Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe.pdf
nasza 0111i11Cd
FPZ.271.2.42.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 08.08.2024r.
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Modernizacja
oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 88 szt. opraw ulicznych (wraz
z okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego
lokalizacjach. Wymagania dla opraw ulicznych:
1). Moc średnia oprawy: max. 48 W
2). Typ źródła światła: LED
3). Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4). Temperatura barwowa: 4000 K
5). Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6). Wymienność Źródła światła: Tak
7). Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8). Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9). Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym,
scentralizowanym systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając
instalacji dodatkowych urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza
Czasem zaświecania i mocą.
3. Termin realizacji zamówienia do 01.12.2024r.
4. Okres gwarancji 60 miesięcy.
5. Miejsce i termin złożenia ofert 19 sierpnia
adres e-mailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. Termin otwarcia ofert 19 sierpnia 2024r. godz.1015.
2024r.
godz. 1000
7. Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
9. Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
.zl (słownie
a) cena netto... .............................................
b) podatek Vat .
c) cena brutto
6) termin realizacji zamówienia .
7) okres gwarancji .
...zł (słownie .
zł (słownie
10. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Klauzula RODO:
Obowiązek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(ponizej progów — np. zapytania ofertowe,'rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 Oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. W sprawic Ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9S/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, Str. I), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
zwany dalej równie &nłnistratorem" lub „Zamawiającym”.
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk Kontakt z LOD możliwy jest pod adresem email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapylania ofertowego/ryzeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy
(w celu zawarcia urno•.w) oraz w związku z realizowaną umwq — na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO w
związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. Po
ustaniu celu pierwotnego dane tĘdą przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I
lit. c RODO w zwi4zku z właściwymi przepisami szczególnymi.
W przypadku wyboru dane będą również przenvarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podsta•.vie art. 6 ust. I lit.
c RODO
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom na podstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym informatycznym, zajmującym się ochroną danych
a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmłotom wykonującym zadania publicznc lub działającym na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów po•wszechnie Obowiązującego
Okres przechowywania danych — dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa,
Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, dane będą przetwarzane tak długo, jak Administrator
będzie zobligowany do tego przepisarni prawa — obecnie 5 lat liczonych Od końca roku kalendarmwego, w którym
powstał obcr.vi4zek podatkowy, Nadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatymwany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobo•ăych
dotyczących pani/Pana osoby, w tym prawo do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prau:o do
Ządania sprostowania lub uzupełnienia danych osobcr.vych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na nsadach określonych w
art. 18 RODO; e) Prawo do przenoszenia danych osobowych na warunkach Określonych w art. 20 RODO; f) Prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do
wniesienia skargi do Urzgdu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzănie danych
osobowych narusza przepisy RODO Swoje prawa można zgłaszać przeslanic wiadomości e-mail na adres:
lub pisemnie na adres
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu oraz
z up ó a Gminy
i a ietrzOk
In.ektor
ą cego lub osoby upoważnă'ț)
FPZ.271.2.42.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 08.08.2024r.
Zapytanie ofertowe
1. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Modernizacja
oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 88 szt. opraw ulicznych (wraz
z okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego
lokalizacjach. Wymagania dla opraw ulicznych:
1). Moc średnia oprawy: max. 48 W
2). Typ źródła światła: LED
3). Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4). Temperatura barwowa: 4000 K
5). Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6). Wymienność Źródła światła: Tak
7). Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8). Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9). Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym,
scentralizowanym systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając
instalacji dodatkowych urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza
Czasem zaświecania i mocą.
3. Termin realizacji zamówienia do 01.12.2024r.
4. Okres gwarancji 60 miesięcy.
5. Miejsce i termin złożenia ofert 19 sierpnia
adres e-mail
6. Termin otwarcia ofert 19 sierpnia 2024r. godz.1015.
2024r.
godz. 1000
7. Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
9. Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku
polskim na adres:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
.zl (słownie
a) cena netto... .............................................
b) podatek Vat .
c) cena brutto
6) termin realizacji zamówienia .
7) okres gwarancji .
...zł (słownie .
zł (słownie
10. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Klauzula RODO:
Obowiązek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(ponizej progów — np. zapytania ofertowe,'rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 Oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. W sprawic Ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9S/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, Str. I), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
zwany dalej równie &nłnistratorem" lub „Zamawiającym”.
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk Kontakt z LOD możliwy jest pod adresem email:
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapylania ofertowego/ryzeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy
(w celu zawarcia urno•.w) oraz w związku z realizowaną umwq — na podstawie art. 6 ust. I lit. b i c RODO w
związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. Po
ustaniu celu pierwotnego dane tĘdą przetwarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I
lit. c RODO w zwi4zku z właściwymi przepisami szczególnymi.
W przypadku wyboru dane będą również przenvarzane w celach wypełniania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podsta•.vie art. 6 ust. I lit.
c RODO
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom na podstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym informatycznym, zajmującym się ochroną danych
a także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmłotom wykonującym zadania publicznc lub działającym na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów po•wszechnie Obowiązującego
Okres przechowywania danych — dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa,
Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, dane będą przetwarzane tak długo, jak Administrator
będzie zobligowany do tego przepisarni prawa — obecnie 5 lat liczonych Od końca roku kalendarmwego, w którym
powstał obcr.vi4zek podatkowy, Nadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatymwany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobo•ăych
dotyczących pani/Pana osoby, w tym prawo do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prau:o do
Ządania sprostowania lub uzupełnienia danych osobcr.vych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na nsadach określonych w
art. 18 RODO; e) Prawo do przenoszenia danych osobowych na warunkach Określonych w art. 20 RODO; f) Prawo
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do
wniesienia skargi do Urzgdu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzănie danych
osobowych narusza przepisy RODO Swoje prawa można zgłaszać przeslanic wiadomości e-mail na adres:
lub pisemnie na adres
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu oraz
z up ó a Gminy
i a ietrzOk
In.ektor
ą cego lub osoby upoważnă'ț)
Termin złożenia oferty: do 19.08.2024 do godz. 10:00