Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń- V etap"

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_28092020.pdf

GMINA RZEKUŃ
()7-41 | Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.22.2020
Rzekuń, dn. 28.09.2020 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
na sieci kanalizacyjnęi w msc. Dzbenin gm. Rzekuń- V etap"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 6 ofert.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano następującego oferenta: BRUKTIM Usługi Budowlano — projektowe Sylwester
Barański, ul. Zniwna 15A, 07-410 Ostrołęka, która spełniła wszystkie warunki udziału w
postępowania, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiono zestawienie ze streșzczęniem oceny złožonei oferty wraz z przyznana
L.p.
2.
3.
4.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Przedsiębiorstwo Inżynierii
Lądowej AQUARIUS Sp. z o.o.,
Sp. K, ul. Techniczna 5, 60 pkt
15 - 620 Białystok
BRUKTIM Usługi Budowlano -
projektowe Sylwester Barański,
ul. žniwna 15A, 07-410
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
Kryterium okres
gwarancji
Cena
Cena
60 pkt
Mieczysław
34, Cena
60 pkt
Cena
60 Pkt
28,35 pkt
60,00 Pkt
38,95 pkt
58,62 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40,00 pkt
40,00 Pkt
punktacja
63,35 pkt
100,00 pkt
Ostrołęka
MK INSTAL
Kowlaczyk, ul.
07-410 ostrołęka
Sanprod Sp.
ul Zawadzkiego
K.E.N.
„Zośki"
0,00 pkt 38,95 pkt
40,oopkt 98,62 pkt
8,
1

5.
6.
07-410 Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Inżynierii
sanitarnej ENERGAS
Sp. z o.o., Sp. K. ul.
Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
Cena
60 pkt
Multikom Andrzej Nakielski,
ul. Kolejowa 103, 07-410 Cena
60 pkt
40 pkt
Okres
58,36 pkt gwarancji
40 pkt
Okres
53,77 pkt gwarancji
40 pkt
40,00 pkt 98,36 pkt
40,00pkt 93,77 pkt
Ostrołęka
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
WÓJT
C/Ć/C4
mgr Bartosz Podolak
2


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

Fpz.271.22.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 28.08.2020 r. pn., „Budowg sieci kanalizacyjnej w msc.
Dzbenin gm. Rzekuń — V etap,"
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 532 000,00 zł
brutto
2. Do godziny 1000 wpłynęło 6 ofert złożonych przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Przedsiębiorstwo Inżynierii Lądowej AQUARIUS Sp. z o.o., Sp. K, ul. Techniczna 5, 15 - 620
Białystok
cena brutto: 734 310,00 zł
W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) o dnia 29.01„2021 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie na 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości
10 % ofertowej brutto do czasu uzyskania przez pozwolenia na
użytkowanie obiektu.
2.2. BRUKTIM Usługi Budowlano — projektowe Sylwester Barański, ul. Żniwna 15A, 07410
Ostrołęka
cena brutto: 347 000,00 zł
W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzjl pozwolenia na użytkowanie) o dnia 29.01.2021 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie măęcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysok«ci
10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez 'Okonawcę pozwolenia na
użytkowanie obiektu.
2.3. MK INSTAL Mieczysław Kowlaczyk, ul. K.E.N. 34, 07410 Ostrołęka
cena brutto: 534 491 zł
W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) o dnia 29.01.2Q1 r.

Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 60 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości
10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez pozwolenia na
użytkowanie obiektu.
2.4. Sanprod Sp. z o.o., ul Zawadzkiego „Zośki' 8, 07-410 Ostrołęka
cena brutto: 355 109,55 zł
W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) o dnia 29.01.2021 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2ff21 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości
10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na
użytkowanie obiektu.
2.5. Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej ENERGAS AP. z o.o., Sp. K. ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
cena brutto: 356 700,00 zł
W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na u2ytkowanie) o dnia 29.01*2021 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
fakturą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości
10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez pzwolenia na
użytkowanie obiektu.
2.6.Multikom Andrzej Nakielski, ul. Kolejowa 103, 07-410 Ostrołęka
cena brutto: 387 129,52 zł
• W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast
realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) o dnia 29.01.2021 r.
2

Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze
robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego
w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości
10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez Wtykonawcę pozwolenia na
użytkowanie obiektu.
mgr a
3


Treść ogłoszenia: Tresc_ogloszenia.pdf

FPZ.271.22.2020
nasza
Rzekuń dn. 28.08.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
ogłoszenie nr 579233-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.
"Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń- V etap ”
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegał się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
1

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
mv.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
mvw.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
2

firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej w msc.
Dzbenin gm. Rzekuń- V etap”
Numer referencyjny: FPZ.271.22.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia. 2.1. Niniejsze zadanie na budowę sieci kanalizacyjnej w
msc. Dzbenin gm. Rzekuń — V etap obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: Przedmiotem
zamówienia jest: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno — ciśnieniowej w technologii PVC i
PE w zakresie średnic od 110 mm do 315 mm wraz z odnogami do pasa drogowego (granic
nieruchomości w obrębie pasów drogowych). Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na
granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach zadania należy wykonać: Zlewnia PDI a)
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. K12-K29; K12-K12.3; K17-K17.4; K20-K20.2; b)
Odgałęzienia kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek na odc. K12-K29; K12-
K12.3; K17-K17.4; K20-K20.2; c) Rurciąg tłoczny d47-d36+5,O m; d) Roboty drogowe; UWAGA: •
Płatność za wykonane roboty nastąpi w styczniu 2021 1. 2.2 W ramach zamówienia VVykonawca będzie
zobowiązany również do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu
będącego przedmiotem niniejszego zamówienia na podstawie pełnomocnictv,ra udzielonego
Wykonawcy przez Zamawiającego. b) dla przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od
Wykonawcy przedłożenia, wTaz ze zgłoszeniem zakończenia robót, pozytywnego stanowiska
Eksploatatora sieci, tj. Ostrołęckiego Przedsiębiorsăva Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w
Ostrołęce, dotyczącego wykonanych robót. W związku z powyższym zaleca się przeprowadzenie
3


SIWZ wraz z zal.: SIWZ_wraz_zal..pdf

nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń — V etap”
Rzekuń dnia 28.08.2020 r.
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
rzekun@rzekun_pl
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt do 1645
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (Dz IJ z 2019 r., poz. 1843 ze zm.),
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.),
3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych (Dz. IJ_ z 2019 r. poz. 2453);
4. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125).
5. Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018
r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može žądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2018,
poz. 1993).
6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający rozporządzenie
w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2469);
T Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz IJ z 2019
2

r., poz. 1010 ze zm.),
8. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (Dz. IJ z 2019 r. poz
1781 ze zm.)
9. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz U. z 2019 r.,
poz.369 ze zm.),
10. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz IJ_ z 2019 r. , poz. 1145 ze zm.) Kodeks
cywilny.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45 23 10 00-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów
komunikacyjnych i linii energetycznych
45 23 24 00-6 Roboty budowane w zakresie kanałów ściekowych
45 23 24 11-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
2. Przedmiotem zamówienia.
2.1. Niniejsze zadanie na budowę sieci kanalizacyjnej w gm. Rzekuń —
V etap obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno — ciśnieniowej w technologii PVC i PE w
zakresie średnic od 110 mm do 315 mm wraz z odnogami do pasa drogowego (granic
nieruchomości w obrębie pasów drogowych). Odnogi do nieruchomości naležy zakończyć
korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach zadania naležy
wykonać:
a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. K12-K29; K12-K12.3; K17-K17.4;
K20-K20_2;
b) Odgałęzienia kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek na
odc. K12-K29, K17-K17_4; K20-K20.2;
c) Rurciąg tłoczny d47-d36+5,0 m;
d) Roboty drogowe;
UWAGA:
Płatność za wykonane roboty nastąpi w styczniu 2021 r.
3

Edytowalne zał.: Edy_zal..odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.22.2020
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: termin realizacji robót budowlanych ustala się do dnia: 31.12.2020 r. natomiast realizacji umowy (tj. uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie) do dnia 29.01.2021 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w styczniu 2021 r. Ponadto Zamawiający z faktury końcowej zatrzyma kwotę w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.22.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,, Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1, c2 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c1, c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.22.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
,, Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.22.2020
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,, Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.22.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,, Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik robót
Rzekuń, dn………….............
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/
1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.22.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane (składa każdy Wykonawca) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp)
wzór -OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,, Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń – V etap”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn..………….........
...................................................................

Sieć kanalizacyjna:

Historia zmian

2383 Dodanie Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2