header image
Strona główna Ochrona środowiska Informacje Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest
Informacja w sprawie usuwania odpadów zawierających azbest PDF Drukuj Email
Autor (źródło): Maciej Gumowski   
poniedziałek, 08 marca 2021 15:51, 596 odsłon

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy (osoby fizyczne) zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do 31 marca 2021 r. Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne.

Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie. Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej). Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy.

Realizacja wniosków uwarunkowana będzie otrzymaniem dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Wniosek_azbest.pdfWniosek_azbest1.odtinformacja_1.odt

Historia dokumentu
08-03-2021 r., 15:00:47, Marlena Kowalczyk
  • zmiana treści.

08-03-2021 r., 15:00:31, Marlena Kowalczyk, archiwum
  • zmiana treści.

Poprawiony: poniedziałek, 08 marca 2021 16:00
 
Wodociągi

Czy wiesz, że...


Naszą witrynę przegląda teraz 46 gości