Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021r do końca grudnia 2021r."

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_postepowania.pdf

nasza gmina
FPZ.271.25.2020
U
Zawiadomienie
D GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 07.12.2020 r.
o unieważnieniu postępowania
dotyczy: przetargu nr FPZ.271.25.2020 na realizację inwestycji
pn. „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od
marca 2021r do końca grudnia 2021r_"
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
Zamawiający unieważnia postępowanie 0 udzielenie zamówienia na
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń
od marca 2021r do końca grudnia 2021 r."
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Dnia 07.12.2020 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania Ofert
w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot
zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającą) żadna
oferta.
Zamawiający unieważnia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powy2szym, powodem unieważnienia
postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym
samym obiektyw'ny brak
najkorzystniejszej.
adres: ul. K Ości uszki 33
07411 Rzekuń
możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty
OJT
r Ba sgž44ak
telefon:
29761 7301
29161 7302
faks:
296432093
strona in ternetowa:
e-mail:
rzeku


Wyjaśnienie treści SIWZ:Do_Wykonawc__w_pdf.pdf

nasza gmina
Fpz.271.25.2020
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 04.12.2020 r.
Do Wykonawców
dotyczy: Przetargu nieograniczonego na odpadów.
pochodzacvcb z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021r do końca grudnia 2021 r. "
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
&QmunalnyA2
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 38 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1846 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia
na „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca
2021 r do końca grudnia 2021 r."
pytmie 1. W rozdziele III pkt 2 Zarnawiający hformuk, że w przypadku zmany przepisó.v prawa
Rąulaminu utrzymania łzystości gminy Rzekuń, INykonawca zastrzega m021tvvość rozdzielenia
dostarczanych wg. innego kdów cdpadów Vlub podziału na nne frak*
o wyjaśnienie co w przypadku kă' VVykonawca, któremu zostanie redizacja
odpadów kornunalnych pcx*Kxlzących z terenu Gminy Rzekuń nie
w decyzji kcdu na zagosgmiarowanie niż wskazany w rozdziale III pkt. 2?
na które udziela się następującej
Ad. 1. Kontrahent, któremu zostanie powierzona realizacja odpadów
komunalnych pochodzących z terenu gminy Rzekuń musi posiadać w decyzji kody
wskazane w rozdziale III pkt. 2 na zagospodarowanie odpadów.
mgr artosz Podolak
adres: ul. K ościuszki33
07-411 Rzekun
telefon:
29 761 73 01
29 761 73 02
faks:
296432093
Strona interne
e-mail:

Treść ogłoszenia:Tre__c_og__oszenia.pdf

FPZ.271.25.2020
nasza gmina
Rzekuń dn. 27.11.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
ogłoszenie nr 617095-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.
Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca
2021r do końca grudnia 2021r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich "yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzywpowierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat któremu zamawiający prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw•
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): www.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej którym można uzyskać dostęp do narzędzi
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
urządzeń lub formatów
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
Tak
www.rzekun.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.rzekun.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, Biuro Podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, Lkłny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
adresem: (URL)
TT• PR7FDMIOT 7AMÓWTPNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odpadów
komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 20211 do końca grudnia 2021r.
Numer referencyjny: FPZ.271.25.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w można składał w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
cz&scł:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych
pochodzących z terenu gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r. 2) Szczegółowy
opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objęte jest przyjmowanie
zagospodarowanie następujących odpadów: a) Odpady niesegregowane (zmieszane) o kodzie 20 03
01 w ilości szacunkowej ok. 1650 ton/na 10 m-cy ; b) odpady ulegające biodegradacji (zielone) o
kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej ok. 212 ton/na 10 m-cy; c) Odpady segregowane: - papier i
tektura (kod odpadu 15 01 01) w ilości szacunkowej ok. 40 ton/ na 10 m-cy, - zmieszane odpady
opakowaniowe (kft ftpadu 15 01 06) w ilości szacunkowej ok. 200 ton/ na 10 m-cy. - opakowania
ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości szacunkowej ok. 160 ton/ na 10 m-cy. - zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny (kody odpadów: 20 01 35, 20 01 36) w ilości szacunkowej ok. 18 ton/
na 10 m-cy. - ftpady wielkogabarytowe (kod odpadu 20 03 07) w ilości szacunkowej ok. 60 ton/ na
10 m-cy. 2. Odpady te dostarczane będą przez wyspecjalizowaną firmę posiadającą odpowiednie
zezwolenia w tym zakresie. W przypadku zmiany przepisów prawa Regulaminu utrzymania
czystości gminy Rzekuń, Wykonawca zastrzega możliwość rozdzielenia odpadów dostarczanych
wg. innego zestawienia kodów odpadów i,'lub podziału na inne frakcje. 3. Zagospodarowanie
powyższych odpadów musi być dokonywane przez instalacje komunalne. 4. Wskazane w ust. 1
ilości odpadów komunalnych, stanowią wielkość wyliczoną według zebranych ilości odpadów z
poprzednich 10 miesięcy, potwierdzonych sprawozdaniami przesyłanymi przez instalację
zagospodarowującą odpady i firmę odbierającą odpady. Zamawiający zastrzega sobie prawo
zmmejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do oszacowanej ilości, oraz
prawo do zmiany rodzaju odpadów komunalnych w zalezności od faktycznych potrzeb i ilości, bez
prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 5. VVykonawca zapewni, by
zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.),
miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria
technologiczne — odpowiadały wymaganiom określonym w art. 143 ustawy prawo ochrony


SIWZ wraz z zał:SIWZ_wraz_zal._zagospo.pdf
nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochcdzących z terenu Gminy Rzekuń
od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.”
Rzekuń, dnia 27.11.2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa-
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www_rzekun.pl
Kościuszki 33
(29) 643 20 77 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1645
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgcffie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (Dz. U. z 2019 r, poz 1843 ze zm.),
2. Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie fflzajów
dokumentów jakich može Zadać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.),
3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego pcHistawę przeliczania wałtošci
zamówień publicznych ( Dz U. z 2019 r. poz 2453)
4. Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018
r. zmieniające rozporządzenie w sprawie fflzajów dokumentów, jakich može žądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018
poz 1993).
4. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz IJ z 2020
r., poz 1913 ze zm.),
5. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych (Dz. IJ z 2019 r. poz
1781 ze zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz IJ_ z 2020
2

r., poz 1076),
7. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 , poz 1740 ze zm.) Kodeks
cywilny.
8. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz U
z 2020 r., poz. 1439),
9. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. IJ_ z 2020 r. poz 797 ze zm.),
10. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tj.: Dz U. z 2020 r., poz. 713
ze zm.),
1 T Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia i odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz 2167),
12. Uchwala Rady Gminy Rzekuń w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku
na terenie gmłny Rzekuń,
13. Uchwała Rady Gminy Rzekuń w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w za-
kresie odbierania odpadów komunalnych właścicieli nieruchomości i zagow:Orowania
tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospo-
darowanie odpadami komunalnymi zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń,
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
• 90500000-2 Usługi związane z odpadam,
• 90533000-2 Usługi gospodarki
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych pocho-
dzących z terenu gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.
2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia objęte jest przyjmowanie i zagospodarowanie następujących
odpadów:
a) Odpady niesegregowane (zmieszane) o kodzie 20 03 01 w ilości szacunkowej ok. 1650
ton/na 10 m-cy ,
b) ulegające biodegradacji (zielone) o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej ok.
212 ton/na 10 m-cy;
3



Edytowalne załączniki:Edyt_zal.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.25.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy: …........................................................................................................................
Adres:…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.”
2. Oferuję wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena łączna netto oferty :……………………………….zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: ……. % …...............................................................…...zł
Cena łączna brutto oferty :………………………………………….zł
słownie złotych....................................................................
3. Oferowany termin płatności wynosi:……… dni.
Termin płatności nie może być krótszy niż 20 dni ani dłuższy niż 30 dni.
4. W terminie: od 01.03.2021 r. do 31.12.2021 r.
5. Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne na rachunek wskazany na fakturach w terminie ……... dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
7. Oświadczamy, że cena oferty (z podatkiem VAT) podana w ust. 1 jest wartością faktyczną na dzień składania oferty. 8. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
9. Oświadczamy, że przedmiot zamówienia oferowany przez nas spełnia wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej.
10. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wykazany w SIWZ.
11. Niniejszym akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na ich warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Oświadczamy, że dokumenty załączone do oferty opisują stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień składania oferty.
13. Oświadczamy, że na dzień składania oferty posiadamy do zagospodarowania powyższych odpadów Instalację komunalną.
14. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
15. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
16. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
mikroprzedsiębiorstwa □
małego przedsiębiorstwa □
średniego przedsiębiorstwa □
17. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
Niewypełnienie oferty w zakresie pkt. 16 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
18. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
19. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię ………………………………………………………… Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
20. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
21. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
22. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………, dn.………………… …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.25.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. a SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń,dn...................... .
..................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.25.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………….
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ..................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.25.2020
…………………………………..
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
wzór - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2021 r. do końca grudnia 2021 r.”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn. ....………..… .…….................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/

Historia zmian

2386 Dodanie Zagospodarowanie odpadów komunalnych z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2