Ogłoszenie o drugim przetargu pisemnym nieograniczonym na sprzedaż środków trwałych
Załączniki:
- ogloszenie_201604.pdf
- formularz_oferty_wzor.odt
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY (WZÓR)
………………………….., dnia………………….. ……………………………………………..
……………………………………………..
…………………………………………….. (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania składającego ofertę lub nazwa i adres siedziby firmy) NIP …………………………………………
REGON …………………………………….
Tel. ………………………………………….
e-mail ………………………………………...
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu
ul. Kolonia 1B 07-411 Rzekuń Akceptując warunki udziału w postępowaniu przetargowym na sprzedaż: ...............................................................................................................................................................................
(nazwa pojazdu lub sprzętu)
składam ofertę zakupu na kwotę ………………….…………… zł brutto (nie mniej niż cena wywoławcza)
(słownie zł: …………………………………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………)
Ja niżej podpisany oświadczam, że:
- zapoznałem się z warunkami postępowania przetargowego określonymi w ogłoszeniu o przetargu na sprzedaż w/w środka trwałego,
- zapoznałem się ze stanem technicznym w/w przedmiotu sprzedaży,
- zapoznałem się z postanowieniami wzoru umowy i akceptuję je.
- zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez sprzedającego.
- zobowiązuję się do wpłaty oferowanej kwoty za wyżej wymieniony środek trwały w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży i doręczenia faktury.
Do oferty dołączam następujące dokumenty:
- dowód wniesienia (wpłaty) kwoty wadium w wysokości ……… zł, słownie zł: …………………………………………………………………………………………………..,
- w przypadku osoby prawnej dodatkowo aktualny wyciąg (odpis) z właściwego rejestru.
Wyrażam zgodę, aby w przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej pod względem oferowanej ceny, kwota wadium zaliczona została na poczet ceny zakupu środka trwałego.
……………………………………….. (Czytelny podpis lub pieczątka i podpis składającego ofertę) - umowa_kupna_sprzedazy_wzor.odt
Załącznik nr 3
UMOWA SPRZEDAŻY – KUPNA (WZÓR)
Zawarta w dniu …………………………………………… roku w Rzekuniu pomiędzy: Zakładem Obsługi Gminy w Rzekuniu, z siedzibą przy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, NIP 7582344674, REGON 142991348 reprezentowanym przez:
- Mariana Grzegorczyka – Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu,
- Annę Olszewską – Główną księgową
zwanym w dalszej części umowy „Sprzedającym”,
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… zwanym dalej „Kupującym”, o następującej treści:
§1
1. Zgodnie z wynikiem przeprowadzonego przetargu na sprzedaż ………………………………………………. (nazwa pojazdu/sprzętu) Sprzedający oświadcza, że sprzedaje, a Kupujący nabywa ……………………………………………………………… (marka pojazdu, nr rejestracyjny, numer identyfikacyjny VIN, rok produkcji /nazwa sprzętu wraz z wyposażeniem wymienionym w ogłoszeniu).
2. Pojazd/sprzęt jest wolny od wad prawnych, nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich oraz nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten pojazd/sprzęt, ani nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
§2
Cena sprzedaży pojazdu/sprzętu zgodnie ze złożoną przez Kupującego ofertą stanowi integralną część umowy, wynosi zł: ………………. zł., słownie: ……………………………………… złotych.
§3
1. Na poczet ceny zostanie zaliczona kwota wadium w wysokości: …………… zł.
2. Do zapłaty pozostaje kwota ….. zł, słownie: ………………………………………………… złotych, którą Kupujący ureguluje przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej nr 32 8923 0008 0124 2414 2012 0003, w terminie 7 dni od podpisania umowy.
§4
1. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi w siedzibie Sprzedającego, niezwłocznie po wpłaceniu ceny nabycia określonej w §3 i po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie Zakładu Obsługi Gminy.
2. Sprzedający wyda Kupującemu wszystkie posiadane dokumenty dotyczące pojazdu, niezbędne do prawidłowego korzystania z niego, a w szczególności dowód rejestracyjny i dokument zawarcia polisy OC (dotyczy autobusów) lub zaświadczenia z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego (dotyczy ciągników) wymienione w protokole zdawczo-odbiorczym będącym załącznikiem do niniejszej umowy.
3. Kupujący po dokonaniu zapłaty za nabyty pojazd wraz z podpisaniem niniejszej umowy kwituje w protokole zdawczo-odbiorczym odbiór pojazdu będącego przedmiotem sprzedaży łącznie z dokumentami wymienionymi w punkcie 2.
§5
Z chwilą wydania przedmiotu sprzedaży, na Kupującego przechodzą wszelkie prawa i obowiązki związane z przedmiotem umowy.
§6
1. Kupujący oświadcza, że znany jest mu stan techniczny pojazdu/sprzętu określonego w §1 niniejszej umowy, i oświadcza ponadto, iż z tego tytułu nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Sprzedającego.
2. Kupujący oświadcza, iż sprawdził oznaczenie numerów pojazdu z numerami w dowodzie rejestracyjnym pojazdu lub w zaświadczeniu z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego (dotyczy zakupu pojazdu).
§7
Wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy obciążają Kupującego.
§8
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§10
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron
SPRZEDAJĄCY KUPUJĄCY
………………………. ………………………..