Zarządzenie nr 136/2019 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.:"Przebudowa drogi 291/3 i 291/8 w Dzbeninie"
treść zarządzenia: zarz__dzenie_136.pdf
ZARZĄDZENIE NR 136/2019
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 5 grudnia 2019 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Przebudowa drogi 291/3 i 291/8 w Dzbeninie”
Na EK)dstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. 506 ze
zm zarządzam, co następuje:
l. Powołuję komisję do przeprowadzmia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - Przxwodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek komisji,
przy udziale:
l) Rafał Marcin Kaczmarczyk- radny,
2) Paweł Rogoziński - sołtys.
2. Zadaniem komisji protokołu odbioru i jego
3. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.139.2019 z dnia
07 listopada 2019 r.,Wykonawca: BRUK-TOM Tomasz Kaczmarczyk, ul. Szkolna 5a, 07-411 Rzekuń.
I. Termin końcowego ustalam na dzień 05.12.2019 godz. 9:30.
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przcwodniczącemu komisji.
po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: C77A8D3E-F3C9-4D9B-AlA1-20CACEOCOA3B. Przyjety
mgr Bał łosz Podolak
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 5 grudnia 2019 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Przebudowa drogi 291/3 i 291/8 w Dzbeninie”
Na EK)dstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. 506 ze
zm zarządzam, co następuje:
l. Powołuję komisję do przeprowadzmia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - Przxwodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski — Podinspektor ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych, pracownik
Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek komisji,
przy udziale:
l) Rafał Marcin Kaczmarczyk- radny,
2) Paweł Rogoziński - sołtys.
2. Zadaniem komisji protokołu odbioru i jego
3. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.139.2019 z dnia
07 listopada 2019 r.,Wykonawca: BRUK-TOM Tomasz Kaczmarczyk, ul. Szkolna 5a, 07-411 Rzekuń.
I. Termin końcowego ustalam na dzień 05.12.2019 godz. 9:30.
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przcwodniczącemu komisji.
po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: C77A8D3E-F3C9-4D9B-AlA1-20CACEOCOA3B. Przyjety
mgr Bał łosz Podolak
Strona I