Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń"
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu: Uniewa__nienie_post__powania.pdf
nasza gmina
FPZ.271.4.2017
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 14.02.2017r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1. Dotyczy o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie
i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy w Gminie Rzekuń".
2. Nr postępowania: FPZ.271.4.2017 w trybie przetargu nieograniczonąo
z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831
i 996, 1020,1250, 1265, 1579) uniewa2niam postępowanie o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE:
3. W dniu 13 lutego 2017 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty
przez następujących wykonawăw:
Oferta nr 1
MPO sp. z o. o. , ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok
Cena ofertowa: 871 056,96 złotych brutto
Częstotliwo" odbioru: dodatkowy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających
biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miĂącu tj: wrzesień,
grudzień 2017r.
Oferta nr 2
STAUBACH Sp. z 0.0. , ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa
Cena ofertowa: 897 048,00 złotych brutto
Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych
biodegradacji z terenów zabudowy jednorcxizinnej w każdym
wrzesień, grudzień 2017r.
ulegających
miesiącu tj:
adres ul. KościuszXi33
07-411
29761 7301
29161 7302
faks:
29 643 20 93
e-mail;
4. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem
ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę
650.000,00 zł brutto.
5. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada
środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego
zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XVI SIWZ kryteriami oceny ofert były cena (60%) oraz
częstotliwość odbioru (40%). Po otwarciu ofert stwierdzono, Ze oferta z najniższą
przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego.
i aw Godzina
Strona 2 Z 2
FPZ.271.4.2017
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 14.02.2017r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1. Dotyczy o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbieranie
i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy w Gminie Rzekuń".
2. Nr postępowania: FPZ.271.4.2017 w trybie przetargu nieograniczonąo
z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831
i 996, 1020,1250, 1265, 1579) uniewa2niam postępowanie o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE:
3. W dniu 13 lutego 2017 r. w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty
przez następujących wykonawăw:
Oferta nr 1
MPO sp. z o. o. , ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok
Cena ofertowa: 871 056,96 złotych brutto
Częstotliwo" odbioru: dodatkowy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających
biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miĂącu tj: wrzesień,
grudzień 2017r.
Oferta nr 2
STAUBACH Sp. z 0.0. , ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa
Cena ofertowa: 897 048,00 złotych brutto
Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych
biodegradacji z terenów zabudowy jednorcxizinnej w każdym
wrzesień, grudzień 2017r.
ulegających
miesiącu tj:
adres ul. KościuszXi33
07-411
29761 7301
29161 7302
faks:
29 643 20 93
e-mail;
4. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem
ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę
650.000,00 zł brutto.
5. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada
środków własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego
zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XVI SIWZ kryteriami oceny ofert były cena (60%) oraz
częstotliwość odbioru (40%). Po otwarciu ofert stwierdzono, Ze oferta z najniższą
przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
7. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego.
i aw Godzina
Strona 2 Z 2
Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert_13022017.pdf
RZEKUN
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.4.2017
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 13.02.2017 r. pn. i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z nieruchomości, na których mieszkańcy w Gminie
Rzekuń".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
650.000,00 zł brutto.
2. DO godziny 1000 wpłynęły dwie oferty złożona przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) MPO Sp. z 0. 0. , ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok dalej zwana Ofertą nr 1
cena: 871 056,96 zł brutto,
czșt0tliwoŚĆ dodatkowy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednorcxizinnej w każdym măącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
• wterminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
gwarancji: 12 m-cy.
. warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na faktury VAT w
terminie 30 dni dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
2) STAUBACH Sp. z o. o. , ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa dalej zwana Ofertą
nr 2.
• cena: 897 048,OO zł brutto,
częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
(ȚAK/NIE)•
• w terminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
okres gwarancji: 12 m-cy.
warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT
w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
m gr S tan islaw G
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.4.2017
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 13.02.2017 r. pn. i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z nieruchomości, na których mieszkańcy w Gminie
Rzekuń".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
650.000,00 zł brutto.
2. DO godziny 1000 wpłynęły dwie oferty złożona przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) MPO Sp. z 0. 0. , ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok dalej zwana Ofertą nr 1
cena: 871 056,96 zł brutto,
czșt0tliwoŚĆ dodatkowy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednorcxizinnej w każdym măącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
• wterminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
gwarancji: 12 m-cy.
. warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na faktury VAT w
terminie 30 dni dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
2) STAUBACH Sp. z o. o. , ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa dalej zwana Ofertą
nr 2.
• cena: 897 048,OO zł brutto,
częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
(ȚAK/NIE)•
• w terminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
okres gwarancji: 12 m-cy.
warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT
w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
m gr S tan islaw G
Treść ogłoszenia: Og__oszenie.pdf
nasza
Rzekuń dn. 03.02.2017r_
FPZ.271.4.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na
których zamieszkuia mieszkańcy w Gminie Rzekuń
Ogłoszemenr 19660 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii: o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp: nie mniejszy niż 30%: osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzyl/powierzyli prowadzenie
postępowania:nie dotyczy
Postępowanie j est przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak: należy wymienić zamawiających: którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib: krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymł
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dfflatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000: ul. ul.
Kościuszki 33: 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie: państwo Polska: teł. 29 7617301 w. 47: e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. : faks 297 617 302
Adres strony internetowej (URL): www_rzekun_net
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotycąv):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowama: w tym w przypadku uspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państxv członkowskich Unii EuroŔskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania: czy- i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający: czy zamówienie będzłe udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie: czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostały:h
zamawł ających)
nie dotyczy
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
wuw_rzekun net
Adres stmny internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
wuw_rzekun net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
niedotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie dotyczy
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Inny sposób:
Poczta Polsk: firmy kurierskie
Adres:
2
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony: pełny: bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzł można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z nieruchomości: na których zamieszkuj ą mieszkańcy w Gminie Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
11.2) Rodzaj zamówienia: usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamâvienłe podzielone jest na części:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy :
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodząi i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1) Charakterystyka Gminy Rzekuń: Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 570 ha;
Liczba mieszkańców Gminy Rzekuń wynosi 9587 st. na 01.01 20171 dane według złożonych
deklaracji. Na terenie gminy Rzekuń znajduje się 22 miejscowości: w tym 2 809 gospodarstw
domowych - dane według złożonych deklaracji. W zabudowie jednorodzłrmej jest 2 760
gospodarstxv natomiast w 3 budynkach zabudovv-y wielorodzinnej znajduje się 49
gospodarstxv 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamóxvienia Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowame (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w
opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzekuń:
na których zamieszkują mieszkańcy: w sposób zapeu•nłaJący osiągnięcłe odpowiednich poziomów
recyklingu, przygotowama do ponou•nego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie
masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania: zgodnie
z zapisami ustawy z dnia 13 \ATzeŚnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U
z 2016 roku poz. 250 ze zm.), zapisamł Planu gospodarki dpadami dla województwa
mazowieckiego 2022 wraz z załącznikami uchwalonego uchwałą Nr 209 16 Sejmiku Woje•AÓdztwa
Mazowieckiego z dnia 19 grudnia 2016 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymarłia czystości i
porządku na terenie Gminy Rzekuń. Uwaga: Przedmiot zamówienia me obejmuje nieruchomości
niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność gospodarczą winni zawrzeć odrębne
umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających w u-yniku prowadzenia działalności).
3) Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca w trakcie realizacji
zamówienia zobowiązany jest do: 1.1. Odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów
3
Rzekuń dn. 03.02.2017r_
FPZ.271.4.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na
których zamieszkuia mieszkańcy w Gminie Rzekuń
Ogłoszemenr 19660 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii: o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp: nie mniejszy niż 30%: osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzyl/powierzyli prowadzenie
postępowania:nie dotyczy
Postępowanie j est przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak: należy wymienić zamawiających: którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib: krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymł
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dfflatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000: ul. ul.
Kościuszki 33: 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie: państwo Polska: teł. 29 7617301 w. 47: e-mail
Adres strony internetowej (URL): www_rzekun_net
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotycąv):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowama: w tym w przypadku uspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państxv członkowskich Unii EuroŔskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania: czy- i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający: czy zamówienie będzłe udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie: czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostały:h
zamawł ających)
nie dotyczy
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
wuw_rzekun net
Adres stmny internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
wuw_rzekun net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
niedotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie dotyczy
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Inny sposób:
Poczta Polsk: firmy kurierskie
Adres:
2
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony: pełny: bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzł można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z nieruchomości: na których zamieszkuj ą mieszkańcy w Gminie Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
11.2) Rodzaj zamówienia: usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamâvienłe podzielone jest na części:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy :
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodząi i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1) Charakterystyka Gminy Rzekuń: Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 570 ha;
Liczba mieszkańców Gminy Rzekuń wynosi 9587 st. na 01.01 20171 dane według złożonych
deklaracji. Na terenie gminy Rzekuń znajduje się 22 miejscowości: w tym 2 809 gospodarstw
domowych - dane według złożonych deklaracji. W zabudowie jednorodzłrmej jest 2 760
gospodarstxv natomiast w 3 budynkach zabudovv-y wielorodzinnej znajduje się 49
gospodarstxv 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamóxvienia Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowame (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w
opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzekuń:
na których zamieszkują mieszkańcy: w sposób zapeu•nłaJący osiągnięcłe odpowiednich poziomów
recyklingu, przygotowama do ponou•nego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie
masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania: zgodnie
z zapisami ustawy z dnia 13 \ATzeŚnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U
z 2016 roku poz. 250 ze zm.), zapisamł Planu gospodarki dpadami dla województwa
mazowieckiego 2022 wraz z załącznikami uchwalonego uchwałą Nr 209 16 Sejmiku Woje•AÓdztwa
Mazowieckiego z dnia 19 grudnia 2016 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymarłia czystości i
porządku na terenie Gminy Rzekuń. Uwaga: Przedmiot zamówienia me obejmuje nieruchomości
niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność gospodarczą winni zawrzeć odrębne
umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających w u-yniku prowadzenia działalności).
3) Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca w trakcie realizacji
zamówienia zobowiązany jest do: 1.1. Odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów
3
SIWZ wraz z zał: SIWZ_wraz_zal..pdf
nasza
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
Rzekuń, dn 03.02.2017 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa.
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcKlziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz. od 745 do 1545
wt do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego z art. 10 ustl oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (tj. Dz IJ z 22.122015 poz. 2164 oraz z 2016r_ poz 831 i 996,
1020, 1250, 1265, 1579)
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie fflzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postw»vaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz U. z 2015 poz 2254).
3 Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z
2003r_ Nr 153, poz 1503 z późn_ zm.),
5. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz U. Z 2015 r.,
poz. 2135 z późn. zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r.,
poz. 184, z póżn_ zm.)
T Kodeks cywilny.
8. Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
2
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości (Dz U. 2013, poz. 122 ),
9. Ustawa z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U.
z 2016 roku poz 250 z późn. zm.),
10.Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.),
11. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 (tj.: Dz. U. z 2016 r., poz 446
ze zm.),
12 Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia i odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz U. z 2016 r., poz 2167)
13. Uchwała NR XX/ 158/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń.
14. Uchwala NR XX/ 162/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
składanej przez właścicłeli nieruchomości,
15. Uchwala NR XIX/ 152/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną
przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń,
16. Uchwała NR XIX/ 154/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
wyboru metody ustalenia opłaty za odpadami komunalnymi
z nieruchomości zamieszkałych oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty,
IT Uchwała NR XIX/ 153/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
termłnu, częstotliwości i trybu uiszczaniu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień.
•90.50.00_00-2 Usługi związane z odpadami,
•90.51.20_00-9 Usługi transportu odpadów
•90.51.40_00-3 Usługi recyklingu odpadów
•90.51.10_00-2 Usługi wywozu odpadów
•90.51.31_00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
•90.53.30_00-2 Usługi gow)darki odpadam
3
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
Rzekuń, dn 03.02.2017 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa.
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcKlziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz. od 745 do 1545
wt do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego z art. 10 ustl oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (tj. Dz IJ z 22.122015 poz. 2164 oraz z 2016r_ poz 831 i 996,
1020, 1250, 1265, 1579)
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie fflzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postw»vaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz U. z 2015 poz 2254).
3 Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z
2003r_ Nr 153, poz 1503 z późn_ zm.),
5. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz U. Z 2015 r.,
poz. 2135 z późn. zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r.,
poz. 184, z póżn_ zm.)
T Kodeks cywilny.
8. Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
2
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości (Dz U. 2013, poz. 122 ),
9. Ustawa z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U.
z 2016 roku poz 250 z późn. zm.),
10.Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.),
11. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 (tj.: Dz. U. z 2016 r., poz 446
ze zm.),
12 Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia i odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz U. z 2016 r., poz 2167)
13. Uchwała NR XX/ 158/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń.
14. Uchwala NR XX/ 162/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
składanej przez właścicłeli nieruchomości,
15. Uchwala NR XIX/ 152/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną
przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń,
16. Uchwała NR XIX/ 154/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
wyboru metody ustalenia opłaty za odpadami komunalnymi
z nieruchomości zamieszkałych oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty,
IT Uchwała NR XIX/ 153/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
termłnu, częstotliwości i trybu uiszczaniu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień.
•90.50.00_00-2 Usługi związane z odpadami,
•90.51.20_00-9 Usługi transportu odpadów
•90.51.40_00-3 Usługi recyklingu odpadów
•90.51.10_00-2 Usługi wywozu odpadów
•90.51.31_00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
•90.53.30_00-2 Usługi gow)darki odpadam
3
Edytowalne załączniki: Edytowalne_za____czniki.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
''Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń” Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …...............................................................…...zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r. .........................(TAK/NIE)*
* (wstawić TAK lub NIE) W terminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
Udzielam gwarancji na okres 12 m-cy.
Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Nazwy instalacji do których oddawane będą odpady pochodzące z terenu gminy Rzekuń……………………………………………….. (w przypadku nie wskazania nazwy w ofercie, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 Pzp.) Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a, ci, cii SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. ci, cii SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wykaz pojazdów wyposażonych w liniowo-płytowy system prasowania odpadów.
,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
oświadczam, że:
L.p.
Numer rejestracyjny
Marka/Typ
Numer VIN
Rodzaj tytułu prawnego do dysponowania pojazdem
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/
FPZ. 271.4.2017
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
''Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń” Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …...............................................................…...zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r. .........................(TAK/NIE)*
* (wstawić TAK lub NIE) W terminie: 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
Udzielam gwarancji na okres 12 m-cy.
Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Nazwy instalacji do których oddawane będą odpady pochodzące z terenu gminy Rzekuń……………………………………………….. (w przypadku nie wskazania nazwy w ofercie, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 89 Pzp.) Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a, ci, cii SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. ci, cii SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.4.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wykaz pojazdów wyposażonych w liniowo-płytowy system prasowania odpadów.
,,Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Gminie Rzekuń”
oświadczam, że:
L.p.
Numer rejestracyjny
Marka/Typ
Numer VIN
Rodzaj tytułu prawnego do dysponowania pojazdem
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/
Regulamin: Regulamin.pdf