Ogłoszenie o zamówieniu na: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach "

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadoemienie_o_wyborze_ofert.pdf

Rzekuń, dn. 27.10.2021 r.
FPZ271.1.21.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie: pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 6 ofert.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegajączj odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: „Bomar 2" Tomasz Gajewski, ul. Łochowska IA, 07-140
Sadowne. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5_ Poniżej przedstawiono zestawienie streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznana
L.p.
2.
3.
4.
5.
6.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Energo-Bud Przemysław
Trafalski, Oleszcze 46, 99-319
Dobrzelin
DEVELOPMENT sp. z
o.o ul.Jacka Malczewskiego
16 lok. 38, 05-091 ząbki
PH.U. MUNBAR Monika
Zegardło ul. Wygonowa 32 C,
05-110 Jabłonna
JAKKON Sp. zo.o. ul. Targowa
39 B, 07-410 Ostrołęka
„Bomar 2" Tomasz Gajewski
ul. Łochowska IA, 07-140
Sadowne
ANTAŁEK Konrad Dudziec ul.
Dulczewskiego 14, 07-440
Goworowo
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Kryterium okres
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
' Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
55,24 pkt
32,94 pkt
35,20 pkt
46,73 pkt
pkt
55,07 Pkt
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Pkt
40,00 pkt
WÓ T
Łączna
punktacja
95,24 pkt
72,94 pkt
75,20 pkt
86,73 Pkt
pkt
95,07 pkt
mgr B rtok dolak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.21.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 19.10.2021 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznąo prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej
w Ołdakach"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
ofe rty
2.
3.
4.
5.
6.
Firma (nazwa) lub nazwisko
Oraz adres VWkonawcy
Energo-Bud Przemysław Trafalski, Oleszcze 46,
99-319 Dobrzelin
DEVELOPMENT sp. z o.o ul.Jacka
Malczewskiego 16 lok. 38, 05-091 Ząbki
P.H.U. MUNBAR Monika Zegardło ul. Wygonowa
32 C, 05-110 Jabłonna
JAKKON Sp. zo.o. ul. Targowa 39 B, 07-410 Ostrołęka
„Bomar 2” Tomasz Gajewski, ul. Łochowska IA,
07-140 Sadowne
ANTAŁEK Konrad Dudziec ul. Dulczewskiego 14,
07-440 Goworowo
Cena brutto
947 100,00 zł
1 588 299,00 zł
1 486 147,50
1 119 627,42 zł
872 070,OO zł
950 000, 00 zł
Bartosz Podolak
adres : ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29 761 73 02
faks:
296432093
strona
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 19 września 2021r.
FPZ271.1.21.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na robotę budowlaną
pn: „ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 950 000,00 zł brutto.
Bartosz Podolak


Wyjaśnienie treści SWZ- 3: do_Wykonawc__w_3.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.21.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 15.10.2021 r.
DO Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: przetargu na „ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Termomodemizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach'
1) Zamawiający w piśmie z dnia 12.10.2021 w pkt 6 na zapytanie o zakres robót elewacyjnych do
wykonania udziela cytuję „projekt przewiduje zakres prac termomodernizacji bryły A i B
zaś wykonanie elewacji na całym obiekcie tj A-D"
Czy zatem prace związane z •
- ociepleniem poddasza
- wymianą pasów nad i pod rynnowych oraz orynnowania
- izolacją i ociepleniem ścian fundamentowych
-wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
- wymianą parapetów zewnętrznych
Wykonać na budynkach A,B,C,D ?
Jeżeli nie to proszę sprecyzować zakres prac na poszczególnych budynkach.
Przedmiary załączone do SIWZ jednoznacznie wskazują, że przedmiotem ocieplenia ścian są budynki
Ai B inaczej przedmiar w poz. 6-13 dz.2 byłby dwukrotnie zaniżony
Ad. 1
Zatem prace związane z
- ociepleniem — odp. budynek A, B
- wymianą pasów nad i pod rynnowych oraz orynnowania- odp. budynek A, B, C, D
- izolacją i ociepleniem ścian fundamentowych- odp. budynek A, B
adres: ul. i 33
01411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 3302
faks: 296432093
strona :
e-mail;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

UWAGA:
-wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej — odp. stolarka okienna budynek A, B w
załączeniu zaktualizowane rysunki zestawienia stolarki.
- wymianą parapetów zewnętrznych - odp. budynek A, B, C, D
2) Proszę o wyjaśnienie z opisu technicznego strona 18-19 dział Sciany zewnętrzne cytuję „Wykonać
rozbiórkę istniejących tynków i fragmentów na budynku A i B. zaś na budynku C i D
wykonać tylko malowanie tynków istniejących"
Ad. 2.
Elewację na bryle C i D sali gimnastycznej należy pomalować farbą uprzednim
przygotowaniu tynku istniejącego w kolorach zgodnych z rysunkami elewacji.
3) Proszę o wskazanie parametrów styropianu na fundamenty i czy ma być to styropian przeznaczony
do ocieplenia tego typu powierzchni gęstość itp.) ?
Ad. 3
Parametry docieplenia zostały opisane w opisie technicznym dział 1.1.7
4) Na jaką głębokość wykonać izolację przeciwwilgociową i izolację cieplną ścian fundamentowych ?
5) W poprawnego wyliczenia wartości prac związanych z izolacją przeciwwilgociową
i ociepleniem ścian fundamentowych proszę o podanie głębokości posadowienia ław
fundamentowych ?
Ściana fundamentowa 80 cm ława fundamentowa 40 cm
Zgodnie z przekrojem B-B
6). Wskazany termin na realizację zadania wynosi do 2 miesięcy od daty podpisania umowy. W świetle
umowy oraz okresu na jaki przypada czas na realizację zadania należy przyjąć, iż termin
wskazany w SWZ jest nierealny i niewspółmierny do zakresu prac jaki należy wykonać. W tym
miejscu należy podkreślić, iż aktualna dynamika rynku budowlanego znacząco wydłuża czas
realizacji wielu zamówień dotyczących materiałów' budowlanych. W szczególności dotyczy to takich
materiałów jak okna czy styropian. W tych przypadkach czas oczekiwania na realizacje
zamówienia wynosi ok 8 - 10 tygodni, czyli de facto tyle ile wynosi termin realizacji zamówienia
wskazany w SWZ. Ponadto okres na realizację zamówienia przypada na zimowy. Należy
zatem przyjąć, iż aura nie pozwoli w realizować przedmiotowego zadania z uwagi
na przestrzeganie reżimów technologicznych wskazanych przez produc*ntów materiałów. Należy
podkreślić, iż w wielu przypadkach producenci materiały systemów do wykonywania ociepleń
wskazują dopuszczalne zakresy temperatury pwietrza od +50C. Zatem stosowanie
wspomnianych materiałów w okresie zimowy rodzi poważne zagrożenie niewłaściwego wykonania
przedmiotu umowy. Mając na uwadze powyższe zwracamy się z prośbą o wydłużenie terminu
2

realizacji do 6 miesięcy dni podpisania umowy. Wprowadzenie proponowanej zmiany pozwoli na
uniknięcie zagrożenia niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy.
Ad. 6.
Zamawiający nie dopuszcza zmian w powyższym zakresie.
7. W przypadku uznania argumentacji przedstawionej w pkt 1 oraz wydłużenie terminu realizacji
umowy prosimy o wprowadzenie do umowy zapisów pozwalających na płatności częściowe
w trakcie realizacji zadania.
Ad. 7.
Zamawiający nie dopuszcza zmian w powyższym zakresie.
mgr Bartosz Podolak
3


Załączniki do wyjaśnienia treści SWZ-3: A.01.pdf

c
g25
KOTŁOWNIA
ZE STALI NERDZEwr•EJ
OOWIERZCHNIA OSJĘTA OPRACOW
[i]
RZUT PRZYZIEMIA
ISTNIEJĄCE Samy
OZNACZEŃ:
POWIERZCHNIA OBJęTA OPRACOWANIEM
BUDYNEK A i 8 - 475,10 mi
POWIERZCHNIA POZA OPRACOWANIEM
AUDYTU ENERGETYCZNEGO
BUDYNEK Ci D • 573,07 ma
- v. 49
ZESTAWIENIE POWIERZON
10
951
POWIERZCHNI OBIEKTU
AUDYTEM ESERGETYCZNYM
33970
536,10
455ă5m'
ENKOT
BIURO PROJEKTOWE
JEDNOSTKA PROJEKTOWA:
RENKOT BIURO PROHTOWE
Koterwas- Zebrowska
z siedz.bq aderesem:
UL Woiska Polskiego 9
akow Ski
INWESTOR:
Rzekuń z siedzibą pod
adresem: 07-41 Rzekuń,
ul. Tadeusza Kosciuszki 33
ADRES INWESTYCJI:
Budynek Szkoły pc-dstawowei
w Ołdakach, dziłaki nr ewid. 284
Obręb Ołdaki gm. Rzekuń
WOi
Identyfikator działki 141510
powiat
_ 2.001 d
TYTUŔ OPRACOWANIA:
Te budynku
Szkoły w msc. Ołdaki
oraz remont kotłowni
STADIUM:
MATERIALY ZGłoszEN'Â ROBÓT
DECYZJI
POZWOLENIA NA BucnwĘ
TYTUŁ RYSUNKU:
RZUT PRZYZIEMIA -Architektura
NR RYSUNKU:
AOI
BRANŻA;
PROJEKTANT:
mgr
nr opr. 90/95/0s
DATA OPRACOWANIA:
październik r.

A.02.pdf
c
AA-A
KOMIN Z STALI MERDZE'/AE.J
POWIERZCHNA OBJĘTA OPRACOWANI
RZUT 1 PIĘTRA
LEGENGDA
POWIERZCHNIA OBJĘTA OPRACOWANIEM
BUDYNEK A . 475,10
POWIERZCHNIA POZA OPRACOWANIEM
AUDYTU ENERGETYCZNEGO
BUDYNEK C i D - 573p7
ŚCIANY
- 44
KONSTet_xcYJNA ze•nșezNA •
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI OBIEKTU
10
ZESIAwe.11E POWIERZCHNI OBIEKłu
OBJĘTEJ AUDYIEN EłăRGETYCzNYM
135,40 m'
477 po
BIURO PROJEKTOWE
JEDNOSTKA PROJEKTOWA:
RENKOT BIURO PROJEKTOWE
Koterwas- Żebrowska
z siedzibq pcxl aderesem:
ul. Polskiego 9
Sypniewo
a kOwSki
INWESTOR;
Gmina Rzekuń z siedzibą
adresem: Rzekuń,
ul_Tadeusza KoschJszki 33
ADRES INWESTYCJE
Szkoły
w ewid. 284
Obręb Ołdaki gm.
ostrołęcki woi.m kie
Identyfikator działki 1 41510_2.m14
TYTUŁ OPRACOWANIA:
Te budynku
Szkoîy Podstawowej w msc_
Oraz remont kotłowni
STADIUM:
MATERIALY ZGłoszEN'Â ROBÓT
POZWOLENIA NA Bucr»wĘ
TYTUŁ RYSUNKU:
RZUT I - Architektura
1:100
NR RYSUNKU:
A.02
A-AA
BRANŻA:
PROJEKTANT:
mgr
Zyg
DATA OPRACOWANIA
październik 2020 r.

, A.06.pdf
STOLARKA OKIENNA DO WYMIANY
OZNACZENIE
SZEROKOŚC
WYSOKOŚĆ
WIDOK
OPIS
ILOŚĆ
01
100
90
8
02
140
200
03
140
85
04
85
85
05
90
140
06
140
170
Proiektuie się wymanię stolarki okiermei w istnieiących wymiaraÓ parametry: PCV,
kolor biały RAL 9010 parapety z blachy stalowei powlekanei gr. od - mm kolor grafit RAL
9010 zakończony zaslepkami z PCV
20
4
DO WYMIANY
3
STOLARKA DRZWIOWA
OZNACZENIE
SZEROKOŚĆ
WYSOKOŚĆ
WICX)K
OPIS
ILOŚĆ
DI
90
200
Drzwi stalowe zew.
do kotłowni El
grafit RAL 7016
2
D2
120
200
Drzwi aluminiowe zew.
. włm
El 30
grafit RAL 9016
2
ENKOT
BIURO PROJEKTOWE
JEDNOSTKA PROJEKTOWA:
RENKOT BIURO PROJEKTOWE
Renata Koterwas- Zebrowska
z siedzibą pod
ul. polskiego 9
06-216 Sypniewo
18
INWESTOR:
Gmina Rzekuń z siedzibq pod
adresem: 07-41 1 Rzekuń,
Kosciuszki 33
ADRES INWESTYCJI:
Budynek Szkoły
w Ołdakach, dziłaki nr ewid. 284
Obręb Ołdaki gm. Rzekł_ni powiat
ostrołęcki
Identyfikator działki
07
160
13
TYTUŁ OPRACOWANIA:
budynku
Szkoły Podstawowej w msc. Ołdaki
oraz remont k Otlov,'ni
STADIUM:
PROJEKKT WYKONAWCZY
TYTUŁ RYSUNKU:
STOLARKA DO MMMIANY -
NR RYSUNKU:
BRANŻA:
A rďi'ektu ra
PROJEKTANT:
mgr
Zygmunt Płochocki
nr upr. 90/95/0,
DATA OPRACOWANIA:
2020 r.


Wyjaśnienie treści SWZ - 2: Do_Wykonawc__w_2.pdf

nasza gmfna
FPZ271.1.21.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 12.10.2021 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: przetargu na „ Termomodemizacja Szkoły w Ołdakach".
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz 1129 ze zm.) wyjaśnia treść warunków zamówienia
na „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
1. Prosimy o potwierdzenie czy stolarkę okienną i drzwiową należy przyjąć zgodnie z wykazem
stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany.
2. W treści ogłoszenia o zamówieniu i opisie technicznym mówi się o ociepleniu fundamentów
i zakresu robót na zaś w przedmiarach brak zakresu. Prosimy o podanie ilościowego
zakresu robót.
3. W opisie mówi się o zakresie robót budowlanych w
kotłowni .Prosimy o podanie zakresu tych robót.
4. Prosimy o sprecyzowanie ilościowe zakresu robót w poz. 65 do 68 przedmiaru. Prosimy także
o parametry urządzeń oraz szcząółów instalacji elektrycznej w kotłowni (czy należy wykonać
nowe przyłącze energetyczne do kotłowni).
5. o określenie il"ci i mocy grzewczej kotła gazowego „Nadmieniamy, że w opisie mówi
się 0 2 szt 25 i 75 kW natomiast w przedmiarach szt 1 0 mocy 108 kW.
6. Czy Zakres robót elewacyjnych należy rozumieć jak w opisie. Jak interpretować rysunek rzutu
przyziemia budynek C i D poza opracowaniem Prosimy o sprecyzowanie robót elewacyjnych.
7. o określenie zakresu robót elewacyjnych na budynku C i D . Prosimy o ilości
robót.
8. Czy na ocieplenie stropu należy zastosować wełnę mineralną gr 22 cm lub 24 cm czy styropian
24 cm (rozbieżność między opisem a przedmiarem)
'dres: 33
Rzekuń
29761 73 m
29 7302
raks: 296432093
głowa
e •mail:

9. Czy należy usunąć utwardzenie wokół budynku i wykonać opaskę przy budynku z kostki
na cementowopiaskowej i ustawić nowe obrzeże betonowe na ławie
betonowej z oprem. Prosimy o ilości robót.
10. Czy w elementach wykończenia należy wykonać Neon świetlny- Taśma LED wodoodpoma
w profilu stalowym podtynkowym. prosimy 0 podanie ilości.
11. W opisie dokumentacji projektowej jest mowa 0 kotle do wymiany „kocioł kondensacyjny
o mocy 25 kW z zasobnikiem 1001." natomiast w przedmiarze poz 35 jest mowa o kotle o zmiennej
mocy 108 kW, pozycja 37 mowa o zasobniku 200 1. — Proszę o wyjaśnienia jakie Parametry
Wykonawca ma zastosować.
12. Bardzo proszę o wyjaśnienie dotyczące parametrów cieplnej jaka Wykonawca ma
zastosować do wyceny.
13. Jak rozumieć montaz rur spustowych o śr. Fi 10 crn. Czy należy zdemontować istniejące rury
i ponownie zamontować po wykonaniu robót elewacyjnych po. Kosztorysu przedmiaru nr 23,
14. Rynny dachowe o śr fi 12 cm jak wyżej. Nadmieniamy, że istniejące są w dobrym stanie
i nadają się do ponownego montażu 24,
15. Czy należy na pewno wykonać związane z pozycja kosztorysu
przedmiarowego 26 i 27 istniejąca jest w dobrym stanie,
16. Przy wejściu do budynku B od strony zewnętrznej element ściany jest obłożenie
płytkami „granitowymi". Jaki zakres robót należy przewidzieć związany z obłożeniem.
na które udziela się następującej odpowiedzi:
Projekt przewiduje wymianę stolarki w części objętej audytem energetycznym tj. bryły A i B.
Ilości proszę przyjąć z projektu bryły A i B.
Zakres obejmuje wymianę pieca gazowego oraz wzmocnienie ścian wew.
zabezpieczenia ogniowego i ich wykończenie.
Ad 4
kątem
Aktualnie w kotłownia jest dostatecznie obsługiwana poprzez istniejącą instalację elektryczną.
Ewentualna przebudowa gniazd czy przyłącza może wynikać wyłącznie z indywidualnych
parametrów zastosowanego pieca. Wobec czego przedmiotowe zagadnienie będzie obciążało
Wykonawcę.
strona 2 z 3

Ad 5.
Zamawiający przewiduje zakres przedstawiony w Audycie czyli wymianę dwóch kotłów
gazowych na jden o mocy 108 kW
Ad 6.
Projekt przewiduje termomodernizację bryły A i B zaś wykonanie elewacji na całym obiekcie
tj. A-D
Ad 7
Przedmiar służy pomocniczo do wyceny prac. Proszę przyjąć ilości z projektem.
Należy zastosować wariant przedstawiony w audycie wełna mineralna 22 cm.
Opaska wymaga rozbiórki w celu wykonania ocieplenia fundamentów. Zamawiający dopuszcza
odtworzenie istniejącej kostki jeśli jest w dobrym stanie.
Elementy wykończenia nie wymagają wykonania păświetlenia taśmami LED.
Ad 11
Zamawiający przewiduje zakres przedstawiony w Audycie czyli wymianę dwóch kotłów
gazowych na jeden o mocy 108 kW. Nie przewidujemy wymiany zasobnika.
Ad 12
Zamówienie nie przewiduje montażu pompy ciepła.
Ad.13
Naležy zdemontować istniejące orynnowanie i po wykonanych pracach elewacyjnych
zamontować nowe orynnowanie.
Ad. 14.
Należy zdemontować istniejące orynnowanie i po wykonanych elewacyjnych
zamontować nowe orynnowanie.
Ad.15
Istniejącą podbitkę należy zdemontować i po wykonanych pracach elewacyjnych należy
zamontować nową podbitkę podokapową.
Ad.16
Istniejące płytki należy zdemontować. Wykończenie wejścia wykończyć według załączonego
rysunku elewacji.
mgr Bartosz
strona 3 z 3
o lak


Informacja o zmianie SWZ: Informacja_o_zmianie_SWZ.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.21.2021
dotyczy: postepowania na
w Ołdakach”
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 12.10.2021 r.
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI
SPECYFIKACJI WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
„ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej
1. Działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą
Pzp, Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany treści Specyfikacji Warunków
Zamówienia:
2 Zapis w SWZ przed zmiana:
ROZDZIAŁ XV. sposóB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, TERMIN OTWARCIA
OFERT
„1. Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy elektronicznej
miniportalu w terminie do dnia 15-10-2021 r. godz. 10:00
2. Otwarcie ofert nastąpi dniu 15-10-2021 r.. godz 12:00
za pośrednictwem Platformy."
zostaje zestapiona:
„1. Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy elektronicznej
miniportalu w
2. Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 19-10-2021 r.. o godz. 12:00
za pośrednictwem Platformy."
2. Zapis w SWZ przed zmianą:
1. Wykonawca jest związany Ofertą do upływu terminu określonego datą
w dokumentach zamówienia, tj. do dnia 14 listopada 2021r. jednak nie dłużej
ul. 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 296432093
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

niż 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem
terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
zostaje zastąpiona:
1. Wykonawca jest związany Ofertą do upływu terminu określonego datą
dokumentach zamówienia, tj. do dnia 18 listopada 2021r. jednak nie dłużej niż 30
dni dnia upływu terminu składania Ofert, przy czym pierwszym dniem terminu
związania ofertą dzień, w którym upływa termin składania ofert.
mgł- Bartosz Po olak
strona 2 z 2


Zmiana ogłoszenia: Zmiana_og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ CY
1.1 .) Nazwa zamawiającego' Gmina Rzekuń
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.4.) Adres zamawiającego:
I .4.1. ) Ulica: Kościuszki 33
1.4.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.4.3.) Kod pocztowy 07-411
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.7.) Numer telefonu: (029) 643 20 77
1.4.8.) Numer faksu: (29) 643 20 93
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I .4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
I .6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA I - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228490/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-12 08:18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1 Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie 0 zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego Ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00197730/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1 Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania Ofert
Przed zmianą:
2021-10-15 10:00

PO zmianie:
2021-10-19 10:00
3.4.1. ) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia Ofert
Przed zmianą:
2021-10-15 12:00
PO zmianie:
2021-10-19 12:00
3.4.1. ) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania Ofertą
Przed zmianą:
2021-11-14
Po zmianie:
2021-11-18
3.4.1 Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamłerza stosować w celu ograniczenia liczby
wykonawców
Przed zmianą:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert. a) Cena — 60 pktb) Okres gwarancji — 40
pkt.2.Ocena Ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena
ofertowa
brutto). a) Kryterium „Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za
wykonanie
przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w pkt. 2 Formularz Oferty. W tym kryterium
można
uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku.5. Opis kryterium „Okres gwarancji"a) Kryterium „Okres gwarancji" będzie
rozpatrywany na
podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę wpkt. 4.
Formularza
Oferty .6.NajkrÓtszy możliwny' okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego:
60miesięcy.7 .Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny Ofert: 72 miesiące.8.
Jeżeli
Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy do oceny Ofert zostanie
przyjęty
okres 72 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.9. Wykonawca,który
zaoferuje
najkorzystniejszy okres (72 miesiące) — otrzymuje 40 pkt - maksymalną liczbę
punktów. 10. Wykonawca,
który zaoferuje najmniej korzystny okres (60 miesięcy) — otrzymuje O pkt.11. W przypadku, gdy
wszyscy
Wykonawcy zaproponowali jednakową wartość, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów.
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy
wartością
najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg. Wzoru
zawartego w

SWZ UWAGA: • Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.• Brak
określenia w formularzu oferty okresu gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z
warunkami zamówieniami- art. 275 ust. 2 ustawy Pzp. 12. W tych kryteriach łącznie można
uzyskać
maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku. 13.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą
liczbępunktów (P)wyliczonązgodnie z poniższym wzorem:P = C + O Gdzie:P — łączna liczba
punktów
Oferty ocenianej C —liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena"O — liczba punktów
uzyskanych w
kryterium „Okres Gwarancji" 14. Zamawiający w przypadku, o którym mowa w art. 275 ust. 2
ustawyPzp, może zaprosić Wykonawców do negocjacji Ofert złożonych w odpowiedzi na
ogłoszenie o
zamówieniu, jeżeli nie podlegają one odrzuceniu, w zakresie w/w kryteriów oceny Ofert 0 których
mowa w punkcie lniniejszego paragrafu. 15. Oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę
punktów
zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.Realizacja zamówień zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta
uzyskanajwiększą liczbę punktów. 16. W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze
najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie dokonywał wybory Oferty zgodnie z zapisami art.
248
ustawy Pzp. 17. Zamawiający poprawi omyłki, 0 których mowa w art. 223 usta 2 ustawy PZP
niezwłocznie powiadamiając 0 tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 18. O
wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z
art. 253 ustawy Pzp.
PO zmianie:


Wyjaśnienie treści SWZ- 1: Do_Wykonawc__w.pdf

nasza gmina
FPZ271.1.21.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 04.10.2021 r.
DO Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: przetargu na „ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na Szkoły Podstawowej w Ołdakach"
1. W załączniku do przetargu, brakuje dokumentacji projektowej oraz przedmiarów, bardzo proszę
o udostępnienie całej dokumentacji projektowej.
na które udziela się następującej Odpowiedzi:
1. Do przetargu udostępniona jest cała dokumentacja projektowa oraz roMt.
mgr Bartosz Podolak
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29 761 7301
29 761 7302
faks:
296432093
e-mail:


Treść ogłoszenia: Og__oszenie_30.09.2021.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach
EKCJA I - ZAMAWIAJĄC
I. I Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samcxizielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
I .5.1. ) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy 07-411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (029) 643 20 77
1.5.8.) Numer faksu: (29) 643 20 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I .5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
I. 7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA I - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-2cabce37-21ca-1 lec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer 2021/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30 12:29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1 .1 .12 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, 0 których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUME W ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3. I Adres strony internetowej prowadzonego
www.rzekun.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków 0 dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: .pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbynvvasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego
adresem:https://epuap.gov oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
konto na ePlJAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania Oferty lub wniosku” Oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i (Xibierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opłsane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycł)fania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePlJAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID .tępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postęvmvanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawc%W' lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
Są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

EX)lski
3.15.) RODO (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia 0
Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
1 ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym FX)stępowaniern 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na podstawie przepisów
prawa, a także pcxjmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osokmvych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osokmvych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamowłenła;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postęvmvania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w sprawie
zamówienia publicznego w niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu Oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osotX)wych nie przetwarzania danych
Osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do Ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowyvvania, w zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych Określa
ustawa pzp. Administrator nie pcxjejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
EKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1 .) Przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I .21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Me


SWZ: SWZ_wraz_z_zal.pdf

nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz 1129 z późn.
zm.), zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane
pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
Numer ogłoszenia (BZP): 2021/BZP 00197730/01
Identyfikator miniPortal: 89baaa53-cd3f-4b9c-8954-2d6c86403b66
Rzekuń dnia 30.09.2021 r.
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www rzekun.pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego
https-//www r7ekun pl/zamowienia-puhlione/wełargi html
adres skrytki ePUP: 120741Mcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
GcHiziny urzędowania:
pn, śr, cz. 745 do 1545
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest adresem:
https-//miniportal gov DI/
ePUAPu
dostępnego
pod
adresem:
https://epuap_qovpl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://www_rzekun_pl/zamowienia-publiczne/przetargi_html(zwanej dalej „stroną internetowa").
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania
elektronicznych,
przekazywanych
miniPortal oraz
techniczne
i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie kołzystania z systemu
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
2

publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje Się datę ich przekazania na ePUAP
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę prze miniP01tal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w art 3 ustawy pzp.
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą musza być sporządzone w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJĘ czy ZMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA
NEGOCJACJI.
3


edyt. zal: Edyt_zal.odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,, Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję/ nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ roku
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,, Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2021 r.
...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,, Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. ,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2021 r.
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.21.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
,,Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Dokumentacja: dokumentacja.7z

STWIOR: STWIOR.pdf

Przedmiar robót: Szko__a_Podstawowa_w_O__dakach___przedmiar_koszta_kwalifikowane.pdf

RENKOT BIURO PROJEKTOWE Renata Kotenvas-Zebrow-
PRZEDMIAR
06-216 Sypn ul. WOska Polskișo g
NAZW A
ADRES INWESTYCJI
INWIESTOR
ADRES INWESTORA
WYKONAWCA ROBOT
ADRES WYKONAWCY
SPORZĄDZIŁ KALKULACJE
DATA OPRACOWANIA
WYKONAWCA :
Oda opracował ia
2021-08-17
budynku Szkoły Pcdstawme msc. O'daki oraz remont kotłcwni - budynek A i B
Budynek Szkoły Păstnny.vej w Ołd*ach, dzi*kl nr 284 Obręb Ołd*i, gm Rzekuń
Urząd Gminy w Rzekuniu
Kościuszki 33, 07411 Rzekuń
Arch a
nur inż. Renata Koterwas-Zebrw.ska
2021-08-17
INWESTOR
Data erdzenia
D«ument przy prwa-nu
NORNIA PRO

Szma w Oklaka:h - prze&niar kosaa
Opis i "liczenia
Lp. Podstawa
rni
1 KNR4-01
d.1 0701-04
2 KNR4-01
dl 0726-06
3 KNR4-01
dl 0535-08
4 KNR4-01
dl 0108-10
S KNR 0-23
dQ 2611-01
7 KNR 0-23
dQ 2611-02
8 KNR 0-23
dQ 2612-01
9 KNR 0-23
dQ 2612-04
10 KNR 0-23
dQ 2612-06
11 KNR 0-23
dQ 2612-08
12 KNR 0-23
dQ 0931-02
13 KNR2-02
dQ 1604-01
14 KNR2-02
r_IB zszS15
15 3
do 0701-04
IB KNR 19-01
do 0538-07
17 KNNR3
do 0702-06
18 KNR4-01
do 0108-10
nku Szk Podstawowe • w m sc. Ołda ki oraz remont kotłowmi - bu
otowawcze
Odbicie tynkwł zewnętrznych na scianach, filarach, '*lastrach o pcM'Ëzchnl xlbi-
cia poład 5 m2 (z*ożono 5%)_
78T&O.05
Uzupełnienie tynkóv.' zevmetrznych zwykłych kat III
Rozebranie obrób* blachMSkich: parapetów itp z blachy nie nadâącej się do
użytku
08513+1 4'2+145+1.4+1*5+1 4•11+1411 4
Wwiezienie gruzu spryzmowałego samochcdami skrzyniT'•ym - za kËdy na-
stepny I km
Utylizacja gruzu
docie eniowe - ścian
Przygotcmanie starego pcdŕoża pă dcciăenie metodą I*ką-mokrą - oczyszcze-
nie mechałłczne zmycie
7876
Przygot•wanie starego pcdŕoža pă dcciăenie metodą I*ką-mokrą - jednokrotne
gruntcwvane ścian
7876
Ocłe*nie ścian budynków płytami - przynejenie płyt styropiało-
voch do ścian EPS W/m2Kgr. 12cm
7876
Ocłe*nie scian budynkow płytami
- przymcccwvan e styrcpł
ncnvych za pcrnccą dym pl—tikty.vych
7876%
Ocłe*nie ścian budynkóv.' płytami - przynejenie warstwy siatki na
7876
Ocłe*nie ścian budynkóv.' płytami - ochrona nzożnikâ•' wypuk-
M: h kątweniki—łl
Vv"yprma cienkcwarstwawa z tynku faktura bza-
ziUno 1-2mm gr. 2 mrn ręcznie na uprza:lnło przygotcwanym pcd-
łożu - ściany
7876
Rusztcnvzłia ze,'łnetrzne rura•'e o wysokcści do I O m
Czas pra:y rusztcwań grupy I
-1238789101
miana stolarki okien i drzwi
wykucie z muru i wstnnenie okien
4'0_85+
11095+1.411
Vv"ykcmanie păokiennikm•' o szer 25-50 cm z blachy st*ov.ej
08513+1 4'2+145+1.4+1*5+1 4•11+1411 4
wykucie z muru i wstnnenie drzwi zewnętrznych
kAiB
m2
rn3
m2
szt
m2
Wwiezienie buda"amch spryzmowanego samcchăami skrzynicmymi m3
- za kazdy następny I km
11 096
Poszcz.
787600
787600
787600
787600
787600
787600
4725600
4725600
787600
787600
787600
787600
50000
138.708
11098
N— 452 mlmy:

Szma w Oklaka:h - prze&niar kosaa
Opis i "liczenia
Lp.
21
22
d.51
d.5Q
Podstawa
20 KNR4-01
0708-03
Utylizacja & padł"
mianie stolarki
VOkcmanie t,'nkâ” zwykłych vemętrznych kat III z zaprwt,/ cernełtcnvc-wapien-
nej na Eciežach sz«ckaści do 40 cm
I I. 4+1
04
KNR-W 2-02 Tynki (gładzie) wewnętrzne grubascj 3 mm z gipsu szpachlowe-
go wykonywałe răznłe na ościeżach i pasach ściennych na podłożu betcma•.ym
d.4 2011-05
4+(2+1
I l. 4+1
04
KNR-W 2-02 Dv,ukrdne malm•ŕanie farba-nł emulsyjnym pcmierzchnł wevmetrznych - pMłozy
1510-03
23 KNR2-02
d.51 0510-02
24 KNR2-02
d.51 0508-03
25 KNR2-02
r_IBzszS15
28 KNR 0-18
d.5Q 2611-07
an*ogia
27 KNR 0-18
d.5Q 2613-03
28 KNR2-02
r_IB zszS15
29 KNR2-02
d.6 0613-04 +
KNR2-02
0613-03
30 KNR2-02
0616-01
an*ogia
31 KNR2-02
0406-04
32 KNR4-01
0820-03
33 KNR 0-14
d7 2010-10
34 KNR4-02
d7 0314-05
an*ogia
z grunt•wanłem
08$3'3+12+1
I l. 4+1
n Iru s
Rury spustcnve o sr I O cm z blachy
15296
Rynny dachT'E o śr. 12 cm z blachy ocynko.va-łej
8184
Czas pra:y rusztcwań grupy 4
24
Podbitka dachu
rusztu na kcmstrukcj dre'.vnia-ŕ
16568
Układanie pozicrnych paneli włnylcnvych typu "Siding" bez docăan a na gotm,yrn
ruszcie na ścianach
49 104
Czas pra:y rusztcwań grupy 3
Oc- lenie
Izola:je ciăne i z młrE*nej grubcść 22 cm, 0,035
4751
Izola:je z fdii paroszczenej na sucho pozioma - jedna wzstwa
4751
Konstrukcja drevmiana do przybicia płyt OSB
5207
PrzyŃcie do kcnstrukcj drewnianS OSB gn 22 nn
4751
Remont k otłowni
Okłăziny ścia-ł z płyt GKF dwuwarstwo•'e na CW50
0—-ncmtaž pieca gazo.vego wraz z armaturą
m2
m2
Poszcz.
1000
117.308
117.308
152960
152960
81840
81840
IS5680
165680
49104
475100
475100
475100
475100
5207
475100
475100
kpl
1000
N— 452 mlmy:


Historia zmian

2407 Dodanie Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Ołdakach z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2