- Szczegóły
- Marlena Kowalczyk
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na prowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego".
Treść zapytania ofertowego:zapytanie_ofertowe_szkolenia.pdf
Europejskie
Polska Cyfro wa
FPZ271.1.119.2019
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Rzekuń, dnia 20 listopada 2019 r.
2.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na:
Prowadzenie szkoleń w ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych
mieszkańców województwa mazowieckiego"
Przedmiot nmówienia:
l. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (instruktor) będzie prowadził
szkolenia z zakresu cyfrowych dla projektu „Podniesienie
cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego"
2. Ilość godzin szkoleniowych: 32 (4 dni szkoleniowe, 2 dni kalendarmwe).
3. Wymagana ilość instruktorów: 2.
4. Szkolenia będą odbywały się w salach konferencyjnych Urzędu Gminy
w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
5. Szkolenia lĘdą prowadmne w grupach 12 osăwych.
6. Wykonawca zobowiązany t:Ędzie do przygotowania szkoleń w oparciu o tematykę
zgodną z projektem pn. „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców
województwa mamwieckiego"
7. Wymagania w zakresie kompetencji instruktorów:
I. Metodyczne:
1. Umiejętność budowania relacji z uczestnikami szkolenia i między nimi.
2. Umiejętność dostosowania metod szkolenia do uczestników grupy.
3. Wykorzystania scenariuszy szkoleń w dydaktycznym.
4. Umiejętność motywowania uczestników.
2. Techniczne:
l. Umiejętność obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych (drukarka,
rzutnik itp.) oraz mobilnych (laptopy, tablety, smartfony).
ul. Kościuszki 33
29761 n 01
29761 7302
faks: 29 6432093
strona pl
e-mail:
2. Umiejętność korzystania z internetu.
3. Umiejętność korzystania z informacji i z danych w internecie.
4. Umiejętność komunikacji z wykorzystaniem technologii cyfrowych.
5. Umiejętność tworzînia treści cyfrowych.
6. Umiejętność ochrony urządzeń, treści cyfrowych oraz danych
osobowych.
7. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
3. Doświadczenie
1. Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu lekcji, zajęć, szkoleń
lub warsztatów w wymiarze minimum 50 szkoleniowych w ciągu
ostatnich 3 lat.
3. Uczestnikami szkoleń mogą być osoby niepełnosprawne. Wykonawca zobowiązany
będzie do dostosowania sposobu prowadzenia zajęć do stopnia i rodzaju
niepełnosprawności uczestników szkoleń.
4. Zamawiający catering dla uczestników szkoleń. Catering będzie
dostarczony do miejsca prowadzenia zajęć.
5. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe i zapewni komputery dla uczestników
szkoleń oraz dostęp do internetu w salach szkoleniowych.
6. Zapewnienie sprzętu dla instruktorów (komputery przmośne + projektory) jest
obowiązkiem Wykonawcy.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji ze szkoleń (list
obecności, ankiet).
8.
9.
10.
11.
12.
Termin realizacji zamówienia: 30 listopada - 1 grudnia 2019 r.
Miejsce i termin złożenia oferty: osobiście, listownie, kurierem: Urząd Gminy
w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem Prowadzenie szkoleń w
ramach projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców
województwa mazowieckiego" do dnia 22 listopada 2019 r. do godz. 1200
Termin otwarcia ofert: 22 listopada 2019 r., o godzinie 1230.
Warunki płatności: przelewem na konto bankowe po przedłożeniu faktury, w
terminie 14 dni roboczych.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marlena Kowalczyk, teł.
strona 2 z 4
13.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
29 761 73 01,
Słx)sób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, według
danych :
nazwa wykonawcy,
adres wykonawcy,
NIP/ REGON,
nr rachunku bankowego,
wartość wykonania całego przedmiotu zamówienia za:
l. cenę netto, (słownie złotych),
2. podatek VAT, (słownie złotych),
3. cenę brutto, (słownie złotych).
gwarancja;
termin realizacji zamówienia.
10. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego RozporządRnia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, Że:
1.1 administratorem danych osobowych Wykonawców lub Zleceniobiorców
jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki 33, 07-411
1.2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się
Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych
za pośrednictwem poczty elektronicznej:
1.3 administrator [Ędzie Państwa dane osăwe na podstawie art.
6 ust. I lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezlĘdne w celu wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, zawarciem umowy;
1.4 dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a na rzecz podmiotów, z którymi
administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprograrnowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą Świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych
1.5 administrator nie zamierza Państwa danych osobowych do
strona 3 z 4
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:13
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na ,,Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Nowej Wsi Wschodniej"
Treść ogłoszenia: Zapytnie_teren_NWW_FPZ.271.1.117.2019.pdf
FPZ.271.1.117.2019
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 19.11.2019 r
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na: „Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Nowej Wsi Wschodniej"
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zapytania jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186 ze zm.),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno — użytkowego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 1129),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie okršlania metod
i pcxistaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno — użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), obowiązującymi branżowymi
warunkami technicznymi oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy
Rzekuń w celu zagospodarowania terenu przy świetlicy w Nowej Wsi Wschodniej
poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. ewid. nr 353/3 w msc.
Nowa Wieś Wschodnia.
2.1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
1) Szczegółowy zakres zamówienia Obeimuie wykonanie:
a) projektu wykonawczego — 3 egz.,
b) szczegółowej specyfikacji zgłoszenia roMt budowlanych — 2 ąz.
c) kosztorysu inwestorskiego — 2 egz
d) przedmiaru robót — 2 egz.,
e) wersji elektronicznej opracowania na płycie CD,
2) Uwarunkowanie șzęzegÓł0we i dodatkowe informacie:
a) Wykonawca uzyska mapy geodezyjne niezbędne do realizacji zamówienia;
b) Wykonawcz uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże
rozwiązań;
ul. Kosciuszkl 33
07411 Rzekuń
29761
29761
raks:
29 20 93
Strona
e•łnail:
c) Obszar inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego:
d) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie
kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim
posiadać uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branżami.
e) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane).
f) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może okršlać nazw producentów,
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
g) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia
(Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub
pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych,
organizacyjnych lub jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
h) Każdy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w
segregatorze z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora.
i) W zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane z
opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, itp.
j) Pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji bez dodatkowego
wynagrodzenia ,
k) Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie
Zamawiającego aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 36 m-cy od daty
sporządzenia kosztorysu.
3. Klauzula informacyjna w związku z
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (ROIX))
informujemy, że:
3.1 administratorem danych osobowych Wykonawców lub Zleceniobiorców Wójt Gminy
Rzekuń adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za
poczty elektronicznej:
3.3 administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
Strona 2 z 4
osoba, której dane dotyczą, lub do po*ia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
zawarciem umowy;
3.4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
przepisów prawa, a także na rzecz z którymi administrator zawarł umowę
powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np.
kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
3.6 mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane CM'bowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia
wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do skargi do organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją danych osobowych b«izie brak realizacji umowy;
administrator nie podejmuje decyzji w zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 22.12.2019 r.
5. i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 25.11-2019 r. do godz.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Nowej Wsi Wschodniej poprzez budowę
wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. ewid. nr 353/3 w msc. Nowa Wieś
Wschodnia.”
6. Termin otwarcia ofert 25.11.2019 r, godz. 1015
strona 3 z 4
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 19-06-23 09:36
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Szczegóły
- Marlena Kowalczyk
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę pamięci USB z nadrukiem.
Treść zapytania ofertowego:zapytanie_ofertowe_usb.pdf
Europejskie
Polska Cyfrowa
FPZ271.1.117.2019
Rzeczpospolita
Polska
ZAPYTANIE OFERTOWE
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Rzekuń, dnia 19 listopada 2019 r.
Zamawiający:
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na:
Zakup pamięci USB z nadrukiem
2. Przedmiot zamówienia:
1. Pamięć USB o następujących parametrach •
1. Minimalna 8 GB - 12 sztuk,
2. Interfejs USB min. 2.0,
3. Znakowanie pamięci USB techniką trwałego nadruku lub grawera laserowego
według wytycznych Zamawiającego.
3. Dodatkowe informacje i wymagania:
l. Okres gwarancji producenta na pamięci USB: minimum 24 miesiące.
2. Dostawa do sidziby Zamawiającego.
4. Termin realizacji zamówienia: 27.11.2019 r.
5. Miejsce i termin złożenia oferty: elektronicznie, osobiście, listownie, kurierem:
Urząd Gminy w Rz*uniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Ofertę należy złożyć wraz z opisem/tytułem „Zakup pamięci USB z nadrukiem"
do dnia 20 listopada 2019 r. do godz. 12:00
6. Termin otwarcia Ofert: 20 listopada 2019 r., 0 godzinie 12:30.
7. Warunki płatności: przelewem na konto bankowe faktury, w terminie
14 dni răczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marlena Kowalczyk,
tel.: 29 761 73 01, mkowąlę
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę naležy w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
I. nazwa wykonawcy,
2. adres wykonawcy,
3. NIP/ REGON,
4. nr rachunku bankowego,
5. wartość wykonania całego przedmiotu zamówienia za:
I. cenę netto, (słownie złotych),
2. podatek VAT, (słownie złotych),
3. cenę brutto, (słownie złotych).
6. gwarancja;
7. termin realizacji zamówienia.
10. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, Że:
I. I administratorem danych osobowych Wykonawców lub Zleceniobiorców
jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
I .2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się
Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osotX)wych
za poczty elektronicznej:
I .3 administrator będzie przAwarml Państwa dane osoEX)we na podstawie art. 6 ust.
1 lit. b) RODO, tj. prž2twarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
1.4 dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na
przepisów prawa, a także na podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
cx:hrony danych osobowych);
I. 5 administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
lub organizacji międzynarodowej;
I .6 mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe do momentu upływu okresu
wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia
sprzxciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) pdanie danych osăwych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do
zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osotmvych lĘdzie
brak realizacji umowy;
administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w
oparciu o Państwa dane osobowe.
mgr Bartosz Podolak
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:13
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Utworzenie pracowni językowej".
Wyjaśnienie do treści zapytania ofertowego: Wyjasnienie_d_tre__ci.pdf
Fpz.271.1.116.2019
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 18.11.2019 r.
DO Wykonawców
dotyczy: Zapytania ofertowego na , Utworzenie pracowni językowej"
WYJAŚNIENIE
treści Zapytania ofertowego
Gmina Rzekuń wyjaśnia tr*ć zapytania ofertowego na „Utworzenie nowej językowej"
W związku z niezmienionym opisem przedmiotu zamówienia, poniżej pragnę zwrócić uwagę na
występujące w opisie nieprawidłowości, brak funkcjonalności wymaganych rozwiązań, oraz prosić
0 wyjaśnienie niezrozumiałych sformułowań:
Py_tanjeXW opisie przedmiotu zamówienia, poz. 1, zamawiający wymaga monitora dotykowego
zintegrowanego z blatem biurka lektora. Integracja to proces polegający na zespoleniu systemów
tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów. W przypadku pracowni oferowanych
przez Aktin integracja polega na wbudowaniu na stałe monitora w blat biurka nauczyciela. Monitor
tego typu, zamontowany poziomo (lub pod kątem) w blacie biurka nauczyciela o wymiarach 150-
160 cm zajmuje 40-50% powierzchni standardowego biurka (brak miejsca na elementy
wyposażenia nauczyciela). Nowoczesne, ergonomiczne monitory dotykowe posiadają elastyczne
mocowania, umożliwiające jego ustawienia w dowolnej pozycji (również poziomo) w dowolnym
miejscu biurka nauczyciela.
Czy Zamawiający doprecyzuje wymogi w zakresie integracji monitora - czy uzna za rozwiązanie
równoważne monitor dotykowy z możliwością regulacji kąta pochylenia (patrzenia)
umiejscowionego na biurku nauczyciela?
pyțąnie_2: W opisie przedmiotu zamówienia zamawiający pomija kwestię komputera niezbędnego
do prawidłowego funkcjonowania pracowni językowej. Niezbędny jest albo komputer stacjonarny
(+ wymagany monitor dotyk0Vô'), można również zastosować komputer Ali in One z monitorem
dotykowym
Czy Zamawiający rozszerzy zakres dostawy o ww. komputer?
opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga komunikacji za pomocą
słuchawek z mikrofonem dynamicznym. Jednocześnie w poz. 4 zamawiający wymaga słuchawek z
mikrofonem pojemnościowym (elektretowym). Standardowe mikrofony pojemnościowe
adres; 33
07-411 lenkui
29761 7301
29 7302
faks: 206432093
strona
(elektretowe) mają charakterystykę dookólną (są czułe na zmiany ciśnienia akustycznego bez
względu na kierunek), co oznacza, że bardzo dobrze zbiera dźwięki się w obrębie 360
stopni. Oczywiście istnieją specjalne mikrofony elektretowe kierunkowe, ale mają konstrukcję
długich rurek (powyżej 10cm).
Ze względu na konstrukcję elektretowe mikrofony kierunkowe nie mogą być wbudowane w
słuchawki z mikrofonem (na giętkim pałąku). Jedynie mikrofony dynamiczne dzięki swej budowie
posiadają charakterystyki kierunkowe (kardiodalna, superkardiodaina), dzięki czemu zbierają
dźwięki z określonego kierunku (impedancia 200 Q). Małe rozmiary pozwalają stosować je w
słuchawkach z mikrofonem zapewniając dobre przetwarzanie mowy, gdy mikrofon jest
umieszczony w pobli2u ust (dźwięki z otoczenia są odbierane bardzo słabo).
Czy Zamawiający zmieni wewnętrznie sprzeczny wymóg: mikrofon pojemnościowy i dynamiczny?
Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne słuchawki
wszystkie wymogi, ale z kierunkowym mikrofonem dynamicznym (impedancja 200 0)
eliminującym szumy otoczenia?
ey.ț.ąnj.ę-4: W opisie przedmiotu zamówienia, poz. 7 zamawiający wymaga wzmacniacza 2x45W,
którego moc nie ma žadnego znaczenia dla użytkownika.
Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne wzmacniacz o mocy 2x40W lub 4x40W (w
drugim wypadku - moc znacznie wyższa od wymaganej).
opisie przedmiotu zamówienia, poz. 10 zamawiający wymaga instalacji sieciowej
kat. 6 wewnątrz biurek uczniowskich.
Pytąnie_ââCzy zamawiający wymaga osieciowania pracowni? Jeżeli tak proszę o informację nt.
posiadanego routera, Switcha itp.
Zamawiający dopuszczając bezpośrednie połączenie stanowisk uczniowskich
pracowni językowej wymienia, jako rozwiązanie optymalne „ergonomiczne” szeregowe
połączenie (jednostka centralna łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą). Jest
to rozwiązanie stosowane jeszcze w pracowniach kabinowych, niemające nic wspólnego z
pojęciem ergonomii - zwracam uwagę, że przy wymaganym rozwiązaniu - awaria jednego
elementu dowolnego stanowiska uczniowskiego - spowoduje unieruchomienie pracowni do
momentu przyjazdu serwisu. Bezpośrednie połączenie poszczególnych stanowisk uczniowskich
z jednostką centralną zapewnia sprawne funkcjonowanie pracowni w przypadku uszkodzenia
jednego z elementów systemu (np. stanowiska przyłączeniowego ucznia, czy słuchawek).
Proszę zrewidować znaczenie funkcjonalne „ergonomicznego” szeregowego połączenia
połączenia stanowisk uczniów z c*ntralną
Odpowiedzi na powyższe pytania są niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty,
zapewnienia przestrzegania zasad uczciwej konkurencji oraz zapewnienia zakupu
nowoczesnego sprzętu dydaktycznego.
na które udziela się następujących
Ad. 1: Zamawiający uzna za równoważne monitor dotykowy z możliwością regulacji kąta
nachylenia umiejscowiony na blacie biurka nauczyciela.
Strona 2 3
Zamawiający wypowiada sie 0 centralnej. Należy ując jednostkę centralną w
ofercie.
Ad. 3a i 3b: Zamawiający uzna za równoważne słuchawki spełniające wszytskie wymogi, ale z
kierunkowym mikrofonem dynamicznym eliminującym szumy otoczenia.
Zamawiający wymaga równoważny wzmacniacz 2x40 W
Ad. 5: Zamawiający nie dokonuje zmian w powyższym zakresie.
Ad. 6: Zamawiający wymaga Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Switch 28
portów. Szkoła posiada router.
Ad. 7: Zamawiający uznaje za lepsze połączenie równoległe o Czym mowa w pkt. 2.2b
wszystkie łączą się bezposrednio z jednostką centralną.
Bartđsz
stlona 3 Z 3
dola k
Treść ogłoszenia: Zapytanie_nr._FPZ.271.1.116.2019.pdf
Przedmiot
zamówienia jest współfinansowany e środków Województwa Mazowieckiego w
ramach: "Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i
Językowych"
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 19-06-23 09:36
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Szczegóły
- Tomasz Tymiński
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie doświetlenie przejść dla pieszych w msc. Rzekuń.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 05-11-19 16:04
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Szczegóły
- Marlena Kowalczyk
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę budek lęgowych z kamerami oraz telewizorami.
Treść zapytania ofertowego: zapytanie_budki_legowe.pdf
FPZ.271.1.106.2019
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
29 października 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający:
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na:
Zakup budek lęgowych z kamerami oraz telewizorami
2. zamówienia:
1) Budki lęgowe o następujących parametrach:
a) budki lęgowe - 2 szt.,
b) konstrukcja budki lęgowej z drewna sosnowego lub innego iglastego (suchego,
litego, niełączonego i nieklejonego) o grubości 2,0-2,5 cm,
c) daszek, dno i listwa mocująca budki lęgowej "konane z desek o grăści min. 3
cm, obustronnie oheblowanych, zabezpieczonych bejcą,
d) daszek budki lęgowej zainstalowany ze spadkiem w kierunku otworu wlotowego.
Szerokość daszka "stająca poza pień budki min. 3 cm. Daszek od strony otworu
wlotowego wystający min. 6 cm,
e) mechanizm przytwierdmny do daszku umożliwiający otwieranie w celu
uzyskania dostępu do wnętrza budki oraz przytwierdzony mechanizm
zabezpieczający (np. haczyk) przed otwarciem w wyniku działania czynników
pozaludzkich,
f) wewnętrze wymiary dna budki lęgowej min. 15x15 cm. Dno trwale
przytwierdzone do budki (np. za pomocą wkrętów)
g) wysokość przedniej ścianki budki lęgowej - minimum 34 cm. Ścianka
budki lęgowej z IX)dwójnej deski - 4 Cm. Dodatkowe zabezpieczenie
drapieżnikom (dodatkowa deseczka wokół otworu wlotowego o 2 cm)
h) wysokość tylnej ścianki budki lęgowej - minimum 37 cm,
i) średnica otworu wlotowego - 35 mm,
j) otworu dna - 25 cm,
2) Kamery o następujących parametrach:
a) kamery zewnętrzne - 2 szt.
b) zainstalowane wewnątrz budek lęgowych bądź na zewnątrz (rejestrujące obraz w
środku budki),
c) rozdzielczość obrazu min. 1920x1080 px,
d) kamery bezprzewodowe lub przewodowe,
e) przekazywanie obrazu „na żywo” przez 24h do telewizorów będących częścią
zamówienia,
t) kamery umożliwiające monitorowanie ptaków w budkach lęgowych w trybie
nocnym,
g) możliwość nagrywania obrazu.
3) Telewizory - 2 szt„
a) telewizory min. 60 cali,
b) z funckją Wi-Fi,
c) możliwość odczytu na telewimrach obrazu z kamer będących częścią
zamówienia,
d) telewizory skonfiguro"'ane w taki sposób, aby przy uruchomieniu automatycznie
włączały obraz „na żywo” z budek lęgowych,
e) uchwyty do zamontowania telewizorów na ścianie.
3. Dodatkowe informacje i wymagania:
1) Okres gwarancji producenta na kamery i telewizory: minimum 24 miesiące.
2) Dostawa do sidziby Zamawiającego.
3) Montaż, konfiguracja, uruchomienie i instruktaż dla każdego z elementów systemu
wchodzi w skład zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: 18. I I .2019 r.
5. Miejsce i termin złożenia oferty: elektronicznie, osobiście, listownie, kurierem:
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Ofertę należy złożyć wraz z opisem/tytułem „Zakup budek lęgowych z kamerami
i telewizorami"
do dnia 6 listopada 2019 r. do godz. 12:00
6. Termin otwarcia ofert: 6 listopada 2019 r., o godzinie 12:30.
7. Warunki płatności: przelewem na konto bankowe po faktury, w terminie
14 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marlena Kowalczyk,
tel.: 29 761 73 01, mkowalczyk@rzekun-net;
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku według danych:
I. nazwa wykonawcy,
2. adres țVkonawcy,
3. NIP/ REGON,
4. nr rachunku bankowego,
5. wartość wykonania całego przedmiotu zamówienia za:
1. cenę netto, (słownie złotych),
2. rr)datek VAT, (słownie złotych),
3. cenę brutto, (słownie złotych).
6. gwarancja;
7. termin realizacji zamówienia.
10. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, że:
1.1 administratorem danych osotmvych Wykonawców lub Zleceniobiorców
jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
12 administrator wyznaczył Ochrony Danych, z którym mogą się
Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osăwych
za poczty elektronicznej:
1.3 administrator lĘdzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust.
1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
1.4 dane mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
Ixxistawie przepisów prawa, a także na podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
I .5 administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
lub organizacji międzynarodowej ;
1.6 mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Że:
l) Państwa dane osobowe będą do momentu upływu okresu
- Czas wytworzenia: 11-09-24 15:13
- Czas udostępnienia: 11-09-24 15:13
- Zakup wraz z dostawą profesjonalnych oczyszczaczy powietrza
- Dostawa pomocy dydaktycznych do SP Dzbenin
- Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Remont łazienki w budynku użytkowanym przez Ochotniczą Straż Pożarną w miejscowości Zabiele Gmina Rzekuń".
- Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Utworzenie pracowni językowej".
- "Remont łazienki w budynku użytkowanym przez Ochotniczą Straż Pożarną w miejscowości Zabiele Gmina Rzekuń".