55 m2:
Prace rozbiórkowe:
- oczyszczenie ścian, usunięcie starych powłok malarskich,
- demontaž lamp oświetleniowych,
prace przygotowawcze:
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- usunięcie ewentualnych kolizji,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- wykonanie podkonstrukcji sufitu podwieszonego
prace budowlane:
- zabudowy płytą g-k sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kasetonowych,
prace wykończeniowe:
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- utylizacja.
2) Korytarz wraz ze schodami o powierzchni około 65m2:
prace rozbiórkowe:
- demontaż ościeżnic i drzwi - 3 szt.,
- rozbiórka okładziny podłogowej,
- usunięcie starych powłok malarskich, oczyszczenie, odtłuszczenie ścian,
- usunięcie starego obarierowania schodów, oraz innych elementów stalowych,
prace przygotowawcze:
- wyrównanie posadzki,
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- powiększenie otworów drzwiowych,
prace budowlane:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż drzwi, zabezpieczenie narożników ścian,
adres: ul.KoEuszki 33
07-411 Rzekuń
faks: 29 643 20 93 strona mternetowa: wvm.rzekun.pl
telefon: 29761 7301
2g 761 7302
e-mail:
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek gresowych w kolorze jasnoszarym gat. I (korytarz i schody),
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- montaż drzwi płytowych bezprzylgowych w kolorze antracyt wraz z ościeżnicami
regulowanymi ,
- dostawa i montaż nowoczesnej balustrady stalowej w kolorze czarnym o wys. 1, lm,
- utylizacja.
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia są po stronie Wykonawcy. Płytki podłogowe wymagane
w gatunku l. Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania
oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobowych jestWójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazyvvania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
4. Termin realizacji zamówienia: 25.11.2022 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy Od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do 30.09.2022 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Remont pomieszczeń w OSP
Kamianka, oraz modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
30.09.2022 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Kuklińska-Tworek - teł. 296432077
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość konania rzedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.73.2022 z dnia 21.09.2022 r. na wykonie
zadania publicznego pn.. „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz „Modernizacja
holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto.
4 termin realizacji zamówienia.
5 okres gwarancji...
...zł (słownie....
. „zł (słownie..
..zł (słownie. .
Podpis
Oświadczam, że wypełniłem Obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOn wobec osób
fizycznych Od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia bliczn w ninie
owaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje dany* osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
ivyhączenŕe stosowania obowiązku informacyłnego, stosownie do art. 13 ust 4 lub art 14 ust. 5 RODO tłuści oświacEzenia
wykonawca nie składa - usunięcie tmścj oświadczenia nn. wzez wvRreŚlenie)
rozporzedzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z vzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Orek5nvy
9Y4â'WE rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.052016,
z up_ Wójta G
;nž. arch. Ewa Kukli sk
Gerovmik Referatu i
Załącznik nr. 1: Kamianka_OSP_korytarz_rzut.pdf
0110'
I hydra
1.9
&zwi
pionowa
I_IOSA
57
drzwi
1.1
iti\i•••••.
65 100
1 534
+ 15000
do
posad*" - g
deski z
+ ISO,OO
STUDIO ARCHITEKTURY
proje
a 111
1 n7NAr.7EŃ•
Załącznik nr. 2: korytarz_OSP_Kamianka.pdf
sum podwieszămy
z 20*20.
STUDIO ARCHITEKTURY
DOROTA DŁUGOŁ A
OSTROŁĘKA
UL, W, Skierkowskiego I
tel 604 208
e•moil:
RAL
Ściany malowanie farba
RAL 7012
1035
s-2
s-1
suEt
RAL 1015
RAL
RAL
suEt
ściany malowanie farbą
ściany rrăwanie Lateksową
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż zjazdu linowego tzw.tyrolki w msc. Przytuły Stare w ramach zadania inwestycyjnego: ,,Zakup tyrolki."
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.1.68.2022.pdf
FPZ.271.1.68.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 09.09.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Ząmąyj@ŔęLGmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złoženia ofert
na: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wymagania materiałowo-techniczne:
a) montowane urządzenie, przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych,
b) montowane urządzenie, stanowiąc zapytania musi posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane
przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi cmorność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie LIV,
f) urządzenie należy mocować na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub z technologią
wskazaną przez producenta),
g) elementy drewniane należy środkami przeznaczonymi do użytku
zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, uszkodzenia
mechaniczne i promienie I.JV,
h) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
i) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
j) w celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki,
które uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co
ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
k) urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową,
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady,
ł) Śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zatm)ieczajqce przd odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe
zamknięte.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia w formie graficznej,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalnc*ci na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 296432093
Strona in temetowa: pl
e-mail:
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkcrizonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urzadzenia, strefy bezpieczeństwa
Podczas monta2u urządzenia należy zachować odpowiednie strefy wokół
urządzeń. W strefie nie może znajdować się żaden element, zgodnie z
obowiązującymi normami.
6. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Z Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
že:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w
0 udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pc*rednictwem poczty
elektronicznej:
3. Administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na FM)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp)
w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także pcrimiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną,
oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo
w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. ze
środków Unii Europejskiej) przez wskazany w wytycznych w zak€e
kwalifikowalności wydatków.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
l.a w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma
prawo 2ądaĆ od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji
mających na '*lu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
l.b skorzystanie z prawa do sprostowania lub nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie
m02e naruszać integralności protokołu oraz jego załączników:
l.c prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowy,vania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje danych
określa ustawa Pzp
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
cM)bowe
7. Termin realizacji zamówienia: 21.10.2022 r.
8. Okres awarancii: 60 miesięcy
9. Mieisce j termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.09.2022 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
10. Termin otwarcia ofert 16.09.2022 r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych,
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
12 Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kowalska (029) 643 20 77
13. Sposób przvqotowania ofertv:
Ofertę należy zł02yd w zamkniętej kocHcie, w formie pisemnej, w języku polskim, według
danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) udzielenie gwarancji.
Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie
do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
treści oświadczenia no. przez ieqo ukreślenie).
z up. Wójta ni'
mgr ini arct1ëwaK lihs a
Kierownik Referatu Ron'.
orek
(Jrozporzqdzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osóbfizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia 95/46/WE (ogólne rozporzq±enie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
Str l). ”
Do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf
15.09.2022 r.
Do wszystkich uczestników
postępowania (Wykonawców)
Dotyczy: Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022 r. na
wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy
interpretacji zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1. Proszę określić konstrukcję urządzenia, czy ma być metalowe czy
drewniane oraz elementów wykończeniowych czy mają być ze sklejki czy płyty HDPE?
Odpowiedź:
Konstrukcja urządzenia ma być wykonana z metalu, a elementy wykończeniowe
z płyty HDPE.
Pytanie 2. Czy można złożyć ofertę pocztą elektroniczną?
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje złożenie ofert tylko w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy
w Rzekuniu.
adres: ul.
07-411 Rzekuń
telefon•
29 761 73 01
29 647 20 77
faks:
z up. Wójta mi
mgr inż. arch. Ewa 'k'ii ka
Kierownik Refe;atu
29 643 20 93
'Orek
Zmiana treści zapytania: Zmiana_tre__ci_zapytania_ofertowego.pdf
Rzekuń, dn. 15.09.2022 r.
FPZ.271.1.68.2022
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWGO
znak FPz.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022r. na wykonanie zadania
inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający zmienia treść zapytania ofertowego zamówienia w następującym
zakresie:
W punkcie 2. Przedmiot zamówienia — jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw.
tyrolki długości min. 22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń.
Dostarczenie karty technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia.
Szczegółowa lokalizacja do uzgodnienia z zamawiającym.
Zmienia się na:
2. Przedmiot zamówienia — dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki
długości min. 22 m o konstrukcji metalowej, elementy wykończeniowe z płyty
HDPE, w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z zamawiającym.
W punkcie 9. Mieisce i termin złożenia ofertv:
Do 16.09.2022 r. godz. 10:00
Zmienia się na:
9. Miejsce i termin złożenia ofertv:
Do 23.09.2022 r. godz. 10:00
Pozostała treść zamówienia pozostaie bez zmian.
z up. Wójta min
mgr inż. a:ch. Ewa K klifi
Kierownik Referatu Ro 'u
adres; ul. KościusAi33
07-411 Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29761 13 02
faks:
296432093
interne
e-mail:
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: ,,Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr. 200/1 i 200/2) w msc. Goworki"
Treść zapytania: FPZ.271.1.67.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: ,,Wykonanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gm. Rzekuń."
Do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf
URZAD GMINY W RZEKUNIU
08.09.2022
DO Wykonawców
Pytania i odpowiedzi do Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.65.2022 z dnia 06.09.2m
na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„wykonanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków
użyteczności publicznej w gm. Rzekuń."
Pytania:
Opis przedmiotu zamówienia nie pozwala na oszacnwanie ceny za usługę adekwatnej do
nakładu pracy. Czy Zamawiający może podać parametry budynków określające ich wielkość
(najlepiej powierzchnię netto) oraz czy posiada dokumentację budowlaną (projekty,
inwentaryzacje) z rzutami kondygnacji z wymiarami i z przekrojami?
Ježeli takiej nie ma, to audytor musi sam sporządzić inwentaryzację na potrzeby obliczeń
cieplnych a to zwiększa nakład pracy.
ODPOWIEDZI:
W odpowiedzi na zadane pytania wyjaśniam, Ze zgodnie z treścią Zapytania Zamawiający
udostępnieni materiały w jego posiadaniu niezbędne do realizacji przedmiotu
zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego
oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu Oceny
opłacalności przedsięwzięcia termomodemizacyjnego. Zgodnie z Rozdz. 3 S 5 ust 3) ww.
Rozporządzenia w skład audytu energetycznego budynku wchodzi: inwentaryzacja
techniczno-budowlana budynku.
Z up. Wójta
mgr inż. arch Ewa Ku Iii k
Kierownik Referatu Ro
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29 647 20 77
fiks:
29 643 20 93
s www
e-mail:
Treść zapytania: FPZ.271.1.65.2022.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 6 września 2022 r.
FPZ.271.1.65.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na wykonanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków
użyteczności publicznej w gm. Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia.
2.1. Przedmiotem zamówienia opracowanie audytów energetycznych dla budynków
użyteczności publicznej Rzekuniu tj.:
Szkoła Podstawowa w Ołdakach, Ołdaki 8A, 07-411 Rzekuń;
Szkoła Podstawowa im. Mieczysława Czychowskiego w Dzbeninie, Dzbenin 6A,
07-410 Dzbenin;
Szkoła Podstawowa w Rzekuniu, ul. Szkolna 1, 07-411 Rzekuń;
Budynek remizo - świetlicy w Rozworach, Rozwory 38, 07-411 Rzekuń;
Szkoła Podstawowa w Drwęczy, Drwęcz 44 07-411 Rzekuń;
Budynek Urzędu Gminy w Rzekuniu, ul. K"ciuszki 33, 07-411 Rzekuń.
2.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
W zakresie audytu energetycznąo należy wykonać:
opracm•vanie audytu energetycznego uzasadniającego potrzebę, zakres i opłacalność
przeprowadzenia działań termomodernizacyjnych,
audyt energetyczny naležy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu
energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a tak2e algorytmu
oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (DZ. U. z 2009 r., nr 43, poz.
346 ze zm.),
opracowanie audytu powinno zawierać między innymi określenie zakresu oraz
parametrów technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze
wskazaniem rozwiązań optymalnych, w dwóch wariantach rożniących się zakresem robót
i kosztem ze wskazaniem korzystniejszego,
audyt należy wykonać po 2 egzemplarze dla każdego obiektu w wersji papierowej
oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym dla każdego obiektu.
2.3, Obowiązki stron;
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
rzetelna i terminową realizacja przedmiotu zamówienia,
z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz
przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, będących w Zamawiającąo,
ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych
informacji do sporządzenia Oferty,
wykonanie własnych pomiarów i obserwacji izolacyjności termicznej przegród.
Do podstawowych obowiązków Zamawiaiaceqo należeć będzie:
z Wykonawcą w zakresie związanym z wykonaniem przedmiotu
zamówienia,
uzgadnianie proponowanych rozwiązań,
udostępnienie materiałów będących w posiadaniu niezbędnych do realizacji
przedmiotu zamówienia.
2.4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczącm
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub znjadują się na liście
rekomendowanych lub autoryzowanych audytorów,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami do wykonywania zamówienia.
2.5. Klauzura informacyjna w związku z
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia 0 Ochronie Danych (RODO)
informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
2
przepisów prawa, a także na rzecz IX)dmi0tów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną,
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zlecB1iobiorcą świadczącym usługę z zakresu
cx:hrony danych
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane (N)bowe będą przechowywane przez 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobovwch jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
3. Termin realizacji zamówienia: 04.11.2022 r.
4. Okres gwarancji: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
do 12.09.2022 r. godz. 10:00,
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Wykonanie audytów
energetycznych w gm. Rzekuń"
6. Termin otwarcia ofert 12.09.2022 r. godz. 10:15.
7. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem
na konto bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z
Paulina Pietrzak (029) 643 20 77.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
3
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Zagospodarowanie działki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń"
Treść zapytania: FPZ.271.1.66.2022.pdf
Załącznik nr. 1:Za____cznik_nr_.1.pdf
Załącznik nr. 2: Za____cznik_nr._2.pdf
Do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf
Rzekuń, dn. 12 wrzesień 2022 r.
Fpz.271.1.66.2022
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: Zapytanie ofertowe na zagospodarowanie działki w ramach zadania:
darowanie działki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń"
Pvtanie 1 : Proszę o przesłanie informacji dotyczącej zestawienia materiału roślinnego prze-
znaczonego do wykonania nasadzeń zawierającego:
numer zgodny z rysunkiem z zapytania ofertowego
nazwę łacińską
nazwę polską
odmianę
ilość
• wielkość
Na które udziela się następujących odpowiedzi:
Ad.l
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Robinia Akacjowa ( umbraculifera) wys. 150cm- 5 szt.
Świerk kłujący srebrny ( glauca ) wys. 150cm- Iszt
Świerk Serbski wys 150 cm nasadzenia na odcinku 31 mb
Klon zwyczajny Żółty (golden glob) wys 150 cm- 7szt.
Magnolia Galaxy wys. 150 cm- 3szt.
Świerk Posrxjlity wys. 150 cm.- Iszt
Dereń Kwiecisty WYS. 150 cm- 6szt.
Buk Pospolity (purpurea tricolor) WYS 150 cm.- Iszt
Wierzba Płacząca wys.150 cm- 7szt.
10. Klon Czerwony Purple Globe WYS. 150cm.- Iszt
ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon: 29761 7301
29761 73 02
faks:
296432093
strona
e-mail;
11. Trzmielina oskrzydlona WYS. 50cm -2szt.
12. Dereń Rozłogowy ( flaviramea)- wys. 150cm - 1 szt.
13. Dereń Biały WYS. 150cm — Iszt.
14. Pęcherznica wys. 50cm - Iszt
15. -
16. Prusznik Victoria wys. 50cm - Iszt
17. Tamaryszek wys. 50cm — 1 szt.
18. Wrzosy, wrzośce wys. 50cm - 2szt.
19. Lawenda wieloletnia duża WYS. 15cm nasadzenia na długości 70 mb.
20. Kostrzewa niedźwiedzie futro nasadzenia na skarpach toru rowerowego powierzchnia
Ok. 106mb
21. Kostrzewa Sina Niebieska wys. 40cm - 2szt.
22. Sosna Limba wys. 150 cm — 4szt.
23. Robinia Małgorzaty ( casque rouge) WYS. 150cm — 3szt.
24. Świerk Kłujący ( glauca globiosa) wys 150 cm. — Iszt
25. Jałowiec Płożący ( golden carpet) wys. 20cm - 2szt.
26. Jałowiec Płożący (wiltoni) wys. 20cm - 3szt.
27. Jałowiec Pospolity (Horstmann ) wys. 150cm — Iszt.
28. Thunberga Bagatelle wys. 60cm — 4szt.
29. Thunberga Goldalita wys. 60cm — 3szt.
30. Berberys Thunberga Admiration wys. 60cm — Iszt.
31. Berberys Thunberga Aurea wys. 60cm — Iszt
32. Berberys Thuntmga RED Pillar WYS. 60cm — Iszt.
33. Tawuła JaFX)ńska Anthony Waterer wys. 60cm — 5szt.
34. Tawuła Golden wys. 60cm — 2szt.
35. Turzyca Carex Buchananii Red wys. 60cm — 2szt.
36. Świerk Serbski Nana wys 150cm — 2szt.
mgr Ba Podolak
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: ,,Przebudowa ulicy Brzozowej i Zalesie w msc. Dzbenin wraz z brakującą infrastrukturą techniczną"
Treść zapytania: FPZ.271.1.63.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:21
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:21