Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. kadrowo-administracyjnych.
Załączniki:
- zarzadzenie_-_ogloszenie_o_naborze.pdf
ZARZĄDZENIE NR 5/2024
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
z dnia 9 września 2024 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. kadrowo-administracyjnych
Na podstawie art. 11 ust. I , art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.
U. z 2024, poz. 1135) zarządzam, co następuje:
1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. kadrowo-administracyjnych
2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
l. Joanna Małgorzata Wołynek — Przewodniczący Komisji,
2. Edyta Wilczewska — Członek Komisji,
3. Agnieszka Jastrzębska — Sekretarz Komisji.
53.
Komisja działa do czasu zakończenia procedury konkursowej na stanowisko podinspektora ds. kadrowo-
administracyjnych.
Informacja o ogłoszeniu podlega zamieszczeniu na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej
wwwrzekun.pl/cuw oraz na tablicy informacyjnej Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu przy ul. Kolonia
IB.
Zarządzenie wchodzi w Zycie z dniem podpisania.
Dy
Centrum Us
Joanna
ktor
Wspólnych
zata Wolynek
Załącznik do zarządzenia Nr 5/2024
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych
w Rzekuniu
z dnia 9 września 2024 r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor ds. kadrowo-administracyjnych
I. Nazwa i adres jednostki
Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu, ul. Kolonia I B, 07-411 Rzekuń
II. Nazwa stanowiska
Podinspektor ds. kadrowo-administracyjnych
III. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich dokumentowania:
1. Wymagania niezbędne:
l) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne Ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja.
6) Doświadczenie zawodowe: staż pracy 2 lata, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na
podobnym stanowisku pracy lub o podobnym zakresie wykonywanych zadań.
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy podinspektora ds. kadrowo-
adm in istr acyjnych.
2. Wymagania dodatkowe:
l) Znajomość obowiązujących regulacji prawnych, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym,
Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo oświatowe, Karty nauczyciela,
ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Umiejętność obsługi komputera, w tym programów kadrowych oraz urządzeń biurowych.
3) Odpowiedzialność, zaangażowanie, systematyczność, dokładność i dyskrecja.
4) Umiejętność dobrej organizacji pracy i interpretacji aktów prawnych.
5) Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
6) Prawo jazdy kat B.
IV. Wymagane dokumenty:
l.cv.
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wyksztalcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
(dyplomy, Świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), poświadczone zgodność z oryginałem przez
kandydata.
5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia
kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych.
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym "konywanie pracy na proponowanym
stanowisku.
9. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg załączonego wzoru do
ogłoszenia o naborze.
10. Wykaz złożonych dokumentów.
V. Warunki pracy:
l. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
2. Umowa o pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń, budynek
piętrowy bez windy.
4. Rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno-biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin
dziennie, przyjmowanie interesantów, częste rozmowy telefoniczne.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
l. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
2. Wysyłanie korespondencji wychodzącej.
3. Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników jednostki oraz kadry zarządzającej jednostek
obsługiwanych przez CUW.
4. Zaopatrzenie Centrum w materiały biurowe i kancelaryjne.
5. Prowadzenie spraw związanych z organizacją i przebiegiem dowozu uczniów do szkól masowych,
specjalnych i ośrodków szkolno — wychowawczych na terenie gminy
6. Prowadzenie i ewidencja składników majątkowych Centrum, obsługa programu inwentarzowego.
7. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem młodocianych pracowników.
8. Archiwizacja dokumentów.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu w rozumienieu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
VIII. Termin i miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych:
I. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych
w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń, I piętro pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty.
2. Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy umieścić dane osoby składającej ofertę jak imię,
nazwisko i adres zamieszkania wraz z podaniem nazwy stanowiska pracy, na który prowadzony jest nabór.
3. Termin składania dokumentów aplikacyjnych — do 20 września 2024 r. do godz 10.00. W przypadku
nadania dokumentów za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w
Rzekuniu.
4. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie wskazanego terminu, nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje dodatkowe:
I. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap — polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.
II etap — polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów. Zostaną do niego dopuszczeni kandydaci
spełniający wymagania formalne.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie II etapu
postępowania.
3. Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na
czas określony. Osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca
pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby
przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
4. Od decyzji komisji rekrutacyjnej odwołanie nie przysługuje.
5. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informacje publiczną w zakresie
objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze —
podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z
2024, poz. 1135).
6. Informacja o "nikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej
www.rzekun.pl}cuw oraz na tablicy informacyjnej Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu przy ul. Kolonia
IB.
7. Konkurs prowadzi Komisja Konkursowa powołana przez dyrektora Centrum Usług Wspólnych w
Rzekuniu.
- kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko
2. Data urodzenia „
3. Dane kontaktowe .
4. Wykształcenie l)
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł
zawodowy, tytuł naukowy)
5. Kwalifikacje zawodowe 1)
6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców
oraz zajmowane stanowiska pracy)
7. Inne dane osobowe .
Oświadczam, że dane zawarte w kwestionariuszu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym.
(miejscowość i data)
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
I ) podaje Sig jeśli jest to qykon»vanin pracy OkmŚlOn.ego rodzaju lub Określonym stanowisku
2) podaje Się. gdy jest to niezbqdnc zrealizowania uprawnienia lub spełnienia Obmvig_ku wynikającego z przepisu prawa
- oswiadczenia.pdf
(miejscowość, data)
(imię i nazwisko)
(miejsce zamieszkania)
(telefon kontaktowy e-mail)
OŚWIADCZENIA
Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że stan zdrowia pozwala mi na wykonywanie pracy na stanowisku specjalisty ds.
księgowości budżetowej oraz obsługę monitora ekranowego.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że posiadam pekną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw
publicznych.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że nie byłam,'bykem skazana/skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię.
(czytelny podpis)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procedury naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
(czytelny podpis)