Dotyczy przystąpienia do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: "Budowa południowej obwodnicy miasta Ostrołęki wraz z budową obiektu mostowego przez Rzekę Narew".

WB.6220.11.2022.pdf

PREZYDENT MIASTA
OSTROŁĘKI
Pl. Gen. J. Bema 1
Ostrołęka, dnia 3.- grudnia 2022r.
WB.6220.11.2022
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OSTROŁĘKI
o przystąpieniu do prząrowadzenia Oceny oddziaływania na środowisko
Zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt I — 8, art. 34, art. 79 ust. I w związku z art. 29 ustawy z dnia
3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale
społeczeństwa w ochronie środowiska Oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz.U.
z 2022r. poz. 1029 ze zm.) Prezydent Miasta Ostrołęki podaje do publicznej wiadomości informację
0 przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia
polegającego na: „Budowie południowej obwodnicy miasta Ostrołęki wraz z budową obiektu
mostowego przez rzekę Narew” zaczynającej się km 0+ff() na drodze krajowej nr 61 przy
rondzie im. mjr. Zygmunta Szendzielarza „Łupaszki” do km 3+552 łączącej się z drogą powiatową
nr 5119W przy rondzie im. Jana Radomskiego tworząc kontynuację istniejącej obwodnicy miasta.
2.
3.
4.
Postępowanie administracyjne zostało wszczęte na wniosek Inwestora — Prezydenta Miasta
Ostrołęki, działającego jako zarządca dróg na terenie Miasta Ostrołęki.
Informuję o rozpoczĘciu udziału W'łeczeństwa w dotyczącym
oceny na środowisko przed wydaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia.
Organem właściwym do wydania decyzji i rozpatrywania uwag oraz wniosków jest Prezydent
Miasta Ostrołęki. Zgodnie z art. 77 organami właściwymi do dokonania uzgodnień
są: Regionalny Dyrektor Ochrony w Warszawie, Dyrektor Zarządu Zlewni
w Ostrołęce Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz do wydania opinii
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrołęce.
Zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości:
zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy (w tym: wnioskiem o wydanie
decyzji wraz z wymaganymi załącznikami, raportem 0 oddziaływaniu przedsięwzięcia
na środowisko, stanowiskami organów opiniujących i uzgadniających - jeżeli stanowiska będą
dostępne w terminie składania uwag i wniosków). Dokumentacja sprawy wyłożona
jest do wglądu w siedzibie Wydziału Budownictwa Urzędu Miasta Ostrołęki, Plac Bema 1
00 _ 1600, po wcześniejszym
pok. 214, Od poniăiziałku do piątku, w godzinach 8
umówieniu się telefonicznie pod nr: 29 765-42-98, bądź mailowo pod
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informacje o złożonym wniosku i raporcie
umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach prowadzonym przez
Urząd Miasta Ostrołęki,
składania uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia, które mogą
być wnoszone przez każdego zainteresowanego w formie pisemnej, ustnie do protokołu
lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania
ich kwalifikowanym pcxipisem elektronicznym, a także ePUAP (elektroniczną
platformę usług administracji publicznej), w terminie 30 dni, od .î-?. grudnia 2022r.
do ..4.. stycznia 2023r.
Miejscem właściwym do składania uwag i wniosków jest Urząd Miasta Ostrołęki, Wydział
Budownictwa, Plac Generała Józefa Bema l, 07-400 Ostrołęka, poczta elektroniczna - email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uwagi i wnioski złożone upływie terminu
pozostaną bez rozpatrzenia.
Podano do publicznei wiadomości w dniu grudnia 2022r.
PREZ NT NliASTA
uk sz Kulik


  • Czas wytworzenia: 11-09-24 14:43
  • Czas udostępnienia: 11-09-24 14:43

Historia zmian

2437 Dodanie Obwieszczenie Prezydenta Miasta Ostrołęki z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2