Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż środków trwałych
Treść ogłoszenia:
- og__oszenie_o_przetargu_SCAN0141_000.pdf
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
07-411 Rzekuń, ul. Kolonia IB
29 761 73 94
Rzekuń, dnia 25 marca 2016 r.
Znak sprawy: ZOG.233.1.2016
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU PISEMNYM NIEOGRANICZONYM
NA SPRZEDAŻ MAJĄTKU RUCHOMEGO W ZAKŁADZIE OBSŁUGI GMINY
Działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu
i trybu gospodarowania składnikami rzeczovvymi majątku ruchomego, w który wyposamne są
jednostki budżetowe (Dz. U. Nr 114, poz. 761) Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ogłasza przetarg
publiczny na sprzedaż majątku ruchomego.
1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń,
teł/ fax 29 7617 394, NIP 758 23 44 674, REGON 142991348, adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . godziny
pracy: 7's-15'S
2. Miejsce i termin przeprowadzenia przAargu:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 15.04.2016 roku (piątek) o godzinie
12.00 przez komisję przetargową.
Ternłin związania ofert sprzedający określa na 14 dni od terminu otwarcia ofert.
3. Rodzaj, typ pojazdów i innych środków trwałych objętych postępowaniem oraz ceny
wywoławcze:
Wykaz„ opis oferowanych pojazdów i sprzĘtu wraz z ceną wywoławczą, podano w załączniku nr 1
do ogłoszenia.
Cena minimalna wynosi 100% ceny Cena wywoławcza jest kwotą brutto.
4. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki majątku ruchomego:
Pojazdy i inny sprzęt będące przedmiotem przetargu /wg załącznika nr 1/ można obejrzeć
w terminie od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 14 kwietnia 2016 r. w każdy dzień roboczy
od godz.7.45 do 15.00 na terenie Zakładu Obsługi Gminy Rzekuniu ul. Kolonia 1 B, 07 - 411
Rzekuń /plac Zakładu', po uprzkdnim uzgodnieniu telefonicznym nr teł. 608 320 064. Osobą
uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się jest pan Krystian Zalewski.
S. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu
Oferta rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
l) imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy (w przypadku osób fizycznych) lub
nazwę (firmy) i adres siălziby oferenta, telefon, fax, numery NIP oraz REGON
(w przypadku osoby prawnej),
2) w przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny
wyciąg z właściwego rejestru,
3) oferowaną cenę za wybrany pojazd lub sprzęt objęty przedmiotem przetargu i warunki jej
zapłaty,
4) oświadczenie oferenta, że się stanem przedmiotu przetargu,
5) dowód wniesienia obowiązującego wadium (może być kserokopia).
Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2, a wzór umowy - załącznik nr 3. Wzory
mozna równiež •rać w Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB (sekretariat).
6.Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz Okres, w którym oferta jest wiążąca:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej według poniższego wzoru:
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia IB,
07-411
„Oferta na zakup pojazdu/sprzętu .
(wymienić nazwę pojazdu/sprzętu) —
nie otwierać do dnia 15 kwietnia 2016 r. przed godz. 12.0()."
Oferty należy składać w dni robocze w godz. 8.00 — 14.30 nie później niż do dnia 15.04.2016r. do
godz. 11.30 w sekretariacie Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń.
7. Wysokość wadium oraz termin i miejsce jego wniesienia:
1) Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.
2) Przystępujący do przetargu zobowiązani są wpłacać wadium w wysokości 10% ceny
wywoławczej sprzedawanego środka trwałego, na który oferent przedkłada ofertę.
3) Wadium należy wpłacić do dnia 14.04.2016 r. na rachunek bankowy Zakładu Obsługi
Gminy: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 32 89230008 0124 2414 2012 0003,
a dowód wpłaty wadium (może być kserokopia) należy dołączyć do składanej oferty.
4) Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, którego sprzulawanego pojazdu/sprzętu wadium
dotyczy.
5) Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone,
mstanie zwrócone w terminie do 7 dni od dnia przRtargu, od dnia dokonania
lub odrzucenia oferty, na konto rachunku bankowego, z którego nastąpiła wpłata
wadium, a uczestnikowi, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny.
6) Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy przetargu, który wygrał przetarg,
uchyli się Od zawarcia umowy.
7) Komisja przetargowa, niezwłocznie otwarciu ofert, sprawdza czy oferenci wnieśli
wadium w należytej wysokości.
8. Warunki odrzucenia oferty:
Komisja przetargowa odrzuca ofertę, j eżeli:
l) Została ona złożona wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez
oferenta, który nie wniósł wadium, na dany składnik majątku lub wniósł wadium
w niewłaściwej wysokości.
2) Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt. 5 i 7 niniejszego ogłoszenia lub
są niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby
pmwadzić do uznania jej za nową ofertę.
3) O odrzuceniu oferty Komisja przetargowa zawiadomi oferenta niezwłocznie.
9. Inne informacje :
l)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
Komisja przetargowa rozpatruje złożnne oferty na kupno środków trwałych w kolejności
zgodnej z wykazem pojazdów/sprzętu wymienionych w załączniku nr 1.
Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd/sprzęt
objęty przedmiotem przetargu.
W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, komisja przetargowa
postanowi o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji między tymi oferentami.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na każdy z poszczególnych składników majątku.
Przetarg jest ważny bez wzglgdu na liczbË ofert Geželi wpłynie przynajmniej jedna oferta
zawierająca cenę równą cenie minimalnej)
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy Zakładu
Obsługi Gminy nr 32 89230008 0124 2414 2012 0003 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od
dnia wystawienia faktury. Zawiadomienie oferenta o przyjęciu oferty oznacza wystawienie
faktury VAT. Przekazanie środka trwałego wraz z dokumentami nastąpi po zawiadomieniu o
przyjęciu oferty oraz uiszczeniu zapłaty za dany składnik majątku.
Wydanie przedmiotu sprzedaży naby.vcy nastąpi niezwłocznie zaksięgowaniu kwoty
zapłaty na koncie Zakładu.
Kupujący otrzyma fakturË VAT.
10. Termin zawarcia umowy sprzedaży:
Umowa zostanie zawarta w terminie siedmiu dni od daty ogłoszenia wyników przetargu.
11. Zakład Obsługi Gminy nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdów/sprzętu
będących przedmiotem przetargu.
II. Spr7Mlający nie udziela gwarancji na stan sprzedawanego pojazdu/sprzętu.
12. Zastrzeżenie: Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez
wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.
Zatwierdził:
- formularz_oferty_wzor_20160325.odt
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY (WZÓR)
………………………….., dnia………………….. ……………………………………………..
……………………………………………..
…………………………………………….. (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania składającego ofertę lub nazwa i adres siedziby firmy) NIP …………………………………………
REGON …………………………………….
Tel. ………………………………………….
e-mail ………………………………………...
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B 07-411 Rzekuń Akceptując warunki udziału w postępowaniu przetargowym na sprzedaż: ...............................................................................................................................................................................
(nazwa pojazdu lub sprzętu)
składam ofertę zakupu na kwotę ………………….…………… zł brutto (nie mniej niż cena wywoławcza)
(słownie zł: …………………………………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………)
Ja niżej podpisany oświadczam, że:
- zapoznałem się z warunkami postępowania przetargowego określonymi w ogłoszeniu o przetargu na sprzedaż w/w środka trwałego,
- zapoznałem się ze stanem technicznym w/w przedmiotu sprzedaży,
- zapoznałem się z postanowieniami wzoru umowy i akceptuję je.
- zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez sprzedającego.
- zobowiązuję się do wpłaty oferowanej kwoty za wyżej wymieniony środek trwały w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży i doręczenia faktury.
Do oferty dołączam następujące dokumenty:
- dowód wniesienia (wpłaty) kwoty wadium w wysokości ……… zł, słownie zł: …………………………………………………………………………………………………..,
- w przypadku osoby prawnej dodatkowo aktualny wyciąg (odpis) z właściwego rejestru.
Wyrażam zgodę, aby w przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej pod względem oferowanej ceny, kwota wadium zaliczona została na poczet ceny zakupu środka trwałego.
……………………………………….. (Czytelny podpis lub pieczątka i podpis składającego ofertę) - umowa_kupna_sprzedazy_wzor_20160325.odt
Załącznik nr 3
UMOWA SPRZEDAŻY – KUPNA (WZÓR)
Zawarta w dniu …………………………………………… roku w Rzekuniu pomiędzy: Zakładem Obsługi Gminy w Rzekuniu, z siedzibą przy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, NIP 7582344674, REGON 142991348 reprezentowanym przez:
- Mariana Grzegorczyka – Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu,
- Annę Olszewską – Główną księgową
zwanym w dalszej części umowy „Sprzedającym”,
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… zwanym dalej „Kupującym”, o następującej treści:
§1
1. Zgodnie z wynikiem przeprowadzonego przetargu na sprzedaż ………………………………………………. (nazwa pojazdu/sprzętu) Sprzedający oświadcza, że sprzedaje, a Kupujący nabywa ……………………………………………………………… (marka pojazdu, nr rejestracyjny, numer identyfikacyjny VIN, rok produkcji /nazwa sprzętu wraz z wyposażeniem wymienionym w ogłoszeniu).
2. Pojazd/sprzęt jest wolny od wad prawnych, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten pojazd/sprzęt, ani nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
§2
Cena sprzedaży pojazdu/sprzętu zgodnie ze złożoną przez Kupującego ofertą stanowi integralną część umowy, wynosi zł: ………………. zł., słownie: ……………………………………… złotych.
§3
1. Na poczet ceny zostanie zaliczona kwota wadium w wysokości: …………… zł.
2. Do zapłaty pozostaje kwota ….. zł, słownie: ………………………………………………… złotych, którą Kupujący ureguluje przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej nr 32 89230008 0124 2414 2012 0003, w terminie 7 dni od podpisania umowy.
§4
1. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi w siedzibie Sprzedającego, niezwłocznie po wpłaceniu ceny nabycia określonej w §3 i po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie Zakładu Obsługi Gminy.
2. Sprzedający wyda Kupującemu wszystkie posiadane dokumenty dotyczące pojazdu, niezbędne do prawidłowego korzystania z niego, a w szczególności dowód rejestracyjny i dokument zawarcia polisy OC (dotyczy autobusów) lub zaświadczenia z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego (dotyczy ciągników) wymienione w protokole zdawczo-odbiorczym będącym załącznikiem do niniejszej umowy.
3. Kupujący po dokonaniu zapłaty za nabyty pojazd wraz z podpisaniem niniejszej umowy kwituje w protokole zdawczo-odbiorczym odbiór pojazdu będącego przedmiotem sprzedaży łącznie z dokumentami wymienionymi w punkcie 2.
§5
Z chwilą wydania przedmiotu sprzedaży, na Kupującego przechodzą wszelkie prawa i obowiązki związane z przedmiotem umowy.
§6
1. Kupujący oświadcza, że znany jest mu stan techniczny pojazdu/sprzętu określonego w §1 niniejszej umowy, i oświadcza ponadto, iż z tego tytułu nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Sprzedającego.
2. Kupujący oświadcza, iż sprawdził oznaczenie numerów pojazdu z numerami w dowodzie rejestracyjnym pojazdu lub w zaświadczeniu z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego (dotyczy zakupu pojazdu).
§7
Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy obciążają Kupującego.
§8
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§10
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron
SPRZEDAJĄCY KUPUJĄCY
………………………. ………………………..