Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowę ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej".

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_12062020.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń, dn. 12.06.2020 r.
FPZ.271.13.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury
technicznej".
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i oc*nę złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty na
podstawie kryterium określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Włybrano następującego oferenta: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych „OSTRADA"
Sp. z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411 Ostrołęka, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu,
a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
oniž
wion
lenie z
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Drogi Mazowieckie Sp. z o.o.
Spółka komandytowa
ul. Powstańców 15/8 07-410
Ostrołęka
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo
Mostowych „OSTRADA" sp.
2.
z o.o. ul. Lokalna 2, 07-411
Ostrołęka
czen
Kryterium cena
wraz z przyznaną
punktacją
złož
Łączna
Kryterium okres gwarancji
punktacja
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
57,25
pkt
60,00
pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt 97,25 pkt
Pkt m,OO Pkt
3. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne - nie dotyczy.
1
mgr ortosz ocio,îak


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

GMINA RZEKUŃ
()7-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Fpz.271.13.2020
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 04.06.2020 r. pn., „Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 196 OWOO zł
brutto.
2. Do găziny 1000 wpłynęły 2 oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
2.1. Drogi Mazowieckie Sp. z o.o. Sp. k., ul. Powstańców 15/8, 07-410 Ostrołęka
czna brutto: 219 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2.2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo — Mostowych „OSTRADA" Sp. z o.o. ul. Lokalna 2,
07-410 Ostrołęka
cena brutto: 209 000,00 zł
W terminie: do 30.09.2020 r.
Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: 72 m-cy
Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi po protokolarnych odbiorach
robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
o ak


Treść ogłoszenia:Tresc_ogloszenia.pdf

FPZ.271.13.2020
.'łas.Z'1
Rzekuń, 20.05.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej
infrastruktury technicznej.
ogłoszenie nr 541975-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
1

adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny
Nie
2

Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, Biuro podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SVKCTA PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z
uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej.
Numer referencyjny: FPZ.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie nawierzchni żwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń wraz
z uzł*nieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami drogi, w odcinku od
km 0+000,00 do km 0+223,00. • Lokalizacja: działki ozn. nr ewid. 54/2 msc. Tobolice. • Zakres
materiałowo —rzeczowy planowanych robót: • roboty pomiarowo-geodezyjne • roboty ziemne: •
odhumusowanie; • korytowanie • roboty budowlane • wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z
mieszanki kruszyv,ra naturalnego gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm; • wykonanie
nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm AC IIW.; • wykonanie
3


SIWZ wraz z zal.: SIWZ_wraz_zal..pdf

nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej"
Rzekuń, dn 20.05.2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
T
Ustawa Pzp (tj. Dz. U. z 2019 r., poz 1843 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielnie zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz 1126 ze zm.);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót
budowlanych (Dz.U. z 2016, poz 1125);
Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października
2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može
Ządać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(Dz. U. z 2018, poz. 1993);
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniający
rozporządzenie w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczonych w Biuletynie
Zamówień Publicznych (Dz U. z 2019 r. poz 2469);
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania
2

8.
9.
wartości zamówień publicznych. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2453);
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(tj. Dz. IJ z 2018 r., poz. 419 ze zm.).
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(tj. Dz. IJ z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).
10. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tj. Dz. U. z 2019 poz. 369).
11. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania,
orazwykonywanie nawierzchni autostrad, dróg
4511.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
fundamentowania
4523.1300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów
doodprowadzania ścieków
45.23.3140-2 Roboty drogowe
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie nawierzchni Zwirowej na bitumiczną w ul. Akacjowej w msc. Tobolice
gm. Rzekuń wraz z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej niezwiązanej
z potrzebami drogi, w odcinku od km 0+000,00 do km 0+223,00.
Lokalizacja: działki ozn. nr ewid_ 54/2 msc. Tobolice.
Zakres materiałowo —rzeczowy planowanych robót:
roboty pomiarowo-geodezyjne
roboty ziemne.
odhumusowanie,
korytowanie
roboty budowlane
wykonanie podbudowy dwuwarstwowej z mieszanki
gr. 15 cm i mieszanki kruszywa łamanego gr. 20 cm;
3
kruszywa naturalnego


Edytowalne zał.: Edyt_zal..odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: do 30.09.2020 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane roboty nastąpi po protokolarnych odbiorach robót, fakturą końcową w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
11. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy
Wykonawca: ………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 i c2 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 i c2 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.13.2020
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG, KONTROLE JAKOŚCI LUB KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI, WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH,UPRAWNIEŃ, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A TAKŻE ZAKRESU WYKONYWANYCH PRZEZ NIE CZYNNOŚCI, ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
(składane na wezwanie Zamawiającego)
Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.13.2020
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach
z uzupełnieniem brakującej infrastruktury technicznej’’
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/

Branża drogowa:

Branża sanitarna:
  • Dokumentacja projektowa: Projekt_budowlany.zip
  • Przedmiar robót: ul._Akacjowa_i___wierkowa.pdf
    Branża sanitarna - ul. Akaă•îa.
    PRZEDMIAR
    Opis i wyliczenia
    Lp. Po&tawa
    przebudowa Sieci
    1.1 45111000-8
    1 KNNR 1
    dl.1 0202-05
    2 KNNR 1
    d.l.1 0307-03
    3 KNNR 1
    d.l.1 0208-02
    4 KNNR 1
    d.l.1 0313-01
    5 materiał
    6.1.1
    S KNNR 1
    d.l.1 0214-04
    7 KNNR 1
    d_l.1 0318-03
    1.2 45231300-8
    8 KNNR 1
    d. 1.2
    g KNNR 4
    d.1.2 IW9-01
    z_sz3.g.
    9912-9
    10 KNR-W2-
    d.1.2 190102-01
    11 KNR 2-18
    d.1.2 0408-01
    12 KNR 2-18
    d_1.2 0412-01
    13 KNR 4-051
    d_1.2 0210-03
    analogia
    Nr
    techn.
    ST D-
    01.03.05
    ST D-
    01.03.05
    01.03.05
    ST D-
    01.03.05
    „03.05
    01.03.05
    01.03.05
    01.03.05
    01.03.05
    ST O.
    01.03.05
    01.03.05
    01.03.05
    j.m.
    SIE WODOC GOWA
    ROBOTY ZIEMNE
    Roboty ziemne wykonnvane koparkami o poj.łyżki
    0.40m3 wgr.kat. PII z transp.urobku na Odl.do I km sam.samcpwyîad.
    cwykop pod kanal>41 .o•l
    A (obliczenia pomocnicze)
    90.o•0.B
    Wykopy liniowe o szerokości m i głęboko*ci do 3,0 m o Ścia-
    nach pionowych w gruntach suchych kat. I-II
    go.o•o.2
    Za każdy I km transportu Ziemi samochodami
    Edowczymi po drogach o nawierzdlni I-IV) - wy-
    wóz nadmiaru gruntu
    14/4•41
    13_89
    22.14
    Pełne urncu=nienie ścian wykopów wraz z rozbiórka palami szalunko-
    wymi stalowymi (wypraskami) w gruntach Suchych wyko Szer.do I m
    i 30 grunt kat I-IV
    41 .o•ł.o• 1.80+0.2 2.o• 1.80*0.2 •2
    Koszt piasku do zasy*i - piaskowa do wys. 30cm ponad
    wierzch rury
    40>41 .o•ł .O
    A (Obliczenia pomocnicze)
    13.gg
    Zasypanie wykopow
    obiektouych spycharkami z zagęszczmeałanicznym ubijakami
    (gr.warstwy w stanie luźnym 35 cm) kat.gr. I-II
    90.0-22.14+13.89-16.20
    wykopów o ścianach o szerokości Q8-2.5 m i
    g@do 3.0 m w gr_kat. I-III
    ROBOTY MONTA
    podsypka filtracyjna o gr, w gotowym wyko-
    wykz piasku.
    - z rur
    PEHD) o śr.zewnętrznej 40 mm - wykopy umcnione
    41.0
    Oznakowanie trasy kanału w taśmą z tworzywa
    sztucznego
    41.0
    Przewierty o długości do 20 m wierceri poziomych WP
    15/25 rurami O gr. 88,9x4.Omm
    25.0
    przeciąganie rurocăôw przewodowych w rurach odłronnyeł
    25.0
    Demontaż montaż hydrantu nadziemnego o śrănicy nominalnej 80
    mm
    72.00
    RAZEM
    18.00
    RAZEM
    13,89
    22,14
    22.14
    RAZEM
    180.00
    RAZEM
    13.89
    13.Bg
    13.89
    RAZEM
    65.55
    RAZEM
    16.20
    RAZEM
    RAZEM
    41 m
    RAZEM
    41.00
    RAZEM
    25.00
    RAZEM
    25.00
    RAZEM
    72.00
    18.00
    22.14
    180.00
    13.89
    65.55
    16.20
    8.20
    41.00
    41.00
    25.00
    2500
    kpl.

    Branża sanitarna - ul. Akacjowa, Swierkowa
    Lp. Podstawa
    14 KNNR 4
    d.1.2 1114-03
    15 KNNR 4
    d.1.2 1011-01
    z,sz3.9.
    9912-9
    16 KNNR 4
    d.1.2 1014-02
    z. sz.3.g.
    9912-10
    17 KNNR 4
    d.1,2 1407-02
    18 KNNR 4
    d.1.2 1408-05
    19 KNNR 4
    d.1.2
    20 KNR-W 2-
    d.1,2 18
    21 KNNR 4
    d.1.2 1611-01
    22 KNNR 4
    d.1 2 1612-01
    23 KNR-W 2-
    d.1.2 18 9910-01
    Nr
    techn.
    ST D-
    01.03.05
    ST D-
    010305
    ST D•
    01.03.05
    ST D-
    01.03.05
    01.03.05
    01.03.05
    STD-
    010305
    01.03.05
    ST D-
    01 03.05
    0103.05
    Opis i "liczenia
    Montaż nawiertkc—zasuwy o śr. 110/40 z króćcami PE
    kpl.
    Sieci wodociągowe • pcłączenie rur polietylenowych ciśnieniowych zląa
    PEHD za pomocą kształtek elektrooporowych o gr. zewn. 40 mm •
    wykopy - zaślepka
    Sieci - kształtki 2eIiwne ciśnieniowe kołnierzowe o śr. 80 szt
    mm • wykopy umocnione - prostka dwukoŕnierzowa o śr,
    Deskowanie 'Cian prostych,bloków oporowych o wys. do 3 m
    w - lawy
    fundamentcv.ve, bloki oporowe - transport mieszanki
    nikiem do
    0.25
    wodna szczelności
    PCW, pvc, PE, 40 mm
    z rur typu
    Nakłady za każde 10 m różnicy długości (Od 200 lub 500 m) przy pró-
    bach szczelności przewodów PVC. PE. PEHD i typu HOBAS o gr. 40
    -15,q)
    Dezynfekcja sieci o śr.nominalnej 40rnrn
    Jednokrotne sieci o śr. nominalnej 40mn1
    Nakłady za każde 10 m różnicy (od lub Sm m) przy de-
    zynfekcji przewodów z rur o Śr, 40
    -1593
    -1 prób.
    łom różn.
    łom różn.
    odc,2tnrn
    odc. 200m
    Odc. 200n1
    łom różn.
    łom różn.
    poszcz
    9.00
    RAZEM
    RAZEM
    RAZEM
    RAZEM
    RAZEM
    RAZEM
    -1590
    RAZEM
    RAZEM
    RAZEM
    -15,90
    RAZEM
    9.00
    9.00
    2.00
    2.00
    0.25
    1.00
    -15.90
    1.00
    1.00
    -15.90
    r C 'ekto'vo.wykonawcze
    Ordg i
    07-410 Ostrołęka. 2C


  • STWiORB: specyfikacja_Tobolice.zip

Historia zmian

2374 Dodanie Przebudowa ul. Akacjowej w Tobolicach z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2