header image
Strona główna Dostępność Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności PDF Drukuj Email
Autor (źródło): Krzysztof Żebrowski, Sekretarz Gminy   
piątek, 02 października 2020 08:23, 215 odsłon

Zarządzeniem Nr 91/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 28 września 2020 r. został powołany koordynator oraz zespół ds. dostępności. Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy Rzekuń,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu
ul. Kolonia 1b
07-411 Rzekuń
Anna Wiktorska
Koordynator ds. dostępności  
tel. 29 643 20 80
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Poprawiony: piątek, 02 października 2020 08:26
 
Wodociągi

Czy wiesz, że...

Wójt Gminy Rzekuń zaprasza do udziału w konkursie "Najładniejsza posesja gminy Rzekuń w 2020 roku".

W inicjatywie mogą wziąć udział wszyscy właściciele prywatnych posesji z terenu gminy Rzekuń oraz użytkownicy posiadający prawo do dysponowania nieruchomością. Konkurs będzie trwał od 30 czerwca 2020 r. do 31 lipca 2020 r. Zapraszamy wszystkich mieszkańców, którzy z pasją dbają o swoje ogrody i najbliższe otoczenie.

Naszą witrynę przegląda teraz 48 gości