Zarządzenie nr 102/2019 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 19 września 2019 r. w sprawie powołania komisji odbioru robót w ramach zadania "Remont drogi do placu wiejskiego w Teodorowie" .
Treść zarządzenia:zarzadzenie_102.pdf
ZARZĄDZENIE NR 102/2019
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 19 września 2019 r.
w sprawie powołania komisji roMt w ramach zadania "Remont drogi do placu
w Teodorowie"
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 506 ze
zm.) zarządzam, następuje:
I. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
I) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik UrzĘdu Gminy w Rzekuniu — Przewodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski - Podinspektora ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych — członek komisji,
2. Komisja będzie pracowała w obecności:
I ) Ryszarda Gogulskiego - Inspektora nadzoru - branża drogowa.
3. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru końcowego i jego podpisanie.
4. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona końcowego roMt wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.80.2019 z dnia 20
sierpnia 2019 r., oraz umowy dodatkowej nr. FPZ.032.105.2019 z dnia 16 września 2019 r. Wykonawca:
OGRODY Robert Li2ewski, ul. Działkowa 10, 07-300 Ostrów Mazowiecka
1) Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 19.09.2019 r., godz. 11 5
2) Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przewcxiniczącemu komisji.
SS.
Po zakończniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
1,1: 10497022-A6DF-4FA4-88E3-63BB4EID03DA projekt
mgr Bar sz Podolak
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 19 września 2019 r.
w sprawie powołania komisji roMt w ramach zadania "Remont drogi do placu
w Teodorowie"
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 506 ze
zm.) zarządzam, następuje:
I. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
I) Tomasz Tymiński — Kierownik Referatu Rozwoju, Inwestycji, Komunalnej i Drogownictwa,
pracownik UrzĘdu Gminy w Rzekuniu — Przewodniczący komisji,
2) Mariusz Michalski - Podinspektora ds. infrastruktury technicznej i zamówień publicznych — członek komisji,
2. Komisja będzie pracowała w obecności:
I ) Ryszarda Gogulskiego - Inspektora nadzoru - branża drogowa.
3. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru końcowego i jego podpisanie.
4. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
Komisja dokona końcowego roMt wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.032.80.2019 z dnia 20
sierpnia 2019 r., oraz umowy dodatkowej nr. FPZ.032.105.2019 z dnia 16 września 2019 r. Wykonawca:
OGRODY Robert Li2ewski, ul. Działkowa 10, 07-300 Ostrów Mazowiecka
1) Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 19.09.2019 r., godz. 11 5
2) Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
Wykonanie zarządzenia powierzam przewcxiniczącemu komisji.
SS.
Po zakończniu pracy komisja się rozwiązuje.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
1,1: 10497022-A6DF-4FA4-88E3-63BB4EID03DA projekt
mgr Bar sz Podolak
Strona I