Zarządzenie nr 124/2019 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa mikro-instalacji fotowoltaicznej na budynku świetlicy w miejscowości Daniszewo"
treść zarządzenia: zarzadzenie_124.pdf
ZARZĄDZENIE NR 124/2019
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 21 listopada 2019 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa mikro-instalacji fotowoltaicznej
nn budynku Świetlicy w miejscowości Daniszewo”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. 0 samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.)
zarządzam, co następuje:
1. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - Przewodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek,
3) Agnieszka Głosek — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek,
przy udziale:
l) Ireneusz Mieraewski - radny.
2. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru i jego podpisanie.
3. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.97.2019 z dnia
9 października 2019 r., Wykonawca: BASTEM Marcin Bastek, Nasiadki 22C, 07-402 Lelis.
I. Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 22.11.2019 r., godz 9:45
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.
po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: FFOFE5Do-FDF6-4532-97F1-6993722D62C8. Przyjety
mor Bartosz Podolak
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 21 listopada 2019 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa mikro-instalacji fotowoltaicznej
nn budynku Świetlicy w miejscowości Daniszewo”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. 0 samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.)
zarządzam, co następuje:
1. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - Przewodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek,
3) Agnieszka Głosek — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek,
przy udziale:
l) Ireneusz Mieraewski - radny.
2. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru i jego podpisanie.
3. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.97.2019 z dnia
9 października 2019 r., Wykonawca: BASTEM Marcin Bastek, Nasiadki 22C, 07-402 Lelis.
I. Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 22.11.2019 r., godz 9:45
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.
po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: FFOFE5Do-FDF6-4532-97F1-6993722D62C8. Przyjety
mor Bartosz Podolak
Strona I