header image
Strona główna Dostępność
Koordynator ds. dostępności PDF Drukuj Email
Autor (źródło): Krzysztof Żebrowski, Sekretarz Gminy   
piątek, 02 października 2020 08:23

Zarządzeniem Nr 91/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 28 września 2020 r. został powołany koordynator oraz zespół ds. dostępności. Do zadań Koordynatora do spraw dostępności oraz zespołu roboczego należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy i jednostki organizacyjne gminy Rzekuń,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Poprawiony: piątek, 02 października 2020 08:26
Więcej…
 


Wodociągi

Czy wiesz, że...

Mieszkańcy mogą zgłaszać awarie oświetlenia ulicznego telefonicznie 29 761 79 61 od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 16 lub poczta elektroniczną na adres marek.bebenek@bemarrzekun.pl.

Naszą witrynę przegląda teraz 71 gości