Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowę drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń"

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_post__powania.pdf

Rzekuń 14.09.2Q0 r.
FPZ.271.20.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 i art. 93 ust. 3 ustawy z 29.01.2004 r. — Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „Pzp", Zamawiający
zawiadamia o unieważnieniu postępwania na „
gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działc* ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń"
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 i 7 w związku
z art. 146 ust. 6 oraz ust. 29 ust. 1 i 2 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz w związku z art. 94 ust. 3
ustawy z prawo 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 93 ust. I pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
6) wystąpiła istotna okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie unieważnienia faktyczne:
W dniu 26.08.2020 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez
USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis.
Zamawiający zaprosił wybranego Wykonawcę do podpisania z wyznaczonym terminem
na dzień 07.09.2020 r.
W dniu 07.09.2020 r. wpłynęło do Zamawiającego pismo ww. wybranego Wykonawcy,
iż „nie przystąpi do podpisania umowy na realizację przedmiotowego
postępowania"
Przepis art. 94 ust. 3 Pzp umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej sp"ród
pozostałych Ofert lub unieważnienie postępowania, jeśli zachodzą ku temu przesłanki, o których
mowa w art. 93 ust. 1.

Z dniem 07.09.2020 r. Zamawiający pwziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu
wystąpiła omyłka, na udostępnieniu niewłaściwej dokumentacji projektowej.
Stanowiła ona integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Omyłka, o której mowa jest
powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w niewadliwy.
1) Podstawą unieważnienia jest przepis art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
uzasadnia się następująco:
zmiana dokumentacji była przewidywalna na etapie ogłoszenia
o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przystępując do udzielania zamówienia oparł
się na niej uznając, że jest ona opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej jak również zgcxinie z wymaganiami zamówienia. W stanie zmiana
dokumentacji projektowej spowoduje zmianę opisu przedmiotu zamówienia oraz wybudowanie
obiektu budowlanego o innych parametrach. Ta okolicznc*ć przesłanką do unieważnienia
postępowania wynikającą z art. 93 ust. 1, pkt. 6 usta" Prawo zamówień publicznych.
2) Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1, pkt. 7 Pzp stanowi, Ze Zamawiający powinien
uniewa2nić pstępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, że jest ono obarczone wadliwością, która
uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia
umowy zostały określone w art. 146 Pzp.
Na art. 146 ust. 6 PZP Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o uniewažnienie umowy w przypadku dokonania przez czynn"ci lub
zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło
wpływ na wyniki W ocenie Zamawiającąo w niniejszym postępowaniu doszło do
takiej sytuacji. Po zawiadomieniu o wyborze ofert tj. 26.08.2020 r. Zamawiający, jak zaznaczono
w pkt. 1, powziął wiadomość że dokumentacja obarczona jest wadą. Wada ta wywołała potrzebę
zmiany dokumentacji, w wyniku której zachodzi konieczność zmiany opisu przedmiotu
zamówienia oraz wybudowanie obiektu budowlanąo o innych parametrach. Opis przedmiotu
zamówienia winien być dostosowany do zapisów w SIWZ i dokumentacji. Wada ta na obecnym
etapie nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie wyeliminowanie
błędu przez Zamawiającego na etapie postęgmvania przed otwarciem ofert, uniemożliwia
podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie
przyjętym w SIWZ stanowiłoby pważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest
możliwe poprawienie, czy tej zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie
mogą negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającąo (co wyraźnie
podkreśla się w oraz doktrynie prawa zamówień publicznych).

Stwierdzona przez Zamawiającego wada jest niem021iwa do usunięcia w tym postępowaniu
(konieczność sporządzenia nowej, całość zadania dokumentacji). Jeśli więc wady
nie da się usunąć i oddziałuje ona na ważność umowy-Zamawiający obligatoryjnie unieważnia
pstępowanie. Oznacza to, że błędy w postępowaniu, które miały lub mogły mieć wpłwu na jego
wynik i są nieusuwalne-skutkują koniecznością uniewa2nienia postępowania.
mgr Bartosz Podolak

 

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-41 1 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 26.08.2020 r.
Fpz.271.20.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
r Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowęi na nawierzchnię żwirowa na działce
ozn. nr ewid. 329 w mșc. Rozwory gm. Rzekuń" _
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 4 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano następującego oferenta: USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis, która spełniła wszystkie warunki udziału w postępowania, a oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonej oferty wraz z przyznana
punktacją,
L.p.
2.
3.
4.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
Kryterium okres gwarancji
Mar-Bud Mariusz Kamrat
ul. Podlewskiego 35Ą 07410 Cena
60 pkt
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Handlowo-
Produkcyjno-Usługowe
WÓDEX Wacław Dąbrowski Cena
60 pkt
ul. Warszawska 10, 18-413
Miastkowo
Przedsiębiorstwo Handlowo
Usługowe „MARGO" Mariusz
Cena
Gosk, Aleja Legionów 152, 60 pkt
18-400 Łomża
USŁUGI TRANSPORTOWE Cena
Okres
gwarancji
45,27 pkt
40 pkt
Okres
gwarancji
48,78 Pkt 40 pkt
Okres
gwarancy
34,62 Pkt 40 pkt
60 pkt Okres
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
85,27 pkt
88,78 pkt
74,62 pkt
100,00 pkt
1

Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna
31, 07-402 Lelis
60 Pkt
gwarancji
40 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
2


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert_pdf.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.20.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 17.08.2020 r. pn.,
„Przebudowa drogi wenętrznej
z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirowa na działce Ozn_ nr ewid_ 329 w mșę. Rozwory
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 190 550,00 zł
brutto.
2. Do 1000 wpłynęło 4 oferty zł020ne przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Mar-Bud Mariusz Kamrat ul. Podlewskiąo 35A, 07410 Ostrołęka
cena brutto: 175 976,63zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcnwą w terminie 30 dni dnia otrzymania faktury przez
Przedsiębiorstwo WÓDEX Wacław Dąbrowski
2.2.
ul. Warszawska 10, 18-413 Miastkowo
cena brutto: 317,80 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze rotńt budowlanych, fakturą
koŕmwą w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MARGO" Mariusz Gosk, Aleja Legionów 152, 18-400
Łom2a
cena brutto: 230 071,50 zł
W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony
w liczbie miesięcy)
• Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającąo.
2.4 USŁUGI TRANSPORTOWE Łukasz Prusaczyk, ul. Szkolna 31, 07-402 Lelis
• brutto: 132 779,75 zł
• W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 12 (wyrażony

w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą
końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2


Treść ogłoszenia: Tresc_og__oszenia.pdf

FPZ.271.20.2020
Rzekuń dn. 31.07.2020 r.
nasza gmina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
ogłoszenie nr 568787-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Przebudowa drogi wenętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię
żwirowa na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCIA l:
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
przeprowadzenie
Nie
Informacje na temat któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
1

jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): mvw.rzekun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w inny
2

sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wenętrzenej z
nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm.
Rzekuń
Numer referencyjny: FPZ.271.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w Miniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr geod. 329 w msc. Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni gruntowej na
nawierzchnię żwirową z kruszyv,ra naturalnego i łamanego oraz jej oznakowania. Prace prowadzone
będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20 w istniejących liniach rozgraniczających pas
drogowy. Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIWZ oraz przedmiary
robót, który służą jedynie pomocniczo. Nie stanowią podstawy rozliczenia. 3. W ramach niniejszego
zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1) Do poniesienia kosztów: • obsługi
geodezyjnej, • zagospodarowania ftpadów, • zakupu i dowozu materiałów, • organizacji placu budowy,
• organizacji zaplecza socjalnego, • zużycia mediów, • sporządzenia planu BIOZ. • uprzątnięcia pasa
drogowego do stanu pierwotnego. 2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres
0-12 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony wpisu
zamieszczonego w formularzu ofertowym przez MTykonawcę); 3) Przedstawienia do akceptacji przed
3


SIWZ wraz z zal.: SIWZ_wraz_zal..pdf

nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową
na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
Rzekuń, dn 31.07.2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcHiziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
rzekun@rzekumpl
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 16 45
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ministra Rozwoju z dnia 26 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego przeliczania
2

8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.3140-2 Roboty drogowe;
2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
drogi wewnętrznej ozn. nr 329 w msc_ Rozwory Gm. Rzekuń z nawierzchni
gruntowej na nawierzchnię Zwirową z kruszywa naturalnego i łamanego oraz
jej oznakowania. Prace prowadzone będą w odcinku od km 0+000,00 do km 0+679,20
w istniejących liniach rozgraniczających pas drogowy.
Szczegółowy zakres prac określają opis techniczny, zapisy niniejszej SIVVZ oraz
przedmiary robót który słupa jedynie pomocnic.70 Nie stanowią podstawy rozliczenia
3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
1) Do poniesienia kosztów:
obsługi geodezyjnej,
zagospodarowania odpadów,
zakupu i dowozu materiałów,
organizacji placu budowy,
organizacji zaplecza socjalnego,
zužycia mediów,
W)rzadzenia planu BIOZ.
uprzątnięcia pasa drogowego do stanu pierwotnego.
2) Udzielenia gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 0-12 miesięcy, licząc od
dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu zamieszczonego w
3


Edytowalne zał.: Edy_zal..odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie do dnia: 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata nastąpi po protokolarnym odbiorze robót budowlanych, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.20.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI.
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid. 329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.20.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,, Przebudowa drogi wewnętrznej z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową na działce ozn. nr ewid.329 w msc. Rozwory gm. Rzekuń’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/




Historia zmian

2381 Dodanie Przebudowa drogi wenętrznej w msc. Rozwory z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2