Zarządzenie Nr 22/2024 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 marca 2024 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń"
Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_22.pdf
ZARZĄDZENIE NR 22/2024
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 8 marca 2024 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania 0 udzielenie zamówienia
publicznego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury wodno — kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń"
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 w związku z art. 31 ustawni z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie
gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40ze zm.) oraz art. 53, art. 54 i art. 55 ustaw"/ z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zarządzam, co następuje:
sł.
1. W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadaniu „Modernizacja
infrastruktury wodno — kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń" powołuje się Komisję Przetargową w swadzie:
1. Krzysztof Żebrowski - przewodniczący Komisji,
2. Paulina Pietrzak - członek komisji,
3. Ewa Danuta Milewska —czlonek komisji.
52.
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia.
53.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w Życie z dniem wydania.
mgr Podolak
Załącznik do Zarządzenia nr 22/2024
Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 marca 2024r.
Regulamin pracy komisji przetargowej
1. Komisja działa na podstawie Zarządzenia nr 22/2024 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 marca 2024 r. i w oparciu
0 przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm),
przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem upływu terminu składania ofert, a kończy z dniem zakończenia
postępowania 0 udzielenie zamówienia publicznego.
3. Członek Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami
prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
4. Komisja pracuje w składzie co najmniej trzyosobowym.
5. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący lub członek komisji wyznaczony przez Wójta Gminy.
6. Każda osoba wchodząca w skład Komisji zobowiązana jest do złożenia pisemnego oświadczenia, pod rygorem
odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, o braku lub istnieniu okoliczności, o których
mowa w art. 56 ust. 1 Ustawy prawo Zamówień Publicznych, tzn: „Osoby wykonujące czynności w postępowaniu
o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu. jeżeli:
1) ubiegają się 0 udzielenie zamówienia;
2) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactWa w linii prostej,
pokrewieństwo, lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub sq związane z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostajq we wspólnym pożyciu z Wykonawcq, jego zastępcą prawnym
lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegajqcych się o udzielnie
zamówienia;
3) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub
zlecenia z Wykonawcą, otrzymywały od Wykonawcy wynagrodzenia z innego tytułu lub były członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) pozostają z Wykonawcq w takim stosunku prawnym lub faktycznym; że istnieje uzasadniona wątpliwość co
do ich bezstronności lub niezależności w zwiqzku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na
posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego
w Określonym rozstrzygnięciu tego postępowania;
7. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 następuje zgodnie z art. 56 ust. 5 Ustawy pzp.
8. Czynności podjęte w postępowaniu przez osobę wchodzącą w skład Komisji, po powzięciu przez nią
wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 6, powtarza się, za wyjątkiem otwarcia ofert oraz
innych czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
9. Oświadczenie Komisji, o którym mowa w ust. 6, stanowią integralną część dokumentacji postępowania.
10. Komisja dokonuje czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a w szczególności:
1) ocenia spełnianie stawianych wykonawcom warunków formalno-prawnych (podmiotowych/
przedmiotowych środków
2) wnioskuje do Wójta Gminy o wykluczenie Wykonawców w przypadkach określonych Ustawa pzp;
3) wnioskuje do Wójta Gminy o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych Ustawa pzp.;
4) ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu;
5) przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania;
6) przyjmuje i dokonuje analizy wniesionych środków ochrony prawnej (np.odwołanie) oraz przygotowuje
stanowisko w tej sprawie.
11. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.
unieważnienie postępowania) Komisja "stępuje do Wójta Gminy o unieważnienie postępowania. Pisemne
unieważnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej oraz okoliczności, które
spowodowały konieczność unieważnienia postępowania.
12. Do zadań Przewodniczącego Komisji należy w szczególności:
1) organizowanie prac Komisji;
2) odebranie od członków Komisji pisemnych oświadczeń, 0 których mowa w pkt. 6 Regulaminu i włączenie
wskazanych oświadczeń do dokumentacji postępowania;
3) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,
4) informowanie Wójta Gminy o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
13. DO zadań członków Komisji należy ocena wszystkich Ofert tj. Ocena spełnienia przez wykonawców
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i ocena ofert.
14. Członkowie Komisji wykonują swoje obowiązki związane z pracami Komisji w ramach obowiązków
sfużbowych.
15. Ilekroć w Regulaminie jakakolwiek czynność została pominięta lub nie napisana, a "nika ona z przepisów
Ustawy pzp, należy bezwzględnie stosować przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo Zamówień
Publicznych.
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 8 marca 2024 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania 0 udzielenie zamówienia
publicznego na zadaniu „Modernizacja infrastruktury wodno — kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń"
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 3 w związku z art. 31 ustawni z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie
gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40ze zm.) oraz art. 53, art. 54 i art. 55 ustaw"/ z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zarządzam, co następuje:
sł.
1. W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadaniu „Modernizacja
infrastruktury wodno — kanalizacyjnej w Gminie Rzekuń" powołuje się Komisję Przetargową w swadzie:
1. Krzysztof Żebrowski - przewodniczący Komisji,
2. Paulina Pietrzak - członek komisji,
3. Ewa Danuta Milewska —czlonek komisji.
52.
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia.
53.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w Życie z dniem wydania.
mgr Podolak
Załącznik do Zarządzenia nr 22/2024
Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 marca 2024r.
Regulamin pracy komisji przetargowej
1. Komisja działa na podstawie Zarządzenia nr 22/2024 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 8 marca 2024 r. i w oparciu
0 przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm),
przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem upływu terminu składania ofert, a kończy z dniem zakończenia
postępowania 0 udzielenie zamówienia publicznego.
3. Członek Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami
prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
4. Komisja pracuje w składzie co najmniej trzyosobowym.
5. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący lub członek komisji wyznaczony przez Wójta Gminy.
6. Każda osoba wchodząca w skład Komisji zobowiązana jest do złożenia pisemnego oświadczenia, pod rygorem
odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, o braku lub istnieniu okoliczności, o których
mowa w art. 56 ust. 1 Ustawy prawo Zamówień Publicznych, tzn: „Osoby wykonujące czynności w postępowaniu
o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu. jeżeli:
1) ubiegają się 0 udzielenie zamówienia;
2) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactWa w linii prostej,
pokrewieństwo, lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub sq związane z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostajq we wspólnym pożyciu z Wykonawcq, jego zastępcą prawnym
lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegajqcych się o udzielnie
zamówienia;
3) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub
zlecenia z Wykonawcą, otrzymywały od Wykonawcy wynagrodzenia z innego tytułu lub były członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) pozostają z Wykonawcq w takim stosunku prawnym lub faktycznym; że istnieje uzasadniona wątpliwość co
do ich bezstronności lub niezależności w zwiqzku z postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na
posiadanie bezpośredniego lub pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego
w Określonym rozstrzygnięciu tego postępowania;
7. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 6 następuje zgodnie z art. 56 ust. 5 Ustawy pzp.
8. Czynności podjęte w postępowaniu przez osobę wchodzącą w skład Komisji, po powzięciu przez nią
wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 6, powtarza się, za wyjątkiem otwarcia ofert oraz
innych czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
9. Oświadczenie Komisji, o którym mowa w ust. 6, stanowią integralną część dokumentacji postępowania.
10. Komisja dokonuje czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a w szczególności:
1) ocenia spełnianie stawianych wykonawcom warunków formalno-prawnych (podmiotowych/
przedmiotowych środków
2) wnioskuje do Wójta Gminy o wykluczenie Wykonawców w przypadkach określonych Ustawa pzp;
3) wnioskuje do Wójta Gminy o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych Ustawa pzp.;
4) ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu;
5) przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania;
6) przyjmuje i dokonuje analizy wniesionych środków ochrony prawnej (np.odwołanie) oraz przygotowuje
stanowisko w tej sprawie.
11. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.
unieważnienie postępowania) Komisja "stępuje do Wójta Gminy o unieważnienie postępowania. Pisemne
unieważnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej oraz okoliczności, które
spowodowały konieczność unieważnienia postępowania.
12. Do zadań Przewodniczącego Komisji należy w szczególności:
1) organizowanie prac Komisji;
2) odebranie od członków Komisji pisemnych oświadczeń, 0 których mowa w pkt. 6 Regulaminu i włączenie
wskazanych oświadczeń do dokumentacji postępowania;
3) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,
4) informowanie Wójta Gminy o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
13. DO zadań członków Komisji należy ocena wszystkich Ofert tj. Ocena spełnienia przez wykonawców
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i ocena ofert.
14. Członkowie Komisji wykonują swoje obowiązki związane z pracami Komisji w ramach obowiązków
sfużbowych.
15. Ilekroć w Regulaminie jakakolwiek czynność została pominięta lub nie napisana, a "nika ona z przepisów
Ustawy pzp, należy bezwzględnie stosować przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo Zamówień
Publicznych.