Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.” 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewa__niu.pdf

nasza gmina
FPZ.271.6.2020
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 10.02.2020 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbiór
i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do
końca paździemika 2020 r"
2. Nr postępowania: FPZ.271.6.2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-
Prawo zamówień publicznych (tj.Dz. U. rok 2019 poz.1343) unieważniam postępowanie
o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE:
3. W dniu 10 lutego 2020 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 ofeț' przez
następujących wykonawców:
Oferta nr 1
PARTNER Dariusz Apelski,
ul. Płytowa 1, 03-046 Warszawa
cena brutto: 2 304 547,20 zł
• Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów
zabudowy jednorodzinnej w miesiącu marcu 202 r. (TAK/N*E),
Oferta nr 2
RDF Sp. z o.o.- Lider konsorpcjum
ul. Kołobrzeska 5
07-401 Ostrołęka
MPK pure Home Sp. z o.o.- członek konsorcjum
ul. Kołobrzeska 5
07401 Ostrołęka
adres: ul. KosciuszXi33
29761 7301
29 7302
raks: 296432093
internetowa:
rzeku n I
rzek

Cena ofertowa: 1 273 920,26 złotych brutto
Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających
biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: marzec
2020 r.
4. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem
ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
tj. kwotę 900 000,00 zł brutto.
5. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada
środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego
zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XVI SIWZ kryteriami oceny ofert były cena (60%) oraz
częstotliwość odbioru (40%). po otwarciu Ofert stwierdzono, Że oferta z najniższą ceną
przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego.


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.6.2020
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu z dnia 10.02.2020 r. pn. i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r”.
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 900 000,00 zł.
2. Do godziny 1 000 wpłynęły 2 oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. PARTNER Dariusz Apelski, ul. Płytowa 1, 03-046 Warszawa
cena brutto: 2 304 547,20 zł
• Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowry'
w miesiącu marcu 202 r. TAK,
• Wterminie: od 01.03.2020 r. do 31.10.2020 r.,
• Udzielam gwarancji na 8 m-cy,
• Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie
30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
2.2. Konsorcjum firm: RDF Sp. z o.o. - Lider konsorcjum MPK PURE HOME Sp. z o.o. - członek
konsorcjum, ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka
• cena brutto: 1 273 920,26zł
• Częstotliwość dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych uląających
biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowy
w miesiącu marcu 202 r. TAK,
• Wterminie: od 01.03.2020 r. do 31.10.2020 r.,
• Udzielam gwarancji na 8 m-cy,
• Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie
30 dni dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
01 k


Treść ogłoszenia: Tre__c_og__oszenia.pdf

Rzekuń, dn. 03.02.2020 r.
FPZ.271.6.2020
nasza gmina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
ogłoszenie nr 508605-N-2020 z dnia 2020-02-03 r.
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do
końca października 2020 r”.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegał się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Nie
powierzyl/powierzyli
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski
Elektronicznie
Nie
adres
o
dopuszczenie
do
udziału
w
postępowaniu
należy
przesyłać:
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
mny
Nie
Inny sposób:
sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego

Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r
Numer referencyjny: FPZ.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
ssykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Charakterystyka
Gminy Rzekuń: • Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 087,25 ha; • Liczba mieszkańców Gminy
Rzekuń wynosi 9954 st. na 13.12.2019 r. dane według złożonych deklaracji. • Na terenie gminy
Rzekuń znajduje się 21 miejscowości, w tym 2 948 punktów odbioru odpadów - dane według
złożonych deklaracji (na dzień 13.12.2019 r.). W zabudowie jednorodzinnej jest 2 945 gospodarstw
domowych, natomiast w 3 budynkach zabudovvy wielorodzinnej znajduje się 47 gospodarstw
domowych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest
odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia
odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzekuń, na których zamieszkują
mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania
do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13
września 1996 r. o uffzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 roku poz. 2010 ze zm.),
ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz przepisami
miejscowymi porządku na terenie Gminy Rzekuń. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje
nieruchomości niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność gospodarczą winni zawrzeć
odrębne umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających w vvyniku prowadzenia
działalności). 3) Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne
od właścicieli nieruchomości 1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do: 1.1.
Odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych wytworzonych i przekazanych przez
właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rzekuń, zgodnie z ogólnie obowiązującymi


SIWZ wraz z zał: SIWZ_z_zal.pdf
nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu
Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.”
Rzekuń, dn. 03.02.2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, Kościuszki 33
rzekun@rzekun_pl
www.rzekun_pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1645
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (Dz U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.),
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.),
3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz. IJ z 2019 r. poz 2453),
4. Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018
zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može žądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018.
poz. 1993).
4. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz IJ z 2018
r., poz 419 ze zm.),
5. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz.
1000 ze zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018
2

r., poz 798),
T Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz IJ_ z 2018 r. poz 1025 ze zm.)
cywilny.
Kodeks
8. Rozporządzenie Ministra Srodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegóło
wych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
(Dz. U. 2013, poz. 122
9. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2019 r., poz. 2010 ze zm.),
10. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. IJ z 2019 r. poz 701 ze zm.),
11. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tj.: Dz IJ z 2018 r., poz. 994
ze zm.),
12 Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia i odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz 2167)
13 Uchwała Rady Gminy Rzekuń w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku
na terenie gminy Rzekuń,
14. Uchwala Rady Gminy Rzekuń w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela
nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi zamieszkałych na
terenie Gminy Rzekuń.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
•90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami,
•90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów
•90.51 40.00-3 Usługi recyklingu odpadów
•90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów
•90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
•90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami
1) Charakterystyka Gminy Rzekuń:
Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 08725 ha;
3



Edytowalne załączniki: edyt.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.6.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.” 1. Oferuję wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
a) 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych za cenę:
Netto .............................zł. (słownie....................................zł)
VAT................% ..................................zł.
Brutto.............................zł. (słownie....................................zł)
2. Wartość zamówienia: (cena brutto 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych tj. …………... x 1778,20 Mg) =……………………...
………………………………………………………………zł brutto (słownie……………………….zł)
3. Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w miesiącu marcu 2020 r. .........................(TAK/NIE)*
* (wstawić TAK lub NIE) 4. Nazwy i Adresy Instalacji Komunalnych, do których transportowane będą zmieszane odpady komunalne z terenu gminy Rzekuń (art. 6d ust. 4 pkt. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach)…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Nazwy i Adresy Instalacji lub podmiotów zbierających odpady, do których transportowane będą pozostałe odpady komunalne z terenu gminy Rzekuń (art. 6d ust. 4 pkt. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. W terminie: 01.03.2020 r. do 31.10.2020 r.
6. Udzielam gwarancji na okres 8 m-cy.
7. Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
8. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 9. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
10. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
11. Niniejszym akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na ich warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Oświadczamy, że dokumenty załączone do oferty opisują stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień składania oferty.
13. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
14. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
15. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
16. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt. 15 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
17. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
18. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
19. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
20. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
21. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.6.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca październik 2020 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a, ci SIWZ)
…………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. ci SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). …………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. …………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.6.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
…………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
…………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. …………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami: ....……………………………………………………………………..….(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. …………………, dn. ............... …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.6.2020
…………………………………..
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
wzór - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.” oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dn. ....………..…
.…….................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.6.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz pojazdów specjalistycznych.
,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca października 2020 r.”
oświadczam, że:
L.p.
Numer rejestracyjny
Marka/Typ
Numer VIN
Rodzaj tytułu prawnego do dysponowania pojazdem
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/

Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń: Regulamin.pdf
DZIENNIK URZĘDOWY
WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
Warszawa, dnia 4 lipca 2019 r.
Poz. 8243
UCHWAIA NR
GMINY RZEKUN
z dnia 26 czemca 2019 r.
Data
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń
Na podstawie alt. 18 ust 2 pkt 15, art. 40 ust. l, afi_ 41 ust 1 i art. 42 ustax•.y zdnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zrn_) i aft 4 ust 1 i 2 ustawy z dnia 13 urześnia 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zrn_), po zasięgnięciu opinii
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce uchwala się, co następuje:
S 1. Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń stanov.iący załącznik
do niniejszej uchwały
S 2. Traci moc uchwała Nr XLV257/2017 Rady Gminy Rzekuń z dnia 28 listopada 2017 r., w sprawie
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń (Dziennik Urzędoxvy Województwa
Mazowieckiego z 2017 r., poz 11825).
S 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rzekuń
S 4. Uchwała uchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędonym Województwa
Mazowieckiego.
Przewodnicząca Rady Gminy:
Małgorzata Zebrowska

Dzienmk Urzędou•y Województwa Nlazowłeckiego
Poz. 8243
Załącznik do uchwały Nr IX\63 2019
Rady Gminy Rzekuń
z dnia 26 czenvca 2019 r.
REGULAMIN CZYSTOŚCI 1 PORZĄDKU NA TERENIE GMINY RZEKUŃ
Rozdział l.
Postanowienia ogólne
S 1. Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń, zwany dalej regulaminem, określa
szczegółowe zasady utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń.
S 2. 1. Ilekroć w Regulaminie Jest mowa o:
1) ustawie - naležy przez to rozumieć ustawę z dnia 13 nrześnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zrn_);
2) ustawie o odpadach — należy przez to rozumieć ustawę z dnia 14 głudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.
z 2019 r., poz. 701 ze
3) gospodarstwie domouym - rozumie się przez to osoby (jedna lub więcej) spokrewnione lub nie spokrevmione
ze razem się utrzymujące — prowadzące wspólne gospodarstwo domowe i wspólnie zamieszkujące;
4) punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (w skrócie PSZOK) — rozumie się przez to
wyznaczone miejsce, w którym będą przyjmowane od mieszkańców Gminy Rzekuń selekȚvnie zebrane
odpady komunalne określone w regulaminie.
Rozdział 2.
Wymagania w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości
S 3. 1 Za utrzymanie cąstości i porządku na terenie nieruchomości odpoxviadają właściciele niemchomości
niezależnie od stoprŔ rodzaju zabudouy i charakteru użytkowania niełuchomości_
2. Właściciele niemchomości niezamieszkałych zobowiązani są do zawarcła umouy na świadczenie usług
w zakresie odbierania odpadów komunalnych odrębnie z uprawnionym podmiotem
3 _ Właściciele niemchomości mieszanyă tj. takich, które w części stanowią nieruchomość, na której
zamieszkują mieszkańcy, a w części niemchomość, na której prowadzona jest działalność gospodarcza,
zobowiązani są do zawarcia odrębnie z upraxvnionym podmiotem umox•.y na świadczenie usług w zakresie
odbierania odpadów komunalnych powstałych w części nieruchomości przeznaczonej pod działalność
gospodarcą
4. W przypadku nieruchomości, na której prowadzona jest działalność gospodarcza, w v.yniku której
powstają odpady inne niž komunalne, zastosowanie maj ą przepłsy ustał" o odpadach.
S 4. 1. wqaściciele nieruchomoścł zapewniają utrzymanie czystości i porządku na terenie menchomości
1) bieżące zbieranie z terenu niemchomości wszystkich odpadów komunalnych oraz umieszczanie ich
wyłącznie w odpowiednich pojemnikach lub workach do zbierania odpadów zlokalizowanych na terenie
nieruchomości bądź tež samodzielne dostarczanie ich do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
2) zbieranie w sposób selektywny następujących rodzajów odpadów komunalnych wytworzonych na terenie
ni eruchomości:
a) papier,
b) metal,
c) tworzywa sztuczne,
d) opakowania wielomateriałowe,
e) szkło,
f) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów;

Dzienmk Urzędou•y Województwa Nlazowłeckiego
Poz. 8243
g) odpady niebezpieczne zawarte w odpadach komunalnych. w tym przeterminowane leki i chemikalia,
zužyte baterie i akumulatory,
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
i) odpady wielkogabarytowe,
j) odpady budowlane i rozbiórkowe,
k) zużyte opony
2. Odpady z grupy papier, metal, tworzywa sztuczrłe, opakowania wielomateriałowe, szkło zbierane będą
w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach lub i odbierane przez przedsiębiorcę prowadzącego
działalność w tym zakresie.
3 _ Do selekty-u•nego gromadzenia odpadów naležy stosować:
1) pojemniki bądż worki w kolorze żółtym o pojemności co najmniej 120 1 z przeznaczeniem na odpady
wymienione w ust 1 pkt 2 lit b-d, oznaczone napisem „Metale i tworzy,va sztuczne";
2) pojemniki bądź w kolorze niebieskim o pojemności co najmniej 120 1 z przeznaczeniem na odpady
wymienione w ust 1 pkt 2 lit a, oznaczone napisem „Papier";
3) pojemniki bądź worki w kolorze zielonym o pojemności co najnmiej 120 1 z przeznaczeniem na odpady
wymienione w ust 1 pkt 2 lit e, oznaczone napisem , Szkło”;
4) pojemniki bądż worki w kolorze brązowym o pojemności co najmniej 120 1 z przeznaczeniem na odpady
wymienione w ust 1 pkt 2 lit f, oznaczone napisem „Bio";
5) pojemniki, kontenery: worki o różnej pojemności na pozostałe odpady wymienione w ust. 1 pkt 2 lit. g-k2
w zależności od rozmiaru i pojemności odpadów.
4. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) zbierane będą w specjalnie do tego przeznaczonych
pojemnikach lub workach i odbierane przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w tym zakresie.
5 _ Dopuszcza się stosowanie innej kolorystyki pojemników wskazanych w ust 3 pkt 1—4 z zastrzeżeniem
oznaczenia w widoczny sposób rodzaju odpadów: które będą w nim gromadzone napisami, o który•ch mowa
w ust 3 pkt 1=4, w terminie nie dłuższym niž do 30 czenvca 2022 r.
6. Odpady biodegradowalne można składować we własnym kompostowniku, na terenie niemchomości
z przeznaczeniem nykorzystania we whsnym zakresie. Maściciele nieruchomości, którzy nie będą składować
odpadów biodegradowalnych we własnym kompostomliku, przekażą pisemną informację do Urzędu Gminy
w Rzekuniu w celu obj ęcia niemchomości systemem odbiołu odpadów biodegradowalnych
7 _ Odpady u,ymienione w ust 1 pkt 2 lit. f, g, j, k będą przyjmowane od właścicieli niemchomości
zamieszkałych w PSZOK zlokalizowanym na terenie Ostrołęki
8. Odpady v.ymienione w ust 1 pkt 2 lit h, i będą odbierane od właścicieli nieruchomości w systemie
: zu źródła” oraz będą przyjmowane w PSZOK zlokalizowanym na terenie Ostrołęki.
9. Zuž}Ț sprzęt elektryczny i elektroniczny przyjmowany jest także w punktach sprzedaży detalicznej,
hurtowej przy zakupie artykułu tego samego rodzaju co zużyty, w ilości nie większej niż ilość kupionych
ałȚkuh5w_
10. Przeterminowane leki właściciele niełuchomości mogą przekazywać także do aptek.
11 _ Zużyte baterie można przekazywać do specjalnych pojemników, znajdujących się na terenie gminy.
12. Do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych možrła dostarczać odpady budowlane
i rozbiórkowe w ilości do 1 m3 w skali roku na dane gospodarstwo domoue, które powstały w xvyniku
prowadzenia drobnych robót nie uymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru prowadzenia
robót
S 5. 1. wqaściciele nieruchomości uprzątną błoto, śnieg, lód i inne zanieczyszczenia z chodników
położonych wzdłuż niemchomości, przy czym obołviązki te powinny być realizowane w taki sposób, aby
nie powodowały zakłóceń w ruchu pieszych i pojazdów

Historia zmian

2368 Dodanie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2