Utylizacja wyrobów zawierających azbest Drukuj
Autor (źródło): Wójt Gminy Rzekuń Bartosz Podolak   
piątek, 11 stycznia 2019 14:14, 779 odsłon

Uprzejmie informujemy, że Urząd Gminy w Rzekuniu planuje usuwanie odpadów zawierających azbest. Wszyscy mieszkańcy zainteresowani usunięciem pokryć dachowych z eternitu mogą składać wnioski w pokoju nr 15 Urzędu Gminy w Rzekuniu w terminie do końca lutego 2019 r.



Informujemy, że prace polegające na demontażu, odbiorze i utylizacji wyrobów zawierających azbest będą bezpłatne. Właściciel obiektu będzie ponosił jedynie koszty nowego pokrycia dachu we własnym zakresie.

Mieszkańcy, którzy będą chcieli skorzystać z demontażu, odbioru i utylizacji azbestu zobowiązani są złożyć wniosek  oraz informację o wyrobach zawierających azbest (druki dostępne poniżej).
Określenie terminu odbioru azbestu będzie możliwe po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i wyłonieniu wykonawcy.

Dofinansowanie dotyczy tylko osób fizycznych.

załączniki:

Wniosek.odt

informacja.doc

Wniosek.pdf

Historia dokumentu
15-02-2019 r., 13:43:33, Adam Czartoryski
  • zmiana treści.

11-01-2019 r., 14:25:10, Adam Czartoryski, archiwum
  • zmiana tekstu wstępnego,
  • zmiana treści.

Poprawiony: piątek, 15 lutego 2019 13:43