Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na : ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_15032018.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń dn. 15.03.2018
FPZ.271.8.2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. rok 2017 poz. 1579), informuję o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń".
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły trzy oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na
podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wybrano ofertę:
Wykonawca: „MEGA-KRUSZ Małgorzata Napiórkowska, Filip Wilczyński Spółka Jawna
ul. J. Korczaka 4, 07410 Ostrołęka, która spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu,
a oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Oferta otrzymała maksymalna ilość punktów — 100.
5. Poniżej przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz
z przvznana punktacia.
Kryterium cena
Numer Firma (nazwa) oraz adres
wraz z przyznaną
oferty Wykonawcy
punktacją
Kryterium terrnin
płatności wraz z
przyznaną punktacją
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
sługi Transportowe Handel,
2.
udowa, Remonty
anusz Szlachetka
ewo 48,
07-420 Kadzidło
MEGA-KRUSZ”
Małgorzata Napiórkowska,
Filip Wilczyński
Spółka Jawna
ul. J. Korczaka 4,
07-410 ostrołęka
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Termin
46,20 pkt płatności
40 pkt
Termin
60,00 pkt płatności
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
86,20 pkt
100,00 pkt

BERAGO
Agnieszka Bacławska
3
ul. Gen. A Madalińskiego
27/56 07-410 Ostrołęka
Termin
Cena
58,80 pkt płatności
60 Pkt
40 pkt
40 pkt
98,80 pkt
6. Dopus'rzenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania- podając uzasadnienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
mgr S/ lis/aw
2


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

FPZ.271.8.2018
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 05.03.2018 r. pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na
terenie Gminy Rzekuń".
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
440.000,00 zł brutto.
2. Do godziny loco wpłynęły 3 oferty złożone przez niżej wymienionych Wykonawców:
1) Usługi Transportowe Handel, Budowa, Remonty Janusz Szlachetka Dylewo 48, 07-420 Kadzidło
dalej zwana Ofertą nr 1:
wartość zamówienia: 738.000,00 zł brutto,
termin: zobowiązuję się zrealizować zamówienie do dnia 31.12.2018 r.,
z zapotrzetmqaniem Zamawiającego.
warunki płatności: Zapłata za wykonane dostawy t*zie następować w okresach
kwartalnych, po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni Od dnia
otrzymania jej przez Zamawiającego.
2) „MEGA-KRUSZ Małgorzata Napiórkowska, Filip Wilczyński Spółka Jawna ul. J Korczaka 4,
07-410 Ostrołęka dalej zwana Ofertą nr 2:
wartość zł brutto,
termin: zobowiązuję się zrealizować zamówienie do dnia 31 .122018 r., zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
warunki płatności: Zapłata za wykonane dostawy będzie następować w okresach
kwartalnych, po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni od dnia
otrzymania jej przez
3) BERAGO Agnieszka Bacławska ul. Gen. A Madalińskiego 27/56 07-410 Ostrołęka dalej zwana
Ofertą nr 3:
wartość zamówienia: 580.560,00 zł brutto,
termin: zobowiązuję się zrealizować zamówienie do dnia 31.12.2018 r.,
z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
warunki płatności: Zapłata za wykonane dostawy będzie następować w okresach
kwartalnych, po dokonaniu Odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez
Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie 30 dni od dnia
otrzymania jej przez Zamawiającąo.
mgr Sla is a"' Godzina


Treść ogłoszenia:Tre_____og__oszenia.pdf

Rzekuń dn. 23.022018
nasza gmina
FPZ.271.8.2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Usługi
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
Ogłoszenie nr 522238-N-2018 z dnia 2018-02-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii: o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp: nie mniejszy niż 30%: osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzyl/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie j est przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak: należy wymienić zamawiających: którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib: krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymł
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000: ul. ul.
Kościuszki 33 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie: państwo Polska: teł. 29 7617301 w. 47: e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.: faks 297 617 302
Adres strony internetowej (URL): www_rzekun_net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotycąv):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowama: w tym w przypadku uspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państxv członkowskich Unii EuroŔskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania: czy- i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający: czy zamówienie będzłe udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnłe: czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostały:h
zamawiających)
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Tak
wuw_rzekun net
Adres stmny internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
wuw_rzekun net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie: Polska: dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
2

Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony: pełny: bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzł można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na
terenie Gminy Rzekuń
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamâvienłe podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy :
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodząi i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej
zwanej dalej „mieszanką” na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2018
r. Zakres zadania obejmuje dostawę, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i wyprofilowanie
oraz rozplantowame mieszanki przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:
znajdującym się na tereme gminy Rzekuń. Przewidywana wielkość zamówienła to ok 8000 ms
mieszanki żwirowej. Parametry mieszanki zostały określone w załączonej do niniejszej SIWZ
Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7. 2.
Wykonawca zapewni wykoname usługi polegającej na dostawie mieszanki na terenie Gminy
Rzekuń w 2018 r. wraz z transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez
rozplantowanie w terminie nie dłuższym niż 3 dni daty zamówienła w godzinach pracy Urzędu
Gminy w Rzekuniu tj. pn: Śr: cz, od 745 do 1545: wt 745 do 17CH3 pt 745 do 1300 na wskazane
drogi na terenie Gminy Rzekuń. 3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o
na dostawę: określająca ilość mieszanki: wskazując konkretne miejsce wykonania
usługi poprzez wysłanie zamówienia pocztą elektroniczną. 4. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na dostawie mieszarłki na bieżące
utrzymame dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2018 r. 5. Wykonawca oświadcza, że nie
będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego z tytułu zmniejszenia ilości zamówionej
3

SIWZ wraz z zał: SIWZ_wraz_zal.____wir.pdf

nasza
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń”
Rzekuń, dn 23.02.2018 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa-
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej: rzekun@rzekun_pl
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcKlziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz. od 745 do 1545
wt do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ustl oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
2Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
21 _Ustawa Pzp (tj.Dz.l_J. z 2017 r., poz. 933 z późn. zm.).
2.2_Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126),
2.3_Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych (Dz U. poz.2477).
2.5. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2003r_ Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.),
2.6. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz
922),
2.7. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz_U_ z 2017
poz. 229),
28 Kodeks cwilny
2

ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień.
14210000-6 Zwir, piasek, kamień kruszony i kruszywo
14212120-7
14212200-2 Kruszywo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki žwirowej
zwanej dalej „mieszanką" na biežące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2018 r. Zakres zadania obejmuje dostawę, przygotowanie podłoża poprzez
wyrównanie i wyprofilowanie oraz rozplantowanie mieszanki przez Wykonawcę w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się na terenie gminy
Rzekuń. Przewidywana wielkość zamówienia to ok. 8000 ms mieszanki Zwirowej.
Parametry mieszanki zostały określone w załączonej do niniejszej SIWZ Szczegółowej
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7.
2. Wykonawca zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki na terenie
Gminy Rzekuń w 2018 wraz z transportem przygotowaniem oraz jej
wbudowanie poprzez rozplantowanie w terminie nie dłužszym niž 3 dni od daty
zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rzekuniu tj. pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700 , pt 745 do 13c0 na wskazane drogi na terenie Gminy Rzekuń.
3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zapotrzebowaniu na dostawę,
określająca ilość mieszanki, wskazując konkretne miejsce wykonania usługi poprzez
wysłanie zamówienia pocztą elektroniczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie možliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej
na dostawie mieszanki na biežące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2018
5. Wykonawca oświadcza, Ze nie będzie wnosił roszczeń względem Zamawiającego
z tytułu zmniejszenia ilości zamówionej mieszanek.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy mieszanki
dostarczy Zamawiającemu laboratoryjne badanie mieszanki do akceptacji
Zamawiającemu (w razie wątpliwości co do jakości mieszanki Zamawiający može zlecić
badania kontrolne dostarczonej mieszanki. W przypadku niezgodności jakości mieszanki
kosztami badań Zamawiający obciąžy Wykonawcę).
3


Edytowalne zał: Edytowlane_zal.odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.8.2018
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń.
1. Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie wraz z transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
a) 1 m³ mieszanki żwirowej za cenę:
Netto .............................zł. (słownie....................................zł)
VAT................% ..................................zł.
Brutto.............................zł. (słownie....................................zł)
2. Wartość zamówienia: (cena brutto 1m³ mieszanki żwirowej, tj. …….. x 8000 m³ =
………………………………………………………………zł brutto).
3. Oferowany termin płatności wynosi:……… dni.
Termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni ani dłuższy niż 30 dni
4. Termin: zobowiązuję się zrealizować zamówienie do dnia 31.12.2018 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
5. Warunki płatności: Zapłata za wykonane dostawy będzie następować w okresach kwartalnych, po dokonaniu odbioru bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę na Gminę Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, w terminie ......... dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
6. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
7. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
8. Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
10. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
11. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
12. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
13. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
14. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
15. Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. ……………………………. /podpis i pieczęć Wykonawcy/
,
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.8.2018
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam,co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 1 pkt. 1 lit. c1 SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. c 1 SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.8.2018
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.8.2018
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” Lp.
Podmiot na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
(nazwa, adres)
Przedmiot zamówienia
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
Wartość w złotych brutto
Uwaga: Należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.8.2018
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń” oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/


Historia zmian

2315 Dodanie Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2