Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: " Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc. Ołdaki".

Treść zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.39.2024.pdf

nasza gmina
FPZ. 271.2.39.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki gm. Rzekuń" w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie altany w mSc Ołdaki
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy altanie w msc. Ołdaki
Szczegółowy zakres:
- Wykonanie linii zasilającej Od wewnętrznej Rozdzielni Tl do rozdzielni zewnętrznej przy altanie,
- Rozbudowa nowej rozdzielni o nowy obwód do zasilania rozdzielni zewnętrznej,
- Wykonanie uziemienia rozdzielni zewnętrznej,
- Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami 400V (Ix16A i 1 x 32A) oraz 230V (6x16A) -
rozdzielnia wyposażona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (m.in. rozłącznik, wyłączniki różnicowo-
prądowe, wyłączniki nadprądowe, ochronnik przepięć),
- Dokumentacja powykonawcza,
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w.
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adres:
Ołdaki 8A ,07-411 Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu zasilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane,

- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- szpachlowanie i malowanie jeśli wymagane,
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pienvotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane,
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rozdzielni,
Uwaga! Lokalizacię rozdzielni uzgodnić w inwestorem
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca mbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów, W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony urnowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzmie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym
dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.

3. Klauzula informągyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawałciem umowy:
3.4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą Świadcącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacj i międzynarodowej ;
3.6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z aft. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I )Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na
dochodzenie roszczeń.
2)Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4)Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4.Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urąd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 26.07.2024". do godz. 19:00: lub przesłać drogą
mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z instalacji elektrycznej do
altany w msc Ołdaki".
6. Termin otwarcia oferty 26.07.2024r godz. 10:15.

Termin złożenia ofert: do 26.07.2024r. do godz.10.00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Aneta Kordel
  • Wprowadził(a): Aneta Kordel
  • Czas wytworzenia: 19-07-24 11:27
  • Czas udostępnienia: 19-07-24 11:27

Historia zmian

12593 Modyfikacja Zapytanie ofertowe na : "Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki". z 19-07-2024 11:42:15 dokonane przez Aneta Kordel
Zmiany
  1. Data modyfikacji
12592 Dodanie Zapytanie ofertowe na : "Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki". z 19-07-2024 11:42:12 dokonane przez Aneta Kordel
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Data modyfikacji
  9. Autor modyfikacji
  10. Data opublikowania
  11. Dostęp
  12. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2