Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń".

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-4' | Rzekuń
LII. Kościuszki 33
Rzekuń dn. 25.01.2017t
FPZ.271.2.2017
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz.
831 i 996, informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w
postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Bieżące utrzymanie
dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń".
2.Do wyznaczonego terminu wpłynęły 3 oferty.
3.Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu
Ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano ofertę nr 3 dla: "Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń'.
Wykonawca: „MEGA-KRUSZ" Małgorzata Napiórkowska, Filip Wilczyński Spółka Jawna,
ul. Korczaka 4, 07-410 Ostrołęka, która spełniła wszystkie warunki udziału w
postępowaniu, a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100,00.
5. Poni2ei przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz Z
przyznana punktacią.
Numer Firma (nazwa) oraz adres Kryterium cena Kryterium termin
Łączna
oferty Wykonawcy
wraz z przyznaną płatności wraz z
punktacja
punktacją
przyznaną punktacją
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
2
3
USŁUGI
TRANSPORTOWE
HANDEL, BUDOWA,
REMONTY
Janusz Szlachetka,
Dylewo 48,
07-420 Kadzidło
Usługi Remontowo —
Budowlane -Transportowe
Bacławska Agnieszka,
ul. Traugutta 16/28,
07-410 ostrołęka
„MEGA- KRUSZ"
Małgorzata Napiórkowska
Filip Wilczyński Spółka
Jawna, ul. Korczaka 4
07-410 Ostrołęka
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
49,20 pkt Termin
40,00 pkt 89,20 pkt
płatności
40 pkt
54,00 pkt Termin
płatności
40 pkt
60,00 pkt Termin
płatności
40,00 pkt 94,00 pkt
40,00 pkt 100,00 pk

6. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
zostali wykluczeni Zadni Wykonawcy
7. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
zostali odrzuceni żadni Oferenci.
8. Wykonawcy, których Oferty zostały odrzucone, powodem Odrzucenia oferty,
a w przypadkach, 0 których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku
spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności- nie dotyczy.
8. Wykonawcy, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, ale nie został zaproszeni
do kolejnego etapu negocjaji albo dialogu- nie dotyczy.
9. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
10. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
11. Unieważnienie postępowania-podając uzsadanienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
Z up. ó' Gminy
mgr Bo
Sekre
2
Jaskóiska
Gminy

Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.2.2017
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 19.012017 r. pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych
na terenie Gminy Rzekuń"
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
200.000,00 zł brutto.
2. DO godziny 1000 wpłynęły trzy oferty złożonych przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) USŁUGI TRANSPORTOWE HANDEL, BUDOWA, REMONTY Janusz Szlachetka,
Dylewo 48, 07-420 Kadzidło, dalej zwana Ofertą nr 1.
• cena: 239.112,00 zł brutto,
okres gwarancji: 12 miesięcy,
• Warunki płatności: zapłata za wykonane dostawy będzie następować w okresach
kwartalnych, po dokonaniu odbioru zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni od
dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
2) Usługi Remontowo
Budowlane
Transportowe Bacławska Agnieszka,
ul. Traugutta 16/28, 07-410 Ostrołęka, dalej zwana Ofertą nr 2.
• Cena: 216.972,00 zł brutto,
Okres gwarancji: 12 miesięcy,
• Warunki płatności: zapłata za wykonane będzie następować w okresach
kwartalnych, po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni od
dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
3) „MEGA — KRUSZ" Małgorzata Napiórkowska Filip Wilczyński Spółka Jawna,
ul. Korczaka 4, 07-410 Ostrołęka, dalej zwana Ofertą nr 3.
• cena: 194.400,00 zł brutto,
• gwarancji: 12 miesięcy,
• Warunki płatności: zapłata za wykonane dostawy będzie następować w Okresach
kwartalnych, po dokonaniu Odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni od
dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
mgr B
Se' r nt
Gminy
a askólska
r Z Gminy

Treść ogłoszenia: Og__oszenie.pdf

Edytowalne załączniki: Edytowalne_za____czniki.odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.2.2017
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń.
1. Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie wraz z transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
a) 1 m³ mieszanki żwirowej za cenę:
Netto .............................zł. (słownie....................................zł)
VAT................% ..................................zł.
Brutto.............................zł. (słownie....................................zł)
2. Wartość zamówienia: (cena brutto 1m³ mieszanki żwirowej, tj. …….. x 3600 m³) =
………………………………………………………………zł brutto
3. Oferowany termin płatności wynosi:……… dni.
Termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni ani dłuższy niż 30 dni
4. Termin: zobowiązuję się zrealizować zamówienie do dnia 29.12.2017 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane dostawy będzie następować w okresach kwartalnych, po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie ......... dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
6. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
7. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
8. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.2.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.2.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.2.2017
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” Lp.
Podmiot na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
(nazwa, adres)
Przedmiot zamówienia
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
Wartość w złotych brutto
Uwaga: Należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.2.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/

SIWZ wraz z zał: SIWZ_wraz_zal..pdf

nasza
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń”
Rzekuń, dn 11.01.2017 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa.
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz. od 745 do 1545
wt do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art. 10 ustl oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1.Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz 2164 oraz z 2016r_ poz 831 i 996,
1020, 1250, 1265, 1579)
2Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126),
3Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz U. z 2015 poz 2254).
4.Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych ( Dz_U. z 2016, poz 1125).
5.Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz U. z 2003L
Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.),
6.Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz U. z 2002r_ Nr
101, poz 926 z póżn. zm.),
TIJstawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.lJ_ Nr 50,
poz. 331, z póżn_ zm.)
2

8.Kodeks cywilny.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień.
14210000-6 Zwir, piasek, kamień kruszony i kruszywo
14212120-7 zwir
14212200-2 Kruszywo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki žwirowej
zwanej dalej „mieszanką" na biežące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2017 Zakres zadania obejmuje dostawę, przygotowanie podłoża poprzez
wyrównanie i wyprofilowanie oraz rozplantowanie mieszanki przez Wykonawcę w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się na terenie gminy
Rzekuń. Przewidywana wielkość zamówienia to ok. 3600 ms mieszanki Zwirowej.
Parametry mieszanki zostały określone w załączonej do niniejszej SIWZ Szczegółowej
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7.
2. Wykonawca zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki na terenie
Gminy Rzekuń w 2017 wraz z transportem przygotowaniem podloža oraz jej
wbudowanie poprzez rozplantowanie w terminie nie dłužszym niž 3 dni od daty
zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rzekuniu tj. pn, śr, cz, od 745 do 1545
745 do 1700 , pt 745 do 1300 na wskazane drogi na terenie Gminy Rzekuń.
3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zapotrzebowaniu na dostawę,
określająca ilość mieszanki, wskazując konkretne miejsce wykonania usługi, telefonicznie,
potwierdzając zamówienie niezwłocznie faksem.
4. Zamawiający zastrzega sobie možliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej
na dostawie mieszanki na biežące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2017
5. Wykonawca oświadcza, Ze nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego
z tytułu zmniejszenia ilości zamówionej mieszanek.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy mieszanki
dostarczy Zamawiającemu laboratoryjne badanie mieszanki do akceptacji
Zamawiającemu (w razie wątpliwości co do jakości mieszanki Zamawiający može zlecić
badania kontrolne dostarczonej mieszanki. W przypadku niezgodności jakości mieszanki
3

Historia zmian

2290 Dodanie Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń z 15-06-2023 13:54:27 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2