Ogłoszenie o zamówieniu na: "Rozbudowę i modernizację oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2023

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf

Rzekuń, dn. 23.11.2021 r.
Fpz.271.1.24.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrz"nia 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie:„Rozbudowa i măernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na
łata 2021-2022"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęła I oferta.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuczniu oferty na
kryterium określonym w warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: LC INVEST Sp. z o.o. ul. Wesoła 50,07-410 Ostrołęka. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5, Ponižei przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznana
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
LC INVEST sp. z o.o.
ul. Wesoła 50
07-410 Ostrołęka
Kryterium cena wraz
Kryterium okres
z przyznaną
gwarancji
punktacją
Okres
gwarancy
Cena
60,00 Pkt
40 pkt
60 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
100,00 pkt
mgr Bartosz Podolak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPZ271.1.24.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 15.11.2021 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia Ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonąo w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego
w gm. Rzekuń na lata 2021-2022"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
LC INVEST sp. z o.o. ul. wesoła 50, 07-410 Ostrołęka
Cena brutto
334 191 zł
mgr Bartosz Podolak
ul. 33
07-411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29161 7302
faks:
29 643 20 93
strona
e-mail
rzek u


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 15 listopada 2021r.
Fpz.271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania 0 udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na zadanie pn:, „Rozbudowa
i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 295 000,00 zł brutto.
mgr Bartosz Podolak


Treść ogłoszenia: Og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
CY
SEKCJA I - ZAMAWIAJ
1.1 .) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
I .2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
I .5.3.) pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj' POISka
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
I .5.7.) Numer telefonu: 296432077
1.5.8.) Numer faksu: 296432093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 .) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-890b5a69-371b-11 ec-a3fb-Oa24f8ă532c
2.5.) Numer 2021/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27 14:07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008129/05/P
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i modernizacja gminnych siec i kanalizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane w trybie podstawovwm na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOST PNIANIE DOKUME
ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje 0 Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minivxflal_uzp_gov_pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postęțM)waniu 0 udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/țM)rtal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
konto na ePUAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opłsane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePlJAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawó,v" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
Są ogólnie dostępne: Nłe

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1
Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
1 ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r _ — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu zwłązanym z
prowadzonym FX)stępowaniern 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na podstawie przepisów
prawa, a także pcxjmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osokmvych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
l) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osokmvych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego o udzielenie
zamowłenła;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postęvmvania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralnc*ci
protokołu Oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postęvmvaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa pzp. Administrator nie pcxjejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane Osobowe.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1 .) Przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I .24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane


SWZ: SWZ_wraz_z_zal.pdf

nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art. 3 ustavry z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U_ 2021. poz. 1129 z późn
zm.), zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane
pn. „Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
Numer ogłoszenia (BZP): 2021/BZP 00248185/01
Identyfikator postępowania miniPortal: 200d15c5-497c-41d7-a65c-8fbc7f98c438
Rzekuń dnia 27.10.2021
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa.
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
ug@rzekun_net
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https-//wwvv wekun plbamowienia-puhlfrne/pvetargi html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
Godziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postw»vaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy uzyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https-//miniportal gov pil.
ePUAPu
dostępnego
pod
adresem:
oraz pcăy elektronicznej:
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https-_/,”www rzekun_pVzam owi enia-publiczne/przetargi _htm I nej
internetowa").
dalej
„stroną
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP_ Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacjr
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
2

oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP)_
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz
do komunikacji, wynosi 150 MB
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
zložonych ofert i nie będzie možliwości na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ"_
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w art. 3 ustawy pzp_
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą muszą być w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów.
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJĘ czy ZMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA
NEGOCJACJI.
3


edyt. zal: Edyt_zal.odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…..............................................................………………………………………..................… Numer REGON:......................……................... Numer NIP .......................…......……................. e-mail:...............................….....…, tel:............…..............…................, fax................…...........…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………..……………..
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022„
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................…...............
VAT: …... % …...................................................................zł
Cena brutto: …................................................….................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: ustala się
dla zadania/etapu I: 1,3,5,6,7,8,12,13,21 do dnia 13 grudnia 2021 r.
dla zadania/etapu II: 2, 4,9,10,11,14,15,16,18,19,20,22 do dnia 13 maja 2022 r.
dla zadania/etapu III: 17 do dnia 30 września 2022 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I, II i III w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia fakturami częściowymi/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów rzeczowych robót.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………….………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022 „
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres
i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ roku
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2021 r. ...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022 „
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2021 r.
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Program funkcjonalno-użytkowy: Program_funkcjonalno_u__ytkowy.pdf

Dokumentacja projektowa: zalacznik1_zad4.zip , zalacznik2_zad14.zip , zalacznik3_zad21.zip

Historia zmian

2410 Dodanie Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego. z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2