Zarządzenie Nr 25/2015 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 20 kwietnia 2015 roku w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych do wydawania dowodów osobistych
Treść zarządzenia: Zarz__dzenie_25_2015.pdf
ZARZĄDZENIE NR 25/2015
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 20 kwietnia 2015 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków Ścisłego zarachowania wykorzystywanych do
wydawania dowodów osobistych
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r. poz
594 zpÓŹn. zm.), w związku z wejściem w życie zdniem I marca 2015r. ustawy z dnia 6 sierpnia 2010r.
o dowodach osobistych (Dz.U. z 2010r. Nr 167, poz. 1 131 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
l. Powołuje się Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby
wydawania dowodów osobistych, zwaną dalej „Komisją”, w następującym składzie:
l) Emilia Błoch - Inspektor ds. obsługi rady
2) Wiesława Szablowska — Inspektor ds. ewidencji ludności
3) Krystyna Brulińska — inspektor ds. obrony cywilnej i spraw wojskowych
4) Agata Rybicka- Kierownik USC
2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący wybrany spośród członków komisji.
3. Komisja przystepuje do procesu brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby
wydawania dowodów osobistych po dniu 20 marca 2015r.
Komisja ulega rozwiązaniu z chwila przeprowadzenia brakowania druków Ścisłego zarachowania
wykorzysty,vanych na potrzeby wydawania osobistych.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
[d: 73BD168F-216B-4A34-8590.E114613C82SB. Przyjęty
r Stanisław God
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 20 kwietnia 2015 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków Ścisłego zarachowania wykorzystywanych do
wydawania dowodów osobistych
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r. poz
594 zpÓŹn. zm.), w związku z wejściem w życie zdniem I marca 2015r. ustawy z dnia 6 sierpnia 2010r.
o dowodach osobistych (Dz.U. z 2010r. Nr 167, poz. 1 131 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
l. Powołuje się Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby
wydawania dowodów osobistych, zwaną dalej „Komisją”, w następującym składzie:
l) Emilia Błoch - Inspektor ds. obsługi rady
2) Wiesława Szablowska — Inspektor ds. ewidencji ludności
3) Krystyna Brulińska — inspektor ds. obrony cywilnej i spraw wojskowych
4) Agata Rybicka- Kierownik USC
2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący wybrany spośród członków komisji.
3. Komisja przystepuje do procesu brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby
wydawania dowodów osobistych po dniu 20 marca 2015r.
Komisja ulega rozwiązaniu z chwila przeprowadzenia brakowania druków Ścisłego zarachowania
wykorzysty,vanych na potrzeby wydawania osobistych.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
[d: 73BD168F-216B-4A34-8590.E114613C82SB. Przyjęty
r Stanisław God
Strona I