Ogłoszenie o zamówieniu na: "Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance"

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: uniewaznienie.pdf

Rzekuń 24.09.2021 r.
FPZ.271.1.20.2021
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1 _ Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja Budynku
Ochotniczej Straży Pożarnej w
2. Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 3, oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz. 1129 z późn. zm.) unieważniam postępowanie
0 udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE:
3. W dniu 22 września 2021 r. w przdmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty przez
następujących wykonawców:
Oferta nr 1
Jakkon Sp. z o.o.
ul. Targowa 39 B
07-410 Ostrołęka
• cena brutto: 1 412 581, 60zł
• okres gwarancji: 72 m-ca.
Oferta nr 2
Zakład Remontowo-Budowlany
mgr Sylwester Zawadzki
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 12
18-400 Łomża
cena brutto: 1 476 OOO,OOzł
• okres gwarancji: 72 m-ca.
4. Zamawiający- stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem ofert
podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotęl 000 000,00 zł
brutto.

5. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada środków własnych, które
mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Wot*C powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

mgr Bartosz
2
olak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPZ271.1.20.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 22.09.2021 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z póżń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Termomodernizację Budynku Ochotniczej Straży
Pożarnej w Kamiance"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
oferty
2.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres bVykonawcy
Jakkon Sp. z o.o. ul. Targowa 39 B, 07-410
Ostrołęka
Zakład Remontowo-Budowlany mgr Sylwester
Zawadzki ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 12, 18400
Łomża
Cena brutto
1 412 581, 60zł
1 476 OOO,OO zł
Z up,W • aG • ny
yszt
mgr
browsi2i
adres _ Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29761 7302
faks:
29 643 20 93
Sekretar
strona internetowx www.rzckun.pl
e-mail


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 22 września 2021r.
FPZ.271.1.20.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na robotę budowlaną
Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożamej w Kamiance"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 1 000 000,00 zł brutto.
Z up.W' Gmi
mgr zysztof
owslai
Sekretar


Wyjaśnienie treści SWZ: do_Wykonawc__w.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.20.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 15.09.2021 r.
DO Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: przetargu na „ Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożamej w Kamiance"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „ Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance"
1. W przedmiarach ( poz. 61 i 63) i zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany występują
rozbieżności. Które ilości do wyceny należy przyjąć dot. Ilości okien i drzwi zew.
2. Czy należy wykonać z paneli typu siding zgodnie z 67 czy należy
wykonać ją z płyt styropianem i wykończyć tynkiem cienkowarstwowym zgodnie z detalem nr 1
podbitka.
3. W poz. 17 przedmiaru występuję ilość 1 m2 wykonania warstwy wyrównawczej, jaką ilość
poprawna trzeba przyjąć w tej pozycji.
4. Czy należy ująć do wiatę i ławki
5. Na czym polega zagospodarowanie terenu , prosimy o podanie zakresu
6. Czy należy wyposażyć łazienkę dla niepełnosprawnych w biały montaż i sygnalizacje przyzywową.
7. W przedmiarach jest wykonania opaski wokół budynku z natomiast w opisie jest miejsce
postojowe dla niepełnosprawnych , dojazd pod wiatę i dojazd.
8.Czy należy wycenić obrobienie kominów na dachu cegłą klinkierową
9. Czy na budynku znajdują się instalacja z paneli fotowoltaicznych.
10. Czy należy przyjąć do wyceny zamurowania otworów okiennych.
11. Czy w łazienkach należy wycenić ścianki z drzwiami z płyt hpl.
12. W dokumentacji i przedmiarach są rozbieżności należy przyjmować do wyceny.
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
29761 7301
29 761 7302
faks:
296432093
strona I
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

na które udziela się następującej odpowiedzi:
Ad 1. Należy przyjąć ilości z zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej nr rysunku A. 10. Przedmiar służy
łmnocniczo do wyceny prac.
Ad 2. Podbitka została opisana w Opisie technicznym w dziale
„Prace wykończeniowe Zz•wnętrzne
Wykonać podbitkę na okapie dachu z paneli wraz z wykonaniem rusztu z łat drewnianych. "
„Podbitka
System
Ad 3. Należy przyjąć 206,9 m2. Przedmiar Służy pomocniczo do wyceny prac.
Ad 4. Wiata i ławki nie są w zakresie zamówienia.
Ad 5. Projekt zagospodarowania działki obejmuje: ustawienie zbiornika naziemnego na paliwo
płynne, ogrodanie ww. zbiornika, wykonanie opaski z kostki wokół budynku.
Ad 6. Projekt zakłada dostosowanie łazienki do osób z niepełnosprawnością
Ad 7. Projekt zakłada wykonanie opaski wokół budynku.
Ad 8. Projekt zakłada budowę komina systemowego w pomieszczeniu nowej kotłowni, który należy
na zewnętrznej wykończyć cegiełka klinkierową.
Ad 9. Tak
Ad 10. Tak, jeden otwór okienny przewiedziany jest do zamurowania.
Ad 11. Tak, jako drzwi do kabiny
Ad 12. Zakres prac należy przyjąć zgodnie z dokumentacją załączoną do SWZ Ilości pdane
w przedmiarze trzeba analizować z projektem. Przedmiar służy pomocniczo.
mgr Bartosz Podolak
strona 2 z 2


Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance
EKCJA I - ZAMAWIAJĄC
I. I Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samcxizielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
I .5.1. ) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy 07-411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296432077
1.5.8.) Numer faksu: 296432093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I .5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
I. 7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA I - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-bdfc3279-Ofbd-11 ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer 2021/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07 11:46

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1 .1 . 1 1 Termomodernizacja remizo-świetlicy w Kamiance wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, 0 których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUME W ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3. I Adres strony internetowej prowadzonego
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków 0 dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: .pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbynvvasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego
adresem:https://epuap.gov oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
konto na ePlJAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania Oferty lub wniosku” Oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i (Xibierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opłsane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycł)fania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePlJAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID .tępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postęvmvanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawc%W' lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
Są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

EX)lski
3.15.) RODO (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia 0
Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
1 ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym FX)stępowaniern 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na podstawie przepisów
prawa, a także pcxjmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osokmvych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osokmvych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamowłenła;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postęvmvania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w sprawie
zamówienia publicznego w niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu Oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osotX)wych nie przetwarzania danych
Osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do Ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowyvvania, w zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych Określa
ustawa pzp. Administrator nie pcxjejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
EKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1 .) Przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I .20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Me


SWZ: SWZ_wraz_z_zal.pdf

nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art. 3 ustavry z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U_ 2021. poz. 1129 z późn
zm.), zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane
pn. „Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance"
Numer ogłoszenia (BZP): 2021/BZP 00172377/01
Identyfikator miniPortal: b3dae5bb-785d-45f2-989b-b863f895ea07
Rzekuń dnia 07.09.2021
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa.
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
ug@rzekun_pl
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https-//wwvv wekun plbamowienia-puhlfrne/pvetargi html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
Godziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postw»vaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy uzyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https-//miniportal gov pil.
ePUAPu
dostępnego
pod
adresem:
oraz pcăy elektronicznej:
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https-_/,”www rzekun_pVzam owi enia-publiczne/przetargi _htm I nej
internetowa").
dalej
„stroną
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP_ Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacjr
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
2

oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP)_
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz
do komunikacji, wynosi 150 MB
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
zložonych ofert i nie będzie možliwości na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ"_
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w art. 3 ustawy pzp_
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą muszą być w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów.
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJĘ czy ZMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA
NEGOCJACJI.
3


edyt. zal: edy_zal.odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…..............................................................………………………………………..................… Numer REGON:......................……................... Numer NIP .......................…......……................. e-mail:...............................….....…, tel:............…..............…................, fax................…...........…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………..……………..
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................…...............
VAT: …... % …...................................................................zł
Cena brutto: …................................................….................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………….………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,, Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance ”
Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres
i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ roku
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2021 r. ...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,, Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. ,,Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2021 r.
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.20.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
,,Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Dokumentacja: Dokumentacja_projektowa.7z

Historia zmian

2406 Dodanie Termomodernizacja Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kamiance z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2