Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: " Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc. Ołdaki".
Treść zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.39.2024.pdf
nasza gmina
FPZ. 271.2.39.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki gm. Rzekuń" w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie altany w mSc Ołdaki
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy altanie w msc. Ołdaki
Szczegółowy zakres:
- Wykonanie linii zasilającej Od wewnętrznej Rozdzielni Tl do rozdzielni zewnętrznej przy altanie,
- Rozbudowa nowej rozdzielni o nowy obwód do zasilania rozdzielni zewnętrznej,
- Wykonanie uziemienia rozdzielni zewnętrznej,
- Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami 400V (Ix16A i 1 x 32A) oraz 230V (6x16A) -
rozdzielnia wyposażona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (m.in. rozłącznik, wyłączniki różnicowo-
prądowe, wyłączniki nadprądowe, ochronnik przepięć),
- Dokumentacja powykonawcza,
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w.
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adres:
Ołdaki 8A ,07-411 Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu zasilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- szpachlowanie i malowanie jeśli wymagane,
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pienvotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane,
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rozdzielni,
Uwaga! Lokalizacię rozdzielni uzgodnić w inwestorem
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca mbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów, W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony urnowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzmie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym
dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informągyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawałciem umowy:
3.4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą Świadcącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacj i międzynarodowej ;
3.6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z aft. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I )Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na
dochodzenie roszczeń.
2)Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4)Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4.Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urąd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 26.07.2024". do godz. 19:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z instalacji elektrycznej do
altany w msc Ołdaki".
6. Termin otwarcia oferty 26.07.2024r godz. 10:15.
FPZ. 271.2.39.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki gm. Rzekuń" w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie altany w mSc Ołdaki
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy altanie w msc. Ołdaki
Szczegółowy zakres:
- Wykonanie linii zasilającej Od wewnętrznej Rozdzielni Tl do rozdzielni zewnętrznej przy altanie,
- Rozbudowa nowej rozdzielni o nowy obwód do zasilania rozdzielni zewnętrznej,
- Wykonanie uziemienia rozdzielni zewnętrznej,
- Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami 400V (Ix16A i 1 x 32A) oraz 230V (6x16A) -
rozdzielnia wyposażona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (m.in. rozłącznik, wyłączniki różnicowo-
prądowe, wyłączniki nadprądowe, ochronnik przepięć),
- Dokumentacja powykonawcza,
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w.
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adres:
Ołdaki 8A ,07-411 Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu zasilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- szpachlowanie i malowanie jeśli wymagane,
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pienvotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane,
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rozdzielni,
Uwaga! Lokalizacię rozdzielni uzgodnić w inwestorem
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca mbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów, W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony urnowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzmie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym
dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informągyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawałciem umowy:
3.4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą Świadcącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacj i międzynarodowej ;
3.6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z aft. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I )Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na
dochodzenie roszczeń.
2)Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4)Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4.Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urąd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 26.07.2024". do godz. 19:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z instalacji elektrycznej do
altany w msc Ołdaki".
6. Termin otwarcia oferty 26.07.2024r godz. 10:15.
Termin złożenia ofert: do 26.07.2024r. do godz.10.00