Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu"

Zawiadomienie o unieważnieniu i odrzuceniu ofert: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_i_odrzuceniu_ofert.pdf

Rzekuń 03.03.2022 r.
FPZ271.1.10.2022
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie 0 unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert
Na podstawie art. 255 pkt 3, w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 18 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021 poz. 1129 z późn. zm), zwanej dalej
w skrócie „Pzp", Zamawiający zawiadamia o uniewa2nieniu i odrzuceniu ofert z postępowania na
„Rozbudowę, nadbudowę i przebudowę budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem
terenu",
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3, w związku
z art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póżn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 3 czerwca 2022 r. złożono trzy oferty rzez następujących wykonawów:
Oferta nr I
DEVELOPMENT sp. z o.o
ul. Jacka Malczewskiego 16 lok. 38,
05-091 ząbki
cena brutto: 4 043 795,97zł
okres gwarancji: 72 m-ca.
Oferta nr 2
Docieplanie Budynków —Zygmunt Mariusz
ul. Elizy Orzeszkowej 6, 07-420 Kadzidło
• cena brutto: 4 073 452,50zł
• okres gwarancji: 72 m-ca.
Oferta nr 3
Bomar 2 Tomasz Gajewski
ul. Łochowska la, 07-140 Sadowne
• cena brutto: 2 980 000,00 zł

• okres gwarancji: 72 m-ca.
Zamawiający po przeprowadzeniu oceny Ofert ofertę nr 1 oraz Ofertę nr 2 na
art. 226 ust 1 pkt. 5 i 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zawarł w treści SWZ w Dziale V wymóg bezwzględnego przeprowadzenia wizji
lokalnej oraz przedłożenie na potwierdzenie jej odbycia załącznika nr 8 do SWZ Oferta złożona
odbycia wizji, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 nowej ustawy Pzp.
Wykonawca: DEVELOPMENT sp. z o.o, ul. Jacka Małczewskiego 16 lok. 38, 05-091 ząbki
oraz Bomar 2 Tomasz Gajewski, ul. Łochowska la, 07-140 Sadowne nie przedłożyli wraz z ofertą
wymaganego załącznika nr 8 do SWZ — Potwierdzenie przeprowadzenia wizji.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 oraz ofertę nr 2:
- Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 i 18 ustawy z dnia II września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych
Zamawiający odrzuca ofertę ježeli:
5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
18) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do
realizacji zamówienia na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający
tego wymagał w dokumentach zamówienia;".
Tym samym oferta nr 2 Wykonawcy: Docieplanie Budynków —Zygmunt Mariusz, ul. Elizy
Orzeszkowej 6, 07420 Kadzidło jest jedyną Ofertą niepodlegającą odrzuceniu. Jednak
zaoferowana cena: 4 073 452,50 zł nie mieści się w możliwościach finansowych Zamawiająt*go,
który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 1 100 000, 00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty
najkorzystniejszej.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- Zgodnie z art. 255 pkt. 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przevwższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;"
2
mgr Bartosz Podolak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.10.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 03.06.2022
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia Ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
1 ustawy PZP na zadanie pn.: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu".
Wykaz złożonych ofert:
Nr
ofert
2.
3.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
DEVELOPMENT sp. z o.o ul. Jacka
Malczewskiego 16 lok. 38, 05-091 Ząbki
Docieplanie Budynków —Zygmunt Mariusz
ul. Elizy Orzeszkowej 6, 07-420 Kadzidło
Bomar 2 Tomasz Gajewski
ul. Łochowska la, 07-140 Sadowne
Cena brutto
4 043 795,97 zł
4 073 452,50 zł
2 980 OOO,OO zł
z up. W
mgł Agnieszka
strona
e—mail :
miny
ka • Herzbe
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29 761 7301
29761 1302
faks:
29 643 20 93


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 03.06.2022 r.
FPZ.271.1.10.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym na zadanie pn: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z zagosfmjarowaniem terenu"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższąo zamówienia kwotę 1 100 000,00 zł brutto.
mgr Bartosz Podolak


Odpowiedź do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf

nasza głnina
FPZ.271.1.10.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 20.05.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: przetargu na „ TermomcMernizacja Budynku Ochotniczej Straży P02amej w Rzekuniu".
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzekuniu".
1. o informację czy dostępne są przdmiary na podstawie, których można by zrobisz
kosztorys prac?
na które udziela się następującej odpowiedzi:
1. Zamawiający nie przedmiaru robót w przedmiotowym postępowaniu.
Podolak
adres: ul. Kościuszki 33
07-411
telefon:
29 761 7301
29161 7302
faks:
29 643 20 93
strona internetowa;
c -mail
www.rzekun.pl


Treść ogłoszenia:Og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
budowlane
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu.
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
pt*tępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.70 Numer telefonu: 29 643 20 77
1.5.8.) Numer faksu: tr2g 643 20 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamavâającego: ww.v.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudow'a, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospcdarowaniem terenu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-1486ło-3ddgecsc-d504-11ec-9aB6-f6f4cŕ4Ba056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 001601 gwol
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16 13:31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postepowań w BZP: 2021 yazp 00008129/058?
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
l. I. 10 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11 O udzielenie zamówienia ubiegać sie wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr RPMA.04.02_OO-14.1252/20 pt.: budynków OSP Borawe, Kamianka i Rzekuń oraz Szkoły
podstawowej w miejstnwogci Ołdaki na terenie Gminy Rzekuń"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie p«lstawowym na art. 275 pkt 2 ustawny
EKCJA - UDOS PNIANIE ZAM KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego
https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamo,vienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
cxjbywasię przy użyciu miniPortaIu (https://miniportal.uzp.gov.pl\, ePUAPu dostępnego
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wpsiportal) oraz poczty elektronicznej Wykonav.ca zamierzający wziąć
udział w postwwaaniu o udzielenie zamtmienia publicznego, musi posiadał konto na
ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePLlAP ma dostșp do następujących
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
i organizacyjne wysyłania i cxdbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePLlAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" Wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania Oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postșpowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukał również na Liście wszystkich postępowan klikając wcześniej „Dla
Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie Są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozg»orządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych biorących udział w postww.'aniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
2) Administrator wyznaczył Ochrony Danych, z którym się kontaktował w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem pwzty elektron cznej: ug@rzekunpl:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane byt udostępnione innym uprawnionym na przepisóN
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawari umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą zewnętrznym audytorem),
Odbiorcami danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia I I września 2019 r. — Prawo
zamów eri publicznych (Rzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowy* do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Maja Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w si*jzibie Administratora.
Dodatkov.o zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy,
1 ) Panstwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp altx: w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków unii Europejskiej)
przez Okres wskazany w wytyczny* w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. prezesa Urzędu

Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku Obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać Od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności pcdania nazwy lub daty zakończonego postęgmvania o udzielenie
zamówienia: b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą pxystanowierh urnowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danFh osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania. w celu korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa
3) Podanie darłFh osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbedne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I. 102022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: RotK)ty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP
w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem działki.
Budynek zlokalizowany jest na działkach budowlanych 0 numerach ewidencyjnych 124, 125, 712
w Rzekuniu przy ul. T Kościuszki 44, obręb 0016 Rzekuń, gmina Rzekuń,
Działka zabudowana jest jednym budynkiem wykorzystpłanym na IX)trzeby OSP oraz jako Dzienny Dom Seniora.
Budynek pcMllączony jest do sieci elektroenergetycznej, wod.-kan oraz gazowej.
Projektowana rozbudowa, nadbudowa i przebudowa obejmuje zwiększenie powierzchni użytkowej oraz kubatury budynku
poprzez podwyższenie istniejącego poddasza nieużytkowego oraz dobudowę nowej klatki schodowej
Dostęp do drogi publicznej z planowanej inwestycji poprzez istniejące dwa zjazdy.
Na przedmiotowej działce planuje się wykonanie dmi dojazdowej oraz miejsc parkingowych poprzez wykonanie nowej
nawierzchni utwardzonej z kostki Wejścia do budynku oraz zagospodarowanie terenu zaprojektowano bez
progowo. projektowana inwestycja nie będzie przysparzała trudności w poruszaniu się osobom na Wózkach inwalidzkich,
4.2.60 Główny kod cpv: 45321CNIN)-3 - Izolacja cieplna
427.) Dodatkowy Cpv:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 mies•
4.2.110 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: punktowo

SWZ: SWZ.pdf

Fundusze
EuroŔSkie
Rzeczpospolita
Polska
Oazowsze.
serce
nasza
unia
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07_411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów
unijnych o jakich stanowi alt. 3 ustavry z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(DzlJ 2021. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej „Pzp" na rotm,' budowlane
pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu"
w ramach projektu nr RPMA.04.02m-141252/20 pt.: "Termomcxlernizacja budynków
OSP Borawe, Kamianka i Rzekuń oraz Szkoły Podstawowej
w miejscowości Ołdaki na terenie Gminy Rzekuń"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00160196/01
Identyfikator postępowania miniPortal: b0da742a-4d6b-41bd-81c3-d4ca30daa51b
Rzekuń 16.05.2022 r.

Europejska
Europejskie
Polska
Oazowsze.
l. Nazwa oraz adres Zamawiającego
GMINA RZEKUŃ
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Tel.: (29) 643 20 77
faks: (29) 643 20 93
Adres e-mail:
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne
wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: hnpș.;ll.minipQnal.uQ.gQwp/l.
Godziny urzędowania:
pn, śr, cz, 7:45 do 15:45
wt, od 7:45 do 16:45
pt, od 7:45 do
Znak .tępowania: FPZ.271.1.10.2022
II. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ
oraz inne dokumenty zamówień bezpośrednio związane z postępowania
o udzielenie zamówienia.
2
3
4
5.
6.
W postępowaniu
o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym,
a wykonawcami się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov_pl/, ePUAPu dostępnego pcri adresem: httpsflepuap.gov.pl/wps/portal
oraz elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zmiany i "jaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniania na stronie internetowej Urzędu
Gminy w Rzekuniu: https•//www pekun Dlbarnowienia-puhliene/ przetargi html (zwanej
dalej „stroną internetowa").
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęł:mvaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
musi posiadać konto na ePUAP_ Wykonawca .iadający konto na ePUAP ma dostęp do
następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz
„Formularz do komunikacji"
Wymagania techniczne i organizacyjne vwsyłania i dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich užyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złoženia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do komunikacji", Unosi
150 MB
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP
2

Europejska
Europejskie
Polska
Oazowsze.
T
Zamawiający przekazuje link do .tępowania oraz ID postępowania. Dane postęł:mvanie
možna wyszukać równiež na Liście vvszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej
opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego złoženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
"konawcy powinni się 32 znakami identyfikatora z miniPortalLL
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularz ID
z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście złožonych ofert i nie będzie
możliwości na jej odszyfrowanie.
III. T b udzielania zamówienia
. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w tłybie podstawovvym z fakultatywnymi negocjacjami,
o którym mowa w aft 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 poz. 1129
z późn. zm.), zwaną dalej ustawą „Pzp" oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia,
zwaną dalej „SWZ".
2.
Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza pruów unijnych o jakich
mowa w art 3 ustawy pzp.
3.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.
Zamawiający nie dopuszcza_składania ofert wariantowych
5.
Zamawiający nie przewiduje złoženia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6.
Zamawiający nie prowadzi .tępowania w celu zawarcia umowy ramowej
7.
Zamawiający nie dzieli zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ
zamówienie jest niepodzielne na części ze względów technicznych, organizacyjnych i tworzy
nierozerwalną całość.
8.
Zamawiający nie zastrzega možliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez
Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp, tj mających status zakładu pracy chronionej,
spółdzielnie scțalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem
działalności ich organizacyjnie jednostek, które tĘclą realizowały zamówienie,
jest i integracja osób społecznie marginalizowanych.
9.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekvvowania wymuu zatrudnienia na
VMrlstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy,
stanowiących załącznik nr 8 do SWZ
10. Zamawia]ący nie określa dodatkovvych wymagań związanych z zatrudnianiem osób,
o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 Pzp.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a vvykonawcą muszą być sporządzone w języku
12 W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz otmviązujące akty wykonawcze wydane na jej podstawie lub
wcześniej obowiązujących przepisów.
IV. Informacja czy zmawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością
prowadzenia negocjacji.
1. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z možliwością prowadzenia
negogacJL
1) Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi aft. 288 ust 1 usta." Pzp.
2) W przypadku decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający
poinformuje równocześnie wszystkich vvykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
3


załączniki: Edy_zal..odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy…....................................................................................................……......
Adres….....................................................………………………………………...........…….......… Numer REGON:......................……................... Numer NIP .......................…….......…….......... e-mail:...............................….....…, tel:............…..............…................, fax.......….…..……........
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:…………………………………………..…..……………….…..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na:
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu””
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................…...............
VAT: …... % …...................................................................zł
Cena brutto: …................................................….................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Termin realizacji: Umowny termin zakończenia przedmiotu umowy oraz robót
i wykonania wszystkich prac przez Wykonawcę dla Etapu I i II nastąpi w okresie do: 10 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że wykonanie Etapu I nastąpi w terminie do 19.12.2022r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I i II w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów rzeczowych robót.
Uwaga: Wysokość ostatniej transzy wynagrodzenia będzie odpowiadać kwocie pozostałej do zapłaty z zastrzeżeniem, że jej wysokość nie może być wyższa niż 50% kwoty brutto określonej w ust. 1 dla ETAPU DRUGIEGO postanowień umowy.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to …………………………………………………………………………………………………………………….
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………….……………………………………...
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są
w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze
w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne
z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
…………………………………………………………………………………………………………………………..
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu”
Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
………………………………………………………………………………………………………………………….
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
………………………………………………………………………………………………………………..……….. zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
………………………………………………………………………………………………………………………….
zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
………………………………………………………………………………………………………………………...
__________________ dnia __ __ _____ roku
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Rozbudowa, nadbudowa
i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………....,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2022 r. ...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn..........................…
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy branży…………..
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2022 r.
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.10.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu
wraz z zagospodarowaniem terenu”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 8 do SWZ
FPZ.271.10.2022
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ
Niniejszym potwierdzam, że przedstawiciel firmy …………………………………… dokonał w dniu…………………… wizji lokalnej w związku z postępowaniem znak: FPZ.271.10.2022 na wykonanie zadania: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz
z zagospodarowaniem terenu”
Oferent: Przedstawiciel Zamawiającego:
………………………….. ……………………………………

Dokumentacja projektowa:

Projekt_Wykonawczy.zip

Projekt_Budowlany.zip

PB_Bran__a_sanitarna.zip

PB_Bran__a_elektryczna.zip

Inwentaryzacja.zip

Audyt_Charakterystyka.zip

Historia zmian

2419 Dodanie Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku OSP w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2