Informujemy, że na mocy porozumienia podpisanego z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w Urzędzie Gminy Rzekuń uruchomiony został Punkt Konsultacyjny Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. W Punkcie istnieje możliwość uzyskania informacji na temat programu, złożenie wniosku oraz jego późniejsze rozliczenie. Punkt czynny jest w każdy wtorek w godzinach od 7.45 do 16.45 oraz w piątek od 8.00 do 9.00
Ze względu na duże zainteresowanie Programem, zwracamy się z prośbą o wcześniejsze ustalenie daty i godziny spotkania (telefon: 29 6432000). Przed przyjściem do Urzędu w celu wypełnienia wniosku, należy obowiązkowo zapoznać się z dokumentacją programu, którą można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie https://wfosigw.pl/
ABY ZŁOŻYĆ WNIOSEK PRZYGOTUJ NIEZBĘDNE INFORMACJE:
Wniosek o dofinansowanie:
1. Numer PESEL (własny i współmałżonka).
2. Adres e-mail.
3. Nr księgi wieczystej.
4. Nr działki ewidencyjnej.
5. Powierzchnia całkowita budynku.
6. Rok oddania budynku do użytkowania lub rok uzyskania zgody na budowę.
7. Wartość rocznego dochodu (przychód pomniejszony o koszty uzyskania przychodu, należny podatek dochodowy oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne):
a. PIT za rok poprzedni – przy ubieganiu się o dofinansowanie przy PODSTAWOWYM POZIOMIE DOFINANSOWANIA,
b. Zaświadczenie o dochodach wydane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu, przy ubieganiu się o PODWYŻSZONYM I NAJWYŻSZYM POZIOMIE DOFINANSOWANIA.
Dokumenty do pobrania w punkcie
1. Zgoda współwłaściciela / współwłaścicieli na realizację przedsięwzięcia (jeśli dotyczy).
2. Zgoda współmałżonka na zaciągnięcie zobowiązań w ramach umowy o dofinansowanie (jeśli dotyczy).
3. Umowę/y z wykonawcą/mi (jeśli wnioskujesz o dotację z prefinansowaniem).
Wniosek o płatność:
1. Złożony wcześniej wniosek o dofinansowanie oraz pismo z funduszu (umowa).
2. Etykieta energetyczna i karta produktu (nowego źródła ciepła).
3. Faktury (nie mogą być starsze niż 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku o dofinansowanie) oraz potwierdzenie dokonania wpłaty.
4. Protokół odbioru robót.
5. Dokument przekazania likwidowanego kotła do punktu złomu.
6. Nr rachunku bankowego
7. Protokół odbioru kominiarskiego, potwierdzający dostosowanie przewodów kominowych / spalinowych do pracy z zamontowanym kotłem na paliwo stałe.