Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowę ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej".
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_12062020.pdf
GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 12.06.2020 r.
FPZ.271.13.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury
technicznej".
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i oc*nę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Włybrano następującego oferenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „OSTRADA"
Sp. z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411 Ostrołęka, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu,
a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
oniž
wion
lenie z
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Drogi Mazowieckie Sp. z o.o.
Spółka komandytowa
ul. Powstańców 15/8 07-410
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo
Mostowych „OSTRADA" sp.
2.
z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411
Ostrołęka
czen
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
złož
Łączna
Kryterium okres gwarancji
punktacja
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
57,25
pkt
60,00
pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt 97,25 pkt
Pkt m,OO Pkt
3. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
1
mgr ortosz ocio,îak
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 12.06.2020 r.
FPZ.271.13.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury
technicznej".
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i oc*nę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Włybrano następującego oferenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „OSTRADA"
Sp. z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411 Ostrołęka, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu,
a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
oniž
wion
lenie z
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Drogi Mazowieckie Sp. z o.o.
Spółka komandytowa
ul. Powstańców 15/8 07-410
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo
Mostowych „OSTRADA" sp.
2.
z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411
Ostrołęka
czen
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
złož
Łączna
Kryterium okres gwarancji
punktacja
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
57,25
pkt
60,00
pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt 97,25 pkt
Pkt m,OO Pkt
3. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
1
mgr ortosz ocio,îak
Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
GMINA RZEKUŃ
()7-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.13.2020
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 04.06.2020 r. pn., „Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 196 OWOO zł
brutto.
2. Do găziny 1000 wpłynęły 2 oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Drogi Mazowieckie Sp. z o.o. Sp. k., ul. Powstańców 15/8, 07-410 Ostrołęka
czna brutto: 219 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo — Mostowych „OSTRADA" Sp. z o.o. ul. Lokalna 2,
07-410 Ostrołęka
cena brutto: 209 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
o ak
()7-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.13.2020
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 04.06.2020 r. pn., „Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 196 OWOO zł
brutto.
2. Do găziny 1000 wpłynęły 2 oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Drogi Mazowieckie Sp. z o.o. Sp. k., ul. Powstańców 15/8, 07-410 Ostrołęka
czna brutto: 219 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo — Mostowych „OSTRADA" Sp. z o.o. ul. Lokalna 2,
07-410 Ostrołęka
cena brutto: 209 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
o ak
Treść ogłoszenia:Tresc_ogloszenia.pdf
FPZ.271.13.2020
.'łas.Z'1
Rzekuń, 20.05.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej.
ogłoszenie nr 541975-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
1
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny
Nie
2
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SVKCTA PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z
uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Numer referencyjny: FPZ.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie nawierzchni żwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń wraz
z uzł*nieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami drogi, w odcinku od
km 0+000,00 do km 0+223,00. • Lokalizacja: działki ozn. nr ewid. 54/2 msc. Tobolice. • Zakres
materiałowo —rzeczowy planowanych robót: • roboty pomiarowo-geodezyjne • roboty ziemne: •
odhumusowanie; • korytowanie • roboty budowlane • wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z
mieszanki kruszyv,ra naturalnego gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm; • wykonanie
nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm AC IIW.; • wykonanie
3
.'łas.Z'1
Rzekuń, 20.05.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej.
ogłoszenie nr 541975-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
1
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny
Nie
2
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SVKCTA PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z
uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Numer referencyjny: FPZ.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie nawierzchni żwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń wraz
z uzł*nieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami drogi, w odcinku od
km 0+000,00 do km 0+223,00. • Lokalizacja: działki ozn. nr ewid. 54/2 msc. Tobolice. • Zakres
materiałowo —rzeczowy planowanych robót: • roboty pomiarowo-geodezyjne • roboty ziemne: •
odhumusowanie; • korytowanie • roboty budowlane • wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z
mieszanki kruszyv,ra naturalnego gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm; • wykonanie
nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm AC IIW.; • wykonanie
3
SIWZ wraz z zal.: SIWZ_wraz_zal..pdf
nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej"
Rzekuń, dn 20.05.2020 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
T
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
2
8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania,
orazwykonywanie nawierzchni autostrad, dróg
4511.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
fundamentowania
4523.1300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów
doodprowadzania ścieków
45.23.3140-2 Roboty drogowe
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie nawierzchni Zwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice
gm. Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej
z potrzebami drogi, w odcinku od km 0+000,00 do km 0+223,00.
Lokalizacja: działki ozn. nr ewid_ 54/2 msc. Tobolice.
Zakres materiałowo —rzeczowy planowanych robót:
roboty pomiarowo-geodezyjne
roboty ziemne.
odhumusowanie,
korytowanie
roboty budowlane
wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z mieszanki
gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm;
3
kruszywa naturalnego
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej"
Rzekuń, dn 20.05.2020 r.
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
T
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
2
8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania,
orazwykonywanie nawierzchni autostrad, dróg
4511.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
fundamentowania
4523.1300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów
doodprowadzania ścieków
45.23.3140-2 Roboty drogowe
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie nawierzchni Zwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice
gm. Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej
z potrzebami drogi, w odcinku od km 0+000,00 do km 0+223,00.
Lokalizacja: działki ozn. nr ewid_ 54/2 msc. Tobolice.
Zakres materiałowo —rzeczowy planowanych robót:
roboty pomiarowo-geodezyjne
roboty ziemne.
odhumusowanie,
korytowanie
roboty budowlane
wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z mieszanki
gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm;
3
kruszywa naturalnego
Edytowalne zał.: Edyt_zal..odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: do 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty nastąpi po protokolarnych odbiorach robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 i c2 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 i c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.13.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
FPZ. 271.13.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: do 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty nastąpi po protokolarnych odbiorach robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 i c2 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 i c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.13.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Branża drogowa:
- Dokumentacja projektowa: Projekt_budowlany___ul.___wierkowa_i_Akacjowa.zip
- Przedmiar robót: Przedmiar_rob__t_ul._Akacjowa.pdf
PRZEDMIAR ROBÓT
Klasyfikacja Wg. Wspólnego Słownika Zamówień
w zakresie konstruowania, Wykonywania autostrad, dróg
NAZWA INWESTYCJI
ADRES INWESTYCJI
INWESTOR
ADRES INWESTORA
BRANŻA
SPRAWDZIŁ PRZEWIAR
DATA OPRACOWANIA
Przebudowa tŃcy Akacjowej w miejscowości Tobolice z uzupełnieniem infrastruktury technicznej
Draga gminna ul. Akadcywa na dz. Nr 54/2. 144 w msc.TObOIice na terenie gminy Rzekuń
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń. ul. Kościuszki 33
DROGOWA
mgr inż. Leszek Chmielewski
20.02.2020 r.
wartość kosztorysowa robót
Data opracowania
20.02.2020 r.
Data zatwierdzenia
Dokument został opracowany przy pomocy
NORMA PRO
Przebudowa uficy Akadowei w miejscowości Tobolice z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej • branża drogowa
Podstawa
Przebudowa uli
1 ssT-
d.1 01.01.01a
2 ssT-
d. 1 10.11.01
3 SST.
d.1 10.11.01
4 ssT-
d.1 10.11.01
5 ssT-
d.l Ich 10.01
6 ssT-
d.1 10_10.01
d.2 02.0001
02.01.01
PRO
O is i liczenia
Akaciowei w mieiscowoSci Tobolice z uzupełnieniem brak ce infrastru techni
ROBOTY POMIAROWE PRZYGOTOWAWCZE
Roboty pomiarmve przy przebudowie drogi gminnej ul. Akacjowej - w km
równinnym. Utrzymwanie elementow wyznaczenia osi jezdni drogi w trakcie
wykonywania robót. obejmuje koszty prac geodezyjnych związanych
z wytyczeniem pasa, jezdni drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powyk(F
nawczej odtworzenia reperów osnCnwy geo±zyjnej uszkodzonych w trakcie
konywania robót lub ich wznowienia.
Przedmiar: 223,0mb 0.223km
0.223
Reguła* pionowa studzienek na sieci kanalizaOl sanitarnej. Pozycja obejmuje szt
wykonanie regulacji pionowej istniejących włazów żeliwnych (typ ciężki 0400)
studni na istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku projektowanej jezdni
ul. Akacjowej w dostosowaniu do projektowanych rzednych niwelety nawierzch-
ni jezdni bitumicznej. ( tj. rzędnych warstwy wiążącej wy*onaniej dla etapu I )
przedmiar: 7 Szt.
Regulacja pionowa studzienek na sieci kanalizacji deszczowej. pozy* obej- szt
moje regulacji pionowej istniejących włazów żeliwnych (typ ciężki
D400) studni na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd150 na prc>
kłowanej jezdni ul. Akacjowej w dostosthvaniu do projektcp.vanych rzednych
niwelety nawierzchni jezdni bitumicznej ( tj. rzędnych warstwy wiążącej wykCF
naniej dla etapu I )
Przedmiar 4 szt.
RAZEM
Regulacja pionowa zasuw na sieci wodociagowej. Pozycja obejmuje wykona- szt
nie regulacji pionowej istniejących zasuw żeliwnych na istniejącej sieci wodcią•
gowej w0160 w pasie drogcnwym na odcinku projektmvanej korony ul. Akacio•
wej w dostosowaniu do projektcwanych rzednych nawierzchni jezdni bitumicz-
nej ( etap I ) oraz poboczy i zjazdów żwirowych. Zasuwy zlokalizowane w po-
boczach zjazdach żwirowych należy zabezpieczyć betonowym obrzeżem
skrzynki do zasów o wym. 50x50x7cm (5 szt.).
Przedmiar: B szt.
Układanie rur na kablach Sieci teletechnicznej. Pozy* obejmuje
wykonanie zabezpieczenia przejścia pod projektowaną jezdnia istniejących
kabli sieci teletechnicznej rurą dwudzielną typu A03PS, Pozy* obejmuje za-
kup, przmezienie, wykonanie robót ziemnych odkopanie i zasypanie kabla
oraz u102enia rur osłonowych na przejściach pod jezdnią istn.
sieci teletechnicznej.
przedmiar:
km 0+003,75 - 7,0m
km 0+063,65 - 6,0m
km 0+08425 - 7,0m
km 0+157,40 -
km 0•197.50
przedmiar razem: 380nb
Układanie rur osłoncwych na kablach sieci energetycznej. Pozycja obejmuje
wykonanie zabezpieczenia przejścia pod projektowana jezdnią istniejącwh
kabli sieci energetycznej eN (niskiego napięcia) rurą dwudzielna typu A83PS.
Pozycja obejmuje zakup. przywiezienie, wykonanie robót ziemnych tj. odkopa•
nie zasypanie kabla oraz ułożenia rur osłonowych na przejściach prostopad-
łych pod jezdnie Istn. sieci energetycznej eN.
Przedmiar:
km 0408070-6,om
km 0+110.45-7,om
km 0+170,55.
km 7.om
przedmiar razem: 26.0mb
ROBOTY ZIEMNE
humusowanie. PozEa obejmuje usunięcie warstwy humusu o gr. od 15 do
30cn1 z terenu pasa drogowego ul. Akacjowej z załadunkiem WW'ozem urob-
ku na miejsce wskazane przez Inwestora na terenie gminy Rzekuń lub do
korzystania we własnym zakresie przez V'lykonawcę.
Przedmiar
jezdnia: 223mbx 1.50m x 2 669.0m2
zjazdy; 13 szt. x 182.0rn2
Przedmiar razem: 851 .O m2
RAZEM
38.000
RAZEM
26.000
0.223
7.000
4.000
8.000
26.000
przebudowa ulicy AkaȘwej w Tobolice z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej - branża drogowa
8 ssT -
d.2 02.00.01
02.01.01
d.2 02_00.01
SST-
02.01.01
10 SST-
d.2 02.0001
02.01.01
11 SST-
d.3 04.04.01
12 s
d.3 04.04.02
13 SST-
dA 05.03,05b
14 SST.
d.5 05.01.03
PRZEDMIAR
liczenia
Koryto pod zjazdy na posesje. Pozy* obejmuje Wykonynwane wykopćm pod
koryta dla Zjazdów na posesje na 10 W gruncie kat. III z
dunkjem i w-nsnnem urobku samochodami samowyładowczymi na miejsce
wskazane przez Inwestora na terenie gminy Rzekuń lub do wykorzystania w
zakresie Wasnym Wykonawcy.
Przedmiar:
13 szt. x 13,om2- 169.0012
Roboty ziemne etap l. Pozycja obejmuje wykonywane koparkami podsiębierny-
mi o poj. do 0,25 m3 wykopów koryta na odkład na szeroko" 5,60m i
głęboko" 20 cm w gruncie kat. III ( istniejąca nawierzchnia Zwircma jezdni z
kr. naturalnego Pozyskany urobek z korytowania etapu I przewidziano do
wbudcnwania na miejscu jako dolona warstwa podbudowy pomocniczej z m.
niezwiązanej kruszywa pod projektowaną konstrukšie jezdni z doziamieniem
kruszNem niezwiązanym fr. 0/31.50mm z dowozu.
Przedmiar. 5.60rnx223mb- 1248.80m2
1248.8
.m.
m2
rn2
Roboty ziemne etap IL Pczyea obejmuje wykonywane koparkami podsiębier-
nymi o poj. łyżki do 0,25 ma wykopów koryta c szerokości 5,60m i głębokość
25 cm w gruncie kat. III z zahadunkiem i wywozem urobku samochodami samo-
wyładowczymi na miejsce wskazane przez Inwestora na terenie gminy Rzekuń
lub da wykorzystania w zakresie Własnym WykMawcy.
Przedmiar: 1243,30m2
1248.80
PODBUDOWA JEZDNI
Podbudowa z kruszwva naturalnego. Pozycja obejmuje wykonanie dolnej war*
twy podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego
fr. 0/31.50 mm (materia' pozyskany z korytowania istniejącej nawierzchni żwiro-
wej etau robót ziemny:h wraz z dcziarnieniem krusznvem z dcwozu - szero-
kość 5,60 m) zagęszczonego mechanicznie o gr. 15 cn (po zagęszczeniu)
pod nawierzchnię jezdni drogi gminnej ul. Akaeowej. Pozycja obejmuje koszty
profiloania podłoża. wbud0Nania materiabów na podbudowę wraz z ich zagęsz-
czeniem ( doziarnienie istniejecej mieszanki niezwiezanym kruszywem natu-
ralnym fr. 0/31 ,SOrnm z dcmozu do uzyskania wturnego modułu odkrztałcenia
na poziomie E2 80 MPa )
Przedmiar:
223.om x 1248,80 m2
powierzchnia na lukach • 13.20m2
Przedmiar razem: 1262,0 rn2
Od owaz ozycja obejmuje wykonanie górnej warst- m2
wy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa łamanego fr. O/
31 .somnl C50/50. wg. PN EN 13242 WT-4 -2010. zagęszczonego
nicznie o gr. 20 cm (po zagęszczeniu) pod nawierzchnię bit. jezdni drogi gmin-
nej ul. Akacjowej. pozycja obejmuje kaszty zakupu. przywiezienia i
nia podbudowę Wraz z ( min. E2
130 MPa
przedmiar:
x 223,0rnb 1181,90m2
na łukach -
przedmiar razem 1194,30 m2
1194.30
NAWIERZCHNIE BITUMICZNEeta
Nawierzchnia 2 batonu asfaltowego - warstwa wiążąca. Pozycja obejmuje wy
konanie z betonu asfaltowego 50/70 0 gr 5cm AC IIW.
PN-EN 3108-1 WY-2. Pozycja obejmuje koszty skropienia warstwy podbudo-
wy zasadniczej z m. niezwiązanej emulsja asfaltowa. koszty zakupu, koszty
transportu oraz wbudowania mieszanki mineralno bitumicznej na warstwę wi•
przedmiar:
- 1137,30m2
powierzchnia na łukach - I
Przedmiar razem: 1149,00 m2
1149
ROBOTY WYKONCZENIOWE
Uzupełnianie. i zagęszczanie poboczy. Pozycja obejmuje wykona-
nie poboczy żwirowych z mieszanki năwiązanej z kruszsnwa łamanego fr. O,'
31.50mm. C50\50 0 gr. 10 cm wraz z profilowaniem zagęszczaniem.
Przedn-iar. 2xo.75m- 1,50mx 2334,50 m2
Poszcz
851 mo
169.000
RAZEM
1248,800
1248800
1262.000
1194.300
RAZEM
1149.000
851.000
169.000
1248.800
1248.800
1262.000
f 194.300
1149.000
- STWiORB: SST_Sosnowa_i_Wierzbowa.zip ,SST___wierkowa_i_ul._Akacjowa.zip
Branża sanitarna:
- Dokumentacja projektowa: Projekt_budowlany.zip
- Przedmiar robót: ul._Akacjowa_i___wierkowa.pdf
Branża sanitarna - ul. Akaă•îa.
PRZEDMIAR
Opis i wyliczenia
Lp. Po&tawa
przebudowa Sieci
1.1 45111000-8
1 KNNR 1
dl.1 0202-05
2 KNNR 1
d.l.1 0307-03
3 KNNR 1
d.l.1 0208-02
4 KNNR 1
d.l.1 0313-01
5 materiał
6.1.1
S KNNR 1
d.l.1 0214-04
7 KNNR 1
d_l.1 0318-03
1.2 45231300-8
8 KNNR 1
d. 1.2
g KNNR 4
d.1.2 IW9-01
z_sz3.g.
9912-9
10 KNR-W2-
d.1.2 190102-01
11 KNR 2-18
d.1.2 0408-01
12 KNR 2-18
d_1.2 0412-01
13 KNR 4-051
d_1.2 0210-03
analogia
Nr
techn.
ST D-
01.03.05
ST D-
01.03.05
01.03.05
ST D-
01.03.05
„03.05
01.03.05
01.03.05
01.03.05
01.03.05
ST O.
01.03.05
01.03.05
01.03.05
j.m.
SIE WODOC GOWA
ROBOTY ZIEMNE
Roboty ziemne wykonnvane koparkami o poj.łyżki
0.40m3 wgr.kat. PII z transp.urobku na Odl.do I km sam.samcpwyîad.
cwykop pod kanal>41 .o•l
A (obliczenia pomocnicze)
90.o•0.B
Wykopy liniowe o szerokości m i głęboko*ci do 3,0 m o Ścia-
nach pionowych w gruntach suchych kat. I-II
go.o•o.2
Za każdy I km transportu Ziemi samochodami
Edowczymi po drogach o nawierzdlni I-IV) - wy-
wóz nadmiaru gruntu
14/4•41
13_89
22.14
Pełne urncu=nienie ścian wykopów wraz z rozbiórka palami szalunko-
wymi stalowymi (wypraskami) w gruntach Suchych wyko Szer.do I m
i 30 grunt kat I-IV
41 .o•ł.o• 1.80+0.2 2.o• 1.80*0.2 •2
Koszt piasku do zasy*i - piaskowa do wys. 30cm ponad
wierzch rury
40>41 .o•ł .O
A (Obliczenia pomocnicze)
13.gg
Zasypanie wykopow
obiektouych spycharkami z zagęszczmeałanicznym ubijakami
(gr.warstwy w stanie luźnym 35 cm) kat.gr. I-II
90.0-22.14+13.89-16.20
wykopów o ścianach o szerokości Q8-2.5 m i
g@do 3.0 m w gr_kat. I-III
ROBOTY MONTA
podsypka filtracyjna o gr, w gotowym wyko-
wykz piasku.
- z rur
PEHD) o śr.zewnętrznej 40 mm - wykopy umcnione
41.0
Oznakowanie trasy kanału w taśmą z tworzywa
sztucznego
41.0
Przewierty o długości do 20 m wierceri poziomych WP
15/25 rurami O gr. 88,9x4.Omm
25.0
przeciąganie rurocăôw przewodowych w rurach odłronnyeł
25.0
Demontaż montaż hydrantu nadziemnego o śrănicy nominalnej 80
mm
72.00
RAZEM
18.00
RAZEM
13,89
22,14
22.14
RAZEM
180.00
RAZEM
13.89
13.Bg
13.89
RAZEM
65.55
RAZEM
16.20
RAZEM
RAZEM
41 m
RAZEM
41.00
RAZEM
25.00
RAZEM
25.00
RAZEM
72.00
18.00
22.14
180.00
13.89
65.55
16.20
8.20
41.00
41.00
25.00
2500
kpl.
Branża sanitarna - ul. Akacjowa, Swierkowa
Lp. Podstawa
14 KNNR 4
d.1.2 1114-03
15 KNNR 4
d.1.2 1011-01
z,sz3.9.
9912-9
16 KNNR 4
d.1.2 1014-02
z. sz.3.g.
9912-10
17 KNNR 4
d.1,2 1407-02
18 KNNR 4
d.1.2 1408-05
19 KNNR 4
d.1.2
20 KNR-W 2-
d.1,2 18
21 KNNR 4
d.1.2 1611-01
22 KNNR 4
d.1 2 1612-01
23 KNR-W 2-
d.1.2 18 9910-01
Nr
techn.
ST D-
01.03.05
ST D-
010305
ST D•
01.03.05
ST D-
01.03.05
01.03.05
01.03.05
STD-
010305
01.03.05
ST D-
01 03.05
0103.05
Opis i "liczenia
Montaż nawiertkc—zasuwy o śr. 110/40 z króćcami PE
kpl.
Sieci wodociągowe • pcłączenie rur polietylenowych ciśnieniowych zląa
PEHD za pomocą kształtek elektrooporowych o gr. zewn. 40 mm •
wykopy - zaślepka
Sieci - kształtki 2eIiwne ciśnieniowe kołnierzowe o śr. 80 szt
mm • wykopy umocnione - prostka dwukoŕnierzowa o śr,
Deskowanie 'Cian prostych,bloków oporowych o wys. do 3 m
w - lawy
fundamentcv.ve, bloki oporowe - transport mieszanki
nikiem do
0.25
wodna szczelności
PCW, pvc, PE, 40 mm
z rur typu
Nakłady za każde 10 m różnicy długości (Od 200 lub 500 m) przy pró-
bach szczelności przewodów PVC. PE. PEHD i typu HOBAS o gr. 40
-15,q)
Dezynfekcja sieci o śr.nominalnej 40rnrn
Jednokrotne sieci o śr. nominalnej 40mn1
Nakłady za każde 10 m różnicy (od lub Sm m) przy de-
zynfekcji przewodów z rur o Śr, 40
-1593
-1 prób.
łom różn.
łom różn.
odc,2tnrn
odc. 200m
Odc. 200n1
łom różn.
łom różn.
poszcz
9.00
RAZEM
RAZEM
RAZEM
RAZEM
RAZEM
RAZEM
-1590
RAZEM
RAZEM
RAZEM
-15,90
RAZEM
9.00
9.00
2.00
2.00
0.25
1.00
-15.90
1.00
1.00
-15.90
r C 'ekto'vo.wykonawcze
Ordg i
07-410 Ostrołęka. 2C
- STWiORB: specyfikacja_Tobolice.zip