Rzekuń: Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na
Numer ogłoszenia: 208742
szkolny
2015;
data
zamieszczenia:
2015/2016.
13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
szenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcła urnoury ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu uL Nowa 7A: 07-411 Rzekuń,
woj. mazowieckie: teł. (029) 761 73 79: faks (029) 761 73 79.
• Adres strony internetowej zamawiającego: (w zakładce Zakład Obsługi
Gminy)
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Samorządowe.
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów žy.vnościo•wych
dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016..
11.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy
artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla Przedszkola
Samorządowego w Rzekuniu do 30 czenvca 2016 r. według zestawień stanowiących załącznik nr 1
Zadania od I do VI. Zakres przedmiotu zamówienła obejmuje następujące zadania: Załącznik Nr 1
Zadanie I - Pieczywo, Załącznik Nr 1 Zadanie II - Mleko jego przetwory: Załącznik Nr 1 Zadanie
III - Mięso drób i wędliny, Załącznik Nr 1 Zadanie nr IV - Różne artykuły spożywcze, Załącznik Nr
1 Zadanie nr V - Ryby przet•Aorzone i konserwowe: Załącznik Nr 1 Zadanie nr VI - Owoce i
11.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupehliających w trybie z
wolnej ręki: których wartość nie przekroczy 20% wafioŚci zamówienia podstawowego, na
zasadach określonych w afi ust. 1 pkt 7 Usta•vvy•, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy
dostaw w zamówieniu podstawou-ym_ Wykonawca: któremu zostanie udzielone zamâvienie
podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamóxvienia oraz zastosowania w
zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosou•ane
w zamâvieniu podstawowym.
11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15_81 OO 00-9, 00-6:
15_50 oo 00-3: 15.10.00_00-9: 00-6: 15 2000 00-0:
15_30 oo 00-1.
11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak: liczba części: 6.
11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie
30.06.2016.
SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
111.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
111.2) ZALICZKI
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniama tego warunku Wykonawca spełni w/w
wamnek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym mniej szym
zamówieniem. Zamawiający uzna wanmek za spełniony na podstawie złożonego
przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art_22 ust 1 u PZP_
111.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniama tego warunku Wykonawca spełni w/w
wamnek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym mniej szym
zamówieniem. Zamawiający uzna wanmek za spełniony na podstawie złożonego
przez Wykonawcę stosownego oświadczenie z art_22 ust 1 u PZP_
111.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający uzna warunek za spehliony na podstawie złożonego przez Wykonawcę
stosownego oświadczeme z art. 22 ust. 1 u PZP
111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę
stosownego oświadczeme z art. 22 ust. 1 u PZP
111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę
stosownego oświadczeme z art.22 ust. 1 u PZP
111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWN
111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. I ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. I
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do urykluczema;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej: jeżeli odrębne przepłsy u-ymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o aft. 24 ust. 1 pkt
2 ustawy: wystawiony me wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
Dokumenty podmiotów zagraniczny:h
Jeżeli u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
1 ) dokument uystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
me otwarto jego likwidacji anł nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niž 6
miesięcy przed upływem terminu składania xvniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
111.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymiemone w pkt 111_4) albo w pkt IIL5)
Oferta winna zawierać: 1 Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzonł stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części: w których Wykonawca ubiega się o
zamówienie i podpisany pod oświadczeniami xvraz z Formularzem ofertourym zawierającym
zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny: sporządzonym dla wybranej przez
Wykonawcę części według załącznika nr 1 do SIWZ Zadania I - VI 2. Wykonawcy zobowiązani są
zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować
ofertę zgodnłe z jej wymogami. Ofefia musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Każdy Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę. 4. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim: czytelnie (w formie
wydruku komputerowego: na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmnvalnym atramentem):
z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Ofeł-ta •,vł-az z
załącznikami musi być podpłsana przez osobę(y) upowažnioną(e) do reprezentowania firmy
(Wykonawcy): a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie)
imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej
parafowana. Każda poprawka w treści oferty: a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie,
uzupełnienie: nadpisanie: przesłonięcie korektorem: etc powinny być parafowane przez
Wykonawcę. 5. Jeżeli upraunienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie
wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, złożonych wraz z ofertą: do oferty należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6. Jeżeli osoba(y) podpisująca(e) ofertę działa(ją) na
podstawie pełnomocnictwa: to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać
uprawnienie do podpisarłia oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być
złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7 _ W
przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w
postępowamu i zawarcia umowy (pożądanym jest załączenie równiež umowy cywilno-prawnej)_
_1 2015
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na realizację zamówiema
„Dostav,a artykułów žyqmościowych
dla Przălszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016”
Przetarg meogramczony o wafioŚci szacunkowej poniżej
Zamawiający Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
ul. Nowa 7A
07-411 Rzekuń
130 000 euro
S 1. Zamawiający
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
07-411 Rzekuń: ul. Nowa 7A_
Teł. fax 29 7617379
NIP 7581958115 REGON 00091270600000
E-MAIL zog@rzekun_net
Godziny pracy zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00
Nazwa zamówienia: „Dostawy artykułów žy.vnościo•wych dla Przedszkola Samorządowego w
Rzekuniu do dnła 30 czerwca 2016 r. '
S 2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowame prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wafioŚci
przedmiotu zamówienia poniżej 130 000 euro: zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku Prawo Zamówień Publicznych (DZ. U. z 2013 r. poz. 984: 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423:
768: 811, 915, 1146 i 12320raz z 2015 349 ) oraz przepisy uykonawcze do tej ustawy
S 3. Opis przedmiotu zamówienia
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne Świadczenie dostawy artykułów žyvvnoścłowych
pod adres: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu, ul. Nowa '7a: 07-411 Rzekuń.
(wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń)
Szczegółowy OPIS przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z
podziałem na zadania od I do VI
Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywama Zamawiającego w artykuły sp„ožnvcze w
gat. I, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z
cechami w załączniku nr 1 do SIWZ
Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy w formie zamówienia telefonicznego
lub przy dostawie bieżącej zgodnie z zawartą umową.
Nie wykoname pełnego zakresu ilościowego umowy przez Zamawiającego, me xvnosł
roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiąz»vanła umowy ilości łowam przez
Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym
spełniającym Aymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r w
sprawie wymagań sanitarnych środków żywności: substancji pomagających w
przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U.
z 2003 r. Nr 21: na jego koszt do siedziby Przedszkola Samorządowego w
Rzekuniu w dni robocze
Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, poemniki przystosowane
do przewozu danego asoltymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość
dostarczanego towam.
Dostarczane vvyroby. powinny spełniać odpołviednie łvymogi jakościowe dla žy.vienia w wamnkach
žywienia zbiorou•ego, w tym spełnłać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania,
magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą dyrektywami i
rozpDrządzeniami LE , opakowania pov.'inny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące
min : nazv.y i adresu producenta: nazwy dystrybutora, nazv.y towaru, jego klasy jakości, daty
produkcji, terminu przydatności do spožycia.
Zamałviający zastrzega sobie prawo zrnian ilościovvych poszczególnych towarów
10. Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słoxvnik Zamówień (CPV):
Załącznik Nr 1 Zadanie 1 CPV 15811000-6, 158110000-9
Załącznik Nr 1 Zadanie II— Mleko i jego przetwory CPV 15400000-2: 15500000-3:
Załącznik Nr 1 Zadanie 111 -Mięso, drób i wędliny CPV 15112000-6, 15100000-9.
Załącznik Nr 1 Zadanie IV— Ryby przetworzone i konserwowe CPV 152ffH:m-0:
15221000-3
Załącznik Nr 1 Zadanie V Produkty CPV 15000000-8:
03.14.25.00-3
Załącznik Nr 1 Zadanie VI i warzyw•a CPV 15300000-1,
15800000-6
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzułkłniających w trybie z
wolnej ręki: których wafioŚĆ nie 20% wafioŚci zamówienia podstawowego: na
zasadach określonych w alt ust. 1 pkt 7 Ustawy: jeżeli zamówienie uzupehliające dotyczy
dostaw w zamówieniu podstawowym. Wykonawca: któremu zostanie udzielone zamówienie
podstawowe zobowiązany będzłe do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w
zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niž zastosowane
w zamówieniu podstawowym.
S 4. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienła realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2016 r.
S 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków wraz z wykazem oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.
3.
4.
5.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące :
1). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich
2). posiadania wiedzy i dośxviadczenia;
3). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówł enia;
4). sytuacji ekonomicznej i finansowej
W przypadku Wykonawców uspólnie ubiegających się o udzieleme zamóxvienła warunki
określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
W celu potwierdzenia spełniania warunków: o których mowa w ust. 1: oraz w celu
wykazarłia braku podstaw do •vvykluczenia z postępowania: Wykonawca ma
złożyć następujące dokumenty
1). wypełnione i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowama: którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ_ Jeżeli Wykonawcy wspólnie
ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z mch;
2). aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej: jeżeli odrębne przepisy q.ymagaJą wpisu do rejestru lub
ewidencji: w celu wykazania braku do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust I pkt
2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niž 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofefi_
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa
każdy z nich;
3). wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowamu: którego wzór stanoxvi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie
ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu: o którym mowa w ust. 3 pkt 2: składa
dokument lub dokumenty: vv-ystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania: potwierdzające: że nie otwarto jego likwidacji: ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju: w którym wykonawca ma siedzibę lub
jednostkowa
brutto (PLN)
2
4
6
7
Numer sprawy:
artykułu
Chleb zwykły krojony
500
Chleb razo 500
Bulka
450 g
Bulka tarta 1
Bulka rahamka 50
Bulka maślana
Bulka helka 50
Chleb -tni 500
RAZEM WARTOSC
Załącznik Nr 1 do słwz Zadanie 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
— P ieczywo
Wa rtoŔŕ
bru tło
przewidywan jednostkowa
netto (PLN)
2800 szt.
1400 szt.
800 szt
30
5000 szt.
3000 szt.
3000 szt.
1000 szt.
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach: w tym także zamóxvienia mniejszej ilości
towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania
Zamau•iane produkty mają być Świeże z bieżącej produkcj: wg ważnej daty do spożycia:
opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zmszczemem i zanieczyszczemem,
czyste: bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane Środkiem transportu dostosowanym do
przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymł przepłsami prawa.
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadame II — Mleko i jego przetwory
Numer sprawy:
Szczegółowv opis przedmiotu zamówienia
Prłewidywane potrreby na mleko i jego przetwody okresie wrzesień 2015 r- - czerwiec
2
4
6
7
g
9
2016 r.
N azwa artvkulu
Mleko spożywcze
2% tłuszczu w
o akowaniu 1 1.
Smietana 30% tłuszczu
400ml
Masło śmietankowe
82,5% tłuszczu 200
Twaróg półtłusty 200 g
Ser żółty pełnotłusty Ikg
Jogurty naturalny
165 ml
Mleko spożywcze 3,2 %
tłuszczu w II
Jogurt naturalny 370 ml
Kefir 400 mi
RAZEM WARTOSC
Ilość
Cena
Cena
i ednostkowa
brutto
Wartość
brutto
przewidywan jednostkowa
netto L
2000 1
2000 szt.
700 szt.
1200 szt.
100 kg
2000 szt.
500 1
2000szt_
2000 szt.
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach: w tym także zamóxvienia mniejszej ilości
towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania
Zamau•iane produkty mają być bez śladów uszkodzeń mechanicznych, wg ważnej daty do spożycia
w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia: opakowania jednostkowe
powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczemem, czyste: bez obcych
zapachów. Jajka z nadrukowanym numerem identyfikacyjnym: niepopękane. Towar musi spełniać
normy techniczne i jakościowe: dla produktów žyvvłeniowych. Wyroby mają być dostarczane
Środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z
obowiązuj ącymi przepisami praw&
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie III Mięso: drób i wędliny
Numer sprauy-_
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidvwane potrzebv na mieso. drób i wedlinv w okresie wrzesień 2015 r. - czerwiec 2016
2
4
6
7
9
10
12
13
N azwa artykułu
Schab wieprzowy 1 kg
Lopatka wieprzowa bez
kości 1
Karkówka wieprzowa
bez kości 1
Udziec zind ka I
Filet z in ka I k
Korpus z kurczaka ze
skr delkami I
Cwiartka z kurczaka
Wołowe mi kkie I
Parówki o zawartości
70% m' sa
Pierś z kurczaka I
S ka wie rzow a 1
Schab pieczony I
Polędwica drobiowa
RAZEM WARTOSC
Ilość
Cena
Cena
Wa rtość
bru tło
przewidvwan iednostkowa iednostkowa
400 kg
200 kg
150 kg
200 k
150 k
3500 kg
300 kg
150 k
200 kg
150 k
120 k
120 k
50 kg
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach: w tym także zamóxvienia mniejszej ilości
towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania
Zamau•iane produkty mają być Świeże z bieżącej produkcji: według ważnej daty do spożycia:
opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem:
czyste: bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane Środkiem transportu dostosowanym do
przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymł przepłsami prawa.
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie I – Pieczywo
Numer sprawy: ZP.PSR.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na pieczywo w okresie wrzesień 2015 r. – czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Chleb zwykły krojony 500g
2800 szt.
2
Chleb razowy 500 g
1400 szt.
3
Bułka wrocławska 450 g
800 szt.
4
Bułka tarta 1 kg
30 kg
5
Bułka grahamka 50 g
5000 szt.
6
Bułka maślana 80g 3000 szt.
7
Bułka pchełka 50 g
3000 szt.
8
Chleb żytni 500 g
1000 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane produkty mają być świeże z bieżącej produkcj, wg ważnej daty do spożycia, opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
………………………………….
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie II – Mleko i jego przetwory
Numer sprawy: ZP.PSR.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na mleko i jego przetwody w okresie wrzesień 2015 r. - czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Mleko spożywcze 2% tłuszczu w opakowaniu 1 l. 2000 l
2
Śmietana 30% tłuszczu 400ml
2000 szt.
3
Masło śmietankowe 82,5% tłuszczu 200 g
700 szt.
4
Twaróg półtłusty 200 g kostka
1200 szt.
5
Ser żółty pełnotłusty 1kg 100 kg
6
Jogurty naturalny 165 ml
2000 szt.
7
Mleko spożywcze 3,2 % tłuszczu w 1l
500 l
8
Jogurt naturalny 370 ml
2000szt.
9
Kefir 400 ml
2000 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane produkty mają być bez śladów uszkodzeń mechanicznych, wg ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia, opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, bez obcych zapachów. Jajka z nadrukowanym numerem identyfikacyjnym, niepopękane. Towar musi spełniać normy techniczne i jakościowe, dla produktów żywieniowych. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
……………………………………..…….
Pieczęć i podpis wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie III – Mięso, drób i wędliny
Numer sprawy: ZP.PSRz.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na mięso, drób i wędliny w okresie wrzesień 2015 r. - czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Schab wieprzowy 1 kg
400 kg
2
Łopatka wieprzowa bez kości 1 kg
200 kg
3
Karkówka wieprzowa bez kości 1kg
150 kg
4
Udziec z indyka 1 kg
200 kg
5
Filet z indyka 1 kg
150 kg
6
Korpus z kurczaka ze skrzydełkami 1 kg
3500 kg
7
Ćwiartka z kurczaka 1 kg
300 kg
8
Wołowe miękkie 1 kg
150 kg
9
Parówki o zawartości 70 % mięsa
200 kg
10
Pierś z kurczaka 1 kg
150 kg
11
Szynka wieprzowa 1 kg
120 kg
12
Schab pieczony 1 kg
120 kg
13
Polędwica drobiowa 1 kg
50 kg
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane produkty mają być świeże z bieżącej produkcji, według ważnej daty do spożycia, opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
……………………………………..…….
Pieczęć i podpis wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie IV – Produkty spożywcze
Numer sprawy: ZP.PSRz.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na produkty spożywcze w okresie wrzesień 2015 r. - czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Cukier biały kryształ 1 kg
350 kg
2
Cukier waniliowy 30 g
100 szt.
3
Kakao ciemne sypkie 80 g 10 szt.
4
Marmolada 500 g
15 szt.
5
Groszek konserwowy 400g
100 szt.
6
Kawa inka opakowanie 150 g
10 szt.
7
Mąka kukurydziana 1 kg
30 kg
8
Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 190g
500 szt.
9
Kukurydza konserwowa 400 g
100 szt.
10
Kwasek cytrynowy 20 g
50 szt.
11
Ryż brązowy 1 kg 50 kg
12
Majeranek torebka 20 g
200 szt.
13
Miód naturalny wielokwiatowy opakowanie słoik 0,9 kg
10 szt.
14
Ocet jabłkowy opakowanie 500 ml
30 szt.
15
Kasza jęczmienna 1 kg 50 kg
16
Pieprz ziołowy torebka opakowanie 20 g
100 szt.
17
Mąka ziemiaczana 1 kg
150 szt.
18
Cukier puder 500 g
10 szt.
19
Makaron ciemny 400g
100 szt.
20
Sól morska 1 kg
50 kg
21
Ziele angielskie torebka 15 g 100 szt.
22
Liść laurowy torebka 12 g
100 szt.
23
Ryż 1 kg
30 kg
24
Mąka pszenna 1 kg
200 kg
25
Olej jadalny uniwersalny op. 1 l 200 szt.
26
Kasza manna op. 1 kg
10 kg
27
Kasza gryczana jasna 1 kg
80 kg
28
Płatki kukurydziane 600g 100 szt.
29
Jajka kl L /nie mniej niż 56g/
3000 szt.
30
Makaron wstążka 1 kg 200 szt.
31
Makaron nitka 1 kg
200 szt.
32
Makaron świderki 1 kg 300 szt.
33
Sok typu "Kubuś" bez cukru lub równoważny nie gorszej jakości 250 ml
2500 szt.
34
Herbata owocowa ekspresowa 45 g
2000 szt.
35
Rumianek 45 g
350 szt.
36
Kisiel 58 g
400 szt.
37
Budyń 64 g
200 szt.
38
Sok malinowy 200 ml
350 szt.
39
Oliwa z oliwek 0,5 l
20 szt.
40
Wafle ryżowe 130 g
150 szt.
41
Otręby pszenne 200g
60 szt.
42
Musli 250 g 100 szt.
43
Przyprawa oregano 10g 50 szt.
44
Przyprawa bazylia 10 g
50 szt.
45
Papryka słodka sypka 20 g
20 szt.
46
Zioła prowansalskie 10 g 50 szt.
47
Proszek do pieczenia 30 g
20 szt.
48
Woda niegazowana 6 l
400 szt.
49
Woda niegazowana 0,5 l
500 szt.
50
Drożdże piekarnicze 100 g
60 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane produkty mają być ważnej daty do spożycia bez śldów uszkodzeń mechanicznych ,wg ważnej daty do spożycia z bieżącej produkcji, według ważnej daty do spożycia, opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
……………………………………..…….
Pieczęć i podpis wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie V – Ryby przetworzone i konserwowe
Numer sprawy: ZP.PSRz.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na dostawę ryb pieczywo w okresie wrzesień 2015 r. – czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Filet z miruny 1 kg
300 kg
2
Makrela wędzona 1 kg
15 kg
3
Tuńczyk konserwowy 170 g
50 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane produkty mają być świeże z bieżącej produkcj, wg ważnej daty do spożycia, opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, czyste, bez obcych zapachów. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
………………………………….
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 1 do SIWZ Zadanie VI – Owoce i warzywa
Numer sprawy: ZP.PSR.1.2015
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przewidywane potrzeby na owoce i warzywa w okresie wrzesień 2015 r. – czerwiec 2016 r.
Lp.
Nazwa artykułu
Ilość przewidywana
Cena jednostkowa netto (PLN)
Cena jednostkowa brutto (PLN)
Wartość brutto (PLN)
1
Pietruszka 1 kg
200 kg
2
Marchewka 1kg
1000 kg
3
Kalafior 1 szt.( nie mniej niż 1100g)
80 szt.
4
Seler 1 kg
200 kg
5
Szpinak 1 kg
30 kg
6
Kapusta kwaszona 1 kg
120 kg
7
Kapusta świeża 1 kg
100 kg
8
Pekinka 1 kg
100 kg
9
Kalafior 1 szt.(nie mniej niż 1100g)
100 szt.
10
Papryka świeża 1kg
30 kg
11
Szczypior 1 pęczek
50 szt.
12
Koper 1 pęczek
50 szt.
13
Natka pietruszki 1 pęczek (nie mniej niż 30g)
40 szt.
14
Cebula 1 kg
30 kg
15
Fasolka szparagowa 1 kg
70 kg
16
Cukinia 1 kg
20 kg
17
Ogórek świeży 1 kg 200 kg
18
Ogórek kwaszony 1 kg
200 kg
19
Groszek zielony opakowanie 450 g
50 szt.
20
Brokuły 1 szt.
70 szt.
21
Pieczarki 1kg
150 kg
22
Fasola 1 kg
100 kg
23
Groch 1 kg
100 kg
24
Czosnek 1 "główka"
15 szt.
25
Nasiona dyni opakowanie 200 g
30 szt.
26
Nasiona słonecznika opakowanie 200g 40 szt.
27
Ziemniaki 1 kg
10000 kg
28
Jabłka 1kg
1000 kg
29
Banany 1kg
600 kg
30
Brzoskwinie 1kg
100 kg
31
Nektarynka 1kg
100 kg
32
Pomarańcza 1 kg
400 kg
33
Mandarynka 1kg
400 kg
34
Truskawki 1 kg
40 kg
35
Śliwka 1 kg
20 kg
36
Gruszki 1kg 20 kg
37
Cytryna 1 kg
10 kg
38
Winogrona 1 kg
40 kg
39
Rzodkiewka 1 pęczek /nie mniej niż 180g/
50 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Uwaga! Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Zmiany ilości związane są z faktyczną liczbą osób korzystających z dożywiania .
Zamawiane warzywa i owoce mają być świeże, zdrowe, czyste, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, nienadmarznięte.Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
………………………………….
Pieczęć i podpis wykonawcy
Załącznik Nr 2 do słwz
ZPPSRz_1 2015
roku
(data)
(m iejscowoŚĆ)
FORMULARZ OFERTY
Dostawa artykułów Żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu
1.
na rok szkolny 2015/2016
TREŠC OFERTY
W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na „ Dosta"N artykułów żywnościouych aa
Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016 " ośłviadczamy: że:
1. Ofen_ljmy zgodnie z warunkami SIWZ oraz dokumentacją przetargową realizację następujących części
(Zadań) zamówienia:
Załącznik Nr I Zadanie I — Pieczywo
na łączną wartość zamówienia _ zł
słownie:
Załącznik Nr I Zadanie II — Mleko i jego przetwory
na łączną wartość zamówienia zł
słownie:
Załącznik Nr I Zadanie III — Mięso drób wędliny.
na łączną wartość zamówienia zł
słownie:
Załącznik Nr I Zadanie IV — Produkty Spożywcze
na łączną wartość zamówienia zł
słownie:
Załącznik Nr I Zadanie V — Ryby przetworzone i konserwowe
na łączną wartość zamówienia zł
słownie:
Załącznik Nr I Zadanie VI — Owoce i warzywa
na łączną wartość zamówienia zł
słownie:
Zapoznaliśmy się ze SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy informacje niezbędne
do właściwego wykonania zamówienł&
2. Oświadczamy: że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWE
3. Zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy słę — w
przypadku wybrania naszej oferty — do zawarcia umowy według wzonu określonego w
Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: w miejscu i terminie
wyznaczonym przez Zamawiaj ącego.
4. Oświadczam/ my: że spełniam/my wymogi wynikające z systemu HACCP zgodnie z
Rozporządzemem nr 852/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2CH34
r. w sprawłe higieny środków spożywczych oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o
bezpieczeństwie żywności i Żywienia (Dz. U. z 2CH36 r. Nr 171: poz 1225) oraz, że
dysponujemy właścłwym Środkiem transportu do dostawy artykułów w spożywczych.
5. Wskazany w poniższej tabeli zakres dostaw zamierzamy powierzyć podwykonaucom:
2
6 Oferta zawiera łącznie
Zakres dostaw
_ .ponumerowanych i parafowanych stron _
7. Do oferty zostały dołączone następujące załączniki (należy vvyliczyć wszystkie załączniki):
Załącznik nr 1 Zadanie I
Załącznik nr 1 Zadanie II
Załącznik nr 1 Zadanie III
Załącznik nr 1 Zadanie IV
Załącznik nr 1 Zadanie V
Załącznik nr 1 Zadanie VI
Załącznik nr
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5 _
Załącznik nr 6
11. OSOBA DO KONTAKTU
Im • i Nazwisko
Adres
Telefon
Fax
e-mail
(imię nazwisko, pieczątka firmowa)
(podpis osoby/osób uprawnionej do rgprgzgntowania Wj'konawcy)
Załącznik Nr 2 do SIWZ
ZP.PSRz.1.2015
......................................, dnia ........................... roku
(miejscowość) (data)FORMULARZ OFERTY
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016I.TREŚĆ OFERTY
W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na ,, Dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016’’ oświadczamy, że:
Oferujmy zgodnie z warunkami SIWZ oraz dokumentacją przetargową realizację następujących części (Zadań) zamówienia: Załącznik Nr 1 Zadanie I – Pieczywo na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: …………………………………………………………………………………………
Załącznik Nr 1 Zadanie II – Mleko i jego przetwory na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: …………………………………………………………………………………………
Załącznik Nr 1 Zadanie III – Mięso drób wędliny.
na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: ………………………………………………………………………………………… Załącznik Nr 1 Zadanie IV – Produkty Spożywcze
na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: ………………………………………………………………………………………… Załącznik Nr 1 Zadanie V – Ryby przetworzone i konserwowe
na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: …………………………………………………………………………………………
Załącznik Nr 1 Zadanie VI – Owoce i warzywa na łączną wartość zamówienia brutto…………………………… zł.
słownie: …………………………………………………………………………………………
Zapoznaliśmy się ze SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy informacje niezbędne do właściwego wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się – w przypadku wybrania naszej oferty – do zawarcia umowy według wzoru określonego w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oświadczam/ my, że spełniam/my wymogi wynikające z systemu HACCP zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 852/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) oraz, że dysponujemy właściwym środkiem transportu do dostawy artykułów w spożywczych.
Wskazany w poniższej tabeli zakres dostaw zamierzamy powierzyć podwykonawcom: Lp.
Zakres dostaw
1.
2.
Oferta zawiera łącznie ……….….ponumerowanych i parafowanych stron.
Do oferty zostały dołączone następujące załączniki (należy wyliczyć wszystkie załączniki):
Załącznik nr 1 Zadanie I...................................................
Załącznik nr 1 Zadanie II...................................................
Załącznik nr 1 Zadanie III...................................................
Załącznik nr 1 Zadanie IV...................................................
Załącznik nr 1 Zadanie V...................................................
Załącznik nr 1 Zadanie VI...................................................
Załącznik nr 2...................................................
Załącznik nr 3................................................... Załącznik nr 4................................................... Załącznik nr 5................................................... Załącznik nr 6................................................... II.OSOBA DO KONTAKTU
Imię i Nazwisko
Adres
Telefon
Fax
e-mail
.......................................................................................
(imię i nazwisko, pieczątka firmowa)
(podpis osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
Załącznik Nr 3 do słwz
ZPPSRz_1 2015
Wykonaw ca :
OŠWIADCZENIE O BRAKT PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Składając ofertę w postępowamu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa artykułów
żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w terminie do 30.06.2016 r.”
oznaczenie spravvy•: ZPPSRz_ 12015, oświadczamy: że me zachodzą wobec nas przesłanki do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: określone w art. 24 ust. 1
ustawy z dma 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj OZ U z 2013 r. 984, 1047 i 1473 oraz
z2014 r. poz 423, 768, 811, 915, 1146i 12320raz z2015r.poz 349)
Miejsc owość
podpis osoby (osób) upoważnionej do występowania w
imieniu Wykonawcy
IPož4dany czytelny podpis albo podpis i pieczątka z imieniem i nazwiskiem
Załącznik Nr 3 do SIWZ
ZP.PSRz.1.2015
Wykonawca:
OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu w terminie do 30.06.2016 r.'’ oznaczenie sprawy: ZP.PSRz.1.2015, oświadczamy, że nie zachodzą wobec nas przesłanki do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określone w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232oraz z 2015 r. poz. 349 ) .
.............................., dnia ....................... .................................................................................
Miejscowośćpodpis osoby (osób) upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy1
Pożądany czytelny podpis albo podpis i pieczątka z imieniem i nazwiskiem
Załącznik Nr 4 do słwz
ZPPSRz_1 2015
Wykonaw ca :
OŠWIADCZENIE
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ,„Dostawy artykułów
Żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do dnia 30 czerwca 2016 r.
oznaczenie sprawy: ZP PSRz. 12015, oświadczamy: że spełniamy wymienione niżej wanmki
zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (DZ. U z
2013 poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 poz. 423: 768: 811, 915, 1146 i 1232 orazz2015L poz.
349 ) dotyczące:
2.
3.
4.
Posiadania upraunień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepłsy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Posiadania Miedzy i doświadczenia
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówłenła_
Sytuacj i ekonomicznej i finansowej
Miejsc owość
Podpis oso by
(osób) upoważnionej do występowania w imieniu
Wj.'konawcy
IPož4dany czytelny podpis albo podpis i pieczątka z imieniem i nazwiskiem
Załącznik Nr 4 do SIWZ
ZP PSRz.1.2015
Wykonawca:
OŚWIADCZENIE
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ,,,Dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do dnia 30 czerwca 2016 r.’’’’ oznaczenie sprawy: ZP. PSRz.1.2015, oświadczamy, że spełniamy wymienione niżej warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (DZ. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349 ) dotyczące:
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
.............................., dnia ............................................................................................
MiejscowośćPodpis osoby (osób) upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy1
Pożądany czytelny podpis albo podpis i pieczątka z imieniem i nazwiskiem
Załącznik Nr 5 do słwz
Numer sprawy: ZPPSRz_ 1 2015
UMOWA
zawafia w dmu _
pomiędzy
Przedszkolem Samorządowym w Rzekuniu ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
zwaną w dalszej częŔC1 urnouy „Zamawiającym”
reprezentowaną przez:
Danutę Dąbrowską — dyrektor przedszkola:
_ _z siedzibą w _
przy ulicy
REGON
zwaną w dalszej częścł niniejszej umowy
reprezentowaną
2.
2.
3.
Informacje wstępne
Strony oświadczają: że nimejsza umowa została zawarta w wyniku rozstrzygnięcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2CH34r_ Prawo zamówień publicznych ,
dalej
Dniem jest każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dm ustawowo
wolnych zajęć szkolnych tj. z uwzględnieniem wakacji, przenv Świątecznych
Przedmiot umo'vy•
Przedmiotem umovvy jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do
wykorzystywania na potrzeby prowadzenia zbiorowego żywienia uczniów przez
Zamawi aj ącego.
Przez Świadczenie dostaw Zamawiający rozumie przygotowanie: dostarczenie, vv-yładowame
i złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i wydawanie: według
zapotrzebowania Zamawiającego określonego w Zleceniu, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia: stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy i ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik
nr 2 do umoury_
Wykonauca jest zobowiązany do:
I W gdy nyko=y ubiegaj. się o udziel.ie
z w dalą
z w dalej P
pc&tawie _ _ do —y,
1)
2)
3)
4)
5)
6)
zapewnienia odpowiedniego sprzętu: w szczególności do utrzymania właściwej
przechowywania artykułów;
zapewnienia obsługi zgodnłe ze zleceniem Zamawłaj ącego
przygotowania, dowozu i rozstawienia we wskazanym miejscu zamawianych artykułów
zgodnłe ze Zleceniem Zamawiającego;
dostarczania artykułów žyvvnoŔcłowych według ważnej daty do spożycia w okresie
zaplanowanej przez Zamawiającego dostawy i zużycia;
przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechownvania i przygotowywania
artykułów (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 20061 0 bezpieczeństwie
żywności i żywienia Dz_U_ z 2010r_ nr 136 poz. 914 z późn. zm.);
usuwania i utylizacji odpadków i Śmieci, które powstały w trakcie •wykonanła Zlecenia.
Termin realizacji
Umowę zawłera słę na okres z mocą obowiązywania do dnia
roku do 30.06.2016 r.
2.
3.
4.
5.
2
4.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy
Zamawiający na co najmniej 3 dm roboczych przed planowaną dostawą sporządzi i
dostarczy Wykonawcy Zlecenie: w którym każdorazow) Wykonawcę m.in
zakresie dostawy na dany dzień.
W u-yjątkowych sytuacjach: Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia Zlecenia w
terminie do 1 dnia roboczego przed planowaną dostawą.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub niewykorzystania całego
asortymentu w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzułkłniających w trybie z
wolnej ręki: których xvafioŚĆ nie przekroczy 20% wafioŚci zamówienia podstawowego: na
zasadach określonych w afi ust. 1 pkt 7 Ustawy: jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy
dostaw w zamówieniu Wykonawca: któremu zostanie udzielone zamówienie
podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamowłenia oraz zastosowama w zamówieniach
uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niž zastosoxvane w zamówieniu
pod stawowym
Zlecenie: o którym mowa w ust. 1, Zamawiający prześle Wykonawcy faksem na
następuj ący numer
elektronicznej Wykonawcy:
_ lub w formie elektronicznej na adres
_ zamówi telefonicznie nr telefonu
_ewentualnie w czasie bieżącej dostawy
Odpowiedzialność Zamawiającego i Wykonawcy
Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę urządzeń i pojemników Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za transport artykułów żywnościowych oraz ich uydanie z
v.ymaganiarni sanitarnymi dotyczącymi żywności (HACCP).
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufr10ści wszelkich danych i informacji uzyskanych
w złviązku z realizacją przedmiotu niniejszej umoxvy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia i
przekazania przez Zamav.'iaj ącego.
Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przy odbiorze zamóv.ionej partii łowam sprau•dzić jego
stan i ilość.
Jeżeli w nyniku sprawdzenia ilości stanu Zamawiający unosł zastrzeżenia w zakresie określonym
w ust. 4, zawiadamia o tym Wykonującego, a jeżeli wada została ujałmiona w obecności
przedstawiciela Wykonującego spisują odpowiednią adnotację. Po zgłoszeniu reklamacji nastąpi
'wymiana towaru na wad
Wynagrodzenie Wykonawcy
Wynagrodzenie umomłe Wykonawcy określa się na maksymalną
(słownie:
zł.
zł) brutto.
Ceny zaoferowane przez lățkonawcę w ofercie nie ulegną zrnianie przez cały okres obowiązywania
2
4.
2.
3.
4.
5.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
umołvy_
Wysokość należnego Wykonawcy uzaležrłiona będzie ilości faktyczrłłe
zrealizowanych dostaw
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa: o którym mowa w S 4 ust 3 , Wykonawcy
nie będą przysługiwały roszczenia wynikające z faktu zmniejszenia łvysokości wynagrodzenia w
stosunku do określonego w ust. I , w szczególności roszczenia o zapłatę.
Płatnoś ci
Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą dbywały się każdorazowo po zrealizowaniu
złożonego Zlecenia na faktur
Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia i dostarczenia prawidłowo vvystawiony:h
faktur w terminie każdorazowej dostawy towaru.
Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy: wskazany na
fakturze: w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymama prawidłowo wystawionej
Faktury wystawiane będą na:
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
ul. Nowa 7-a: 07-411 Rzekuń NIP 7581958115
Za dzień zapłaty Strony ustalają dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Kary umowne
Strony ustalają za niewykonanie lub nienależyte wykoname umowy
w formie kar umownych.
Zamawiający może naliczyć karę umowną w następujących przypadkach i wysokościach:
1)
2)
3)
za odstuienie cd urnov.y przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub
rozwiązania umox•.y przez Wykonawcę z przyczyn leżących jego stronie — w wy•sokości 25%
v.ynagrodzenia brutto, o którym mowa w S6 ust 1 ;
niezrealizowania złożonego Zlecenia lub zrealizowania Zlecenia w sposób nienależyty, w tym:
dostarczenia nieświežych produktów, opóźnienia w dostarczeniu produktów,
innego niž powyżej nienależytego wykonania umowy každorazouT w wysokości
v.ynagrodzenia brutto, o którym mowa w 6 ust. 1.
Roszczenia z tytułu kar umownych z wynagrodzenia należnego
Wykonawcy lub przez Wykonawcę na podstawie pisemnego wezwania do zapłaty: w
zależności od wyboru Zamawiaj ącego_
Kary umoxvne mogą podlegać łączeniu.
Na naliczone kary umowne zostanie urystawiona nota obciąžemowa_
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty zastrzeżonych kar umowny:h na rachunek
wskazany przez Zamawiającego w nocie obciążeniowej: w tenninie 21 dni od dnia otrzymania
takiej noty, o ile taka forma zapłaty kar umownych zostanie wybrana przez Zamawiającego:
zgodnie z ust. 3 _
Zamawiający zastrzega sobie prawo przewyższającego
wysokość zastrzeżony:h kar umownych na zasadach ogólnych.
Załącznik Nr 5 do SIWZ
Numer sprawy: ZP.PSRz.1.2015
UMOWA zawarta w dniu ...............
pomiędzy:
Przedszkolem Samorządowym w Rzekuniu ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym” reprezentowaną przez: Danutę Dąbrowską – dyrektor przedszkola,
a
……………………………………………………………………………………………………………….z siedzibą w ……………………………………… (kod pocztowy ……………………………), przy ulicy ……………………………………., NIP ………………………………….., REGON ………………………………………. zwaną w dalszej części niniejszej umowy „Wykonawcą”1
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, komparycja otrzymuje brzmienie:
Zawarta w Warszawie(...)
a , z siedzibą w ,NIP,KRS, zwanym dalej Partnerem wiodącym Konsorcjum", , z siedzibą w ,NIP,KRS, zwanym dalej Partnerem wiodącym Konsorcjum",
reprezentowanym przez ................, działającego na podstawie pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr ...... do umowy,
zwanymi w dalszej części Umowy „Wykonawcą”.
reprezentowaną przez……………………………………………….………… …………………………
§ 1
Informacje wstępne
Strony oświadczają, że niniejsza umowa została zawarta w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych , dalej „Pzp”.
Dniem roboczym jest każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych tj. z uwzględnieniem wakacji, przerw świątecznych . § 2
Przedmiot umowy
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do wykorzystywania na potrzeby prowadzenia zbiorowego żywienia uczniów przez Zamawiającego. Przez świadczenie dostaw Zamawiający rozumie przygotowanie, dostarczenie, wyładowanie i złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i wydawanie, według zapotrzebowania Zamawiającego określonego w Zleceniu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy i ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia odpowiedniego sprzętu, w szczególności do utrzymania właściwej temperatury przechowywania artykułów;
zapewnienia obsługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego
przygotowania, dowozu i rozstawienia we wskazanym miejscu zamawianych artykułów zgodnie ze Zleceniem Zamawiającego;
dostarczania artykułów żywnościowych według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanej przez Zamawiającego dostawy i zużycia;
przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.);
usuwania i utylizacji odpadków i śmieci, które powstały w trakcie wykonania Zlecenia.
§ 3
Termin realizacji
Umowę zawiera się na okres z mocą obowiązywania do dnia ............. roku do 30.06.2016 r.
§ 4
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy
Zamawiający na co najmniej 3 dni roboczych przed planowaną dostawą sporządzi i dostarczy Wykonawcy Zlecenie, w którym każdorazowo poinformuje Wykonawcę m.in zakresie dostawy na dany dzień.
W wyjątkowych sytuacjach, Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia Zlecenia w terminie do 1 dnia roboczego przed planowaną dostawą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub niewykorzystania całego asortymentu w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art ust. 1 pkt 7 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy dostaw w zamówieniu podstawowym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym. Zlecenie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający prześle Wykonawcy faksem na następujący numer ……………………………...lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy: …………………………zamówi telefonicznie nr telefonu ………………ewentualnie w czasie bieżącej dostawy. § 5
Odpowiedzialność Zamawiającego i Wykonawcy
Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę urządzeń i pojemników Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za transport artykułów żywnościowych oraz ich wydanie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności (HACCP).
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich danych i informacji uzyskanych w związku z realizacją przedmiotu niniejszej umowy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia i przekazania przez Zamawiającego.
Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przy odbiorze zamówionej partii towaru sprawdzić jego stan i ilość.
Jeżeli w wyniku sprawdzenia ilości / stanu Zamawiający wnosi zastrzeżenia w zakresie określonym w ust. 4, niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonującego, a jeżeli wada została ujawniona w obecności przedstawiciela Wykonującego spisują odpowiednią adnotację. Po zgłoszeniu reklamacji nastąpi bezzwłocznie wymiana towaru na wolny od wad.
§ 6
Wynagrodzenie Wykonawcy
Wynagrodzenie umowne Wykonawcy określa się na kwotę maksymalną …………………. zł.
(słownie: …………………………………………………………………………………zł) brutto.
Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy uzależniona będzie od ilości faktycznie zrealizowanych dostaw.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa, o którym mowa w § 4 ust. 3, Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wynikające z faktu zmniejszenia wysokości wynagrodzenia w stosunku do określonego w ust. 1, w szczególności roszczenia o zapłatę.
§ 7
Płatności
Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się każdorazowo po zrealizowaniu złożonego Zlecenia na podstawie faktur.
Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia i dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur w terminie każdorazowej dostawy towaru.
Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Faktury wystawiane będą na:
Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu
ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń NIP 7581958115 Za dzień zapłaty Strony ustalają dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
§ 8
Kary umowne
Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych.
Zamawiający może naliczyć karę umowną w następujących przypadkach i wysokościach:
za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie – w wysokości 25% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §6 ust. 1;
niezrealizowania złożonego Zlecenia lub zrealizowania Zlecenia w sposób nienależyty, w tym: dostarczenia nieświeżych produktów, opóźnienia w dostarczeniu produktów, innego niż powyżej nienależytego wykonania umowy każdorazowo w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1. Roszczenia z tytułu kar umownych będą pokrywane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub przez Wykonawcę na podstawie pisemnego wezwania do zapłaty, w zależności od wyboru Zamawiającego.
Kary umowne mogą podlegać łączeniu.
Na naliczone kary umowne zostanie wystawiona nota obciążeniowa.
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty zastrzeżonych kar umownych na rachunek wskazany przez Zamawiającego w nocie obciążeniowej, w terminie 21 dni od dnia otrzymania takiej noty, o ile taka forma zapłaty kar umownych zostanie wybrana przez Zamawiającego, zgodnie z ust. 3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych. Strony wyrażają zgodę na wzajemną kompensatę wierzytelności.
§ 9
Odstąpienie od umowy Zamawiający może odstąpić od umowy lub od jej części, w przypadkach, gdy:
Wykonawca zaprzestał prowadzenia działalności lub zostało wszczęte wobec niego postępowanie likwidacyjne, upadłościowe lub naprawcze – w terminie do 30 dni od dnia, kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z tych przyczyn;
wystąpi jedna z przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 4-11 Pzp – w terminie do 30 dni od dnia, kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z tych przyczyn. Wykonawca wykonuje umowę w sposób sprzeczny z umową, w szczególności rozszerza zakres podwykonawstwa poza wskazany w Ofercie bez zgody Zamawiającego – w terminie do 30 dni od dnia, kiedy Zamawiający powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z tych przyczyn;
suma kar umownych przekroczy 30% kwoty, o której mowa w §6 ust. 1 – w terminie do 30 dni od dnia, kiedy powziął wiadomość o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy z tej przyczyny.
W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na podstawie ust. 1, Zamawiający nie traci uprawnienia do naliczenia kar umownych należnych z innego tytułu.
W przypadku częściowego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w sytuacjach, o których mowa w ust. 1:
Wykonawca i Zamawiający zobowiązują się do sporządzenia protokołu, który będzie zawierał opis wykonanych prac do dnia odstąpienia od umowy;
wysokość wynagrodzenia należna Wykonawcy zostanie ustalona proporcjonalnie na podstawie zakresu prac wykonanych przez niego i zaakceptowanych przez Zamawiającego do dnia odstąpienia od umowy, o ile wykonana praca będzie miała dla Zamawiającego znaczenie gospodarcze.
Oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy zostanie sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać będzie uzasadnienie.
Wypowiedzenie umowy przez Wykonawcę może nastąpić wyłącznie z ważnych powodów, przez które należy rozumieć rażące naruszenie przepisów umowy przez Zamawiającego. § 10
Zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy:
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy. W przypadku, gdy zmiana, o której mowa powyżej, dotyczy terminu realizacji projektu, zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić, ale nie dłużej niż do 30.06.2016 roku;
wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
§11
Zarządzanie realizacją umowy
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do podpisywania Zleceń, jak również do sprawowania nadzoru nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego jest Ewa Surynowicz tel. 297617379, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do bieżących kontaktów z Wykonawcą. Osobą uprawnioną przez Wykonawcę do reprezentowania go we wszelkich czynnościach związanych z realizacją umowy jest……………………………............................................... tel. …………………..…… e-mail:…………………………... Wszelka korespondencja związana z realizacją umowy będzie kierowana pod adres:
Zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu , ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Wykonawcy: …………………..…………………………………………………….
Zmiana przedstawicieli stron oraz danych adresowych, o których mowa w ust. 1-3 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania drugiej Strony (również za pomocą faksu lub e-maila).
§12
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Pzp oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r., Nr 16, poz. 93, ze zm.).
Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją umowy, Strony zobowiązują się rozpatrywać bez zbędnej zwłoki w drodze negocjacji, a w przypadku niemożności osiągnięcia kompromisu, spory te będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
Integralną część umowy stanowią następujące załączniki:
Załącznik nr 1(Zadania od I do VI) – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 – Oferta Wykonawcy (część merytoryczna)
ZAMAWIAJĄCY
WYKONAWCA
Załącznik Nr 6 do słwz
Numer sprawy: ZP_PSRz_ 1 2015
Wykonawca:
(m iejscowoŚĆ)
INFORMACJA
, dnia
(data)
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa artykułów
żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu”
oznaczenie spraury-_
oświadczam,
Wykonauca
należy naleȚ do grupy kapitałowej w skład której wchdzą następujące podmłoty
1)
2)
2v[iejscowoŔ
INiepotrzebne slxeślië
Załącznik Nr 6 do SIWZ
Numer sprawy: ZP.PSRz.1.2015
Wykonawca:
…………………….., dnia …………………roku
(miejscowość) (data)
INFORMACJA
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu’’, oznaczenie sprawy: ZP.PSRz.1.2015 oświadczam, iż Wykonawca …….…………………………………………………………………………………………….nie należy/należy1
Niepotrzebne skreślić do grupy kapitałowej w skład której wchodzą następujące podmioty:
………..
………..
..................................................., dnia ..................................
Miejscowość, ……………..............................
Podpis osoby (osób) upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
Rzekuń 14.08.2015r
WYKONAWCY
Przedszkole Samorządowe
w Rzekuniu
ul. Nowa 7a
07-411 Rzekuń
dotyczy: przetargu na "Dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego
w Rzekuniu na rok szkolny 2015/2016” nr ogłoszenia 208742- 2015;
W dniu 14.082015 dokonano poprawek omyłek pisarskich w załącznikach: dodano wersję do
edycji dokumentów w programłe tekstoŁvym offłce.
Zamawiający zapisał w poz. 3 kalafior 1 szt. nie mniej niż 1100g
wp07 9 kalafior I R7t
Poprawił: w poz. 3 kalafior 1 szt. me mniej niž 1100g
wp07 9 kalafior I nie mniej niż 1100g
Łącznie kalafior za 1 szt. niemniej niž 1100g
- 80szt
- 80szt.
-1 OOszt
180szt_
Dyrektor
Przedszkola Samorządowego
mgr Danuta Dąbrowska
Czas wytworzenia: 24-04-24 21:54
Czas udostępnienia: 24-04-24 21:54
Historia zmian
8103DodaniePrzetarg nieograniczony na dostawę artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu z 02-08-2023 10:27:47dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
Tytuł informacji
Alias
Tekst wstępny
Stan
Kategoria
Data utworzenia
Autor
Inny autor
Data modyfikacji
Autor modyfikacji
Data opublikowania
Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2