Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowę drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń"
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_post__powania.pdf
Rzekuń 14.09.2Q0 r.
FPZ.271.20.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 93 ust. 3 ustawy z 29.01.2004 r. — Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „Pzp", Zamawiający
zawiadamia o unieważnieniu postępwania na „
gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działc* ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń"
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 i 7 w związku
z art. 146 ust. 6 oraz ust. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz w związku z art. 94 ust. 3
ustawy z prawo 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 93 ust. I pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
6) wystąpiła istotna okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
W dniu 26.08.2020 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez
USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis.
Zamawiający zaprosił wybranego Wykonawcę do podpisania z wyznaczonym terminem
na dzień 07.09.2020 r.
W dniu 07.09.2020 r. wpłynęło do Zamawiającego pismo ww. wybranego Wykonawcy,
iż „nie przystąpi do podpisania umowy na realizację przedmiotowego
postępowania"
Przepis art. 94 ust. 3 Pzp umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej sp"ród
pozostałych Ofert lub unieważnienie postępowania, jeśli zachodzą ku temu przesłanki, o których
mowa w art. 93 ust. 1.
Z dniem 07.09.2020 r. Zamawiający pwziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu
wystąpiła omyłka, na udostępnieniu niewłaściwej dokumentacji projektowej.
Stanowiła ona integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Omyłka, o której mowa jest
powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w niewadliwy.
1) Podstawą unieważnienia jest przepis art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
uzasadnia się następująco:
zmiana dokumentacji była przewidywalna na etapie ogłoszenia
o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przystępując do udzielania zamówienia oparł
się na niej uznając, że jest ona opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej jak również zgcxinie z wymaganiami zamówienia. W stanie zmiana
dokumentacji projektowej spowoduje zmianę opisu przedmiotu zamówienia oraz wybudowanie
obiektu budowlanego o innych parametrach. Ta okolicznc*ć przesłanką do unieważnienia
postępowania wynikającą z art. 93 ust. 1, pkt. 6 usta" Prawo zamówień publicznych.
2) Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 7 Pzp stanowi, Ze Zamawiający powinien
uniewa2nić pstępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, że jest ono obarczone wadliwością, która
uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia
umowy zostały określone w art. 146 Pzp.
Na art. 146 ust. 6 PZP Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o uniewažnienie umowy w przypadku dokonania przez czynn"ci lub
zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło
wpływ na wyniki W ocenie Zamawiającąo w niniejszym postępowaniu doszło do
takiej sytuacji. Po zawiadomieniu o wyborze ofert tj. 26.08.2020 r. Zamawiający, jak zaznaczono
w pkt. 1, powziął wiadomość że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołała potrzebę
zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany opisu przedmiotu
zamówienia oraz wybudowanie obiektu budowlanąo o innych parametrach. Opis przedmiotu
zamówienia winien być dostosowany do zapisów w SIWZ i dokumentacji. Wada ta na obecnym
etapie nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie wyeliminowanie
błędu przez Zamawiającego na etapie postęgmvania przed otwarciem ofert, uniemożliwia
podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie
przyjętym w SIWZ stanowiłoby pważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest
możliwe poprawienie, czy tej zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie
mogą negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającąo (co wyraźnie
podkreśla się w oraz doktrynie prawa zamówień publicznych).
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niem021iwa do usunięcia w tym postępowaniu
(konieczność sporządzenia nowej, całość zadania dokumentacji). Jeśli więc wady
nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy-Zamawiający obligatoryjnie unieważnia
pstępowanie. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpłwu na jego
wynik i są nieusuwalne-skutkują koniecznością uniewa2nienia postępowania.
mgr Bartosz Podolak
FPZ.271.20.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 93 ust. 3 ustawy z 29.01.2004 r. — Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „Pzp", Zamawiający
zawiadamia o unieważnieniu postępwania na „
gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działc* ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń"
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 i 7 w związku
z art. 146 ust. 6 oraz ust. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz w związku z art. 94 ust. 3
ustawy z prawo 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 93 ust. I pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
6) wystąpiła istotna okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
W dniu 26.08.2020 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez
USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis.
Zamawiający zaprosił wybranego Wykonawcę do podpisania z wyznaczonym terminem
na dzień 07.09.2020 r.
W dniu 07.09.2020 r. wpłynęło do Zamawiającego pismo ww. wybranego Wykonawcy,
iż „nie przystąpi do podpisania umowy na realizację przedmiotowego
postępowania"
Przepis art. 94 ust. 3 Pzp umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej sp"ród
pozostałych Ofert lub unieważnienie postępowania, jeśli zachodzą ku temu przesłanki, o których
mowa w art. 93 ust. 1.
Z dniem 07.09.2020 r. Zamawiający pwziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu
wystąpiła omyłka, na udostępnieniu niewłaściwej dokumentacji projektowej.
Stanowiła ona integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Omyłka, o której mowa jest
powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w niewadliwy.
1) Podstawą unieważnienia jest przepis art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
uzasadnia się następująco:
zmiana dokumentacji była przewidywalna na etapie ogłoszenia
o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przystępując do udzielania zamówienia oparł
się na niej uznając, że jest ona opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej jak również zgcxinie z wymaganiami zamówienia. W stanie zmiana
dokumentacji projektowej spowoduje zmianę opisu przedmiotu zamówienia oraz wybudowanie
obiektu budowlanego o innych parametrach. Ta okolicznc*ć przesłanką do unieważnienia
postępowania wynikającą z art. 93 ust. 1, pkt. 6 usta" Prawo zamówień publicznych.
2) Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 7 Pzp stanowi, Ze Zamawiający powinien
uniewa2nić pstępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, że jest ono obarczone wadliwością, która
uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia
umowy zostały określone w art. 146 Pzp.
Na art. 146 ust. 6 PZP Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o uniewažnienie umowy w przypadku dokonania przez czynn"ci lub
zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło
wpływ na wyniki W ocenie Zamawiającąo w niniejszym postępowaniu doszło do
takiej sytuacji. Po zawiadomieniu o wyborze ofert tj. 26.08.2020 r. Zamawiający, jak zaznaczono
w pkt. 1, powziął wiadomość że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołała potrzebę
zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany opisu przedmiotu
zamówienia oraz wybudowanie obiektu budowlanąo o innych parametrach. Opis przedmiotu
zamówienia winien być dostosowany do zapisów w SIWZ i dokumentacji. Wada ta na obecnym
etapie nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie wyeliminowanie
błędu przez Zamawiającego na etapie postęgmvania przed otwarciem ofert, uniemożliwia
podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie
przyjętym w SIWZ stanowiłoby pważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest
możliwe poprawienie, czy tej zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie
mogą negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającąo (co wyraźnie
podkreśla się w oraz doktrynie prawa zamówień publicznych).
Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niem021iwa do usunięcia w tym postępowaniu
(konieczność sporządzenia nowej, całość zadania dokumentacji). Jeśli więc wady
nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy-Zamawiający obligatoryjnie unieważnia
pstępowanie. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpłwu na jego
wynik i są nieusuwalne-skutkują koniecznością uniewa2nienia postępowania.
mgr Bartosz Podolak
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf
GMINA RZEKUŃ
07-41 1 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 26.08.2020 r.
Fpz.271.20.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
r Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowęi na nawierzchnię żwirowa na działce
ozn. nr ewid. 329 w mșc. Rozwory gm. Rzekuń" _
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 4 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano następującego oferenta: USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis, która spełniła wszystkie warunki udziału w postępowania, a oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonej oferty wraz z przyznana
punktacją,
L.p.
2.
3.
4.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
Kryterium okres gwarancji
Mar-Bud Mariusz Kamrat
ul. Podlewskiego 35Ą 07410 Cena
60 pkt
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Handlowo-
Produkcyjno-Usługowe
WÓDEX Wacław Dąbrowski Cena
60 pkt
ul. Warszawska 10, 18-413
Miastkowo
Przedsiębiorstwo Handlowo
Usługowe „MARGO" Mariusz
Cena
Gosk, Aleja Legionów 152, 60 pkt
18-400 Łomża
USŁUGI TRANSPORTOWE Cena
Okres
gwarancji
45,27 pkt
40 pkt
Okres
gwarancji
48,78 Pkt 40 pkt
Okres
gwarancy
34,62 Pkt 40 pkt
60 pkt Okres
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
85,27 pkt
88,78 pkt
74,62 pkt
100,00 pkt
1
Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis
60 Pkt
gwarancji
40 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
2
07-41 1 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 26.08.2020 r.
Fpz.271.20.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
r Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowęi na nawierzchnię żwirowa na działce
ozn. nr ewid. 329 w mșc. Rozwory gm. Rzekuń" _
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 4 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano następującego oferenta: USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis, która spełniła wszystkie warunki udziału w postępowania, a oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonej oferty wraz z przyznana
punktacją,
L.p.
2.
3.
4.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
Kryterium okres gwarancji
Mar-Bud Mariusz Kamrat
ul. Podlewskiego 35Ą 07410 Cena
60 pkt
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Handlowo-
Produkcyjno-Usługowe
WÓDEX Wacław Dąbrowski Cena
60 pkt
ul. Warszawska 10, 18-413
Miastkowo
Przedsiębiorstwo Handlowo
Usługowe „MARGO" Mariusz
Cena
Gosk, Aleja Legionów 152, 60 pkt
18-400 Łomża
USŁUGI TRANSPORTOWE Cena
Okres
gwarancji
45,27 pkt
40 pkt
Okres
gwarancji
48,78 Pkt 40 pkt
Okres
gwarancy
34,62 Pkt 40 pkt
60 pkt Okres
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
85,27 pkt
88,78 pkt
74,62 pkt
100,00 pkt
1
Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis
60 Pkt
gwarancji
40 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
2
Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert_pdf.pdf
GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.20.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 17.08.2020 r. pn.,
„Przebudowa drogi wenętrznej
z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działce Ozn_ nr ewid_ 329 w mșę. Rozwory
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 190 550,00 zł
brutto.
2. Do 1000 wpłynęło 4 oferty zł020ne przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Mar-Bud Mariusz Kamrat ul. Podlewskiąo 35A, 07410 Ostrołęka
cena brutto: 175 976,63zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcnwą w terminie 30 dni dnia otrzymania faktury przez
Przedsiębiorstwo WÓDEX Wacław Dąbrowski
2.2.
ul. Warszawska 10, 18-413 Miastkowo
cena brutto: 317,80 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze rotńt budowlanych, fakturą
koŕmwą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MARGO" Mariusz Gosk, Aleja Legionów 152, 18-400
Łom2a
cena brutto: 230 071,50 zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającąo.
2.4 USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis
• brutto: 132 779,75 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.20.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 17.08.2020 r. pn.,
„Przebudowa drogi wenętrznej
z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działce Ozn_ nr ewid_ 329 w mșę. Rozwory
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 190 550,00 zł
brutto.
2. Do 1000 wpłynęło 4 oferty zł020ne przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Mar-Bud Mariusz Kamrat ul. Podlewskiąo 35A, 07410 Ostrołęka
cena brutto: 175 976,63zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcnwą w terminie 30 dni dnia otrzymania faktury przez
Przedsiębiorstwo WÓDEX Wacław Dąbrowski
2.2.
ul. Warszawska 10, 18-413 Miastkowo
cena brutto: 317,80 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze rotńt budowlanych, fakturą
koŕmwą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MARGO" Mariusz Gosk, Aleja Legionów 152, 18-400
Łom2a
cena brutto: 230 071,50 zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającąo.
2.4 USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis
• brutto: 132 779,75 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2
Treść ogłoszenia: Tresc_og__oszenia.pdf
FPZ.271.20.2020
Rzekuń dn. 31.07.2020 r.
nasza gmina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
ogłoszenie nr 568787-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Przebudowa drogi wenętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię
żwirowa na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCIA l:
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
przeprowadzenie
Nie
Informacje na temat któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
1
jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w inny
2
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wenętrzenej z
nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm.
Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w Miniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr geod. 329 w msc. Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową z kruszyv,ra naturalnego i łamanego oraz jej oznakowania. Prace prowadzone
będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20 w istniejących liniach rozgraniczających pas
drogowy. Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIWZ oraz przedmiary
robót, który służą jedynie pomocniczo. Nie stanowią podstawy rozliczenia. 3. W ramach niniejszego
zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1) Do poniesienia kosztów: • obsługi
geodezyjnej, • zagospodarowania ftpadów, • zakupu i dowozu materiałów, • organizacji placu budowy,
• organizacji zaplecza socjalnego, • zużycia mediów, • sporządzenia planu BIOZ. • uprzątnięcia pasa
drogowego do stanu pierwotnego. 2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres
0-12 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony wpisu
zamieszczonego w formularzu ofertowym przez MTykonawcę); 3) Przedstawienia do akceptacji przed
3
Rzekuń dn. 31.07.2020 r.
nasza gmina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
ogłoszenie nr 568787-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Przebudowa drogi wenętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię
żwirowa na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCIA l:
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
przeprowadzenie
Nie
Informacje na temat któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
1
jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w inny
2
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wenętrzenej z
nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm.
Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w Miniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr geod. 329 w msc. Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową z kruszyv,ra naturalnego i łamanego oraz jej oznakowania. Prace prowadzone
będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20 w istniejących liniach rozgraniczających pas
drogowy. Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIWZ oraz przedmiary
robót, który służą jedynie pomocniczo. Nie stanowią podstawy rozliczenia. 3. W ramach niniejszego
zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1) Do poniesienia kosztów: • obsługi
geodezyjnej, • zagospodarowania ftpadów, • zakupu i dowozu materiałów, • organizacji placu budowy,
• organizacji zaplecza socjalnego, • zużycia mediów, • sporządzenia planu BIOZ. • uprzątnięcia pasa
drogowego do stanu pierwotnego. 2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres
0-12 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony wpisu
zamieszczonego w formularzu ofertowym przez MTykonawcę); 3) Przedstawienia do akceptacji przed
3
SIWZ wraz z zal.: SIWZ_wraz_zal..pdf
nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową
na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
Rzekuń, dn 31.07.2020 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcHiziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
rzekun@rzekumpl
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 16 45
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ministra Rozwoju z dnia 26 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego przeliczania
2
8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.3140-2 Roboty drogowe;
2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr 329 w msc_ Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni
gruntowej na nawierzchnię Zwirową z kruszywa naturalnego i łamanego oraz
jej oznakowania. Prace prowadzone będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20
w istniejących liniach rozgraniczających pas drogowy.
Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIVVZ oraz
przedmiary robót który słupa jedynie pomocnic.70 Nie stanowią podstawy rozliczenia
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
1) Do poniesienia kosztów:
obsługi geodezyjnej,
zagospodarowania odpadów,
zakupu i dowozu materiałów,
organizacji placu budowy,
organizacji zaplecza socjalnego,
zužycia mediów,
W)rzadzenia planu BIOZ.
uprzątnięcia pasa drogowego do stanu pierwotnego.
2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 0-12 miesięcy, licząc od
dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu zamieszczonego w
3
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową
na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
Rzekuń, dn 31.07.2020 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcHiziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
rzekun@rzekumpl
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 16 45
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ministra Rozwoju z dnia 26 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego przeliczania
2
8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.3140-2 Roboty drogowe;
2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr 329 w msc_ Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni
gruntowej na nawierzchnię Zwirową z kruszywa naturalnego i łamanego oraz
jej oznakowania. Prace prowadzone będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20
w istniejących liniach rozgraniczających pas drogowy.
Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIVVZ oraz
przedmiary robót który słupa jedynie pomocnic.70 Nie stanowią podstawy rozliczenia
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
1) Do poniesienia kosztów:
obsługi geodezyjnej,
zagospodarowania odpadów,
zakupu i dowozu materiałów,
organizacji placu budowy,
organizacji zaplecza socjalnego,
zužycia mediów,
W)rzadzenia planu BIOZ.
uprzątnięcia pasa drogowego do stanu pierwotnego.
2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 0-12 miesięcy, licząc od
dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu zamieszczonego w
3
Edytowalne zał.: Edy_zal..odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.20.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI.
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
FPZ. 271.20.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.20.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI.
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
- Przedmiar robót: PRZEDMIAR__AG.pdf
ZAŁACZMIK NR 5 do wniosku o dotację ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowo,' i modernizacji dróg
dojazdowych do gruntów rolnwzh na rok 2020 dla zadania pn: „Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową na dziaîce ozn. nr ewid_ 329 w msz Rozwory gm Rzekuń, na długości 679,20 m"
PRZEDMIAR
Klasyfikacja wg. Wspólnego Słovmika Zamówień CPV
45233140-2 Roboty drogowe
NAZVVA INWESTYCJ
ADRES IMW'ESTYC.J:
INWESTOR:
ADRES IMW'ESTORĂ
Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnie żwirową na działce ozn. nr
ewid. 329 w msc. Rozwory, gm. Rzekuń, na długości 679,20 m
vm mazowieckiț, pow. ostrołęcki, gm Rzekuń, mw Rozwory ulica: brak, kategoria dmi: wewnętrzna
GMINA RZEKUN
uI Kościuszki 33; 07411 Rzekuń
WYKONAWCA ROBOT: Wykonawca zostanie wyłoniony w drodze przetargu
DROGOWA
SPORZĄDZIŁ PRZEDMIAR
SPRAWDZIŁ PRZEDMIAR
DATA OPRACOWANIA
Data opracowania 23122019
PRO 4.S7
inż arch Agnieszka Głosek
inż arch Agnieszka Głosek
23.122019
Dokument został opracowany przy pomocy programu NORMA PRO
OGOLNA CHARAKTERYST,'KA OBIEKT
Projektowane parametry drogi
a)
b)
c)
d)
e)
g)
h)
j)
granice pasa drogowego: szer 6 m
kategoria drogi: publiczna
klasa drogi: O 'dojazdowa,'
pas ruchli szer m
nawierzchni pasa ruchu:
podbudcma z mieszanki kmszwva naturalnego 0-0,315 mm gr 15 cm
nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego 0-0,31 mm z 50% dulatkiem kruszwva łamanego o frakcj 16-32 mm gr 15
— obustronnie po 75 m w konstrukcji warshvowej
podbudcma z mieszanki krusz»va naturalnego 0-0,315 mm gn 15 cm
nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego 0431 mm z 50% dulatkiem kruszwva łamanego o frakcj 16-32 mm gr 15
odwodnienie: powierzchnicnve
przekrój poprzeczny jezdni daszkom 3%
spadek poboczy: 6%
niweleta tnąca: dostosowana do rzędnych punktu vosokości istniejącej drogi gminnej działka ozn. nr weid_ 325.
Lp.
Nr spec.
Podstawa
PRZEDMIAR
Opis
. mła-
Mość
Cena
(6x7)
Przebudow•a drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnie żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory,
140-2
001 KNNRI
111-01
Razem dzi*
gm. Rzekuń, na długości 679,20 m
ROBOTY DROGOWE
o.ołm.oo. Rob
Roboty pomiarowe
0.03.00.00.Rob
Mechaniczne karczowanie krzakcnv
Roboty ziemne "'konywane koparkami podsie-
biernymi o poi łyżki 0.60 m3 w gruncie kat III-IV
transportem urobku na odległość 10 km po dro-
gach o nawierzchni utwardzonej samochodami
sarn m
Robot/ ziemne "'konywane koparkami podsie- m
biernymi opoi łyżki OSO m3 w gruncie kat III-IV
transportem urobku na odległość 5 km po dro-
gach o nawierzchni utwardzonej samochodami
sarn owczy m
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywa-
ne mechanicznie w gruncie kat II-IV păwarst-
konstrukcyjne nawierzchni
Projektmvana warstwa podbudowy z kruszwła
naturalnego fr. 0/31,50mm o grubości 15 cm
arstwa nawierzchniowa z mieszanki kruszywa
naturalnego fr. 0/31, 50 mm z 50 % dodatkiem
kruszywa łamanego o fr 18-32 mm o gr _ 15 cm
' czeniowe - Pobocza
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywa-
ne mechaniczne w gruncie kat II-IV păwarst-
konstrukcyjne nawierzchni
7Z2T75,'2
Projektowana warstwa podbudowy z kruszwła
naturalnego fr. 0/31,50mm o grubości 15 cm
arstwa nawierzchniowa z mieszanki kruszywa
naturalnego fr. 0/31 50 mm z 50 % dodatkiem
kruszywa łamanego o fr 18-32 mm o gr _ 15 cm
o mczenłowe
D.07.lWW Oznakowanie
iome • onowe i elem
Słupki stalowe ocynkowane f' _ 6 cm do znaków szt
pion owych
i pionowe Tablice wiel- szt
kość Folia odblaskowa typu „2'
000
0040402
Razem dzw
0080301.
0020111
0040402
Razem dzw
11
12
KNNR2-01
105/03-06
KNNR 9-26
102-04
KNNR 1
KNNR 6
103-03
KNNR 6
111-01
KNNR 6
113-03
KNNR 6
103-03
KNNR 6
111-01
KNNR 6
113-03
KNNR 6
02-01
KNNR 6
bez
118_3
1018.
1018.
1018.8
eczenstwa ruchu
Razem dzi* Oznakcn•nanłe
ome anowe i eleme
PRO 4.S7
nst.va ruchu
- STWiORB: STWiOR_Razwory.pdf
- Dokumentacja projektowa Rozwory_przekr__j_.pdf
PRZEKRÓJ NORMALNY, Rozwory_Plan__org..pdf , Opis_przedsi__wziecia_Rozwory.pdf
Przebudowa drogi wewnętrznej Z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię Żwirowq na działce ozn. nr ewid. 329
msc. Rozwory gm. Rzekuń na długości 679,20 m
-0,05
-0, 08
-0,05
-0,08
6%
Nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego 0-0,31,5 mm z
50% dodatkiem kruszywa łamanego 0 frakcji 16-32 mm gr. 10 cm
Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-31,5 gr. 15 cm
Wyprofilowane i zagęszczone podłoże/ nasyp do Is 1
@ Pobocze gruntowe z mieszanki kruszywa naturalnego
mm gr. 15 em
INWESTOR
RYSUNEK:
AUTOR:
DATA
OPRACOWANIA
Gmina ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Droga wewnętrzna działka ozn. nr ewid. 329
w rnse. Rv.awory , gm. R•mkuń
przebudowa drogi gruntowej na
nawierzchnię na nr ewid. 329 w msc.
gm. RIQkuń na długości 679,20 m
PrrCkrÓj normalny
grudzień 2019 r.
NAZWA:
OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA
Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni
na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr
w msc. Rozwory gm. Rzekuń, na długości 679,20 m.
INWESTOR
gruntowej
ewid. 329
Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń reprezentowana przez Wójta Gminy
Bartosza Podolaka.
II.
PODSTAWA OPRACOWANIA
Aktualne normy i przepisy prawne ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 liwa
1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz Uz 2019 r. 1186 ze zm.)
Rozporządzenie MTiGM z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim
VM)winny odgmviadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. D z. U. nr 43z 14 maja 1999 r.).
PRZEDMIOT OPRACOWANIA
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej będącej w Zarządzie Wójta
Gminy Rzekuń z nawierzchni gruntowej na navherzchnię žwirową na działce
ozn_ nr ewid. 329 w msc_ Rozwory gm. Rzekuń na długości 67920 m.
IV. ZAKRES OPRACOWANIA
Obejmuje przebudowę istniejącego pasa drogowego w zakresie zmiany nawierzchni
gruntowej na żwirową oraz wykonanie obustronnego 0,75 m z kruszywa
naturalnego.
Prace prowadzone w odcinku km do km 0+679,20 w istniejących liniach
rozgraniczających pas drogowy.
Granicę opracowania przestawiono na planie sytuacyjnym w skali 1:1000.
Początek opracowania: kierunek trasy km 0+000A) (krawędź drogi gminnej działka
ozn_ nr ewid_ 333) do km 0+ 679 20 (krawędź pasa drogi gminnej działka ozn. nr ewid. 325
w msc. Rozwory).
1. Zakres planowanych prac:
1) ziemne w celu regulacji korpusu i niwelety drogi
- usunięcie zbędnego materiału ziemnego w miejscach jego nadmiaru;
Przebudowa v,ewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchni? żwirową na dzAce ozn nr ewid_ 32g
w msc_ Rozwory gm Rzekwi na długośo 679,20 m.
Strona 1
uzupełnienie brakującego materiału ziemnego w miejscach
planowanym przedsięwzięciem.
2) budowlane:
gdzie brakuje go pod
- wykonanie nawierzchni pasa ruchu i zjazdów indywidualnych w konstrukcji warstwowej:
pcrlbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-0,31 ,5 mm gr. 15 cm;
nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego mm z 50% dodatkiem
kruszywa łamanego o frakcji 16-32 mm gr. 10 cm;
- wykonanie obustronne z mieszanki naturalnego 0-0,31 mm gr. 15 cm;
- wykonanie obustronne muldy
v.
STAN ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
1. Parametry techniczne drogi:
- Kategoria druł: wewnętrzna
- Klasa drogi: brak
- Pasa drogowy: szer. 6 m
- Powierzchnia pasa drogowego: 4075,20 m2
- Nawierzchnia: gruntowa lokalnie ulepszona žwirem
- Odv.ănienie: gmqierzchniowe
- Zjazdy: indywidualne do obsługi komunikacyjnej przyległych pól
- Warunki gruntowe: proste Gł. W na średniej głębokości zalegają
grunty przepuszczalne takie jak piaski średnie oraz piaski drobne średnio zagęszczone.
zwierciadła średnio mižej 1150 m.p.p.t., przemarzania 0,80 m.
- Infrastruktura techniczna: brak
- Niweleta drogi: wpisana w teren o przekroju szlakovwm.
2. Stan techniczny drogi:
Aktualny stan techniczno — użytkowy nawierzchni wymaga natychmiastowej przebudowy
w stopniu pilnym. Istniejąca nawierzchnia gruntowa uległa trwałemu zniszczeniu w wyniku
panującej suszy w roku 2019. Na skutek niskiej retencji wcxly i przesuszeniu gruntu
sklepienie nawierzchni gruntowej pod ruchu kołowego uległo trwałemu
przerwaniu. Przerwanie zasklepionej warstwy gruntu uw.ydatniło luźne
pisaki, niemožliwe do zagęszczenia. W efekcie droga jest trudno przejezdna dla pojazdów
kołowych w szczególności będących w dyspozycji poszczególnych
Przebudowa v,ewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchni? żwirową na dzAce ozn nr ewid_ 32g
w msc_ Rozwory gm Rzekwi na długośo 679,20 m.
Strona 2
3. Lokalizacja i stan własnościowy drogi:
Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w granicach administracyjnych województwa
mazowieckiego powiat ostrołęcki na terenie gminy Rzekuń. Pas drogowy obejmuje działkę
druową ozn. nr ewid_ 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń, stanowi w4asnoSć Gminy Rzekuń.
4. Zagospodarowanie przyległego terenu:
Teren objęty zamierzeniem budowlanym słužy obsłudze komunikacyjnej zabudowy typu
wiejskiego. Przebieg trasy usytuowany jest we wsi rolniczej Rozwory, gm. Rzekuń. Zapewnia
dojazd do pól uprawnych, łąk połožonych wzdłuž drogi. Stanowi ciąg drogo'/.y o nawierzchni
žwirowej w skład, którego madto wchodzą droga gminna: działka ozn. nr ewid 325 i 333
Przebieg w terenach rolnych, pól uprawnych i łąk.
VI.
PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA:
Projektowane parametry drogi:
- Granice pasa drogowego: szer. 6 m
- Kategoria drui: publiczna
- Klasa drogi: D (dojazdowa)
- Pas ruchu: szer. 4,5 m
- Nawierzchnia jezdni i zjazdów indwidualnych Zwirowa w konstrukcji warstwowej:
pcrlbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-0,31 ,5 mm gr. 15 cm
jezdnia nawierzchnia Zwirowa — szer. 4,5 m — z mieszanki kruszywa naturalnego
0-0,3115 mm z 50% dodatkiem kruszywa łamanego o frakcji 16-32 mm gr. 15 cm
- obustronne gruntowe — 0,75 m
z mieszanki kruszywa naturalnego 0-0,31 ,5 mm gr. 15 cm
jezdnia nawierzchnia Zwirowa — szer. 45 m — z mieszanki kruszywa naturalnego
0-0,31 mm z 50% dodatkiem kruszywa łamanego o frakcji 16-32 mm gr. 15 cm
- Odv.ănienie: powierzchniowe
- Przekrój mrzeczny jezdni daszkowy: 3%
- Spadek 6%
Niweleta tnąca: dostosowana do rzędnych punktu wysokości istniejącej drogi gminnej
działka ozn. nr ewid 325.
Przebudowa v,ewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchni? żwirową na dzAce ozn nr ewid_ 32g
w msc_ Rozwory gm Rzekwi na długośo 679,20 m.
Strona 3