Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż wyposażenia placówki Klubu Seniora w Borawem gm. Rzekuń:
Treść ogłoszenia: FPZ.271.1.88.2020.pdf
GM RZEKUŃ
07-4 i I Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dnia 05 listopada 2020 roku
FPZ.271.1.88.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń zaprasza do
złożenia oferty na i montaž wyposażenia placówki Klub Seniora w Borawem
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków budżetu państwa z Programu Wieloletniego
„Senior” na lata 2015-2020 Edycja 2019 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i
wygx)sażenie klubu Senior + w budynku OSP w Borawem"
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż plaăwki Klub Seniora
w Borawem.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: OSP Borawe.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- stoliki - 4 szt.
- krzesła konferencyjne - 17 szt.
- zestaw mebli kuchennych — 1 kpl.
- zlew z baterią - 1 szt
- Icxiówka - 1 szt.
- piekamik - 1 szt.
- kuchenka mikrofalowa - I szt.
- płyta indukcyjna - 1 szt.
- okap kominowy - 1 szt.
- zmyvvarka z wyważarką — 1 szt.
- naczynia do przygotowania i spożycia posiłków — 1 szt.
- umywalkę z baterią- 1 szt.
- wyposażenie szatni w wieszaki i szafki na buty — 1 kpl
Szczegółowy zakres materiałowy przedstawiają rysunki projektu aranżacji wnętrz,
stanowiące Załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszego Zapytania.
2.3. stron:
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zołmviązany równiež do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru roMt;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót proponowanych
materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
przez Zamawiającego;
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
2.4. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobovwch i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń teł: (029) 761-73-01
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z zapytaniem ofertowym na wykonanie wykonanie dokumentacji
projektowo — w ramach zadania publicznego pn.: „Przebudowa drogi
gminnej ozn. nr geod. 150 w msc. wraz z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej” ,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych tĘdą osoby lub podmioty, którym
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp",
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy ,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora uraniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
do przechowwania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych OsolX)wych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Termin realizacji zamówienia: 21.12.2020 r.
4. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia Oferty.
2
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
do 12.11.2020 r. godz. ło:oo.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Dostawa i montaż wyposażenia
placówki Klub Seniora w Borawem”.
6. Termin otwarcia ofert 12.11.2020 r. godz. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawczmi: Agnieszka Głosek, teł. : 29 643 20 77
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres "konawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) Wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.88.2020 z dnia 05.11.2020 r. na '"konie zadania
publicznego pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia placówki Klub Seniora w Borawem”
..zł (słownie...
1) cena netto
2) podatek VAT
3) brutto..
..zł (słownie... ....
...zł (słownie..
4) termin realizacji zamówienia...
5) gwarancja
Oświadczam, Ze wypełniłem otmviązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 0
wobec fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
Podpis
mgr Da
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezłx»średnio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust 4 lub art. 14 ust 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa -
rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie sva)bodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95146ME (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
3
07-4 i I Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dnia 05 listopada 2020 roku
FPZ.271.1.88.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń zaprasza do
złożenia oferty na i montaž wyposażenia placówki Klub Seniora w Borawem
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków budżetu państwa z Programu Wieloletniego
„Senior” na lata 2015-2020 Edycja 2019 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i
wygx)sażenie klubu Senior + w budynku OSP w Borawem"
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż plaăwki Klub Seniora
w Borawem.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: OSP Borawe.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- stoliki - 4 szt.
- krzesła konferencyjne - 17 szt.
- zestaw mebli kuchennych — 1 kpl.
- zlew z baterią - 1 szt
- Icxiówka - 1 szt.
- piekamik - 1 szt.
- kuchenka mikrofalowa - I szt.
- płyta indukcyjna - 1 szt.
- okap kominowy - 1 szt.
- zmyvvarka z wyważarką — 1 szt.
- naczynia do przygotowania i spożycia posiłków — 1 szt.
- umywalkę z baterią- 1 szt.
- wyposażenie szatni w wieszaki i szafki na buty — 1 kpl
Szczegółowy zakres materiałowy przedstawiają rysunki projektu aranżacji wnętrz,
stanowiące Załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszego Zapytania.
2.3. stron:
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zołmviązany równiež do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru roMt;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót proponowanych
materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
przez Zamawiającego;
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
2.4. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobovwch i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń teł: (029) 761-73-01
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z zapytaniem ofertowym na wykonanie wykonanie dokumentacji
projektowo — w ramach zadania publicznego pn.: „Przebudowa drogi
gminnej ozn. nr geod. 150 w msc. wraz z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej” ,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych tĘdą osoby lub podmioty, którym
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp",
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy ,
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora uraniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
do przechowwania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych OsolX)wych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Termin realizacji zamówienia: 21.12.2020 r.
4. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia Oferty.
2
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
do 12.11.2020 r. godz. ło:oo.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Dostawa i montaż wyposażenia
placówki Klub Seniora w Borawem”.
6. Termin otwarcia ofert 12.11.2020 r. godz. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawczmi: Agnieszka Głosek, teł. : 29 643 20 77
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres "konawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) Wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.88.2020 z dnia 05.11.2020 r. na '"konie zadania
publicznego pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia placówki Klub Seniora w Borawem”
..zł (słownie...
1) cena netto
2) podatek VAT
3) brutto..
..zł (słownie... ....
...zł (słownie..
4) termin realizacji zamówienia...
5) gwarancja
Oświadczam, Ze wypełniłem otmviązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 0
wobec fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
Podpis
mgr Da
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezłx»średnio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust 4 lub art. 14 ust 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa -
rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie sva)bodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95146ME (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
3
Załącznik nr 1: Borawe_wyposa__enie_1.pdf
Załącznik nr 2: Borawe_wyposa__enie_2.pdf
Załącznik nr 3: Borawe_rzut_3_.pdf
Hol 0.06
Szatnia
Aneks O
Sala spotkań 004 :
RZUT PRZYZIEMIA
wymiary z natury i
PROJEKT ARANŻACJI VAĘTR.ZA
„ budynku OSP w
Temat: Ukhd łunkc»nalno-użytkowy,
placówki Klubu +
A utor arch. Agnieszka Głosek
Rysunek nr 3
Szatnia
Aneks O
Sala spotkań 004 :
RZUT PRZYZIEMIA
wymiary z natury i
PROJEKT ARANŻACJI VAĘTR.ZA
„ budynku OSP w
Temat: Ukhd łunkc»nalno-użytkowy,
placówki Klubu +
A utor arch. Agnieszka Głosek
Rysunek nr 3