Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Przebudowa budynku OSP w Borawem i utworzenie placówki Klubu Senior +

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_pdf.pdf

Rzekuń, dn. 03.09.2020 r.
FPZ.271.21.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
„Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 6 ofert.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano następującego oferenta: Przedsiębiorstwo Wlelobranżowe Sylwester Prus, ul. Miła 8,
07-411 Rzekuń, która spełniła wszystkie warunki udziału w postępowania, a oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonej oferty wraz z przyznana
L.p.
2.
3.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
Kryterium okres gwarancji
Firma Budowlano Usługowa
Krzysztof Lenkiewicz, Borawe Cena
60 pkt
56 B, 07-311 Rzekuń
Przedsiębiorstwo Handlowo-
Produkcyjno-Usługowe
WÓDEX Wacław Dąbrowski Cena
ul. Warszawska 10, 18413
Miastkowo
Remontowo
Firma
Budowlana „EKO - DACH'
Monika Głażewska, Ławy 75K,
07-411 Rzekuń
60 pkt
Cena
60 pkt
Okres
gwarancji
51,27 pkt 40 pkt
Okres
gwarancji
51,05 pkt 40 pkt
Okres
gwarancy
49,17 pkt 40 Pkt
Łączna
punktacja
40,00 Pkt 91,27 pkt
40,00 pkt 91,05 pkt
40,00pkt 89,17 pkt
1

Konsorcjum firm: GRINVEST
Damian
Zembrzuski,
ul.
Okres
Sikorskiego 8, 18 - 400 Łomża,
gwarancji
Cena
58,18 pkt
EKOTECHNIKA Arkadiusz 60 pkt
40 pkt
4.
5.
6.
Zembrzuski, ul. Senatorska 713,
18 - 400 Łomża
JAKKON sp. z o.o., ul. Targowa cena
Okres
43,01 pkt gwarancji
39 B, 07-410 Ostrołęka
Przedsiębiorstwo
60 pkt
40 pkt
Okres
Wielobranžowe Sylwester Prus, Cena
60,00 pkt gwarancji
40,00 pkt
0,00 pkt
40,00 pkt
98,18 pkt
43,01 pkt
100,00 pkt
60 pkt
ul. Miła 8, 07-411 Rzekuń
40 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
Podo ak
2


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert..pdf

GMINA RZEKUŃ
()7-411 Rzekuń
ul. Kośeiuszki 33
Fpz.271.21.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 25.08.2020 r. pn., „Przebudowa budynku OSP w Borawem
oraz utworzenie placówki Klubu Senior
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1 435 000,00 zł
2. Do godziny 1000 wpłynęło 6 ofert złożonych przez niżej wymienionych Wykonawców.
2.1. Firma Budowlano Usługowa Krzysztof Lenkiewicz, Borawe 56 B, 07-311 Rzekuń
cena brutto: 1 374,28 zł
W terminie: I etap dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonnvane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior+ i przebudowy
budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do
wystawienia faktury cz$ciowej/koficowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w
wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do
użytkowania.
2.2. Przedsiębiorstwo Handlowo — — Usługowe „WÓDEX" Wacław Dąbrowski, ul.
Warszawska 10, 18-413 Miastkowo
cena brutto: 1 567 020,00 zł
W terminie: I etap dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior+ i przebudowy
budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do
wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w
wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na užytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do

użytkowania.
2.3. Firma Remontowo — Budowlana „EKO
Rzekuń
cena brutto: 1 Q6 975, 12 zł
- DACH" Monika Głażewska, Ławy 75K, 07-411
W terminie: I etap dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na 72 m-cy (wyrażony
w liczbie miesięcy)
VVarunki płatności: zapłata za zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior* i przebudowy
budynku w terminie 30 dni dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Pcxistawą do
wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z faktur kwotę w
wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do
użytkowania.
2.4. Konsorcjum firm: GRINVEST Damian Zembrzuski, ul. Sikorskiego 8, 18 - 400 Łomża,
EKOTECHNIKAArkadiusz Zembrzuski, ul. Senatorska 713, 18 - Łomża
czna brutto: 1 375 OOO,OO zł
W terminie: I etap od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy (wyrażony
w liczbie
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placńwki Klubu Senior* i przebudowy
budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do
wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w
wysokości 10 % ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia 0 braku do zawiadomienia 0 przystąpieniu do
użytkowania.
2.5. JAKKON sp. z o.o., ul. Targowa 39 B, 07-410 ostrołęka
cena brutto: 1 859 762,65 zł
W terminie: I etap Od dnia umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
2

01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 65 m-cy (wyrażony
w liczbie
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior+ i przebudowy
budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. do
wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrze2enie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w
wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do
użytkowania.
2.6. Przdsiębiorstwo Wlelobranżowe Sylwester Prus, ul. Miła 8, 07-411 Rzekuń
cena brutto: 1 333 363,97 zł
W terminie: I etap dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia
01.09.2021 r.,
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-ca (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatn"ciami częściowymi po
zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior+ i przebudowy
budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do
wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów
rzeczowych robót. Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w
wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie
obiektu lubli zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do
użytkowania.
3


Wyjaśnienie treści SIWZ: Wyja__nienie_SIWz_do_Wykonawc__w.pdf

nasza gmina
FPZ.271.21.2020
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 21.08.2020 r.
DO Wykonawców
dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie
placówki Klubu Senior +".
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Gmina Rzekuń działając zgcxfrlie z art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia
na "Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu
Senior .+. „
kcsztorysie brakuje pręay da niepełnosprawnych, zy ujmować je w cridzielnej pzycj czy
doliczać np do misek ustępwych?
W kosztorysie 3.1.2.6 napisane "Baterie umywalkowe, zlewozmywakowe w wykonaniu
standardowym, luksusowym lub termostatycznym montowane na obrzeżu" w opisie aranż" jest napisane:
V'žornid•vvo kolor arrnatury chrom.”- Jakie mają być baterie umywakowe zy standardowe ze
śrMniej zy luksusowe a-y
W kosztorysie pz. 3.3.10 i 3.3.11 jest ww obmiarach 1 tłumików i nagrzewnic wg projektu
ich więe. Czy zwiększyć obrniar w zamienić szt. na kpl?
Ad 1. W związku z ryczałtowym charakterem umowy proszę 0 uwzględnienie w cenie oferty
poręczy dla niepełnosprawnych.
Ad 2. Zamawiający w opracowaniu SIWZ wskazał hierarchię dokumentów w przedmiotowym
temacie tj. dla części dotyczącej zadania plaăwki Senior + jest projekt aranżacji wnętrza, który
wyznacza standard wyposażenia.
Ad 3. Zgodnie z Rozdz. III ust. 3 pkt. 3.4 SIWZ informuję, iż przedmiar robót stanowi dokument
pomocniczy natomiast wykonawca jest do uwzględnienia wszystkich kosztów
niezbędnych do realizacji zamówienia, którego rzeczowy określa między innymi
dokumentacja projektowa.
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29761 7302
faks;
296432093
Strona
e-mail:
WÓJT
lak
kun I
rze Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zmiana ogłoszenia: Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf

ogłoszenie nr 540150309-N-2020 z dnia 12-08-2020 r.
Rzekuń:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
a 7MTFNIANVM nS7VNTTT
Numer: 573177-N-2020
Data: 11/08/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rzekuń, Krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks
297 617 302.
Adres strony internetowej (url): xvvvvw.rzekun.pl
SEKCJA 7MJANYW OS7.F.NJIJ
11.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce,
Numer
którym
znajduje
sekcji:
4
zmłemany
11
tekst:
W ogłoszeniu jest: 3.3. Niniejsze zamówienie nie obejmuje: • wykonania wentylacji mechanicznej
wywiewno-nawiewnej w części budynku świetlicy oraz wywiewnej w części garażu; • Zamawiający
nie wymaga zbrojenia warstwy posadzki; • Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w
płynie w pomieszczeniach kuchni i łazienek. • Zamawiający nie wymaga wykonania posadzki z żywic
epoksydowych oraz wszystkich prac przygotowawczych pod ten rodzaj wykończenia w
pomieszczeniach szatni i technicznych jako wykończenie należy zastosować płytki ceramiczne jak na
pozostałej części budynku; • Zakres rzeczowy robót nie obejmuje zagospodarowania terenu.
W ogłoszeniu powinno byt: 3.3. Niniejsze zamówienie nie obejmuje: • Zamawiający nie wymaga
zbrojenia warstwy posadzki; • Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w płynie w
pomieszczeniach kuchni i łazienek. • Zamawiający nie wymaga vvykonania posadzki z żywic
epoksydowych oraz wszystkich prac przygotowawczych pod ten rodzaj wykończenia w
pomieszczeniach szatni i technicznych jako wykończenie należy zastosować płytki ceramiczne jak na
pozostałej części budynku; • Zakres rzeczowy robót nie obejmuje zagospodarowania terenu.
11.2) Tekst, który należy dodał
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: w Etapie II lit c roboty budowlane dokłada się wykonanie
instalacji sanitarnej w tym: wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej w części budynku świetlicy
oraz wywiewnej w części garażu; Pozostałe zapis bez zmian.
Wójt Gminy
Bartosz Pftolak

Zmiana SIWZ: Zmiana_SIWZ.pdf

nasza cpnina
FPZ271.21.2020
URZAD GIWNY W RZEKUNIU
Rzekuń dnia, 12.08.2020
Do
Wykonawców
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na realizację zadania inwestycyjnego.: „Przebudowa budynku
OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+"
Zmiana treści SIWZ
treści słwz
Gmina Rzekuń działając zgcKlnie z art 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., 1843 ze zm.) zmienia treść
Istotnych
Warunków
Zamówienia
sporządzonej
w .tępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na realizacje zadania inwestycyjnego.: „Przebudowa
budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior*"
Zakres modyfikacji jest następuiacy:
1. w słwz ROZDZIALE III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA pkt3 ppkt 32 Etap II lit c)
budowlaneăkłada-și€
wykonanie instalacji sanitarnej w tym: wentylacji mechanicznej "wiewno-nawiewnej
w części budynku świetlicy oraz w części garažu;
2. We wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
S 1 Przedmiot umowy w pkt 3 Etap II lit c) budowlane dQkłada_się-tirŕt"
wykonanie instalacji sanitarnej w tym: wentylacji mechanicznej "wiewno-nawiewnej
w części budynku świetlicy oraz w części garažu;
3. w SIWZ ROZDZIALE III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIApkt3 ppkt3.3 jest
Niniejsze zamówienie nie
wykonania wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej w części budynku świetlicy oraz
wywiewnej w częscł garażu;
Zamawiający nie wymaga zbrojenia warstWô' posadzki;
Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w płynie w pomieszczeniach kuchni i
łazienek.
Zamawiający nie wymaga wykonania .adzki z żywic epoksydowrych oraz wszystkich prac
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
296472077
296432093

przygotowawczych ten rodzaj wykończenia w pomieszczeniach szatni i technicznych
jako wykończenie należy zastosować płytki ceramiczne jak na części budynku;
Zakres rzeczowy rcăt nie obejmuje terenu.
W SIWZ ROZDZIALE III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pkt 3 ppkt 33 zmienia-șię-na
Niniejsze zamówienie nie
Zamawiający nie wymaga zbrojenia warstWô' posadzki;
Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w płynie w pomieszczeniach
kuchni i łazienek.
Zamawiający nie wymaga wykonania .adzki z żywic epoksydowych oraz
wszystkich prac przygotowawczych ten rodzaj wykończenia w
szatni i technicznych jako wykończenie naležy zastosować płytki ceramiczne jak na
części budynku;
Zakres rzeczowy Ojt nie obejmuje terenu.
4. We wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
w S 1 Przedmiot umowy w pkt 4 jeșț
„4_ Niniejsze zamówienie nie obejmuje:
wykonania wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej w części budynku świetlicy oraz
wywiewnej w częscł garażu;
Zamawiający nie wymaga zbrojenia warstWô' posadzki;
Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w płynie w pomieszczeniach kuchni i
łazienek.
Zamawiający nie wymaga wykonania .adzki z żywic epoksydowrych oraz v,'szystkich prac
przygotowawczych ten rodzaj wykończenia w pomieszczeniach szatni i technicznych
jako wykończenie należy zastosować płytki ceramiczne jak na części budynku;
Zakres rzeczowy rcăt nie obejmuje terenu. h'
S 1 Przedmiot umowy w pkt 4 zmienia się na
„4. Niniejsze zamówienie nie obejmuje:
Zamawiający nie wymaga zbrojenia warstWô' posadzki;
Zamawiający nie wymaga wykonania izolacji w folii w płynie w pomieszczeniach
kuchni i łazienek.
Zamawiający nie wymaga wykonania .adzki z żywic epoksydowych oraz
wszystkich prac przygotowawczych ten rodzaj wykończenia w
szatni i technicznych jako wykończenie naležy zastosować płytki ceramiczne jak na
części budynku;
Zakres rzeczowy Ojt nie obejmuje terenu.
5. W pozostałym zakresie Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje
zmian.
Wójt Gminy
Bartosz Podolak


Treść ogłoszenia: Tresc_ogloszenia.pdf

FPZ.271.21.2020
nasza
Rzekuń dn. 11.08.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
ogłoszenie nr 573177-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.
"Przebudowa budynku OSP w Borawem
oraz utworzenie placówki Klubu Senior +”
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
1

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajovvy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
mv.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
mvw.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
2

Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SVKCTA PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz
utworzenie placówki Klubu Senior+
Numer referencyjny: FPZ.271.21.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań
inwestycyjnych pn: „Przebudowa budynku OSP w Borawem” oraz „Utworzenie i wyposażenie klubu
Senior+ w budynku OSP Borawem” polegających na: wykonaniu przebudowy, termomodernizacji
budynku oraz dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby utworzenia placówki Klubu Senior+. 2.
Lokalizacja i informacje o obiekcie: działki ozn. nr ewid. 1313/2 i 387/1 msc. Borawe Gm. Rzekuń.
Obiekt składa się z kompleksu trzech brył: świetlicy, garażu i wieży. 3. Zakres rzeczowy planowanych
robót: 3.1 Etap I - Zakres prac dotyczących „Utworzenie placówki Klubu Senior+' a) prace
rozbiórkowe • rozebranie fragmentów ścian wewnętrznych (skucie odspojonych do ścian tynków); •
demontaż istniejących warsăv• okładziny ściennej i podłogowej; • (podłoga w obrębie parteru z
wyłączeniem posadzki garażu); • poszerzenie otworów drzwiowych; • demontaż części instalacji
wewnętrznej sanitarnej i elektrycznej. b) prace budowlane • budowa nowych ścian wewnętrznych na
potrzeby wydzielenia pomieszczeń łazienki z dwoma toaletami, pomieszczenia kuchni i szatni •
przebudowa instalacji sanitarnej i elektrycznej, w tym doprowadzenie wody użytkowej ciepłej i zimnej
3


SIWZ wraz z zal.: SIWZ___OSP_BORAWE..pdf

nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia
„Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior*"
Rzekuń, dnia 11.08_2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcHiziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www rzekun.pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1645
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (Dz IJ z 2019 r., poz. 1843 ze zm.),
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz U. z 2016 r poz 1126 ze zm.),
3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych (Dz. IJ_ z 2019 r. poz. 2453);
4. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125).
5. Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može žądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenłe zamówienia.
z 2018, poz. 1993)
6. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie Zamówień
Publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2469);
2

T Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz IJ z 2019
r., poz. 1010 ze zm.),
8. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (Dz. IJ z 2019 r. poz
1781 ze zm.),
9. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz U. z 2019 r.,
poz.369 ze zm.),
10. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2019 r. , poz. 1145 ze zm.) — Kodeks
cywilny.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:




ROBOTY BUDOWLANE:
45210000-2 — Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 — Roboty instalacyjne w budynkach
Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45_26_ 11.00-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
1 _ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań
inwestycyjnych pn: „Przebudowa budynku OSP w Borawem” oraz „Utworzenie
i wmsaženie klubu Senior+ w budynku OSP Borawem” polegających
na: wykonaniu przebudowy, termomodernizacji budynku oraz dostosowaniu
pomieszczeń na potrzeby utworzenia placówki Klubu Senior+_
2. Lokalizacja i informacje o obiekcie. działki ozn. nr ewid. 1313/2 i 38711 msc. Borawe
Gm. Rzekuń. Obiekt składa się z kompleksu trzech brył: świetlicy, garažu i wiežy.
3. Zakres rzeczowy planowanych robót:
3.1 Etap I - Zakres prac dotyczących „Utworzenie placówki Klubu Senior*'
a) prace rozbiórkowe
rozebranie fragmentów ścian wewnętrznych (skucie do ścian
tynków);
demontaž istniejących okładziny ściennej i pcHilogowej;
(podłoga w obrębie parteru z wyłączeniem garažu);
3


Załącznik nr 8 Harmonogram: Za____cznik_nr_8_do_SIWZ.pdf

HARMONOGRAM RZECZOWO FIANSOWY DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:
„ Przebudowa budynku OPS Borawe”
b rtto
Etap II - zakres zadania pn.: „Przebudowa i remont budynku OSP w Borawem"
PRACE ROZBIOROWE
bud•mku Świetlicy
rka istnłejecych (dc
o amigewnego
1.4
pieca
Demcntaz Istniejąqch waEtw okładziny s
p o ' *cgow e]
Demcntaz sufitu z
nad Świetlłcą
1.10
2.2
stmu nad
Ścian bud•mku Świetlicy
Demcntaz
Demcntaz dachowego na budynku
Demcntaz stolarki d
Demcntaz
i okiennej
nstëlacji
Demontaż w obrębie bryły
Św. etliCM
(więźby) dachu nad
Remont
placu
30.09.2020
placu
01.092020 r
ROBOTY REMONTOWE
plaa bud
30.09.2020
Eli Świetli"
(rozbiórk
pm•ziemia na sali głównej bud"ku
Św. etliCM
Św. etliCM
ROBOTY BUDOWLANE
nach bud" ku

Ścian
nad Świetlłcy
Budo
dachu
dach u
salą świetlicy
podbltką
elementami n
Ocieplen@ strop
Remont i
instalacji
w tym
01.10.2020
31.10.2020
enaliZëCji
na Eli Śwłetlicv
stopni i
km-niniarskich, płotku przez
ie nadproży nad każdym
i otwc
312
n z cakÓw szklanych
3.L5
3.L7
3.19
Aranżacja sali głównej
4.2
gło
utward
e sufitu
odsgojorwch
do Ścian tyłków)
po&NIni "hodČw
stol rki
na całości bud"ku
ram
Montaż g mp
bud"ku
cd do
pL—cu
01.09.2021
PRACE WYKONCZENIOWE
31.10.2020 „
15.12.2020
Etap I - Zakres zadania „Utworzenie placówki Klubu Senior
PRACE ROZBIORKOWE

Demcntaz Istniejąqch waEtw okładziny
(podłoga w obrębie z
Demcntaz instëlacji
Cian
wydzłelenia
2.2
o kuchni i
stalacji i
kuchni i to et
m c ntaž
pL—cu
30.09.2020
PRACE BUDOWLANE
d wody użytW.nej ciepłej i zminej do
a toaletam
od
glaa bud
31.10.2020
okładzimv Ściennej i podłogowej
Montëžstol rkid
Biały
Montëž higienia"
PRACE WYKONCZENIOWE
31.10.2020„
15.12.2020


Edytowalne zał.: Edyt._zal..odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.21.2020
..............................................................…
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: I etap od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r., II etap robót do dnia 01.09.2021 r.,
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I i II dotyczących utworzenia placówki Klubu Senior+ i przebudowy budynku w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury częściowej/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów rzeczowych robót.
Zastrzeżenie: Zamawiający zatrzyma z poszczególnych faktur kwotę w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu lub/i zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o przystąpieniu do użytkowania.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.21.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1, c2 SIWZ)
……….., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c1, c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.21.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
………., dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ FPZ. 271.21.2020 WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
………..,, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.21.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik branży budowlanej Kierownik branży sanitarnej Kierownik branży elektrycznej
…., dn………….............
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/
1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.21.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp)
wzór -OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Przebudowa budynku OSP w Borawem oraz utworzenie placówki Klubu Senior+”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
………., dn..………….........
...................................................................


Historia zmian

2382 Dodanie Przebudowa budynku OSP w Borawem z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2